Ajax - Twente 18 mei 2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 3:44 pm

GangstaRiB schreef:
Beloki schreef:
GangstaRiB schreef: En die kaats terug op Gabri die hem vervolgens op Lindgren speelt in minuut 93?

Het gewonnen kopduel waaruit Suarez verwoestend uithaalt en net niet het net weet te vinden?
Dat waren twee goede momenten. Ik leg er zo 3x zoveel slechte tegenover.
Zet eens 2 goede huntelaar momenten er tegenover dan?
Ik beweer toch nergens dat Huntelaar beter speelde? IK zeg alleen dat Urzaiz vreselijk was.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 3:44 pm

Waarom worden er hier spelers afgekraakt? Het is toch de schuld van Koster?
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 3:45 pm

Starring schreef:Ajax is gewoon helemaal niets meer waard. Ik verwacht dat FCT ons voorbij zal streven! Mits zij het goede voetbaltechnische beleid door weten zetten en de goede spelers (het team( behouden blijven...
Neuh, Rutten gaat daar weg. Die man is geweldig.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo mei 18, 2008 3:45 pm

Beloki schreef:
GangstaRiB schreef:
Beloki schreef: Dat waren twee goede momenten. Ik leg er zo 3x zoveel slechte tegenover.
Zet eens 2 goede huntelaar momenten er tegenover dan?
Ik beweer toch nergens dat Huntelaar beter speelde? IK zeg alleen dat Urzaiz vreselijk was.
Oké, dan zeg ik (voor de 10 keer) dat Huntelaar weer eens niet opstond toen het ertoe deed. Iedereen is bang dat Huntelaar zal vertrekken, ik zal er niet rouwig om zijn.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 18, 2008 3:45 pm

Het collectief faalt , dus iedereen is schuldig.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Bericht door martijn401 » zo mei 18, 2008 3:46 pm

Voor mij overheerst het gevoel van blijdschap dat dit seizoen eindelijk is afgelopen.

Volgend jaar weer :ajaxscarf.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 3:46 pm

LucaS schreef:Waarom worden er hier spelers afgekraakt? Het is toch de schuld van Koster?
Het is de schuld van Koster niet. Koster kan er niets aan doen dat hij tekort komt, net als de spelers.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 18, 2008 3:46 pm

Benji schreef:De andere voorhoedespelers konden er helemaal geen goeie momenten tegenover stellen...
Het ligt niet zo zeer aan de aanvallers. Het middenveld sluit niet aan en creeert niks. Aanvallers krijgen geen steekballen vanaf 't middenveld en daardoor komen de aanvallers ook niet in 1 tegen 1.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 3:47 pm

Ajaciedjuh schreef:
Benji schreef:De andere voorhoedespelers konden er helemaal geen goeie momenten tegenover stellen...
Het ligt niet zo zeer aan de aanvallers. Het middenveld sluit niet aan en creeert niks. Aanvallers krijgen geen steekballen vanaf 't middenveld en daardoor komen de aanvallers ook niet in 1 tegen 1.
Het middenveld miste de lepe ballen van Lindgren. Davids en Gabri werken erg hard, maar missen de creativiteit. Perez is alleen creatief als hij er maar niet moe van wordt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo mei 18, 2008 3:47 pm

Ajaciedjuh schreef:
Benji schreef:De andere voorhoedespelers konden er helemaal geen goeie momenten tegenover stellen...
Het ligt niet zo zeer aan de aanvallers. Het middenveld sluit niet aan en creeert niks. Aanvallers krijgen geen steekballen vanaf 't middenveld en daardoor komen de aanvallers ook niet in 1 tegen 1.
Perez is natuurlijk een lachterje in dit soort wedstrijden. Hij kwam werkelijk alles tekort. Davids was continu de slechte Slijngard aan het ondersteunen en Gabri kan het ook niet in z'n eentje.

Hoewel we pech gehad hebben met penalty's tegen, was Twente toch wel een maatje te groot. Nooit gedacht dat ik dat zou schrijven, maar goed.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 18, 2008 3:48 pm

Zlatan Son of God schreef:Wat een kut die Lindgren..
Een van de weinige spelers die vandaag wel liet zien het niveau te hebben!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 3:48 pm

goodfella schreef:
Zlatan Son of God schreef:Wat een kut die Lindgren..
Een van de weinige spelers die vandaag wel liet zien het niveau te hebben!
Precies. Gouden speler. Kan zowel prima in de defensie als op het middenveld mee.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo mei 18, 2008 3:49 pm

Starring schreef:Ajax is gewoon helemaal niets meer waard. Ik verwacht dat FCT ons voorbij zal streven!
Welnee. Twente raakt strakkies gegarandeerd een rijtje belangrijke jongens kwijt. En vlak vooral het vertrek van Rutten niet uit. Als ze dan A3 ook nog overnemen mag je zelfs vrezen voor de toekomst van Twente.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo mei 18, 2008 3:49 pm

Starring schreef:Ajax is gewoon helemaal niets meer waard. Ik verwacht dat FCT ons voorbij zal streven!
Wat een fatalisme hier. :drecul.gif:

Kom op zeg, Ajax weet zich niet plaatsen voor de voorronde van een toernooi waarin het al 2 jaar heeft ontbroken. That's all.

De club mag zich proberen te plaatsen voor de UEFA Cup, kan zich rustig voorbereiden op het nieuwe seizoen. Met deze ploeg of met een ploeg die begin volgend seizoen nog in de steigers staat, heeft Ajax niets in de CL te zoeken. Net zoals Ajax dat blijkbaar de voorbije 2 jaar niet had.

MVB begint straks weer bij nul, eerst maar eens proberen te plaatsen voor de UEFA Cup en een redelijk elftal neerzetten dat nationaal z'n werk doet en redelijk balt. Als dat lukt, kan de club na verloop van tijd een stukje verder kijken.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 18, 2008 3:50 pm

GangstaRiB schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Benji schreef:De andere voorhoedespelers konden er helemaal geen goeie momenten tegenover stellen...
Het ligt niet zo zeer aan de aanvallers. Het middenveld sluit niet aan en creeert niks. Aanvallers krijgen geen steekballen vanaf 't middenveld en daardoor komen de aanvallers ook niet in 1 tegen 1.
Hoewel we pech gehad hebben met penalty's tegen, was Twente toch wel een maatje te groot. Nooit gedacht dat ik dat zou schrijven, maar goed.
Dat wisten we na die 2-2 in de Arena al. Twente is de beste ploeg die ik dit seizoen heb gezien.

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » zo mei 18, 2008 3:50 pm

Ja inderdaad A3 zet Twente wel weer met beide benen op de grond: door in de CL voorronde uitgeschakeld te worden en door 8e te eindigen in de competitie.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 3:50 pm

Een stukje verder kijken? Volgend jaar wordt Ajax gewoon kampioen, hoor.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 3:51 pm

wimpey schreef:
Demosthenes schreef: We hoeven ons geen zorgen meer te maken over de komst van toppers, die komen niet (als ze al zouden komen). Volgend seizoen is nu al verloren.
Ach gut.... :aai.gif:
nee, niet ach gut, dat is voor anderen; waar kijkt een speler naar uit? De cl of een wedstrijd tegen De Graafschap? Dat soort wedstrijden tegen De Graafschap heb ik ondertussen wel gezien, jij weet niet hoe slecht dit Ajax is, daar verander je weinig aan door er één spits aan toe te voegen. Er lopen teveel spelers rond die Ajax-onwaardig zijn.

Leuk MvB, maar het Nederlands elftal is niet om aan te zien, ik hoop dat hij Ajax beter laat voetballen, want onder koster heb ik werkelijk geen voetbal gezien. Ik wil wel eens een wedstrijd zien tegen een topper, tegen het slechtste psv van de laatste tien jaar had Ajax niets in te brengen. Ik denk dat psv juicht bij deze uitslag, want Twente redt het niet, m.a.w. weer € 30.000.000 binnen en Ajax weer niets.

Spelers willen cl, supporters willen cl, maar blijkbaar zijn er supporters die de uefa-cup al fantastisch vinden, kan KJH vijf keer scoren tegen Ijsland 3.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 3:51 pm

Peter schreef:Een stukje verder kijken? Volgend jaar wordt Ajax gewoon kampioen, hoor.
Ik hoop het ook, maar dan moet er wel heel erg veel veranderen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 18, 2008 3:51 pm

Wat Wimpey ook al schreef, een normale voorbereiding is ook wat waard. Zeker na een EK zomer. En natuurlijk is het klote maar natuurlijk niet het einde van de wereld. Wie weet pakt het wel gewoon goed uit uiteindelijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Martin Eden
Berichten: 53
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 6:51 pm

Bericht door Martin Eden » zo mei 18, 2008 3:52 pm

eens met Wimpey, volkomen van de pot gerukt om de slechte resultaten van de afgelopen seizoenen meteen door te trekken naar komende jaren net nu er een kentering is ingezte (hele bestuur is zo'n beetje vervangen weten we nog?). Tuurlijk moet dat allemaal nog blijken maar van meet af aan pessimistisch zijn is onzin.
At the moment he knew, he ceased to know.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 3:53 pm

Beloki schreef:
Peter schreef:Een stukje verder kijken? Volgend jaar wordt Ajax gewoon kampioen, hoor.
Ik hoop het ook, maar dan moet er wel heel erg veel veranderen.
Meen je dat nou? Klinkt heel gek, maar ik durf zelfs te wedden dat de huidige selectie zelfs kampioen wordt volgend seizoen. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo mei 18, 2008 3:53 pm

Wel makkelijk om nu Slijngaard zo onderuit te halen. Hij begon redelijk, maar niet bijzonder sterk. Heeft zijn tegenstander dan zoveel kunnen laten zien?

De zwakte bij AJAX zat op debank en het gebrek aan votbal in elke linie.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 18, 2008 3:53 pm

Peter schreef:
Beloki schreef:
Peter schreef:Een stukje verder kijken? Volgend jaar wordt Ajax gewoon kampioen, hoor.
Ik hoop het ook, maar dan moet er wel heel erg veel veranderen.
Meen je dat nou? Klinkt heel gek, maar ik durf zelfs te wedden dat de huidige selectie zelfs kampioen wordt volgend seizoen. :blush.gif:
We hebben ook van die top verdedigers :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » zo mei 18, 2008 3:54 pm

wimpey schreef: De club mag zich proberen te plaatsen voor de UEFA Cup, kan zich rustig voorbereiden op het nieuwe seizoen. Met deze ploeg of met een ploeg die begin volgend seizoen nog in de steigers staat, heeft Ajax niets in de CL te zoeken. Net zoals Ajax dat blijkbaar de voorbije 2 jaar niet had.
Precies.

(al heb je als "hoofdverantwoordelijke" wel makkelijk praten. :drecul.gif: :biggrin.gif: )

Plaats reactie