Ajax-Feyenoord

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Lionel

Bericht door Lionel » do apr 20, 2006 10:27 pm

HEERLIJKE wedstrijd.

Onzeker begin van Urby, wat die aan het doen was snap ik niet. Hem vergeef ik het wel.

Castelen had 2 halve kansen, het is dat hij niet kan voetballen anders had hij er wat meer mee gedaan.

Toen de 1-0. Fout van Bahia, onzin om Vlaar de schuld te geven.

2e helft was Ajax in het begin ijzersterk. Terechte rode kaarten. Bahia is gewoon superdom. Bosschaart had trouwens geel moeten krijgen. Greene ook. Galasek ook na de overtreding op de enige middenvelder met inzicht bij Feyenoord.

Kalou en Kuijt NIET gezien. Kalou werd aan banden gelegd bij Boayke. Die werd soms echter iets te hoogmoedig.

Heitinga speelde ook een sterke pot, bekroond met een doelpunt. Fout van Greene. 3-0 schitterende aanval, goed doelpunt.

Ik wil trouwens iedereen hier gelijk geven wat betreft KJH. Wordt met de wedstrijd beter, haat Feyenoord tot op het bot, is fucking irritant en superslim. Verder heb ik Rosenberg bijna niet gezien maar was dmv loopacties een gevaar voor Feyenoord. Ik vond dat hij een beetje de verdediging ontregelde. Rosales liet vandaag vond ik zien dat hij een waardige rechtsbuiten is.

Wat was het heerlijk dat rondspelen!!!!! Werd gewoon helemaal gek. Een ergere vernedering bestaat er gewoon niet :worshippy: :worshippy:

Moest gewoon bijna X'C
IK GELOOF!!!!!!

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do apr 20, 2006 10:27 pm

Alexander schreef:AJAXXXXX AMSTERDAM. Wat heerlijk dit zeg, dit is echt super! Wat genieten is dit zeg. Wat een vuile nare kutploeg is dat Feyenoord toch.
nu al 3-0, wat moet dat volgend jaar wel niet worden met Stam, Chivu en Nedved he Alexander ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest

Bericht door Feest » do apr 20, 2006 10:27 pm

Huntelaar ging om de nek van Bahia hangen.

Vond 't van beide kanten wat geirriteerd, maar geen geel waard voor Bahia. (Anders had je KJH 'm ook moeten geven)

Ik heb Galasek een bal zien wegstompen. Castelen een bal zien weggooien. Rosenberg deed hetzelfde nog geen minuut na de kaart van Bahia.

En voor overtredingen van Bosschaart op Rosales (vasthouden) of een schop tegen de doorbrekende De Guzman (Galasek?) geeft-ie dan weer geen geel. Kan 't niet echt vatten.

wizard_w

Bericht door wizard_w » do apr 20, 2006 10:28 pm

En ik heb feyenoord gigantisch aan de kloten zien krijgen...........tralalalala :eusa_dance:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do apr 20, 2006 10:29 pm

Steef schreef:Huntelaar ging om de nek van Bahia hangen.

Vond 't van beide kanten wat geirriteerd, maar geen geel waard voor Bahia. (Anders had je KJH 'm ook moeten geven)

Ik heb Galasek een bal zien wegstompen. Castelen een bal zien weggooien. Rosenberg deed hetzelfde nog geen minuut na de kaart van Bahia.

En voor overtredingen van Bosschaart op Rosales (vasthouden) of een schop tegen de doorbrekende De Guzman (Galasek?) geeft-ie dan weer geen geel. Kan 't niet echt vatten.
het ging niet om de bal weggooien Steef, Braamhaar was z'n kaart al aan het pakken toen Baiha de bal weggooide. Het ging om de bal vasthouden en blijven vasthouden en met de bal in de handen weglopen nadat Braamhaar hem had gesommeerd de bal aan Huntelaar te geven. Spelbederf --> terecht geel. Van Hintum vond dat op Talpa ook.
Jöhnk, 29 mei 2006

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » do apr 20, 2006 10:29 pm

Thomas schreef:
Dr. Living Stoned schreef:
FP128 schreef:Bahiahahaha
:drecul2:
FP128?
Een vriend van me, kwam op AM, en ik meen ook op AT
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

wizard_w

Bericht door wizard_w » do apr 20, 2006 10:30 pm

Ja de scheids heb het weer gedaan....als die bahia en die stomme castelen nou niet zo dom waren geweest....en nog maar te zwijgen van houten klaas Vlaar. God wat ben ik blij dat die jongens z'n hart heeft laten spreken ipv z'n verstand anders had ie nu bij ons gebald....brrrrr

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 20, 2006 10:30 pm

Rishi schreef:Heitinga speelde ook een sterke pot, bekroond met een doelpunt. Fout van Greene. 3-0 schitterende aanval, goed doelpunt.
Was (ook) een fout van Vlaar. Vlaar ging plotseling de man van Greene dekken. Greene kwam te zwemmen. Heitinga kon 'makkelijk' binnentikken.

Feest

Bericht door Feest » do apr 20, 2006 10:31 pm

Heitinga is de man van Kuyt. Daar had Kuyt moeten staan.

Feest

Bericht door Feest » do apr 20, 2006 10:32 pm

wizard_w schreef:

Lees even een paginatje terug Wiz. De scheids heeft 't niet gedaan. Vond alleen die 1e en 2e rode kaart onnodig.
Ja de scheids heb het weer gedaan....als die bahia en die stomme castelen nou niet zo dom waren geweest....en nog maar te zwijgen van houten klaas Vlaar. God wat ben ik blij dat die jongens z'n hart heeft laten spreken ipv z'n verstand anders had ie nu bij ons gebald....brrrrr

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do apr 20, 2006 10:32 pm

zelfs bij de samenvatting moest ik weer lachen, prachtig dit. Balen dat ik niet aanwezig kon zijn.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 20, 2006 10:32 pm

Rishi schreef:Ik wil trouwens iedereen hier gelijk geven wat betreft KJH. Wordt met de wedstrijd beter, haat Feyenoord tot op het bot, is fucking irritant en superslim.
:worshippy:

Huntelaar heeft z'n beperkingen. Maar het is echt een goede voetballer.

De scheidsrechter was het spoor dus bijster. Onterechte rode kaarten voor Bahia en Pienaar, een aantal gele kaarten niet gegeven, de tik van Paauwe niet gezien. Het klinkt weer als een typisch Nederlandse scheidsrechter. :sad:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do apr 20, 2006 10:32 pm

Kuyt was al helemaal nergens te bekennen.

Grappig wat je over Braamhaar zegt, Steef. Kuyt zei hetzelfde op Talpa.

wizard_w

Bericht door wizard_w » do apr 20, 2006 10:32 pm

had had had had......aan had heb je niks;)

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 20, 2006 10:32 pm

Greene was Heitinga vergeten hoor. Want Greene dekte niemand. Je gaat toch niet voor je man staan bij een vrije trap? Hij was echt gewoon Heitinga vergeten. Vlaar dekte Vermaelen, tot het laatst dan
IK GELOOF!!!!!!

wizard_w

Bericht door wizard_w » do apr 20, 2006 10:33 pm

Jöhnk schreef:Kuyt was al helemaal nergens te bekennen.

Ze zitten allemaal op één lijn....jammer dat ze dat in het veld niet zwaren vanavond :eusa_dance:

Feest

Bericht door Feest » do apr 20, 2006 10:33 pm

Ik vond Vlaar ook een drama. Die had echte ArenA-NL-Italie-flashbacks vanaf minuut 1.

wizard_w

Bericht door wizard_w » do apr 20, 2006 10:33 pm

lekker toch;)

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 20, 2006 10:34 pm

Gele kaart van Bahia was niet omdat hij die bal weggooide.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do apr 20, 2006 10:34 pm

Kijk nog eens Rishi. Logisch dat Greene niemand dekte. Vlaar pakte z'n man af (maar liet z'n eigen man lopen).

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do apr 20, 2006 10:34 pm

Thomas schreef:
De scheidsrechter was het spoor dus bijster. Onterechte rode kaarten voor Bahia en Pienaar, een aantal gele kaarten niet gegeven, de tik van Paauwe niet gezien. Het klinkt weer als een typisch Nederlandse scheidsrechter. :sad:
alle rode kaarten waren terecht Thomas, ook die van Pienaar (maar als Braamhaar de tik van Paauwe had gezien dan had Kuijt nooit met de bal weg kunnen zijn en had Pienaar die overtreding nooit gemaakt).

Bosschaart & Galasek verdienden ook geel trouwens, zoals Steef al aangaf.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest

Bericht door Feest » do apr 20, 2006 10:34 pm

Jöhnk schreef:Kuyt was al helemaal nergens te bekennen.

Wat dan?

999

Bericht door 999 » do apr 20, 2006 10:34 pm

Dit was de eerste matige wedstrijd waarvan ik toch heb genoten ...
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 20, 2006 10:34 pm

Lees je eigen post dan ;)
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » do apr 20, 2006 10:35 pm

Braamhaar was toch ook die gast die Psv-Ajax twee jaar geleden volledig liet ontsporen?

Totaal ongeschikt die knakker.

Plaats reactie