Inter-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Inter Ajax

[Voetske] Inter wint in een voorspelbare wedstrijd, Ajax maakt geen schijn van kans [/Voetske]
13
21%
[RGB] Inter wint nipt door een goal in de slotfase, net als Ajax denkt dat er iets te halen valt [RGB]
17
28%
[Rishi (stoned)] Een miraculeus gelijkspel waardoor de klap van de uitschakeling niet al te hard aankomt [/Rishi (stoned)]
5
8%
[Neefkens] We maken lasagna van die spaghettivreters. Laat maar komen dat Barcelona in de kwartfinale! [/Neefkens]
26
43%

Totaal aantal stemmen: 61

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 23, 2006 10:11 pm

Cruiijff bedoelt met winnen: dat ze je wegspelen. Hij vindt een team de winnaar als ze beter voetbal op de mat leggen
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do feb 23, 2006 10:12 pm

Mr. Ajax schreef:Cruijff zei

'Ze kunnen niet van je winnen maar je kunt wel van ze verliezen'

Iets heel anders.
Ik zie de 7 verschillen met de stelling zoals ik hem weergaf niet zo... Maar goed, veel doet het er niet toe, we zullen er niet beter of slechter door gaan voetballen.

Mijn interpetatie was altijd dat je tegen Italianen jezelf altijd op een lullige manier de das om doet. Zonder dat zij het lijken te verdienen. Door tegen een counter op te lopen bijvoorbeeld.

Toppie

0-1

Bericht door Toppie » vr feb 24, 2006 8:52 am

0-1 Sneijder :yes:

Alexander

Bericht door Alexander » vr feb 24, 2006 4:43 pm

Er zijn tot gisteren pas 500 kaarten verkocht voor Inter Uit. Mijn kaart is binnen, al zit ik niet in het uitvak.

goodfella

Bericht door goodfella » vr feb 24, 2006 4:47 pm

Hoeveel ben je kwijt Alexander?

Alexander

Bericht door Alexander » vr feb 24, 2006 4:49 pm

Meer dan in het uitvak, maar zit dan wel op de hoofdtribune. Een vriend van me woont in Milaan en heeft die kaarten voor me geregeld. Kost me niets.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr feb 24, 2006 11:00 pm

goodfella schreef:Hoeveel ben je kwijt Alexander?
Alexander schreef:Meer dan in het uitvak, maar zit dan wel op de hoofdtribune. Een vriend van me woont in Milaan en heeft die kaarten voor me geregeld. Kost me niets.
Goed verhaal, Alex. ;) :D

Feest

Bericht door Feest » vr feb 24, 2006 11:23 pm

Materazzi naar Ajax? ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za feb 25, 2006 12:00 am

Hij is woensdag wel in Amsterdam gesignaleerd. ;)

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za feb 25, 2006 12:47 pm

Inter bood eerst Adriano aan, maar we hebben al een spits! :headbang:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Michael_B

Bericht door Michael_B » za feb 25, 2006 12:58 pm

2 zelfs! :D :cheer: :eusa_dance:
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za feb 25, 2006 4:56 pm

Adriano? Who the fuck is Adriano?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za feb 25, 2006 4:56 pm

Je komt weer lekker op gang, hè Thommy? Kijk je uit dat niemand je voorbij snelt qua posts? :aai:

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za feb 25, 2006 6:11 pm

Jij bent toch bezig met een inhaalrace?

Asshole. Ibi is mijn maatje blijkbaar. :sad:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za feb 25, 2006 9:36 pm

Noo hoor, Thommy. Als de mods je aankomen pakken, zal ik je steunen. :yes:

Maar die 'als' had misschien beter een 'wanneer' kunnen zijn. ;)

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 26, 2006 2:42 am

Voordat jij poep tegen me begon te praten postte ik nergens off-topic. ;)

Thom

Bericht door Thom » zo feb 26, 2006 10:40 am

Ik mis ook hier weer een optie: Ajax wint nipt met 1-2, door een eigen goal van Cruz in de laatste seconde.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 26, 2006 11:48 am

Thomas schreef:Voordat jij poep tegen me begon te praten postte ik nergens off-topic. ;)
Wat ben je toch een grappenmaker. :D :aai:

Thom: jij bent mijn held!

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 26, 2006 2:55 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:Voordat jij poep tegen me begon te praten postte ik nergens off-topic. ;)

Jouw held maakte alleen in de Rommelhok-topics grappen. Ga het maar na. :yes:

mtrules

Bericht door mtrules » zo feb 26, 2006 3:00 pm

Vermoedelijke opstelling Inter tegen Udinese: 1 Toldo 4 J. Zanetti 2 Cordoba 25 Samuel 3 Burdisso 7 Figo 8 Pizarro 19 Cambiasso 5 Stankovic 9 Cruz 30 Martins.

mtrules

Bericht door mtrules » zo feb 26, 2006 3:50 pm

mtrules schreef:Vermoedelijke opstelling Inter tegen Udinese: 1 Toldo 4 J. Zanetti 2 Cordoba 25 Samuel 3 Burdisso 7 Figo 8 Pizarro 19 Cambiasso 5 Stankovic 9 Cruz 30 Martins.
Womé speelde i.p.v. Burdisso...
Inter 3-1 gewonnen...Cruz 2x, Martins en Iaquinta!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 26, 2006 5:55 pm

Thomas schreef:
Bertje schreef:

Daarom is hij ook mijn held en ben jij alleen een maatje/medeplichtige. ;)

En met niemand anders!

Feest

Bericht door Feest » zo feb 26, 2006 7:15 pm

mtrules schreef:
mtrules schreef:Vermoedelijke opstelling Inter tegen Udinese: 1 Toldo 4 J. Zanetti 2 Cordoba 25 Samuel 3 Burdisso 7 Figo 8 Pizarro 19 Cambiasso 5 Stankovic 9 Cruz 30 Martins.
Womé speelde i.p.v. Burdisso...
Inter 3-1 gewonnen...Cruz 2x, Martins en Iaquinta!

[Ko-mode]

Cruz: Topper! :spijker:

[/Ko-mode]

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma feb 27, 2006 2:34 am

Bertje schreef:
Thomas schreef:
Bertje schreef: Wat ben je toch een grappenmaker. :D :aai:

Daarom is hij ook mijn held en ben jij alleen een maatje/medeplichtige. ;)
Jij maakt nu dat jouw held (ik, want dat geef je zelf eerst toe) een anti-held wordt, doordat je me forceert om off-topic te posten. :D :hypocrite:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma feb 27, 2006 8:45 am

Alexander schreef:Er zijn tot gisteren pas 500 kaarten verkocht voor Inter Uit. Mijn kaart is binnen, al zit ik niet in het uitvak.
Als we de duizend halen, is het veel. Treurig maar waar.

Wat óók treurig is: mijn Franse vriend (en seizoenkaarthouder) Bertrand (a.k.a. Carcajou hier op het forum) was in Amsterdam voor Ajax - Inter en wilde de volgende dag even een omwisselbiljet voor Inter-uit gaan halen. Hij heeft geen Europese uitkaart, maar ach: er zijn 4500 kaarten beschikbaar, en als de reguliere voorverkoop aan uitkaarthouders is afgelopen, is het tóch mogelijk om zonder Europese uitkaart bij de balie langs te gaan voor een omwisselbiljet. Ze zouden hem toch wel even een weekje eerder willen helpen?

Maar nee hoor: "De voorverkoop aan Europese uitkaarthouders loopt nog," kreeg hij te horen. "Pas daarna begint de balieverkoop aan mensen die geen EU-uitkaart hebben."

"Ja, maar ik woon in Frankrijk. Voor Ajax - PSV ben ik weer in Amsterdam, maar dan is de balieverkoop al gestopt."

"Sorry, dan heb je pech gehad."

En dat is dan een seizoenkaarthouder, die minimaal tien keer per seizoen met de TGV vanuit Parijs komt voor Ajax-thuiswedstrijden. Kan Ajax nou niet eens één keer op een rustige donderdagochtend (er was verder geen mens bij die hele balie) een beetje begrip tonen voor een buitenlandse seizoenkaarthouder die zich graag bij het miezerige groepje van 500 Ajacieden in dat immense uitvak in Milaan wil voegen om zijn club aan te moedigen...? Hij had een seizoenkaart bij zich, plus een ID-kaart, een pasfoto en een ingevuld aanvraagformulier. Maar nee hoor: komt u volgende week maandag maar even terug. Met de TGV. Vanuit Parijs. Snipperdag opnemen en een treinkaart van 100 euro betalen om een handeling van twee minuten te verrichten aan de balie van Ajax.

Op zulke momenten zou je ze echt achter het behang plakken. Wat een trieste 'paarse krokodil'-mentaliteit. Buitenlandse seizoenkaarthouders zijn bijzondere mensen! Die moet je áánhalen, niet afstoten!

Als Ajax USA er niet was, waren ze allemaal al lang afgetaaid, die buitenlandse seizoenkaarthouders. Meen ik serieus. Omdat ze al hun brieven in het Nederlands krijgen en omdat je voor elke scheet persóónlijk langs moet komen bij de balie, maar dan uiteraard niet op wedstrijddagen. En meer van dat soort flauwekul. Alleen met hulp van Ajax USA óf een bevriende local kan een niet-Nederlander min of meer serieus supporter van Ajax zijn. Zonder Ajax USA kunnen ze van Ajax alleen een verwijzing naar zo'n belachelijk duur 'hospitality-pakket' voor eenmalige bezoekers krijgen. Iemand die zes of zeven keer per jaar komt, wil niet elke keer 100 euro betalen voor een sjaaltje, een rondleiding, een bezoek aan het Ajax Museum en een bordje pasta op De Toekomst. Die wil gewoon een kaartje. Die mensen lopen bij Ajax tegen een muur aan. Daar zijn gewoon geen mogelijkheden voor.

Om nog maar te zwijgen over een beetje hulp en welwillendheid bij het aanvragen van een seizoenkaart, het registreren voor een uitkaart of het kopen van een omwisselbiljet voor een Europese uitwedstrijd. Ho maar. Ik durf gerust te beweren dat ik vrijwel alle buitenlanders die Ajax intensief steunen hoogstpersoonlijk door die hele papiermolen heb geloodst. Zonder hulp van een local waren ze volslagen kansloos geweest en hadden ze het opgegeven.

Stelletje fucking amateurs. Kleingeestige mongolen.

K.
Still alive...

Plaats reactie