Sparta-AJAX
-
Praat voor jezelf.Mr. Ajax schreef:Wordt wel erg opportunistisch hier. Dit doet pijn, maar dit ploeg heeft tot aan 2 weken geleden alleen maar mooi voetbal laten zien, waar iedereen nog zo enthousiast over was. Uitspraken zoals die van (uitgezonderd) Thomas, dat dit ploeg opeens niks meer kan, zijn dus natuurlijk niks meer dan opportunistisch en kinderachtig. Dit ploeg maakt een slechte periode door, op een slechte tijdstip. Dat ze opeens helemaal niet meer kunnen voetballen is natuurlijk onzin en veel te kort door de bocht.
Blij met de punten ...
Natuurlijk kunnen ze nog wel voetballen. Maar het is toch allemaal veel te matig om met PSV te concurreren? Ik zou alleen Stekelenburg, Vermaelen, Stam, Emanuelson, Sneijder, Perez, Babel en Huntelaar van dit team graag bij de selectie houden. De rest is (op z'n best) vervangbaar.Mr. Ajax schreef:Wordt wel erg opportunistisch hier. Dit doet pijn, maar dit ploeg heeft tot aan 2 weken geleden alleen maar mooi voetbal laten zien, waar iedereen nog zo enthousiast over was. Uitspraken zoals die van (uitgezonderd) Thomas, dat dit ploeg opeens niks meer kan, zijn dus natuurlijk niks meer dan opportunistisch en kinderachtig. Dit ploeg maakt een slechte periode door, op een slechte tijdstip. Dat ze opeens helemaal niet meer kunnen voetballen is natuurlijk onzin en veel te kort door de bocht.
En opportunistisch is het zeker niet. Als je m'n reacties voor het seizoen had gelezen had je dat geweten.
-
Jaja shitboertje.. wat een mongool.. als eerste naar een Ajaxforum om te komen zieken. Klasse joh...Harm schreef::drecul2:
Dan heb ik toch liever Kluivert in de selectie dan met 3-0 op je kloten krijgen van Sparta :drecul2:
ontopic: Waar ligt het nu aan? Trainers? Spelers? Ik wordt echt ziek van deze nederlaag.
Sneijder bedankt.
Ajax bedankt.
Ajax bedankt.
Laat nog een keer blijken wat voor een lulletje je bent. Hij komt al maanden niet meer, maar na Ajax-PSV 0-1 en Sparta-Ajax 3-0 moet hij opeens even een trieste opmerking komen plaatsen. :worshippy:Dan heb ik toch liever Kluivert in de selectie dan met 3-0 op je kloten krijgen van Sparta
- RosenbergSpits
:worshippy: al vindt ik Perez twijfelgeval, aangezien zn gezeur over geen basisplaats etc, en het voorval van vorrig weekend.Natuurlijk kunnen ze nog wel voetballen. Maar het is toch allemaal veel te matig om met PSV te concurreren? Ik zou alleen Stekelenburg, Vermaelen, Stam, Emanuelson, Sneijder, Perez, Babel en Huntelaar van dit team graag bij de selectie houden. De rest is (op z'n best) vervangbaar.
En opportunistisch is het zeker niet. Als je m'n reacties voor het seizoen had gelezen had je dat geweten
Mitea mag van mij ook bij het lijstje, al moet hij zich nog bewijzen dit seizoen
Graag zie ik Gourcuff, Davids en Kanu komen, want rosenberg (jaja, ik weet dat zijn naam mijn forum naam is) , Maduro en gabri maken me misselijk :pukey:
Nog een leuke verdediger misschien? zat te denken aan Hansson, maar dat is ook weer zo matig... Chivu blijft nog steeds een natte droom.
Ps, laat ik maar een nieuw account aan gaan maken... nog suggesties (mag iets zijn wat ons zal herinneren aan deze klote dag)
Laatst gewijzigd door RosenbergSpits op zo nov 26, 2006 2:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ons sukkeltje harm reageert ook weer eens. Aantal weken geleden nog heel zielig doen vanwege het zogenaamde selectieve moderatorsbeleid hier en afscheid nemen en nu weer terug.Harm schreef::drecul2:
Dan heb ik toch liever Kluivert in de selectie dan met 3-0 op je kloten krijgen van Sparta :drecul2:
Maar goed, Harm is ook een ****gezwel en die moet je operatief verwijderen. :yes:
edit by Ramoon
De ploeg van dat lulletje staat 6 punten los en is als het effe een beetje meezit rond kerst kampieon ...Arwin schreef:Sneijder bedankt.
Ajax bedankt.
Laat nog een keer blijken wat voor een lulletje je bent. Hij komt al maanden niet meer, maar na Ajax-PSV 0-1 en Sparta-Ajax 3-0 moet hij opeens even een trieste opmerking komen plaatsen. :worshippy:Dan heb ik toch liever Kluivert in de selectie dan met 3-0 op je kloten krijgen van Sparta
Blij met de punten ...
Gourcuff is onhaalbaar. Hansson te traag. Davids, Kanu en Leonardo zie ik graag komen. Het hoeft niet veel te kosten om deze selectie te versterken.RosenbergSpits schreef:Graag zie ik Gourcuff, Davids en Kanu komen, want rosenberg (jaja, ik weet dat zijn naam mijn forum naam is) , Maduro en gabri maken me misselijk :pukey:
Wat laten jullie je kennen om zo'n opmerking joh!!Harm schreef::drecul2:
En om die reacties van jullie doet hij dat ook natuurlijk...
Laat je niet zo opnaaien man... vind Harm alleen maar leuk
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dus?Voetske schreef:De ploeg van dat lulletje staat 6 punten los en is als het effe een beetje meezit rond kerst kampieon ...Arwin schreef:Sneijder bedankt.
Ajax bedankt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
tegenzitVoetske schreef:De ploeg van dat lulletje staat 6 punten los en is als het effe een beetje meezit rond kerst kampieon ...Arwin schreef:Sneijder bedankt.
Ajax bedankt.
Voetske relativeert alles aan voetbal. Zolang je club bovenaan staat, mag je doen en laten wat je wilt. :DJesse schreef:Dus?Voetske schreef:De ploeg van dat lulletje staat 6 punten los en is als het effe een beetje meezit rond kerst kampieon ...Arwin schreef:Sneijder bedankt.
Ajax bedankt.
Laat nog een keer blijken wat voor een lulletje je bent. Hij komt al maanden niet meer, maar na Ajax-PSV 0-1 en Sparta-Ajax 3-0 moet hij opeens even een trieste opmerking komen plaatsen. :worshippy:
Mjah, utrecht, heerenveen en 010 uit ben ik nog echt niet vergeten. Alleen denk ik dat AJAX van mening is, dat ze goed zijn. Dan valt er met een gelijk spel tegen Twente en uit in Praag nog wel te leven, maar je gaat vroeg of laat natuurlijk wel een keer keihard op je bek. Hopelijk gaan ze volgende week weer heel hard werken en met passie voetballen.