Ajax - Sparta Rotterdam

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 22, 2007 2:31 pm

Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:

Heeft NIETS te maken met het 1 punt verhaal. :nooo:
Dat heeft er WEL mee te maken. Het is allebei overpositieve onzin, bij drama resultaten/beslissingen. Maar hier zal jij het wel niet mee eens zijn; ik kap er in ieder geval over.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 2:31 pm

Dan ben ik verkeerd geïnformeerd. :D

Maar goed, het punt van Perez blijft staan. 3-0 voor na 25 minuten, wat wil je nog meer?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo apr 22, 2007 2:32 pm

Thomas schreef:
Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:
Zoals Rishi al zei: je verliest een speler die op het middenveld constant druk uitoefent op de bal en zet hem op een positie waar hij amper van waarde is. Met Perez erbij wordt het nog drukker en dankzij een aantal niet al te slimme voetballers bij Ajax loop je het risico dat men elkaar in de weg gaat lopen.
Niet dat ik deze wissel begrijp, maar volgens Voetske staat Gabri nog altijd op het middenveld...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 2:32 pm

Jesse schreef:Iemand die Utrecht - PSV heeft gezien? Is er een kans dat Utrecht er nog eentje in weet te prikken?

Iemand die AZ - Heereveen heeft gezien? Is er een kans dat Alves er eentje in weet te prikken?
Ikke, Utr. - Psv . nee die kans is er de hele eerste helft niet geweest.Maar let op: 89 minuut, voorzet van de Jong in de zestien, net op het moment dat Alex wil koppen schiet het in zijn hamstring lijkt het, hij krimpt ineen van pijn, krijgt daardoor de bal verkeerd op zijn hoofd en kopt pardoes de bal in de kruising achter Gomez.1-1 eindstand, na de wedstrijd blijkt dat een te strak aangedraaide schroefnop van zijn voetbalschoen zich door zijn zool heeft geboord en dat de reden was van de pijnscheut .. die verder geen letsel heeft veroorzaakt ...
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 22, 2007 2:32 pm

Scherrer schreef:

Dat heeft er WEL mee te maken. Het is allebei overpositieve onzin, bij drama resultaten/beslissingen. Maar hier zal jij het wel niet mee eens zijn; ik kap er in ieder geval over.
Lekker makkelijk. Wel vertellen dat het onzin is, maar niet uitleggen waarom.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 2:33 pm

Voetske schreef:
Jesse schreef:Iemand die Utrecht - PSV heeft gezien? Is er een kans dat Utrecht er nog eentje in weet te prikken?

Iemand die AZ - Heereveen heeft gezien? Is er een kans dat Alves er eentje in weet te prikken?
Ikke, Utr. - Psv . nee die kans is er de hele eerste helft niet geweest.Maar let op: 89 minuut, voorzet van de Jong in de zestien, net op het moment dat Alex wil koppen schiet het in zijn hamstring lijkt het, hij krimpt ineen van pijn, krijgt daardoor de bal verkeerd op zijn hoofd en kopt pardoes de bal in de kruising achter Gomez.1-1 eindstand, na de wedstrijd blijkt dat een te strak aangedraaide schroefnop van zijn voetbalschoen zich door zijn zool heeft geboord en dat de reden was van de pijnscheut .. die verder geen letsel heeft veroorzaakt ...
:yes: :headbang:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 2:33 pm

Mr. Ajax schreef:
Thomas schreef:
Zoals Rishi al zei: je verliest een speler die op het middenveld constant druk uitoefent op de bal en zet hem op een positie waar hij amper van waarde is. Met Perez erbij wordt het nog drukker en dankzij een aantal niet al te slimme voetballers bij Ajax loop je het risico dat men elkaar in de weg gaat lopen.
Niet dat ik deze wissel begrijp, maar volgens Voetske staat Gabri nog altijd op het middenveld...
Gabri staat zoals gewoonlijk overal, maar de tweede helf gaat beginnen eens goed kijken ...
Blij met de punten ...

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 22, 2007 2:33 pm

Bertje schreef:
Scherrer schreef:

Lees mijn postings eens terug zou ik zeggen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 22, 2007 2:35 pm

Jesse schreef:
Voetske schreef:

:yes: :headbang:
Mooi verhaal, met één kleine doch belangrijke wijziging: die een blessure teweeg brengt die Alex voor de rest van het seizoen uitschakelt. :yes:

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 2:35 pm

Gabri staat rechtsback en het is 3 - 2
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 2:35 pm

3-2?!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 2:35 pm

Sparta gooit er een verdediger in voor een middenvelder: Gudde voor Rose.

En 3-2. Gadverdamme.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 22, 2007 2:35 pm

Scherrer schreef:
Bertje schreef:
Scherrer schreef: Dat heeft er WEL mee te maken. Het is allebei overpositieve onzin, bij drama resultaten/beslissingen. Maar hier zal jij het wel niet mee eens zijn; ik kap er in ieder geval over.
Lees mijn postings eens terug zou ik zeggen.
Er valt een doelpunt, dus is de wissel fout. Klinkt lekker hoor.

3-2.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 2:36 pm

:pukey: :pukey: :pukey: :pukey: :pukey:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 22, 2007 2:36 pm

haha 3-2.. lachwekkend dit.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 2:36 pm

Je zou inmiddels kunnen zeggen dat het een niet al te sterke wissel van Ten Cate was.

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 2:37 pm

Tactisch brein HtC :D
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 2:37 pm

Zonde, na zo'n goede eerste helft (Radio 1).

Als PSV nog gelijkspeelt zou ik het toch wel fijn vinden als Ajax op doelsaldo nog boven ze eindigt.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 22, 2007 2:37 pm

Jesse schreef:Je zou inmiddels kunnen zeggen dat het een niet al te sterke wissel van Ten Cate was.
Geen idee, want ik zie niets van de wedstrijd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 22, 2007 2:39 pm

Hoeladans schreef:
brigade zuid schreef:Ach gut Utreg heeft zn zin hoor, AJAX wordt geen kampioen, toch triest als je dat belangrijker vind dan je eigen plek in de play-offs. Kut Utreg.
Ahahaha geloof je dit werkelijk? :rofl:
Ja anders zet ik het er toch niet neer of wel soms.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 2:39 pm

Bertje schreef:
Jesse schreef:Je zou inmiddels kunnen zeggen dat het een niet al te sterke wissel van Ten Cate was.
Geen idee, want ik zie niets van de wedstrijd.
Ik ook niet, maar ik kijk naar 2 dingen:

- Voor de wissel: 3-0 voor na zo'n 25 minuten

- De wissel: nog eens 25 minuten en het staat 3-2

Klinkt niet echt goed.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo apr 22, 2007 2:39 pm

t staat gewoon niet goed bij ajax...
Pompiedom

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 22, 2007 2:39 pm

Ook al zie ik de wedstrijd niet. Ik weet gewoon dat het met de wissel te maken heeft. Gewoon een ABC'tje

Kut Ten Cate
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 2:40 pm

De wedstrijd heeft inmiddels het nivo van een zomeravond fabrieks wedstrijd ...
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 22, 2007 2:40 pm

Dus het is gewoon zo.

Plaats reactie