PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 22, 2007 5:17 pm

Jij kent de transfersommen voor deze twee jongens, Thomas?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 5:18 pm

Ik kan het me niet precies meer herinneren, maar ik weet nog dat ik toen heb gehoord dat ze weinig moesten kosten. Volgens mij was het bij Reis zo'n beetje alleen een kwestie van een contract aanbieden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 22, 2007 5:19 pm

Waar heb je dat gehoord?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 22, 2007 5:42 pm

Ja, bron?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 5:44 pm

Geen idee. Het is alweer een hele tijd terug. Het kan ook zijn dat ik het gelezen heb.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 22, 2007 5:57 pm

Of verzonnen? :hypocrite.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 6:08 pm

Nee.

Wellicht dat Baseman meer weet.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jun 22, 2007 8:41 pm

Reis is echt een raar geval. Is 2 keer op proef geweest bij Ajax en ik kan me een lovend artikel herinneren in Het Parool en vervolgens wordt hij direct door psv vastgelegd....

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 23, 2007 9:49 am

Niet helemaal, hij is daar na Ajax ook op proef geweest. Redelijk lang erna, dus blijkbaar heeft Ajax, ondanks interesse, ook gewoon te lang gewacht.
I think I lost my fucking headache

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 23, 2007 9:51 am

Frank schreef:Zou Koeman toch iets kunnen of zouden ze bij Real ook helemaal gek zijn?

:hypocrite.gif:
Koeman op het lijstje van Real Madrid

AMSTERDAM - Real Madrid-voorzitter Ramón Calderon zei vrijdag op een persconferentie dat hij overweegt Ronald Koeman aan te stellen als nieuwe trainer. De PSV-trainer is één van de namen die Calderón in zijn hoofd heeft zitten. Ook de Fransman Arsène Wenger en de Deen Michael Laudrup staan op zijn lijstje.

Op dit moment is Fabio Capello trainer van de Koninklijke.

De drie namen die op het lijstje staan, zijn afkomstig van Predrag Mijatovic, de technisch directeur van Real Madrid. "Mijatovic bepaalt hoe we ons team gaan verbouwen", legde Calderón uit.

"Daar hoort ook de beslissing bij of we een nieuwe trainer nodig hebben en wie dat zou moeten worden."

Druk

Door de opmerkingen van de voorzitter staat de positie van Capello nog meer onder druk. Ondanks het kampioenschap van de Koninklijke is het niet zeker dat de succesvolle coach ook volgend jaar op de bank zal zitten.

Capello nam begin deze week al afscheid van zijn spelers en zei in de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport dat hij met pensioen zou gaan als hij ontslagen wordt.

Kandidaat

Eerder deze week werd de Duitser Bernd Schüster genoemd als voornaamste kandidaat om de Italiaan op te volgen. Hij staat echter nog onder contract bij de Spaanse club Getafe.

"We respecteren zijn huidige verbintenis", zei Calderón. "Maar als hij iets kan veranderen bij zijn club komt hij mogelijk ook op ons lijstje."
www.nu.nl
Ik vermoed dat Real gek is Frank! Je kan in ieder geval ervan uitgaan dat wij oprecht zijn in ons oordeel over Koeman. Ik ken weinig Ajacieden die blij zouden zijn als Koe inderdaad naar real zou vertrekken. Hoe zou dat toch komen als wij stiekem toch zouden denken dat Koe een goede is?
I think I lost my fucking headache

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jun 23, 2007 10:36 am

PSV wil contract Beerens verlengen
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 22:25 | Laatst bewerkt: Gisteren 22:25 | 6 reacties

PSV wil het contract met Roy Beerens openbreken en verlengen. De aanvaller werd in de winterstop verhuurd aan NEC, maar ontwikkelt zich zo goed dat hij nu een verbeterd contract aangeboden krijgt.

Beerens speelt met Jong Oranje zaterdagavond de finale van het Europees kampioenschap. Na het toernooi wil PSV snel met hem om de tafel.

Beerens heeft bij PSV nog een contract voor één seizoen. De club is wel van plan om hem komend seizoen opnieuw te verhuren. NEC en NAC hebben zich al bij de Eindhovense club gemeld.
forzanec.nl

Wat willen ze nou met die jongen?? Ik zou, als ik Beerens was geweest, strontziek van dat gedraai worden...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jun 23, 2007 10:42 am

'Lazovic kan ook bij Feyenoord spelen'
Geschreven door Jurre de Ruiter op vrijdag, 22 juni om 09:00

Danko Lazovic wist eerder in zijn voetballoopbaan niet te slagen bij Feyenoord. De spits kwam uit bij Vitesse, waar hij na een uitstekend seizoen alweer vertrekt om voor landskampioen PSV te gaan spelen. Naar eigen zeggen zou hij echter ook in Rotterdam kunnen slagen.

Lazovic vertrok medio 2003 naar Rotterdam, waar hij in twee seizoenen tot 41 wedstrijden en negen doelpunten kwam. Na een half jaar verhuurd te zijn aan achtereenvolgens Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado, vertrok hij naar Vitesse. Daar maakte hij met negentien treffers uit 32 wedstrijden indruk op PSV, dat hem vervolgens uit Arnhem wegkocht.

"PSV kan op een heel speciale manier omgaan met buitenlandse voetballers, maar bij Feyenoord hebben die spelers juist altijd grote problemen", vertelt Lazovic in VI. "Ik kwam naar Feyenoord, sprak geen Nederlands en alleen een klein beetje Engels. Niemand wilde mij echt helpen."

"Praten met mijn voeten is altijd het beste antwoord. Er zijn voortdurend mensen geweest die zeiden dat Danko Lazovic niet goed genoeg was. Hopelijk kunnen zij hun fout nu toegeven en zeggen: 'Lazovic heeft misschien toch wel kwalifeit en kan ook bij Feyenoord spelen',"

"PSV heb ik altijd mijn droomclub genoemd, daar wil ik niet na één of twee jaar weg. Daarnaast heb ik ambitie in aanmerking te komen voor een Nederlands paspoort", aldus de Serviër.
voetbalzone.nl

LOL...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 23, 2007 11:43 am

Lazovic wil zijn contract uitdienen... :666.gif:

Wat een opscheppertje. Eerst maar eens iets presteren bij PSV.
Het stinkt aan alle kanten!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za jun 23, 2007 11:53 am

joey schreef:Lazovic wil zijn contract uitdienen... :666.gif:

Wat een opscheppertje. Eerst maar eens iets presteren bij PSV.
Getuigt ook van weinig ambitie. Hij moet zeggen dat hij de komende 2 jaar dermate goed voetbalt en veel scoort dat PSV een pak geld aan hem kan verdienen bij een verkoop aan een echte topclub.

Je contract uitdienen bij een club betekent meestal dat je maar matig gepresteerd hebt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Baseman

Bericht door Baseman » zo jun 24, 2007 8:54 am

Lamtakken hier, de info over Fagner en Reis is gewoon op te zoeken hoor :wink.gif:
Ik dacht nog een geheugen te hebben en het klopte ook nog, zowel Fagner als Reis zijn transfervrij gehaald ! Oftewel, die hebben weinig gekost.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 24, 2007 10:16 am

Lamtakken? Daar hebben we jou toch voor? :headbang.gif:

Wat kunnen we van die Reis verwachten?

jabu

Bericht door jabu » zo jun 24, 2007 10:38 am

Ja, lamtzakken die mijn posts niet lezen :666.gif: !
joey schreef:En ik ben niet de enige die het niet begrijpt. Er zijn er nog een paar die denken dat Stan Valckx technisch directeur is. :hypocrite.gif:
Jabu schreef:Dit is Valckx zijn taakomschrijving toen Hiddink er nog was. Dat zal nu eerder uitgebreider zijn geworden dan dat het is ingekrompen. Of je het nu TD of Operationeel Manager Voetbalzaken wil noemen.
Baseman schreef:
joey schreef:Nee, ik weet wat er in mijn portemonnee zit. Ik ga niet naar een winkel vol spullen die ik niet kan betalen. :hypocrite.gif:
Wie niet waagt wie niet wint Joey !
En is zit een groot verschil tussen kunnen en willen...dat ik jou dat nog moet uitleggen.
Dus dan ligt het toch wel (mede) aan PSV en niet slechts aan de absurde vraagprijsen van andere clubs?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jun 24, 2007 12:06 pm

Baseman schreef:Lamtakken hier, de info over Fagner en Reis is gewoon op te zoeken hoor :wink.gif:
Ik dacht nog een geheugen te hebben en het klopte ook nog, zowel Fagner als Reis zijn transfervrij gehaald ! Oftewel, die hebben weinig gekost.
:bis.gif:

Ik teer gewoon op m'n geweldige geheugen. :hypocrite.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » ma jun 25, 2007 8:17 am

joey schreef:Wat kunnen we van die Reis verwachten?
Na het Otten toernooi werd hij omschreven als een soort Vennegoor met techniek, klinkt niet verkeerd. En hij gebruikte geen ellebogen :wink.gif:
Jabu schreef:Dus dan ligt het toch wel (mede) aan PSV en niet slechts aan de absurde vraagprijsen van andere clubs?
Tuurlijk, PSV kan ook net als Feyenoord gewoon de vraagprijs bieden.
Dan is een transfer zo afgehandeld.

Harm

Bericht door Harm » ma jun 25, 2007 2:10 pm

Jammer. Ik ben wel een voorstander van oorlog in de 16.
En al die piepende Ajacieden waren ook altijd leuk. Net zoals jullie het stiekem echt wel leuk vonden wanneer wij weer klaagden over Zlatan.

Iemand nog interesse in een shirt?

Afbeelding

:wink.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » ma jun 25, 2007 2:27 pm

Harm schreef:Jammer. Ik ben wel een voorstander van oorlog in de 16.
En al die piepende Ajacieden waren ook altijd leuk. Net zoals jullie het stiekem echt wel leuk vonden wanneer wij weer klaagden over Zlatan.
Dani! :headbang.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 25, 2007 2:32 pm

Baseman schreef:Tuurlijk, PSV kan ook net als Feyenoord gewoon de vraagprijs bieden.
Dan is een transfer zo afgehandeld.
Inderdaad. Maar PSV heeft inmiddels weer een beetje geld binnen, van Beasley. Misschien kan het nu geregeld worden, dat is het beste voor iedereen.

Nihad

Bericht door Nihad » ma jun 25, 2007 3:04 pm

Harm schreef:Jammer. Ik ben wel een voorstander van oorlog in de 16.

Iemand nog interesse in een shirt?

Afbeelding

:wink.gif:
Ik ga binnenkort ook een t-shirt maken:

Voorkant: Een echte kampioen....

Achterkant:.....verliest niet thuis met 1-5 van de nummer 2!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Harm

Bericht door Harm » ma jun 25, 2007 3:45 pm

Een echte kampioen had die wedstrijd gewoon met 0-5 gewonnen :headbang.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 25, 2007 4:40 pm

Harm schreef:Een echte kampioen had die wedstrijd gewoon met 0-5 gewonnen :headbang.gif:
Het waren dan ook alleen Ajacieden die scoorde, alleen klopt het shirt niet. Ajax had aan goals genoeg, alleen ook aan tegengoals teveel. Het lijkt nu of PSV genoeg goals had en meer goals dan Ajax had alleen is dat niet zo.. :smallgrin.gif:

Gesloten