Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Aristides

Bericht door Aristides » do jun 07, 2007 1:05 pm

Spijker schreef:Lastig voor Makaay trouwens. De nummer 1 van Frankrijk of de nummer 9 van Nederland? :biggrin.gif:
en toch zal het mij niet verbazen als feyenoord met een paar grote aankopen komt, eventueel m.b.v. een gespreide betaling.

De "Ad-er" die ik vandaag weer sprak zei dat er op de sportafdeling optimistische/vrolijke gezichten te zien zijn. Het woord KAMPIOENSCHAP' IS ALWEER GEVALLEN. Er wordt vanuit gegaan dat bvm en Mackaay komen. Dat van mackaay lijkt mij onwaarschijnlijk, maar van hooidonk werd jaren geleden ook ineens gehaald, grotendeels betaald buiten feyenoord om. Het jaar daarvoor werd er bij Stad Rotterdam volop vergaderd, maar kwam het financieel niet rond, een jaar later kon alles. Van hooidonk verdiende ƒ 6.000.000 (guldens!!!) per jaar, welke speler kan hem dat navertellen?

Wat betekent dat?

Rotterdammers komen wel in actie als ze belachelijk gemaakt worden, kom niet aan Rotterdam (mij maakt het niet uit, ik woon er wel, maar ben er niet geboren, ken dat gevoel niet). Ik heb de indruk dat er genoeg geld geleend kan worden.

Het probleem is dan dat de verwachtingen te hoog gespannen zijn en de teleurstelling, mocht het verkeerd aflopen, nog groter zal zijn.

Het is nu donderdag, het AD meldde maandag dat bvm die dag of de dag erop zou tekenen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 07, 2007 1:10 pm

Het zou afgelopen weekend bekend worden...

Kampioenschap? Eerst zien dan geloven. Met deze selectie komt Feyenoord niet ver.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jun 07, 2007 2:19 pm

1 of 2 aankopen camoufleren toch niet de rest van die prutsers?

fayenoord doet altijd de eerste 2 wedstrijden mee om het kampioenschap, totdat ze tegen Ajax moeten :headbang.gif:

6 miljoen gulden..... tering... dan was pierre veruit de best betaalde speler in NL! Daarvoor had fayenoord toch ook al die (twijfelachtige) eer? Wie was die Brit ook alweer? :biggrin.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do jun 07, 2007 2:20 pm

Connoly of zoiets
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 07, 2007 2:46 pm

GangstaRiB schreef:1 of 2 aankopen camoufleren toch niet de rest van die prutsers?

fayenoord doet altijd de eerste 2 wedstrijden mee om het kampioenschap, totdat ze tegen Ajax moeten :headbang.gif:

6 miljoen gulden..... tering... dan was pierre veruit de best betaalde speler in NL! Daarvoor had fayenoord toch ook al die (twijfelachtige) eer? Wie was die Brit ook alweer? :biggrin.gif:
Alles valt of staat bij zelfvertrouwen. Het feyenoord uit 2005-2006 bleek voor de winterstop een titelkandidaat, erna bijna een degradatiekandidaat. Dezelfde spelers!

Wat van hooidonk betreft: het is algemeen bekend dat hij zoveel verdiende (zie de ruzies op tv, een paar jaar geleden). Bij feyenoord dachten ze slim te zijn. drie jaar contract voor 15 miljoen gulden aan salaris, verdeeld over 6-6-3 (hoe kom je op het idee?) Geldwolf van hooidonk vetrok na twee jaar!!! Dat salaris heeft feyenoord moeten ophoesten!

kuit heeft in zijn laatste jaar ook een "van hooidonkachtig salaris" verdiend. Zijn liefde voor feyenoord had een duidelijk financieel kantje.

jabu

Bericht door jabu » do jun 07, 2007 3:15 pm

Ze willen een hoop in Rotterdam en zetten hoog in. De teleurstelling zal des te groter zijn als het niet lukt. Adriaanse, Hiddink, Jol, Makaay, Perez.......

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do jun 07, 2007 3:33 pm

Ik hoop eerlijk gezegd dat Perez naar Twente of Heerenveen gaat. Lijkt me vreselijk om hem in dat spuuglelijke shirt te zien.

Ik denk ook dat ze weinig tot niets voor elkaar krijgen. Hoe moeten ze in godsnaam een speler als Makaay gaan betalen?

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do jun 07, 2007 3:34 pm

Jabu schreef:Adriaanse, Hiddink, Jol, Makaay, Perez.......

...en dan blijkt dat zelfs een bescheiden schoffelaar als Mark Otten niet meer terug wil naar de rotterdamse slangenkuip.

802 Teletekst do 07 jun
***OETBAL******************************
**** Drie mutaties in selectie NEC
**Mark Otten verkast van Feyenoord naar
NEC.De verdediger (21),die dit seizoen
al op huurbasis uitkwam voor NEC,tekent
in Nijmegen voor vier seizoenen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jun 07, 2007 7:14 pm

Spijker schreef: Ik denk ook dat ze weinig tot niets voor elkaar krijgen. Hoe moeten ze in godsnaam een speler als Makaay gaan betalen?
We hebben het altijd wel over clubs uit Spanje en Italy die maar blijven kopen ook al hebben ze tig miljoen schuld maar Fnoord gaat ook van de ene lening naar de andere.. KNVB let op uw saeck.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 07, 2007 9:36 pm

PSV en Feyenoord strijden om Perez

ROTTERDAM - Zolang Feyenoord wacht op het ja-woord van de beoogde trainer Bert van Marwijk, blijft het voor de Rotterdammers schipperen op de transfermarkt.

Feyenoord jaagt op Kenneth Perez, maar ook PSV maakt serieus werk van de Ajacied. PSV wil snel zaken doen met Ajax en Kenneth Perez. De Eindhovense club heeft zich al gemeld in Amsterdam en hoopt op een spoedig akkoord over de Deense aanvaller, die wil en mag vertrekken bij Ajax.

Ook Feyenoord wil Perez dolgraag presenteren als versterking voor komend seizoen, maar de Rotterdamse club heeft voorlopig niet veel méér te bieden dan de wachtkamer. Zolang er geen nieuwe trainer is, wordt de toekomst in de Kuip omringd door vraagtekens.

Perez heeft de interesse van beide clubs in beraad en legt dezer dagen de voor- en nadelen naast elkaar. PSV speelt Champions League én beschikt over een sterke selectie, maar in Eindhoven is de Deen allerminst verzekerd van een basisplaats.

Dat Perez moeite heeft met een rol op het tweede plan, bleek afgelopen seizoen in Amsterdam. Zijn rendement bij Ajax was uitstekend, maar de voetballer past niet in de voetbalvisie van trainer Henk ten Cate en was dit seizoen vooral invaller. Een forse teleurstelling voor Perez, die vorige zomer voor zo’n 2,4 miljoen euro overkwam van AZ.

Bij Feyenoord is de 32-jarige aanvaller wél zo goed als verzekerd van een hoofdrol. De Rotterdamse club ziet in Perez een belangrijke pijler onder een gerenoveerde selectie, die dringend behoefte heeft aan ervaring en individuele kwaliteit. Dat perspectief prikkelt de Deen, maar reden tot twijfel is er ook volop. Want welke garanties zijn er dat Feyenoord er op korte termijn weer bovenop komt? En welke trainer gaat de wederopbouw in gang zetten?

Al ruim een week wacht de top van Feyenoord op het ‘jawoord’ van Bert van Marwijk. ,,Er moeten,’’ zo zei financieel directeur Onno Jacobs gistermiddag, ,,nog enkele belangrijke zaken afgewikkeld worden. Alleen daarop is nog het wachten.

Jacobs wilde niet bevestigen welke ‘belangrijke zaken’ het betreft. ,,Het gaat in ieder geval niet over de persoonlijke financiële wensen van Van Marwijk,’’ zo wilde hij wel kwijt. ,,Daar zijn we allang uit.’’

Op dit moment wordt er door de beleidsbepalers van Feyenoord alles aan gedaan om aan de resterende verlangens van Van Marwijk te voldoen. Het gaat hier voornamelijk om toezeggingen over versterking van de selectie en de samenstelling van de technische staf. Officieel wil Feyenoord dat laatste niet bevestigen.

,,De media slaan daar een slag naar, maar op die details gaan we niet in. We zijn gewoon erg ons best aan het doen om ervoor te zorgen dat Bert van Marwijk haast geen ‘nee’ meer kan zeggen. Laat ik het daar op houden. Er is ons veel aan gelegen om deze trainer zo snel mogelijk te kunnen presenteren. Niet alleen omdat we aan de slag moeten voor het seizoen ‘07/’08. In feite wordt daar al hard voor gewerkt. Maar het is ook omdat we hem gewoon graag willen. Hij past in het profiel dat we voor deze functie maakten en van dat specifieke kaliber zijn er gewoon niet zo veel mensen beschikbaar. Vandaar dat Feyenoord zo zijn best doet voor Van Marwijk,’’ aldus Jacobs.

In een gedroomd scenario presenteert Feyenoord in korte tijd Van Marwijk, Perez en Roy Makaay, maar die route begint hoe dan ook bij een nieuwe trainer. Nog los van de vraag of een speler van het kaliber Makaay haalbaar is voor de Rotterdammers. Met een relatief lage vraagprijs is Perez dat wél. Ook omdat Ajax in principe liever zaken doet met Feyenoord dan met directe concurrent PSV.

Over een uiterste datum waarop Feyenoord zekerheid wil hebben van Van Marwijk, wilde Jacobs niets zeggen. ,,Dat heeft weinig zin. Iedereen met interesse in Feyenoord kan weten dat we haast hebben. De selectie voor het volgend seizoen moet rond gemaakt worden, om maar eens wat te noemen. Nu is de periode dat er wat dat betreft beslissingen vallen. Daarbij heb je als Feyenoord je nieuwe trainer gewoon nodig.’’
AD

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 07, 2007 9:38 pm

Mooi zo. Ik zie Perez ook liever niet naar PSV vertrekken.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 07, 2007 9:39 pm

Bij PSV komt Perez weer op de bank.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jun 07, 2007 9:53 pm

Al ruim een week wacht de top van Feyenoord op het ‘jawoord’ van Bert van Marwijk. ,,Er moeten,’’ zo zei financieel directeur Onno Jacobs gistermiddag, ,,nog enkele belangrijke zaken afgewikkeld worden. Alleen daarop is nog het wachten.

Jacobs wilde niet bevestigen welke ‘belangrijke zaken’ het betreft. ,,Het gaat in ieder geval niet over de persoonlijke financiële wensen van Van Marwijk,’’ zo wilde hij wel kwijt. ,,Daar zijn we allang uit.’’
Vinden jullie ook dat die Feijenoord bestuurders zo knullig en amateuristisch overkomen in de media. Alsof ze wethouder zijn van Juinen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 07, 2007 10:02 pm

Inderdaad. Het is graag of niet hoor. Alsof Bert van Marwijk een wondertrainer is... :toppie.gif:
Ook zo mooi: Bert van Marwijk kan niet komen onderhandelen want hij is op vakantie. Heel begrijpelijk, hij heeft namelijk pas een paar maanden vakantie. :aai.gif:

jabu

Bericht door jabu » vr jun 08, 2007 9:57 am

Vond het ook al een apart verhaal dat hij het blijkbaar niet belangrijk genoeg vond om voor terug te komen van vakantie.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jun 08, 2007 1:09 pm

Jabu schreef:Welke 'pipo's' kraken Ajax dan af vanwege het aantrekken van Kennedy?
Dat vraag ik me ook af. I.m.o. is Kennedy een van de betere aankopen van de laatste jaren. Zo'n goede speler hebben we op rechtsbuiten sinds Finidi niet meer gehad, als je het mij vraagt. Ik verwacht heel veel van die jongen, te beginnen met een normaal kapsel trouwens.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 08, 2007 1:10 pm

??? Hij heeft niet eens haar.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 08, 2007 1:17 pm

Demosthenes schreef: Rotterdammers komen wel in actie als ze belachelijk gemaakt worden, kom niet aan Rotterdam (mij maakt het niet uit, ik woon er wel, maar ben er niet geboren, ken dat gevoel niet). Ik heb de indruk dat er genoeg geld geleend kan worden.
Nou, die club wordt al jaren belachelijk gemaakt. Ze hebben er weinig mee gedaan moet ik zeggen. :headbang.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 08, 2007 2:20 pm

Een aantal mensen hebben zich nu al afgevraagd wie die 'pipo's' waren die Kennedy af hebben gekraakt, Goodfella? Ga je nog antwoord geven?

goodfella

Bericht door goodfella » vr jun 08, 2007 3:34 pm

Moet je de topics er nog maar eens op nalezen Thommieboi.
Peter schreef:Alles staat of valt met het vertrek van Wesley Sneijder. Wanneer hij vertrekt dan wordt er een klein dozijn aan spelers gehaald die echt van meerwaarde zijn. Mocht hij onverhoopt toch blijven dan blijft het bij wat aankopen in de marge vrees ik. Creatief shoppen wordt dat al genoemd door MvG en dat zegt hij niet voor niets. Ik verwacht dan immers nog 2 Delorges/Bakircioglus en wellicht die Keniaan.
Peter bestempelt Kennedy iig als een aankoop in de marge.
Mr. Ajax schreef:Ezquerro is een goede speler, maar geen topper ofzo en Delorge, Bakircioglu enzo is allemaal leuk en aardig, maar we gaan er niet op vooruit hoor. Wij willen ons toch versterken en verbeteren?? Dan ben ik niet onder de indruk van deze namen...
Volgens Mr. Ajax gaan we er niet op vooruit met Kennedy en kunnen we dus beter verder gaan met De Mul?

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Stam won op zijn 27e de CL met Man U, mind you. 20 of 27 is een wereld van verschil. Ik ben serieus bang dat de middelmaat gaat regeren met aankopen als Delorge en Kennedy. Maar ik hoop dat ik zwaar ongelijk krijg.
Kennedy is middelmaat aldus WkCdWn.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jun 08, 2007 5:51 pm

Het duurt inmiddels allemaal wel erg lang voor er witte rook uit de kuip komt.. en dat allemaal om zo'n simpele trainer als BvM. :biggrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 08, 2007 5:59 pm

De laatste Nederlandse trainer die een UEFA cup won!
I think I lost my fucking headache

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 08, 2007 6:09 pm

LucaS schreef:De laatste Nederlandse trainer die een UEFA cup won!
Maar ondertussen wel 3e werd met hetzelfde team.. Ik denk niet dat BvM nou opeens dit jaar Feyenoord uit de slop kan trekken hoor.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jun 08, 2007 6:13 pm

LucaS schreef:De laatste Nederlandse trainer die een UEFA cup won!
Lees: Pierre die de UEFA-cup won.

Aristides

Bericht door Aristides » za jun 09, 2007 9:25 am

De ranglijst met gevolgen (uit de vitesse-topic)

Vorig jaar klom Vitesse via de play- offs van de elfde naar de tiende plaats. De klassering is van invloed op de uit­betaling van televisierechten; de hoogte van dat bedrag is gekop­peld aan de plaats op de ranglijst.

Ranglijst eredivisie na play-offs:
1. PSV, 2. Ajax, 3. AZ, 4. FC Twente, 5. Heerenveen, 6. FC Groningen, 7. FC Utrecht, 8. Roda JC, 9. Feyenoord, 10. Vit­esse, 11. NEC, 12. NAC, 13. Sparta, 14. Heracles, 15. Willem II, 16. Excelsior, 17. RKC, 18. ADO Den Haag.

Waar kan ik de bedragen vinden? Het zullen wel geen grote/"Engelse" bedragen zijn, maar "alle beetjes helpen".

Gesloten