AJAX - FC Utrecht 29/01/2006

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

AJAX - FC Utrecht

Peiling eindigde op do jan 19, 2006 8:57 am

AJAX wint
21
48%
AJAX speelt gelijk
5
11%
AJAX verliest
18
41%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » zo jan 29, 2006 6:50 pm

Zo, het was weer heerlijk in de Arena... Wat zijn de tuiswedstrijden toch enorm klote dit seizoen! Eigenlijk is het ongelooflijk dat het publiek dit nog allemaal pikt en alleen sporadisch zijn afkeur laat blijken door middel van een fluitconcert! Na 2,5 jaar ellende zou het publiek eigenlijk deze snotapen en miljonairs de stadsgrenzen uit moeten jagen!

Maar goed, de conclusies na vandaag:

1. Positiespel is definitief verleden tijd. De intentie is er niet eens meer. Alle ballen worden standaard naar voren gepompt.

2. Utrecht heeft een beter team.

3. Nog een paar wedstrijden en de gehele ontwikkeling van Huntelaar bij Heerenveen is teniet gedaan. Deze jonge is aan het eind van het seizoen totaal naar de klote.

4. Het gaat nog lang duren voordat Ajax er weer redelijk bovenop komt. Van Geel staat voor de onmogelijke opgave om ervaren kwaliteit in te kopen. Spelers als Stam en Landzaat zullen echt niet in dit elftal willen spelen. Helemaal niet als we geen CL gaan spelen. En daar ga ik al van uit.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jan 29, 2006 6:52 pm

Braafheid, nu halen Feyenoord. :yes:

wimpey
Berichten: 52001
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jan 29, 2006 6:54 pm

Steef schreef:Braafheid, nu halen Feyenoord. :yes:
Tegen Rosales ziet iedere back er goed uit.

Die Braafheid kan wél wat trouwens, ja.

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » zo jan 29, 2006 6:55 pm

Nog geen sprake van opstappen Blind
Zondag 29 januari, door SV, Amsterdam, 17.51u GMT+01.00, RTVNH

Danny Blind is volgende week zondag in de Kuip tegen Feyenoord nog gewoon trainer van Ajax. Dat werd duidelijk op de persconferentie vanmiddag na de fiasco tegen Utrecht.

Dat hebben de beleidsbepalers van de club laten weten na de 1-4 nederlaag tegen Utrecht. Donderdag staat ook de bekerwedstrijd tegen Heerenveen nog op het programma.

'Hoe we dat gaan doen?', zei Blind. 'Gewoon spelen. Maar makkelijk zal het niet worden. Of ik nog wel trainer van Ajax wil blijven? Ja hoor, ik stap zelf niet op. Ik ga er natuurlijk niet over wat het bestuur doet'.
AjaxShowtime.com

GangstaRiB
Berichten: 16880
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo jan 29, 2006 6:55 pm

Izmailov schreef:Zo, het was weer heerlijk in de Arena... Wat zijn de tuiswedstrijden toch enorm klote dit seizoen! Eigenlijk is het ongelooflijk dat het publiek dit nog allemaal pikt en alleen sporadisch zijn afkeur laat blijken door middel van een fluitconcert! Na 2,5 jaar ellende zou het publiek eigenlijk deze snotapen en miljonairs de stadsgrenzen uit moeten jagen!

Maar goed, de conclusies na vandaag:

1. Positiespel is definitief verleden tijd. De intentie is er niet eens meer. Alle ballen worden standaard naar voren gepompt.

2. Utrecht heeft een beter team.

3. Nog een paar wedstrijden en de gehele ontwikkeling van Huntelaar bij Heerenveen is teniet gedaan. Deze jonge is aan het eind van het seizoen totaal naar de klote.

4. Het gaat nog lang duren voordat Ajax er weer redelijk bovenop komt. Van Geel staat voor de onmogelijke opgave om ervaren kwaliteit in te kopen. Spelers als Stam en Landzaat zullen echt niet in dit elftal willen spelen. Helemaal niet als we geen CL gaan spelen. En daar ga ik al van uit.
Moet Van Geel veel inkopen of gewoon heel simpel en goedkoop Blind lozen?

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » zo jan 29, 2006 6:57 pm

wimpey schreef:...Het goede nieuws is dat we volgende week in Rotterdam winnen in de volgende opstelling:

Vonk.
Boakye - Grygera - Vermaelen - Urby.
Sneyder - Maduro - Lindenbergh.
Babel - KJH - Rosenberg.
Mee eens Wimpey, gewoon omgooien die handel! En Urby links-back!

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » zo jan 29, 2006 6:59 pm

GangstaRiB schreef:Moet Van Geel veel inkopen of gewoon heel simpel en goedkoop Blind lozen?
Maak daar eens een poll van op deze site :D
Ik stem op da laatste... :yes:

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » zo jan 29, 2006 6:59 pm

GangstaRiB schreef:Moet Van Geel veel inkopen of gewoon heel simpel en goedkoop Blind lozen?
Van Geel moet goed inkopen. Met deze selectie is helemaal niks te beginnen. Deze ploeg komt op elf facet van het voetbal (loopvermogen, fysiek, passing, inzicht etc) schrikbarend veel kwaliteit te kort.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 29, 2006 7:02 pm

wimpey schreef:Het goede nieuws is dat we volgende week in Rotterdam winnen in de volgende opstelling:

Vonk.
Boakye - Grygera - Vermaelen - Urby.
Sneyder - Maduro - Lindenbergh.
Babel - KJH - Rosenberg.
Dat ziet er aardig uit Wimpey. Al schijnt Boakye niet de beste pass te hebben.

En ik zie liever niet 3 centrumspitsen voorin.

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » zo jan 29, 2006 7:03 pm

Izmailov schreef:
GangstaRiB schreef:Moet Van Geel veel inkopen of gewoon heel simpel en goedkoop Blind lozen?
Van Geel moet goed inkopen. Met deze selectie is helemaal niks te beginnen. Deze ploeg komt op elf facet van het voetbal (loopvermogen, fysiek, passing, inzicht etc) schrikbarend veel kwaliteit te kort.
Gasten als KJH, Sneijder en Grygera niet! Maar dan heb je ze ook allemaal opgenoemd!

Gebruikersavatar
Rob de Wit
Berichten: 251
Lid geworden op: di dec 20, 2005 10:28 am
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Rob de Wit » zo jan 29, 2006 7:28 pm

Steef schreef:Braafheid, nu halen Feyenoord. :yes:
Wat bedoel je Steef? dat Feyenoord hem moet halen of dat AJAX hem moet halen voordat Feyenoord dat doet?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jan 29, 2006 7:29 pm

Dat Feyenoord 'm moet halen...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59131
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jan 29, 2006 7:31 pm

Blind: ik stap zelf niet op


Ook op de persconferentie was de positie van Blind een veelbesproken onderwerp. De Ajax coach liet weten dat hij zelf zeker niet op zal stappen. Hij gaat er vanuit dat hij gewoon coach zal blijven bij Ajax. 'Al ga ik natuurlijk niet over wat het bestuur doet.' De coach liet weten dat hij zeker niet het gevoel heeft dat hij het vertrouwen van de selectie kwijt is. Op de vraag ofij nog de juiste man is voor Ajax wilde hij niet ingaan. 'Daar zijn anderen voor. Dat is geen relevante vraag aan mij.
AN

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 29, 2006 7:33 pm

Kan iedereen wel heel verontwaardigd doen, maar met deze uitspraak is natuurlijk weinig mis.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 29, 2006 7:33 pm

Asshole. X'C

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » zo jan 29, 2006 7:34 pm

Het is jammer dat hij hiermee zelf de deur dicht doet voor een vertrek a la Koeman. Ik kan me zo voorstellen dat het bestuur hem liever vertelt dat hij beter kan opstappen dan dat ze zo'n clubicoon ontslaan.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59131
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jan 29, 2006 7:38 pm

Bertje schreef:Kan iedereen wel heel verontwaardigd doen, maar met deze uitspraak is natuurlijk weinig mis.
Een echte vent trekt zelf zijn conclusie na een jaar als trainer niks te hebben laten zien.Of gaan we zodadelijk het beleven dat er onder van Geel goede aankopen worden gedaan en Blnd met die aankopen nog steeds niks presteert omdat de goede man niet de ervaring/capiciteiten heeft ..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo jan 29, 2006 7:48 pm

Bertje schreef:Kan iedereen wel heel verontwaardigd doen, maar met deze uitspraak is natuurlijk weinig mis.
Hij kan in het belang van de club toch ook een stapje terug doen. Is blijkbaar teveel gevraagd, gaan we toch gewoon nog even door met aanmodderen. Ik vind het allemaal wel best hoor.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 29, 2006 7:49 pm

Wat Blind doet is volstrekt logisch. Nu iig. De wedstrijden voor de winterstop niet. maar de opstelling van vandaag was dezelfde als vorige week en dezelfde als waarin Ajax aan hhet begin van dit seizoen haar beste wedstrijden speelde. Ajax speelde (ook) vandaag een fatsoenlijke tweede helft, geluk ontbrak. Dat je tijdens va banque twee doelpunten om de oren krijgt, dat kan natuurlijk gebeuren. Huntelaar speelde prima op tien in de tweede helft. Rosenberg een topaankoop! Blijft belangrijke doelpunten maken!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 29, 2006 7:53 pm

:cokesmile:

Sorry Luuk. Het is flauw. Maar als je het nu nog ziet zitten in Blind kan ik daar echt geen woorden meer over kwijt. :sad:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jan 29, 2006 7:54 pm

Het is duidelijk dat Lucas de laatste paar uur z'n zorgen heeft weggedroken in de kroeg.

Of geloof je zelf wel wat je net hebt opgeschreven?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 29, 2006 7:55 pm

Ik vond de tweede helft heel behoorlijk hoor! Ook flauw; heb jij hem al gezien?
I think I lost my fucking headache

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 29, 2006 7:56 pm

Steef schreef:Het is duidelijk dat Lucas de laatste paar uur z'n zorgen heeft weggedroken in de kroeg.

Of geloof je zelf wel wat je net hebt opgeschreven?
:D
Ik dacht hetzelfde over jouw Tjolk...ik dacht na het lezen van de zaterdaggnacht topics dat je had ontdekt dat je in Amsterdam heel veel plaatsen hebt waar je koffie kan kopen.. :D ;)
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo jan 29, 2006 7:58 pm

Lucas schreef:Ik vond de tweede helft heel behoorlijk hoor! Ook flauw; heb jij hem al gezien?
Sorry hoor maar een behoorlijke tweede helft en 3 goals tegen gaat echt niet samen. En al die verhalen over dat het aan Jol ligt en dat we toch altijd zo'n pech hebben vind ik bull shit.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jan 29, 2006 7:58 pm

Lucas schreef:Ik vond de tweede helft heel behoorlijk hoor! Ook flauw; heb jij hem al gezien?
Jahoor. Ik vond 't prut. Charisteas was goed en Rosenberg z'n snijden naar binnen zonder bal was iets dat Tiendalli niet snapte, maar voor de rest was 't bedroevend en was iedere Ajacied de mindere van z'n directe tegenstander.

Plaats reactie