PSV deel 2
-
Ik vermoed dat Real gek is Frank! Je kan in ieder geval ervan uitgaan dat wij oprecht zijn in ons oordeel over Koeman. Ik ken weinig Ajacieden die blij zouden zijn als Koe inderdaad naar real zou vertrekken. Hoe zou dat toch komen als wij stiekem toch zouden denken dat Koe een goede is?Frank schreef:Zou Koeman toch iets kunnen of zouden ze bij Real ook helemaal gek zijn?
![]()
www.nu.nlKoeman op het lijstje van Real Madrid
AMSTERDAM - Real Madrid-voorzitter Ramón Calderon zei vrijdag op een persconferentie dat hij overweegt Ronald Koeman aan te stellen als nieuwe trainer. De PSV-trainer is één van de namen die Calderón in zijn hoofd heeft zitten. Ook de Fransman Arsène Wenger en de Deen Michael Laudrup staan op zijn lijstje.
Op dit moment is Fabio Capello trainer van de Koninklijke.
De drie namen die op het lijstje staan, zijn afkomstig van Predrag Mijatovic, de technisch directeur van Real Madrid. "Mijatovic bepaalt hoe we ons team gaan verbouwen", legde Calderón uit.
"Daar hoort ook de beslissing bij of we een nieuwe trainer nodig hebben en wie dat zou moeten worden."
Druk
Door de opmerkingen van de voorzitter staat de positie van Capello nog meer onder druk. Ondanks het kampioenschap van de Koninklijke is het niet zeker dat de succesvolle coach ook volgend jaar op de bank zal zitten.
Capello nam begin deze week al afscheid van zijn spelers en zei in de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport dat hij met pensioen zou gaan als hij ontslagen wordt.
Kandidaat
Eerder deze week werd de Duitser Bernd Schüster genoemd als voornaamste kandidaat om de Italiaan op te volgen. Hij staat echter nog onder contract bij de Spaanse club Getafe.
"We respecteren zijn huidige verbintenis", zei Calderón. "Maar als hij iets kan veranderen bij zijn club komt hij mogelijk ook op ons lijstje."
I think I lost my fucking headache
forzanec.nlPSV wil contract Beerens verlengen
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 22:25 | Laatst bewerkt: Gisteren 22:25 | 6 reacties
PSV wil het contract met Roy Beerens openbreken en verlengen. De aanvaller werd in de winterstop verhuurd aan NEC, maar ontwikkelt zich zo goed dat hij nu een verbeterd contract aangeboden krijgt.
Beerens speelt met Jong Oranje zaterdagavond de finale van het Europees kampioenschap. Na het toernooi wil PSV snel met hem om de tafel.
Beerens heeft bij PSV nog een contract voor één seizoen. De club is wel van plan om hem komend seizoen opnieuw te verhuren. NEC en NAC hebben zich al bij de Eindhovense club gemeld.
Wat willen ze nou met die jongen?? Ik zou, als ik Beerens was geweest, strontziek van dat gedraai worden...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
voetbalzone.nl'Lazovic kan ook bij Feyenoord spelen'
Geschreven door Jurre de Ruiter op vrijdag, 22 juni om 09:00
Danko Lazovic wist eerder in zijn voetballoopbaan niet te slagen bij Feyenoord. De spits kwam uit bij Vitesse, waar hij na een uitstekend seizoen alweer vertrekt om voor landskampioen PSV te gaan spelen. Naar eigen zeggen zou hij echter ook in Rotterdam kunnen slagen.
Lazovic vertrok medio 2003 naar Rotterdam, waar hij in twee seizoenen tot 41 wedstrijden en negen doelpunten kwam. Na een half jaar verhuurd te zijn aan achtereenvolgens Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado, vertrok hij naar Vitesse. Daar maakte hij met negentien treffers uit 32 wedstrijden indruk op PSV, dat hem vervolgens uit Arnhem wegkocht.
"PSV kan op een heel speciale manier omgaan met buitenlandse voetballers, maar bij Feyenoord hebben die spelers juist altijd grote problemen", vertelt Lazovic in VI. "Ik kwam naar Feyenoord, sprak geen Nederlands en alleen een klein beetje Engels. Niemand wilde mij echt helpen."
"Praten met mijn voeten is altijd het beste antwoord. Er zijn voortdurend mensen geweest die zeiden dat Danko Lazovic niet goed genoeg was. Hopelijk kunnen zij hun fout nu toegeven en zeggen: 'Lazovic heeft misschien toch wel kwalifeit en kan ook bij Feyenoord spelen',"
"PSV heb ik altijd mijn droomclub genoemd, daar wil ik niet na één of twee jaar weg. Daarnaast heb ik ambitie in aanmerking te komen voor een Nederlands paspoort", aldus de Serviër.
LOL...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Getuigt ook van weinig ambitie. Hij moet zeggen dat hij de komende 2 jaar dermate goed voetbalt en veel scoort dat PSV een pak geld aan hem kan verdienen bij een verkoop aan een echte topclub.joey schreef:Lazovic wil zijn contract uitdienen...![]()
Wat een opscheppertje. Eerst maar eens iets presteren bij PSV.
Je contract uitdienen bij een club betekent meestal dat je maar matig gepresteerd hebt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ja, lamtzakken die mijn posts niet lezen
!

joey schreef:En ik ben niet de enige die het niet begrijpt. Er zijn er nog een paar die denken dat Stan Valckx technisch directeur is.
Jabu schreef:Dit is Valckx zijn taakomschrijving toen Hiddink er nog was. Dat zal nu eerder uitgebreider zijn geworden dan dat het is ingekrompen. Of je het nu TD of Operationeel Manager Voetbalzaken wil noemen.
Dus dan ligt het toch wel (mede) aan PSV en niet slechts aan de absurde vraagprijsen van andere clubs?Baseman schreef:Wie niet waagt wie niet wint Joey !joey schreef:Nee, ik weet wat er in mijn portemonnee zit. Ik ga niet naar een winkel vol spullen die ik niet kan betalen.
En is zit een groot verschil tussen kunnen en willen...dat ik jou dat nog moet uitleggen.
Na het Otten toernooi werd hij omschreven als een soort Vennegoor met techniek, klinkt niet verkeerd. En hij gebruikte geen ellebogenjoey schreef:Wat kunnen we van die Reis verwachten?

Tuurlijk, PSV kan ook net als Feyenoord gewoon de vraagprijs bieden.Jabu schreef:Dus dan ligt het toch wel (mede) aan PSV en niet slechts aan de absurde vraagprijsen van andere clubs?
Dan is een transfer zo afgehandeld.
Ik ga binnenkort ook een t-shirt maken:Harm schreef:Jammer. Ik ben wel een voorstander van oorlog in de 16.
En al die piepende Ajacieden waren ook altijd leuk. Net zoals jullie het stiekem echt wel leuk vonden wanneer wij weer klaagden over Zlatan.
Iemand nog interesse in een shirt?
Voorkant: Een echte kampioen....
Achterkant:.....verliest niet thuis met 1-5 van de nummer 2!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”