Hedwiges Maduro

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo dec 19, 2007 6:24 pm

:smallgrin.gif:

Niet teveel mierenneuken, Bertje, ik denk dat hij 3 of 4 miljoen bedoelde in plaats van driekwart. Ga je vanavond nog meedoen aan het Nationaal Dictee? Ben je in feite wel aan jezelf verplicht!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo dec 19, 2007 6:26 pm

Ik ging er ook vanuit dat hij 3 of 4 miljoen bedoelde.

En nee, moet vanavond nog even aan m'n aansprakelijkheidsrecht. :icon_wink.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo dec 19, 2007 7:42 pm

Emanuelson moet minimaal 10 miljoen opleveren. Anders moet Ajax het gewoon niet doen.
Jesse schreef:Doe mij dan maar Bradley in plaats van Maduro.
Ben ik zo overtuigend? :cheer.gif: :wink.gif:

Met Bradley op de plek van Maduro moeten we wel een compleet andere rechtshalf opstellen. Eentje met een pass in de diepte en een veel hogere handelingssnelheid.

Maduro mag van mij nu hoe dan ook weg. Ajax heeft inderdaad op zich laten wachten met het aanbieden van een contract -wat misschien niet zo slim was met het oog op de te ontvangen transfersom bij een vertrek- maar de prestaties van Maduro waren daar ook niet echt naar. Van Geel heeft het over het op peil houden van de selectie, dus ik neem aan dat hij gaat doen wat wij allemaal van hem verwachten, namelijk Maduro verkopen.

Het aantal te halen spelers in het komende half jaar blijft maar oplopen. Van Geel zal uit andere vaatjes moeten gaan tappen.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo dec 19, 2007 8:10 pm

Bertje schreef:Daarnaast is 3/4 miljoen voor Urby natuurlijk belachelijk.
Voor de Urby van dit seizoen inderdaad belachelijk veel.

Maduro zou ik mooi verkopen in de winterpauze. Hij kan van alles wat, maar niets echt goed. Dit is z'n 4e seizoen in Ajax-1, het lijkt me dat we onderhand wat meer van zo'n speler zouden mogen verwachten. Hij hobbelt nog steeds maar wat mee. Niveau Heitinga i.m.o., niets bijzonders.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo dec 19, 2007 9:06 pm

AS schreef:'Valencia meldt zich voor Maduro'

woensdag 19 december, door Sonny, Amsterdam, 20:57u, El Mundo
Volgens het doorgaans betrouwbare El Mundo Deportivo heeft Valencia zich reeds gemeld bij Ajax voor Maduro. Na deze gebeurtenis schijnt Maduro van gedachten te zijn veranderd en wil nu langere bedenktijd voor zijn keuze.

Als Maduro zijn contract niet wil verlengen lijkt Ajax genoodzaakt de talentvolle international voor een spotprijs weg te doen door zijn aflopende contract. Naar verluidt vragen de Amsterdammers €950.000 voor Maduro.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo dec 19, 2007 11:02 pm

Ajax gaat nu dus op zoek naar versterking voor de middenlinie. De hoop op een langer verblijf van Maduro is echter niet opgegeven. De speler heeft aangegeven dat zijn gevoel voor Ajax groeiende is maar dat hij op dit moment nog niet kan kiezen. Dat kan volgende week anders zijn, maar de aanbieding die hem door Van Geel is gedaan is in principe vervallen.
Telegraaf

Zijn gevoel voor Ajax is groeiende? Schei uit, zeg! :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » wo dec 19, 2007 11:32 pm

Maduro heeft toch enkele dagen geleden laten weten dat hij er uit was? Hij is er dus uit dat hij het nog niet weet.... Apart.

Maargoed, het lijkt me duidelijk, wieberen in de winterstop, gevalletje Nigel de Jong. En die hebben we ook niet gemist.
***

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 20, 2007 7:34 am

20/12/2007 - Maduro wil nog een maand of vier wachten met beslissing

BRON: De Telegraaf

Tegenover De Telegraaf liet Hedwiges Maduro weten dat hij zelf nog een maand of vier wil wachten met zijn beslissing over een al dan niet vertrek. Hij wil onder andere eerst weten wie de nieuwe coach van Ajax wordt. Ajax zou hem echter in de winterstop moeten verkopen om nog wat geld voor hem te kunnen vangen.
Ajax Netwerk
"Ik ben tevreden over de aanbieding die Ajax heeft gedaan, omdat de twijfels nu blijkbaar zijn weggenomen. Ik was echter niet blij met de deadline (vandaag) die de club heeft gesteld. Ik wil pas over een maand of vier een beslissing nemen over mijn toekomst. Dan weet ik wie de nieuwe trainer is en welke spelers er komen en vertrekken."
Ajax Netwerk
"Ik wacht af wat Ajax beslist. Het liefst maak ik dit seizoen af. Er hebben wat Italiaanse en Spaanse topclubs geïnformeerd. Maar ik focus me nu alleen op Ajax."
Natuurlijk staat Maduro in zijn recht om te wachten. Ze hebben beide een contract afgesloten tot het eind van het seizoen. Tegen de aanbieding kun je ja en nee zeggen. Maduro kiest er op het laatste moment voor om zijn beslissing uit te stellen. Dat kan alleen betekenen dat hij van mening is veranderd:
- Aanbieding van Ajax is goed;
- Hij gaf 1 week geleden aan dat hij er uit was;
- Als deze beslissing was dat hij naar een andere club zou gaan, en er is op het laatste moment nog een andere club gekomen (waardoor hij nog niet weet naar welke club hij gaat), staat los van de situatie met Ajax. Dan had hij gewoon kunnen melden dat hij niet verder ging;

Bovenstaande kan alleen betekenen dat hij van plan was om te tekenen, maar nu zo veel 'aanbiedingen' zijn binnen gekomen dat hij is gaan twijfelen. Hij wil dus pas over 4 maanden gaan beslissen, maar snapt zelf ook wel dat Ajax daar niks mee kan. Of je gaat vol voor Ajax (en tekent dus nu bij) of hij gaat dus weg. Dit houdt in dat Ajax hem moet proberen te verkopen en een alternatief moet aankopen. Als Maduro van zijn transfervrije status gebruik wil maken, dan moet Ajax niet aarzelen om hem op de bank te zetten. Alleen in noodsituaties komt hij dan nog te spelen. Dit moet Ajax hem ook mededelen, zodat er meer druk op Maduro komt te staan dat hij alsnog vertrekt in de winterstop (hij wil tenslotte spelen omdat hij niet buiten de boot wil vallen mbt het Europese kampioenschap).

Dus Ajax, haal je schaduwlijstje :blush.gif: te voorschijn en trek een alternatief aan, zodat je Maduro nog kunt verkopen.
Het is wel jammer, dat er zoveel Nederlandse internationals op deze leeftijd al vertrekken.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » do dec 20, 2007 8:24 am

Wat een slappe hap die Wiges. Als ik dit soort dingen lees denk ik echt: Sodemieter maar lekker op, kijken of je het in Spanje wel red.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do dec 20, 2007 8:49 am

Of Maduro wacht op een nog beter bod van AJAX, of Maduro denkt echt dat ie klaar is voor een buitenlandse ( top ) club.Alleen heeft ie dat nog in geen een wedstrijd bevestigd.

Mr. Ajax
Berichten: 14589
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do dec 20, 2007 9:47 am

Rot maar lekker op! Een maand of vier? :drecul.gif:

Samen met Urby verkopen in de winterstop! Omhooggevallen ettertjes!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » do dec 20, 2007 9:55 am

En hoe goed is Wiges nou dit jaar?? Hij speelt weliswaar in de basis, maar ik vind hem nog steeds erg matigjes... Intresse voor een Ajax talent is er bijna altijd per defenitie. Buitenlandse clubs met teveel geld kijken alleen naar het predikaat "jeugdopleiding bij Ajax doorlopen".

Ik voorspel een Nigel de Jong scenario, net zoals bij Furby.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 20, 2007 9:58 am

Natuurlijk staat hij in zijn recht, maar MVG staat ook in zijn recht als hij verder kijkt. Vervanger halen dus.
Het stinkt aan alle kanten!

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Bericht door Kilroy » do dec 20, 2007 10:41 am

joey schreef:Natuurlijk staat hij in zijn recht, maar MVG staat ook in zijn recht als hij verder kijkt. Vervanger halen dus.
Niet alleen vervanger halen, maar gelijk verkopen zodat je er volgende maand nog wat voor vangt. In 4 maanden plus is hij gratis vertrokken en door Ajax in de wachtkamer te zetten hoopt hij in de basis te blijven spelen en zichzelf zodoende in de etalage te zetten.
In de EPL zie ik die jongen niet slagen. Veel te loom en lomp.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » do dec 20, 2007 12:06 pm

Ajaciedjuh schreef:
20/12/2007 - Maduro wil nog een maand of vier wachten met beslissing

BRON: De Telegraaf

Tegenover De Telegraaf liet Hedwiges Maduro weten dat hij zelf nog een maand of vier wil wachten met zijn beslissing over een al dan niet vertrek. Hij wil onder andere eerst weten wie de nieuwe coach van Ajax wordt. Ajax zou hem echter in de winterstop moeten verkopen om nog wat geld voor hem te kunnen vangen.
Ajax Netwerk
"Ik ben tevreden over de aanbieding die Ajax heeft gedaan, omdat de twijfels nu blijkbaar zijn weggenomen. Ik was echter niet blij met de deadline (vandaag) die de club heeft gesteld. Ik wil pas over een maand of vier een beslissing nemen over mijn toekomst. Dan weet ik wie de nieuwe trainer is en welke spelers er komen en vertrekken."
Ajax Netwerk
"Ik wacht af wat Ajax beslist. Het liefst maak ik dit seizoen af. Er hebben wat Italiaanse en Spaanse topclubs geïnformeerd. Maar ik focus me nu alleen op Ajax."
Dus Ajax, haal je schaduwlijstje :blush.gif: te voorschijn en trek een alternatief aan, zodat je Maduro nog kunt verkopen.
Het is wel jammer, dat er zoveel Nederlandse internationals op deze leeftijd al vertrekken.
Welke schaduwlijst? ook daarover begin ik steeds meer te twijfelen. En zover ik het begrijp van hier , sta ik daar gelukkig niet alleen in.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do dec 20, 2007 12:17 pm

Nu verkopen.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do dec 20, 2007 12:56 pm

Laat hem maar oprotten, ben klaar met hem op deze manier!
Heerlijke clubliefde weer!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do dec 20, 2007 12:57 pm

Kilroy schreef:
joey schreef:Natuurlijk staat hij in zijn recht, maar MVG staat ook in zijn recht als hij verder kijkt. Vervanger halen dus.
Niet alleen vervanger halen, maar gelijk verkopen zodat je er volgende maand nog wat voor vangt. In 4 maanden plus is hij gratis vertrokken en door Ajax in de wachtkamer te zetten hoopt hij in de basis te blijven spelen en zichzelf zodoende in de etalage te zetten.
In de EPL zie ik die jongen niet slagen. Veel te loom en lomp.
Je kunt hem niet dwingen te vertrekken.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do dec 20, 2007 1:03 pm

Bertje schreef:
Kilroy schreef:
joey schreef:Natuurlijk staat hij in zijn recht, maar MVG staat ook in zijn recht als hij verder kijkt. Vervanger halen dus.
Niet alleen vervanger halen, maar gelijk verkopen zodat je er volgende maand nog wat voor vangt. In 4 maanden plus is hij gratis vertrokken en door Ajax in de wachtkamer te zetten hoopt hij in de basis te blijven spelen en zichzelf zodoende in de etalage te zetten.
In de EPL zie ik die jongen niet slagen. Veel te loom en lomp.
Je kunt hem niet dwingen te vertrekken.
We zetten hem gewoon in het tweede, derde, zesde, C3 anders...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 20, 2007 1:12 pm

De bank is al genoeg. Hij moet spelen, anders mag hij niet naar het EK.

Maar ach, om hoeveel geld zal het gaan? Een miljoen? Anderhalf miljoen?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do dec 20, 2007 1:22 pm

Mag hij nog naar de OS?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do dec 20, 2007 1:22 pm

Maakt niet uit. Gaat om het principe. Je moet geen speler opstellen waar je niet van weet dat hij zal bijtekenen. Als je hem nu opstelt, dan gaat hij naar het EK en loopt hij zo over naar een Valencia, Spurs of Fiorentina. Heb je dus al met al niets aan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 20, 2007 1:24 pm

Aan de andere kant, hij zal moeten presteren. Op halve kracht spelen is er niet bij.
Eerst eens zien of MVG een middenvelder weet te contracteren die beter is dan Maduro.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do dec 20, 2007 1:30 pm

Daarnaast is het kampioenschap natuurlijk véél belangrijker dan een zakcentje voor Maduro. Als je geen vervanger kunt halen om wat voor reden dan ook (wat belachelijk zou zijn), mag Maduro niet verkocht worden.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » do dec 20, 2007 1:34 pm

Weg die jongen. Nog een maandje of vier wachten, weet je wat, graag of niet, ga maar lekker ergens anders banken dan. Jammer, ik had je hoger ingeschat.
Denk dat Anita en Sarpong alleen maar sneller doorbreken en mogen hopen dat zij meer begrijpen wat het is om Ajacied te zijn.

Plaats reactie