Roda JC-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Verspeelt Ajax z'n kansen op de plee-offs?

Roda neemt wraak & maakt gehakt van Ajax
14
36%
Roda wint nipt door een omhaal in blessuretijd
7
18%
Tegen de verhouding in verliest Ajax niet
11
28%
Dankzij toptrainer Blind laat Ajax Roda alle hoeken van het veld zien
7
18%

Totaal aantal stemmen: 39

Harm

Bericht door Harm » zo apr 02, 2006 1:29 pm

Dr. Living Stoned schreef:
Thijs schreef:Luinge sterf, Blind weg!
Je kan zeggen over Luinge wat je wilt maar hij is wel degene die Blind wegstuurt. Misschien dat het bestuur hieruit moed put.
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat de positie van Blind houdbaar is.

MHF

Bericht door MHF » zo apr 02, 2006 1:30 pm

Wat mij betreft kan de pleuris die hopelijk uitbreekt bij het niet behalen van de play-offs niet groot genoeg zijn. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Laat het maar lekker ontsporen zodat iedereen er daar van doordrongen raakt dat het anders moet. Dat hebben wij al een tijdje door, nu Ajax zelf nog...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

MHF

Bericht door MHF » zo apr 02, 2006 1:32 pm

ajaxhome schreef:Scheids lijn rechterlijke dwalingen Let OP

Psv-ajax
Ajax-Denhaag
Ajax-heerenveen
Utrecht Ajax
Roda Ajax

Zo'n 8 punten gestolen. ;)
Een goed Ajax houdt het trouwens in eigen hand en is niet afhankelijk van dit soort dwalingen...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 02, 2006 1:33 pm

2de helft was niet best :sad: Roda begon veel feller en won heel veel duels. Bodor die al 2 keer z'n 2de gele kaart had moeten hebben, maar dat ziet Luinge niet, Huntelaar die volgens mij wel degelijk wordt geraakt door Kah, maar dat ziet Luinge niet om vervolgens iedere bal op Huntelaar af te fluiten :pukey:

JF een terechte 2de gele kaart en stiekem ook de minst erge persoon die we moeten missen, wat een drama. Lindenbergh was zeker de 2de helft dramatisch. De 2-1 was uiteraard zijn fout (te laat stappen) maar wat doet verdomme Maduro op de helft van de tegenstander? Nog 2 minuten te spelen, met 10 man, 1-1 uit tegen een moeilijke tegenstander, dan ga je niet nog eens een rush maken die nergens op uit komt. Jeugdige onbezonnenheid misschien, maar met 1 punt had je er een stuk beter voor gestaan (3 voor op Heerenveen met een beter doelsaldo). Nu is het 2 punten, krijg je volgende week klop van AZ en dan moet je maar afwachten of AZ z'n sportieve plicht doet de laatste wedstrijd tegen... Heerenveen.. ik zou het wel weten als ik van Gaal was.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo apr 02, 2006 1:34 pm

MHF schreef:

Psv-ajax
Ajax-Denhaag
Ajax-heerenveen
Utrecht Ajax
Roda Ajax

Een goed Ajax houdt het trouwens in eigen hand en is niet afhankelijk van dit soort dwalingen...
ik mis AZ - Ajax in dit rijtje. De 1-1 viel uit een vrije trap na een overtreding die alleen Luinge zag, de 2-1 bestond ook alleen in de fantasie van Luinge.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 02, 2006 1:35 pm

Psv-ajax
Ajax-Denhaag
Ajax-heerenveen
Utrecht Ajax
Roda Ajax

Het zal wel, van elke club in de HCE kun je zo'n lijstje maken, wat niet wegneemt dat Luinge kut was vandaag. Een wedstrijd bij Roda kun je verliezen, maar de pest is dat AJAX alle wedstrijden waarvan je vooraf zegt dat ze die kunnen verliezen ook daadwerkelijk verliezen, of het nu Groningen uit is of Utrecht of Roda. :sad:

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 1:35 pm

Na dit seizoen is het einde Blind! Achter de schermen is het bestuur bezig met een nieuwe coach. Van Basten?

Ik hoop dat ik gelijk heb

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 1:37 pm

AZ - NAC afgelast

PSV wordt dit weekend nog niet officieel kampioen van de Eredivisie. Als AZ thuis tegen NAC Breda punten had verspeeld, was de Eindhovense titel een feit geweest, maar het duel in Alkmaar werd afgelast. Het veld in de Alkmaarder Hout is vanwege hevige regenval onbespeelbaar. Het duel wordt nu komende dinsdag om 20.00 uur gespeeld.
Voetbal.nl

999

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 1:37 pm

mtrules schreef:Na dit seizoen is het einde Blind! Achter de schermen is het bestuur bezig met een nieuwe coach. Van Basten?

Ik hoop dat ik gelijk heb
Asjeblijft, niet weer een beginende trainer ...
Blij met de punten ...

sudesh

Bericht door sudesh » zo apr 02, 2006 1:38 pm

Had Ajax vandaag niet gewonnen van Roda, als ze niet gewoon goed waren?

Ik krijg altijd zo'n calimero gevoel als je de schuld bij een scheidsrechter legt. Elke club heeft daar wel last van.

Ajax verliest echt niet door Luinge, ze zijn gewoon niet goed genoeg.

We moeten niet in die praatjes van Blind blijven geloven he (schuld ligt bij de scheidsrechter etc.), hij heeft ons allemaal in de maling genomen met zijn hogere plan. Dat laten we ons toch niet nog een keer gebeuren :D
Laatst gewijzigd door sudesh op zo apr 02, 2006 1:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » zo apr 02, 2006 1:38 pm

Bah, wat een dramawedstrijd weer ... X'C

Laat maar, gadverdamme ..

En sinds wanneer spelen we zonder verdediging ?? :sad:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo apr 02, 2006 1:38 pm

8 is een magisch getal, in de laatste door 666 genoemde serie hebben we ook 8 verliespunten.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

ferry

Bericht door ferry » zo apr 02, 2006 1:41 pm

sudesh schreef:Had Ajax vandaag niet gewonnen van Roda, als ze niet gewoon goed waren?

Ik krijg altijd zo'n calimero gevoel als je de schuld bij een scheidsrechter legt. Elke club heeft daar wel last van.

We moeten niet in die praatjes van Blind blijven geloven he, hij heeft ons allemaal in de maling genomen met zijn hogere plan. Dat laten we ons toch niet nog een keer gebeuren :D
Ja, anders hadden we gewonnen. Ajax speelde beter dan afgelopen week tegen NAC en had ook kansen, met als grootste kans die bal van Huntelaar tegen de lat. Neem de penalty die we niet kregen en het wegsturen van Juanfran erbij dan is dit het resultaat. (weet nog altijd niet of die rode kaart voor Juanfran terecht was, dat wil ik vanavond nog wel een keer zien)

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 02, 2006 1:43 pm

Over het algemeen heeft het weinig zin om over de scheidsrechter te klagen, maar wat die Luinge vandaag deed daar lusten de honden geen brood van.

Het zegt genoeg dat Huntelaar werd gewisseld omdat de scheidsrechter de pik op hem had. Is dat zielig of niet?

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 1:46 pm

Ajax staat na vandaag toch sowiezo 5e? Want als Groningen wint staan ze in punten gelijk met Ajax, maar hun doelsaldo is minder.

999

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 1:47 pm

Fv schreef:
sudesh schreef:Had Ajax vandaag niet gewonnen van Roda, als ze niet gewoon goed waren?

We moeten niet in die praatjes van Blind blijven geloven he, hij heeft ons allemaal in de maling genomen met zijn hogere plan. Dat laten we ons toch niet nog een keer gebeuren :D
Ja, anders hadden we gewonnen. Ajax speelde beter dan afgelopen week tegen NAC en had ook kansen, met als grootste kans die bal van Huntelaar tegen de lat. Neem de penalty die we niet kregen en het wegsturen van Juanfran erbij dan is dit het resultaat. (weet nog altijd niet of die rode kaart voor Juanfran terecht was, dat wil ik vanavond nog wel een keer zien)
Ajax speelde helemaal niet beter dan tegen Nac, en je kunt Luinge niet verantwoordelijk stellen voor fouten van onze verdedigers.
Blij met de punten ...

MHF

Bericht door MHF » zo apr 02, 2006 1:49 pm

We moeten niet in die praatjes van Blind blijven geloven he (schuld ligt bij de scheidsrechter etc.), hij heeft ons allemaal in de maling genomen met zijn hogere plan. Dat laten we ons toch niet nog een keer gebeuren :D
Mijn laatste commentaar aangaande scheidsrechterlijke dwalingen was van dezelfde strekking Sudesh. Desalniettemin heb ik bij Luinge wel altijd het gevoel dat hij extra z'n best doet om maar vooral niet partijdig voor Ajax te zijn. Hoe dan ook moet Ajax gewoon de hand in eigen boezem steken en concluderen dat we een matige middenmoter zijn dit seizoen. We mogen ons in de handen knijpen dat we via de beker op Willem II wijze Europees voetbal hebben gehaald want via de play-offs geef ik Ajax geen enkele kans. Jammer genoeg heb ik het idee dat de meeste selectie spelers hier op dezelfde manier over denken...
Laatst gewijzigd door MHF op ma apr 03, 2006 1:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.

DelToro

Bericht door DelToro » zo apr 02, 2006 1:50 pm

Dit seizoen hebben we minder dan de helft wedstrijden gewonnen..

En tegen alle clubs die momenteel in het linkerrijtje staan hebben we 11 punten behaald. 11 punten!! dat is toch niet te geloven, uit maar liefst 15 wedstrijden dus gewoon bijna de helft. En dan hebben we zelfs nog geen enkel punt behaald tegen een top-9 club in een uitduel.
Alles verloren op vijandelijk terrijn van de top-9 X'C

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 1:51 pm

DelToro schreef:Dit seizoen hebben we minder dan de helft wedstrijden gewonnen..
De kans dat we volgende week winnen is theoretisch dus minder dan 50% X'C

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo apr 02, 2006 1:51 pm

Als we 6e worden is er van een play-off geen sprake, of wel?

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 1:52 pm

Peter schreef:Als we 6e worden is er van een play-off geen sprake, of wel?
Ja, maar dan kunnen we alleen nog Uefa Cup halen!

Harm

Bericht door Harm » zo apr 02, 2006 1:53 pm

Volgens mij neemt de nummer 10 dan de plaats van Ajax in omdat Ajax dankzij PSV al UEFA cup speelt

MHF

Bericht door MHF » zo apr 02, 2006 1:53 pm

Peter schreef:Als we 6e worden is er van een play-off geen sprake, of wel?
Nee, dan schuift nr. 10 door voor Intertoto voetbal...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 02, 2006 1:54 pm

Is er toch nog ergens hoop? Trabelsi speelde erg sterk en gedreven, net als Vermaelen. Met een fitte Urby en Grygera ziet het er opeens heel anders uit.

Het middenveld van vandaag met Galasek, Lindenbergh en Boukhari was dramatisch. Het enige wat ze goed deden is in de weg lopen van de Roda middenvelders, maar verder zat er helemaal niets in. Echt helemaal niets. Voorin speelde Huntelaar en Rosales een redelijk goede wedstrijd. Rosenberg was ongelukkig en werd terecht gewisseld. Babel heeft weinig de bal gehad.

Met een Sneijder en Pienaar heb je weer veel meer mogelijkheden. Als bovenstaande spelers voor de playoffs fit zijn dan geloof ik het nog wel. Maar met de huidige fitte spelers zijn we inderdaad een veredelde middenmoter.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

DelToro

Bericht door DelToro » zo apr 02, 2006 1:54 pm

mtrules schreef:
DelToro schreef:Dit seizoen hebben we minder dan de helft wedstrijden gewonnen..
De kans dat we volgende week winnen is theoretisch dus minder dan 50% X'C
Afgaande van de eerdere resultaten is die kans nog veel kleiner omdat we nog niet van een CL-Playoff club hebben kunnen winnen, en laat AZ nu net zo'n club zijn.

Plaats reactie