De plee-offs: Ajax tegen SC Heerenveen

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Zuidema

Bericht door Zuidema » wo mei 09, 2007 10:30 pm

Raymon schreef: Het werkt alleen als je dus buitenspelers hebt die een mannetje kunnen passeren en daarna een perfecte voorzet kunnen geven. Babel weleens met links een bal zien voorzetten? De Mul kan het perfect met rechts maar komt z'n man niet voorbij. Dan houdt het dus op.
Inderdaad hebben we die niet, maar ook als we ze wel hadden, vind ik de aanvalsopzet van Ajax nog gevaarlijk eenzijdig en voorspelbaar. De tijden van Coen Moulijn en Pietje Keizer zijn voorbij. Ook in de aanval wordt nu veel meer snelheid en dynamiek in verschillende richtingen gevraagd. En ook dan kan je nog steeds heel origineel met 3 aanvallers spelen, maar wel graag in een veel vrijere rol.
Ik vond Oguraru vandaag heel verdienstelijk spelen. Zeker in verdedigend opzicht. Gabri werd trouwens wel node gemist. Maar het team mag natuurlijk niet van 1 persoon afhangen.
Klopt, Oguraru was vanavond beslist beter bij de les, alhoewel hij me nog steeds niet overtuigt. Maar ook hier heb je dezelfde trammelant als op links. Hoe vaak is Oguraru opgekomen langs De Mul? Hoe vaak heeft hij De Mul ondersteund in het uiteentrekken van een dubbele dekking? Nee, ook De Mul krijgt de bal en moet het verder maar uitzoeken.
Laatst gewijzigd door Zuidema op wo mei 09, 2007 10:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo mei 09, 2007 10:35 pm

Zuidema schreef:
Raymon schreef: Het werkt alleen als je dus buitenspelers hebt die een mannetje kunnen passeren en daarna een perfecte voorzet kunnen geven. Babel weleens met links een bal zien voorzetten? De Mul kan het perfect met rechts maar komt z'n man niet voorbij. Dan houdt het dus op.
Inderdaad hebben we die niet, maar ook als we ze wel hadden, vind ik de aanvalsopzet van Ajax nog gevaarlijk eenzijdig en voorspelbaar. De tijden van Coen Moulijn en Pietje Keizer zijn voorbij. Ook in de aanval wordt nu veel meer snelheid en dynamiek in verschillende richtingen gevraagd. En ook dan kan je nog steeds heel origineel met 3 aanvallers spelen, maar wel in veel vrijere rol.
Ik vond Oguraru vandaag heel verdienstelijk spelen. Zeker in verdedigend opzicht. Gabri werd trouwens wel node gemist. Maar het team mag natuurlijk niet van 1 persoon afhangen.
Klopt, Oguraru was vanavond beslist beter bij de les, alhoewel hij me nog steeds niet overtuigt. Maar ook hier heb je dezelfde trammelant als op links. Hoe vaak is Oguraru opgekomen langs De Mul? Hoe vaak heeft hij De Mul ondersteund in het uiteentrekken van een dubbele dekking? Nee, ook De Mul krijgt de bal en moet het verder maar uitzoeken.
Je moet of doorlopende backs hebben of diepgaande middenvelders wil je de buitenspelers ontlasten maar ik kreeg ook het idee dat Ajax vooral speelde om niet (teveel) te verliezen. Je zag duidelijk dat ze op 70% speelden. Dan wordt het tegen iedere ploeg lastig.

Oguraru ging 1 keer mee en toen kwam Heerenveen bijna alleen voor de keeper te staan. Zelfde geldt voor Urby, loopt ie een keer door, verspeelt Davids heel knullig de bal. Ajax had het vandaag niet. En ik hoop maar dat ze voor zondag wel fit zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo mei 09, 2007 10:48 pm

Raymon schreef: Je moet of doorlopende backs hebben of diepgaande middenvelders wil je de buitenspelers ontlasten maar ik kreeg ook het idee dat Ajax vooral speelde om niet (teveel) te verliezen. Je zag duidelijk dat ze op 70% speelden. Dan wordt het tegen iedere ploeg lastig.
Mee eens. Je kan je zelfs afvragen of ze wel meer dan 70% konden geven, zo kort na die slijtageslag van 120 minuten. Moet je dan überhaupt wel met vleugelspitsen spelen in deze wedstrijd? Als ik me niet vergis noemde HTC na afloop 4-4-2 geen optie, omdat Maduro nog niet beschikbaar was.
Oguraru ging 1 keer mee en toen kwam Heerenveen bijna alleen voor de keeper te staan. Zelfde geldt voor Urby, loopt ie een keer door, verspeelt Davids heel knullig de bal. Ajax had het vandaag niet. En ik hoop maar dat ze voor zondag wel fit zijn.
Het vergt zeker het nodige van de organisatie en als de controleurs ook nog eens in de fout gaan, kan het je zelfs de kop kosten. Maar dergelijke vrij basic aanvalspatronen kom ik ook bij een fit Ajax tegenwoordig maar bar weinig tegen. Nou ja, zondag weer een kans. Ben benieuwd.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo mei 09, 2007 11:41 pm

Daarvoor reis je dan helemaal naar Heerenveen af om een zooitje ongeinspireerde voetballers op het veld te zien. Het wordt tijd dat er veel geld binnenkomt, zodat de voorhoede flink op de schop kan.. Spelen uit stil stand heeft AJAX nog nooit gelegen. Dus ik zie weinig toekomst in de standbeeldenshow voorin.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do mei 10, 2007 12:37 am

Godverdomme zeg, nu pas thuis. Kut-NS.

Wat een zaadpot, ik heb niks gelezen maar even vanuit mijn optiek.

Twee 'kansen'. Een in de eerste helft, Babel had één van z'n twee goede acties deze wedstrijd maar pipelotje de Mul schoot 'm richting Sexbierum. Tweede helft, Babel zet weer voor en Perez wil een hakje ofzo richting doel geven, leek weer helemaal nergens op.
Heerenveen had ook veel foute passes, was ik niet van onder de indruk, maar wist wel drie a vier kansen te creëëeeren (geen zin om op te zoeken hoe je dat ook alweer schrijft) dus als we met 3-0 eraf waren gegaan hadden we ook niet mogen klagen.
Desondanks, moet recht te zetten zijn zondag. Zo gevaarlijk was Alves ook weer niet, maar een beetje meer spirit en passie en die Friezen zijn gezien.

Uitvak was gevuld met 380 supporters. Ik heb ze niet geteld maar dat hoorde ik. Voor mij zit het seizoen erop, ik ga in het weekend lekker op vakantie en ik zie het in augustus wel weer allemaal. AJAX, 'k ben er effe klaar mee!

Jesse

Bericht door Jesse » do mei 10, 2007 12:54 am

Ik heb te doen met Thijs. Zo lang reizen voor zo'n bizar slechte wedstrijd. Dan ben je echt aan vakantie toe! :icon_redface.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daniel

Bericht door Daniel » do mei 10, 2007 12:56 am

Ik verwacht dat Heerenveen achteruit gaat leunen (of juist niet omdat ik dat verwacht) maar als we dan snel scoren (vanuitgaande dat we toch goed spelen zondag) dan moet Heerenveen ook weer scoren. Dus dan kan er ruimte komen. Maarja, ik zag net in een filmpje op sc-heerenveen.nl dat Zuiverloon meldde dat ze gewoon aanvallend voetbal gingen spelen zondag..

Jesse

Bericht door Jesse » do mei 10, 2007 1:01 am

Wat denk je dan dat ie gaat zeggen? 'We gaan met z'n allen voor de goal hangen.'

@ Zuidema, ik heb al eerder geopperd dat het probleem met de buitenspelers ook aan Sneijder ligt. Hij moet zich véél meer aanbieden als zij de bal krijgen. Niet in de buurt van de 16 wachten op je kansjes, maar je veel meer betrekken bij het spel aan de zijkanten. Dan heb je opeens zoveel meer mogelijkheden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 10, 2007 4:41 am

Peter schreef:Ajax moet die lange bal afschaffen en gokken op de bevliegingen van Sneijder, Babel en deMul. Huntelaar krijgt immers geen bal en dat terwijl hij nog wel verlost is van die dekselse Hansson.
Huntelaar had in z'n vorige duel met Hansson een hattrick moeten maken.
Jöhnk schreef:Ik vind Heitinga ongeveer de enige die wel goed speelt.
Ik weet dat je dit pas na zo'n half uur zei, maar ik neem aan dat je er nu op terug komt. Heitinga was werkelijk dramatisch. Hij was onvoorstelbaar slordig in balbezit en oogde heel erg soft.

Ten Cate heeft het als Ajax-trainer gelukkig niet gezegd, maar ik mag het wel zeggen: Ajax oogde soms doodvermoeid.
Peter schreef:
MVH schreef:Ogararu ontsnapt aan rood.
Mwah. Gewoon geel in mijn ogen, hoor. Beetje onbesuisde sliding.
Bij mij thuis stonden we allemaal versteld van de opmerking van de commentator. Een rode kaart was belachelijk geweest in die situatie. Dan had de scheidsrechter nog eerder Hanssen een tweede gele kaart kunnen geven voor herhaaldelijke overtredingen.
Zuidema schreef:Het gaat me niet alleen om deze wedstrijd, Joey. Ook in voorgaande wedstrijden is het spel van sommige spelers soms van een stuitende armoede. En zeker heeft dat ook met een soms matig functionerend middenveld te maken. Aan de andere kant: een Babel krijgt een bal en móet dan ook maar een actie maken, want alternatieven zijn er niet. Urby gaat na de pass op Babel vrijwel niet buitenom of binnendoor, om maar eens iets te noemen. Babel moet het maar zelf opknappen tegen gemiddeld 2 verdedigers. Juist nu een Davids de zone achter die 2 kan controleren, zou daarin veel meer mogeljk moeten zijn. Maar ze blijven in voorspelbare sjabloontjes rondprutsen.
Wat me zo verbaast is dat Davids vlak na zijn komst nog wat roestig speelde, maar de linkerkant destijds veel meer verrassing bood. Tegen PSV kwam er uiteindelijk net geen doelpunt uit, maar de linkerkant functioneerde die hele wedstrijd lang fantastisch. Nu zie je van Ogararu noch Urby overlapping runs over de vleugelspelers. En ook in de breedte zie je amper beweging. Vleugelspelers die graag de achterlijn willen halen is niets mis mee, maar laat ze wat variatie in hun spel hebben. Neem een speler die gewoon uit zichzelf van flank wil wisselen, bijvoorbeeld. Wanneer daar niet iedere keer een aanwijzing van een paar minuten van de trainer aan vooraf hoeft te gaan is zoiets gewoon moeilijk te bestrijden voor de tegenstander. Het is een beetje zoals jij hieronder ook aangeeft, zie ik:

Zuidema schreef:Inderdaad hebben we die niet, maar ook als we ze wel hadden, vind ik de aanvalsopzet van Ajax nog gevaarlijk eenzijdig en voorspelbaar. De tijden van Coen Moulijn en Pietje Keizer zijn voorbij. Ook in de aanval wordt nu veel meer snelheid en dynamiek in verschillende richtingen gevraagd. En ook dan kan je nog steeds heel origineel met 3 aanvallers spelen, maar wel graag in een veel vrijere rol.
Hij stond regelmatig tegenover Pranjic en die gaat niet constant diep. Dat gaat Ogararu beter af.

Zowel Gabri als Ogararu ondersteunen De Mul slecht, dat roep ik al maanden. Maar Oga beschikt echt werkelijk over geen enkele diepgang in z'n spel. Hij doet niets met de ruimte voor zich, maakt geen overlapping runs, laat z'n tegenstander regelmatig binnendoor glippen om een pass in ontvangst te nemen en kan niet 1 op 1 verdedigen. Als je dan weet dat je daar 4 miljoen voor betaald hebt, dan kan ik niet anders oordelen dat dat weggegooid geld is geweest.
Jesse schreef:@ Zuidema, ik heb al eerder geopperd dat het probleem met de buitenspelers ook aan Sneijder ligt. Hij moet zich véél meer aanbieden als zij de bal krijgen. Niet in de buurt van de 16 wachten op je kansjes, maar je veel meer betrekken bij het spel aan de zijkanten. Dan heb je opeens zoveel meer mogelijkheden.
Ook dat, Jes. Maar heb je gezien hoe hij vandaag een aantal keer de vleugelspelers in een uitstekende vrijstaande positie oversloeg en koos voor het balletje door het midden? Vooral het voorbeeld met Babel en Huntelaar staat me nog helder bij. Sneijder moet veel tempobepalender zijn en sneller openen op de zijkanten. Daar staat tegenover dat Babel en De Mul hun eerste aanname moeten verbeteren om daar gebruik van te maken en sowieso meer balbezit moeten 'verdienen'. Babel was vanavond weer eens een van de weinige aanvallers waar af en toe nog wat individuele dreiging vanuit ging, maar uiteindelijk was het rendement weer nihil (op die megakans van De Mul na).

Sneijder speelde misschien wel z'n slechtste wedstrijd in Ajax 1. Zelfs z'n vrije trappen sloegen nergens op.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mei 10, 2007 7:50 am

Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat het niet best was? Toch denk ik dat Ajax het zondag af gaat maken en we waarschijnlijk weer tegen AZ gaan spelen....

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do mei 10, 2007 8:08 am

Wat weet Babel van HTC? Heeft Babel iets met de dochter van HTC? Heeft HTC aandelen in Babel?

Jezus.. hoelang mag die gast blijven aanprutsen???

En waarom laat HTC Sneijder staan? Je zag aan alles dat hij op z'n tandvlees liep!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 10, 2007 8:36 am

Iedereen was slecht.

Ik maak me zorgen om het positiespel. Als de vorm ontbreekt heeft Ajax niets om op terug te vallen.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mei 10, 2007 8:46 am

Het viel me op dat de scherpte er niet was, ze konden elkaar niet vinden en dat heeft misschien met vermoeidheid, misschien met motivatie, misschien met een roes van zondag te maken. Hoeveel opgezette aanvallen heb je gezien? Ik geen 1. Als ze er zondag maar wel weer staan.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do mei 10, 2007 9:31 am

Zuidema schreef:
joey schreef:Als Ajax thuis niet met twee doelpunten verschil van Heerenveen kan winnen, verdient het de voorronde CL niet. Simpel.
Toch vind ik de vorm waarin sommige aanvallers van ons steken behoorlijk zorgelijk. Zo blijft Babel al weken volharden in het maken van hopeloos zinloze passeeracties en heeft ie vrijwel geen enkel oog voor medespelers. Zelfs bij een dubbele dekking probeert ie nota bene nog te passeren. Niet echt slim en ook erg eenzijdig. Ook Huntelaar is ronduit triest bezig. Nog even afgezien van de weinige bruikbare ballen vanaf de flanken en vanuit het middenveld mist hij gewoonweg het inzicht en de handelingssnelheid om mee te voetballen. Alles lijkt dan net een stap te snel te gaan voor hem. In persoonlijke duels met verdedigers scoort ie ook nog eens zwaar onvoldoende als balvasthouder of kaatser. En zolang de lange hoge ballen van achteruit steeds een meter boven KJH's kop worden ingespeeld, kan je hem sowieso wel als diepste aanspeelpunt en kaatser schrappen. Hoe kan hij in hemelsnaam zulke ballen controleren en dan terugleggen op opkomende spelers? Voor zover er al aansluiting is. Zulke ballen mogen eigenlijk niet hoger dan op borsthoogte worden aangespeeld, wil hij er wat mee kunnen doen. Wat mij betreft gaat ie terug naar zijn ouwe stiel van vorig seizoen: uitsluitend focussen op de kansjes in de 16. Daar liggen toch zijn grote kwaliteiten. Laat het combinatiewerk en de passing maar aan anderen over.
Kijk er gaan dus meerdere ogen open :00000612.gif: Het mooie hiervan is dat als het waar is dan gaat Babel naar Arsenal en Huntelaar naar Italie mooi. Ik heb gisteren alleen de samenvatting gezien. Wat een fouten festival was dat, zelfs Davids ging fout lopen inpassen waardoor er opeens van H'veen alleen op Stekelenburg afkon.
Het commentaar van HtC was standaard maar volgens mij hoorde ik hem voor het eerst zeggen dat hij vond dat de tegenstander gezien qua kansen en qua spel verdiend had gewonnen. Verder was het standaard. :1evil.gif:
Of Ajax het zondag kan goedmaken hangt af of Ajax vroeg een goal kan maken.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mei 10, 2007 10:24 am

Ik denk dat Ajax het niet gaat reden. De laatste seizoenen hebben we het in de Arena behoorlijk moeilijk met Heerenveen. Daarbij beschikt Heerenveen met Alves en Nilsson over twee spitsen waarmee ze uit de counter goede kans op een doelpunt hebben. Tel daarbij op dat de ploeg momenteel slecht en ronduit slap staat te spelen en we hebben een probleem.

Gisteren is er nauwelijks een uitgespeelde kans gecreëerd terwijl Heerenveen er nog diverse heeft gehad. Zondag gaan de friezen voor de goal hangen en daar heeft Ajax dit seizoen erg veel moeite mee.

999

Bericht door 999 » do mei 10, 2007 11:58 am

Gisteren zag je weer veel van het zelfde, behalve dat de buitenspelers zelden of nooit langs hun man komen, blijven volharden in kansloze missies en werk het rijtje maar weer af, hebben ze dan ook niet de intelligentie om het dan maar wat sobere aan te pakken, in iedere geval zo het balverlies binnen de perken te houden.En als het dan toch met wat geluk een paar keer lukt om langs de man te komen, is of de eindpass niet goed of wordt de kans om zeep geholpen door onkunde of omdat de tegenstander er ook niet voor spek en bonen bijloopt.Het deed pijn aan je ogen ...

Babel is geen linksbuiten, zeker niet in de zin van " in het belang van het teamverband " .En ondanks alle progressie geroep dit jaar door de beleidsbepalers/trainer heeft ie weinig tot niks bijgeleerd.Vraag me af wat ie in de jeugd voor scholing heeft gehad, iets van " doe maar lekker je ding in de spits want het gaat toch goed, je scoort er toch vrolijk op los ".Hebben ze Babel uberhaupt iets geleerd in de jeugd, bv. balvasthouden zodat andere bij kunnen sluiten, als je middenvelder/back buitenom komt jij ook niet nog eens de buitenkant met bal moet opzoeken maar naar binnen moet gaan zo je man meenemend ruimte maken voor de opkomende man.En met zo'n lijf zo weinig duels winnen ..

Emanuelson is geen back.Laat te pas en te onpas zijn man lopen, staat positieneel bijna altijd lucht te dekken en wil alles bijna altijd voetballend, met proberen de man voorbij te komen, terwijl juist de/een simpele combinatie het probleem oplost.En heeft ie geen directe man loopt/liep ie er verloren bij, inplaats daarvan gebruikt te maken en als een aanspeelpunt te fungeren.

Heitinga is geen middenvelder.Heitinga denkt en voetbalt als een verdediger.Bij balverlies weet hij niet hoevlug ie terug moet lopen inplaats van druk naar voren op de man met bal te zetten.Heitinga is ook geen balafpakker.Als je Heitinga ziet spelen dan heb je steeds het idee dat in het midden van een rondootje staat te voetballen.

De Mul.Wie heeft deze speler gescout.Ik bedoel, hoe kan een speler van dit nivo het tot AJAX 1 brengen.Of telt voor hem hetzelfde als Babel.In de jeugd lekker aan laten klojowen want het gaat toch zo lekker .. Maar weer een voorbeeld, 30 minuut.De Mul krijgt de bal van een mee opkomende Stam ( en dan vrees ik al het ergste in de achterhoede ) Jaap speelt de bal naar De Mul en loopt zelf door, gewoon een strakke bal langs de zijkant diep op Stam van de Mul zou je verwachten..Zelf zou de Mul dan wel door moeten lopen.Of anders hou de bal effe vast Vergeet het maar,Stam loopt door, De Mul past terug op Sneijder, Sneijder naar Davids, Balverlies, lange bal op Alvess, Heitinga er naar toe ( waarom doet ie toch steeds z'n handen achter zijn rug ) .Drie man lopen terug op linie inplaats van de opkomende Heerenveen spelers op te zoeken , en dat was dan bijna 2 - 0 door Pranjics.

En al dit gebeurd bijna elke wedstrijd weer, door deze spelers en morgen weer door andere spelers.Over goede buitenspeles en goede backs zullen we het maar niet meer hebben ..

Lachen was trouwens ook met de Steek, al stond ie wel een paar keer een goede kans in de weg, niet dat het superkansen waren voor Heerenveen.Ook die verzuimde om de aanval verder door te voeren en de vrijstaande man te bedienen.Maar goed Steek stond er dan toch .. nee lachen was het met die trap van Alves op de lat .. hij dacht echt dat ie over het doel zou gaan .. slapers ..
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » do mei 10, 2007 1:00 pm

Dank je Voetske, ik heb de wedstrijd niet gezien... :bigups.gif: kan je me vertellen of er nog geschorsten/geblesseerden zijn?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mei 10, 2007 1:08 pm

Ik ben het aardig met Voetske eens, behalve over Stekelenburg. Hij heeft ons echt behouden van een grote nederlaag, want het waren een stuk of drie 1 op 1 situaties en hij redde deze gewoon uitstekend.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do mei 10, 2007 1:17 pm

Ik ben zeer benieuwd zondag.
Ik hoor dat sommigen van hier aanwezig zullen zijn en Ajax naar voren gaan schreeuwen! Zal nodig zijn, 410 is afwezig, dus alle sfeer zal vanuit Zuid moeten komen!!

De kansen schat ik nu toch echt 50-50 in. Heerenveen kan natuurlijk wel counteren met die 2 spitsen van ze. Lastig, lastig.
Een vroeg doelpunt zou kunnen helpen, maar een tegendoelpunt zal weer zo verlammend werken dat we alleen maar lange nutteloze halen zullen zien waar niets uitkomt.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mei 10, 2007 1:24 pm

Spijker schreef:Ik ben het aardig met Voetske eens, behalve over Stekelenburg. Hij heeft ons echt behouden van een grote nederlaag, want het waren een stuk of drie 1 op 1 situaties en hij redde deze gewoon uitstekend.
Doet hij meestal.

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » do mei 10, 2007 1:42 pm

Stekelenburg was erg goed....
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do mei 10, 2007 1:54 pm

Bertje schreef:
Spijker schreef:Ik ben het aardig met Voetske eens, behalve over Stekelenburg. Hij heeft ons echt behouden van een grote nederlaag, want het waren een stuk of drie 1 op 1 situaties en hij redde deze gewoon uitstekend.
Doet hij meestal.
Bedankt voor de info! :icon_idea.gif:

999

Bericht door 999 » do mei 10, 2007 1:58 pm

Dr. Living Stoned schreef:Dank je Voetske, ik heb de wedstrijd niet gezien... :bigups.gif: kan je me vertellen of er nog geschorsten/geblesseerden zijn?
Nee, geen geschorsten ...
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » do mei 10, 2007 2:03 pm

Gabri heeft maar één wedstrijd gehad wegens slaan? :icon_rolleyes.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do mei 10, 2007 2:10 pm

Gabri is nog geschorst voor de thuiswedstrijd en dan nog één wedstrijd.

Plaats reactie