Zo weerbaar was PSV in de maand maart niet. En hun trainer ook niet.Bertje schreef: En PSV is een stuk weerbaarder dan Feyenoord. Dat is ook wat waard.
Ik denk dat het gat tussen PSV en Feyenoord volgend seizoen kleiner is dan nu.
Zo weerbaar was PSV in de maand maart niet. En hun trainer ook niet.Bertje schreef: En PSV is een stuk weerbaarder dan Feyenoord. Dat is ook wat waard.
Wat een onzin... Feyenoord had soms nog geluk dat een verdediger de bal er uit hield..Nooit heeft de overwinning van PSV er in gezeten,
Ach die ene wanhoopspoging was ik dan vergeten. Feyenoord had uiteindelijk de beste kansen.banjavi schreef:Wat een onzin... Feyenoord had soms nog geluk dat een verdediger de bal er uit hield..Nooit heeft de overwinning van PSV er in gezeten,
Ajax heeft het geluk dat ze nu tegen prutsers mogen spelen...Als je vecht voor de de topplaatsen, dan ga je met een andere instelling en opstelling het veld in
`Bovendien speelt Twente tegen twee ploegen met een achterban die Ajax haat.
En hier wil ik dan wel weer in discussie....joey schreef:Ze moesten die spelers door de knieën schieten, Banjavi.
Ach, in de eredivisie komt het zo vaak voor dat een ploeg er geen bal aan doet. Vandaag VVV nog, bijvoorbeeld. Als F. en AZ op 70% spelen, wint Twente simpel.
Inderdaad. Net zo belachelijk is het om te beweren dat Twente er meer recht op heeft omdat ze zo lang bovenaan hebben gestaan.LucaS schreef:Het heeft natuurlijk niets met geluk te maken. Als Ajax vanaf nu eenvoudiger tegenstanders heeft, betekent dat dat ze tot nu moeilijker tegenstanders hebben gehad.
Ik weet niet of het zo werkt. Stel dat dit inderdaad de situatie zou zijn voor de laatste competitieronde (wat niet zo is), dan zou in Rotterdam een heftige discussie losbarsten. Ik durf te wedden dat de supporters van F. liever vijfde worden dan vierde als dat inhoudt dat Ajax de titel mist. Die discussie zou ook de spelers van F. niet onberoerd laten. (Al is het maar vanwege de heftigheid ervan.)banjavi schreef:Stel voor... Feyenoord speelt de laatste pot tegen Twente en Feyenoord kan 4de worden, maar als ze dat worden (dus winnen ze van Twente) wordt Ajax kampioen. Dan gaat Feyenoord er echt wel vol op om 4de te worden hoor. (net zoals nu). Ze moeten voor zichzelf spelen en niet voor Twente.
Dat heb ik toch ook nooit gezegd?Duke schreef:Inderdaad. Net zo belachelijk is het om te beweren dat Twente er meer recht op heeft omdat ze zo lang bovenaan hebben gestaan.LucaS schreef:Het heeft natuurlijk niets met geluk te maken. Als Ajax vanaf nu eenvoudiger tegenstanders heeft, betekent dat dat ze tot nu moeilijker tegenstanders hebben gehad.
Welnee, feyenoord wil gewoon al z'n wedstrijdjes winnen. Het zou ronduit zielig zijn als de club feyenoord meegaat in dat soort sentimenten. En daarom geloof ik niet dat het zo gaat gebeuren.joey schreef:Ik weet niet of het zo werkt. Stel dat dit inderdaad de situatie zou zijn voor de laatste competitieronde (wat niet zo is), dan zou in Rotterdam een heftige discussie losbarsten. Ik durf te wedden dat de supporters van F. liever vijfde worden dan vierde als dat inhoudt dat Ajax de titel mist. Die discussie zou ook de spelers van F. niet onberoerd laten. (Al is het maar vanwege de heftigheid ervan.)banjavi schreef:Stel voor... Feyenoord speelt de laatste pot tegen Twente en Feyenoord kan 4de worden, maar als ze dat worden (dus winnen ze van Twente) wordt Ajax kampioen. Dan gaat Feyenoord er echt wel vol op om 4de te worden hoor. (net zoals nu). Ze moeten voor zichzelf spelen en niet voor Twente.
Ik hoor goede verhalen over deze Mignolet, daarbij heb ik wat beelden gezien en dat zag er heel aardig uit.PSV gaat voor Simon Mignolet (STVV)
Op Stayen houden ze steeds meer rekening met een vertrek van Simon Mignolet. De belofteninternational woonde een wedstrijd van PSV bij om er van de sfeer te proeven. Er was ook al contact op clubniveau. PSV kent de transferprijs. Bij STVV valt de naam van Davino Verhulst, doelman van Genk.
De Eindhovense club zoekt een vervanger voor Bas Roorda, die een punt zet achter zijn carrière. Roorda was tweede doelman. PSV is niet helemaal tevreden over de prestaties van de Zweed Andreas Isaksson. De nieuwe keeper mag de strijd aangaan voor die ene plaats onder de lat.
Simon Mignolet heeft nog een contract voor één seizoen bij STVV. De Brustemnaar wil het hogerop proberen. Hij combineert het voetbal echter met studies aan de universiteit van Leuven. Bij PSV zou hij die studies af kunnen maken. Anderlecht en Udinese denken ook aan de 21-jarige doelman.
Als het tot een transfer komt, moet STVV een nieuwe doelman aantrekken. Tom Muyters heeft twee wedstrijden in eerste klasse achter zijn naam staan. Davino Verhulst (Genk) ziet een overgang naar Stayen zitten. Keeperstrainer Jos Beckx was eerder aan de slag bij Genk en gaf een positieve beoordeling.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=30322