Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 4:50 pm

Dat begrijp ik. Maar ja, zoals eerder gezegd, het merendeel van de scheidsrechters is kut. Leg je erbij neer en het kost je geen energie meer. Iets negatiefs omdraaien tot iets positiefs kunnen de groten alleen!
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 5:00 pm

Kaboem! schreef:Dat begrijp ik. Maar ja, zoals eerder gezegd, het merendeel van de scheidsrechters is kut.

Deze was HEEL ERG KUT.

Maar er is nu niets meer aan te doen. Hopelijk krijgen we bij de volgende topwedstrijd een andere scheidsrechter. [/b]
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 5:01 pm

Hopelijk gaan ze die scheidsrechters een beetje fatsoenlijk opleiden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 5:04 pm

:D

Ok, Joey, deze was heel erg kut. :aai:
Bertje for President!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma dec 11, 2006 5:16 pm

Het AD suggereert dat omdat Braamhaar de overtreding van Huntelaar wel heeft gezien, maar er geen overtreding in zag hij niet meer vervolgd kan worden. Dat zou alleen kunnen wanneer de scheidsrechter het niet had gezien.

Dat zou - hoe onrechtvaardig ook - wel mooi zijn. Huntelaar 4 weken missen schiet niet op.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 11, 2006 5:42 pm

Scherrer schreef:Het AD suggereert dat omdat Braamhaar de overtreding van Huntelaar wel heeft gezien, maar er geen overtreding in zag hij niet meer vervolgd kan worden. Dat zou alleen kunnen wanneer de scheidsrechter het niet had gezien.

Dat zou - hoe onrechtvaardig ook - wel mooi zijn. Huntelaar 4 weken missen schiet niet op.
Tsja, dan hebben we daar mazzel mee. Zo gaat het over een heel seizoen over en weer en is bij vrijwel iedere ploeg de balans aan het einde van het seizoen behoorlijk in evenwicht.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 5:45 pm

Ach, onrechtvaardig, moeten ze maar wat aan dergelijke belachelijke regels doen en zorgen dat scheidsrechters eindelijk eens videobeelden te zien kunnen krijgen. Dat is pas onrechtvaardig.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » ma dec 11, 2006 7:56 pm

Thomas schreef:
Kaboem! schreef:Henk geeft keer op keer het verkeerde voorbeeld in de media. Zoals hij gisteren weer zat te zeiken op de ref., waar van Gaal het naderende kampioenschap van PSV als minpunt van de wedstrijd noemde. HtC is geen topcoach en zal het niet worden ook, teveel patjepeejer. Of koekenbakker.
Was Van Gaal niet degene die begon over de scheidsrechter?
Precies van Gaal begon erover, ook over zijn column waar het allemaal in zou staan hoe het precies zit, weet het Ajax publiek dat ook is stelde hij toen.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 7:59 pm

Ik hoor niemand zeggen dat Van Gaal te emotioneel is. ;)

Van Gaal deed nog net alsof hij wetenschappelijk kon onderbouwen dat hij gelijk had, terwijl hij ongelijk had. Steinsson maakte een overtreding, namelijk met twee benen vooruit naar de bal gaan. Daar moet voor gefloten worden. LVG suggereerde ook nog dat Urby zich aanstelde, hahaha. Urby werd doodgewoon omhooggetrapt, dat voel je wel, hoor.

Thom

Bericht door Thom » ma dec 11, 2006 7:59 pm

joey schreef:
Jabukajaja schreef:Ajax begint zo wel een dubieuse reputatie te krijgen. Staat 'ons' niet netjes al dat geschop en gevloek. :nooo:
Mee eens. Maar dat is niet iets van vandaag of gisteren. Zeker niet waar het Sneijder of KJH betreft. Dit zijn twee spelers met een kort lontje, zoals onze overheid dat noemt. (Het gedrag van Perez kan ik niet plaatsen. Had ik nooit verwacht van hem. :sad: )
En daar komt Leonardo nog bij.....

jabu

Bericht door jabu » ma dec 11, 2006 9:46 pm

joey schreef:Ik hoor niemand zeggen dat Van Gaal te emotioneel is. ;)

Van Gaal deed nog net alsof hij wetenschappelijk kon onderbouwen dat hij gelijk had, terwijl hij ongelijk had. Steinsson maakte een overtreding, namelijk met twee benen vooruit naar de bal gaan. Daar moet voor gefloten worden. LVG suggereerde ook nog dat Urby zich aanstelde, hahaha. Urby werd doodgewoon omhooggetrapt, dat voel je wel, hoor.
Alleen werkt van Gaal bij AZ en niet bij Ajax. Wat de trainer van de tegenpartij zegt maakt dus simpel gezegd geen ruk uit.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 9:53 pm

Toen Van Gaal bij Ajax werkte hoorde ik niemand klagen over zijn temperament. Behalve de pers dan. :D Van Gaal is het levend bewijs dat een emotionele man wel degelijk een toptrainer kan zijn. (Al heeft hij in Barcelona wel last gehad van zijn temperament, natuurlijk. Maar hij verloor er ook iets te vaak.)

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 11, 2006 9:57 pm

Er zijn toch wel meer bewijzen voor die stellingname? :yes:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 10:31 pm

Ik reageerde hierop:
Kaboem! schreef:Henk geeft keer op keer het verkeerde voorbeeld in de media. Zoals hij gisteren weer zat te zeiken op de ref., waar van Gaal het naderende kampioenschap van PSV als minpunt van de wedstrijd noemde. HtC is geen topcoach en zal het niet worden ook, teveel patjepeejer. Of koekenbakker.
De uitbarstingen van LVG waren honderd keer erger, maar niemand zal ontkennen dat hij een topcoach is.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 11, 2006 10:33 pm

Ik moest gelijk denken aan Trap bij Bayern. Prachtige televisie was dat toen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 10:44 pm

Haha, zeker. Heeft ook een paar dingetjes gewonnen, die Trap. :xyxthumbs:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma dec 11, 2006 11:24 pm

Het was geen trappende beweging, het was een stappende beweging, aldus Ten Cate. :hypocrite:

jabu

Bericht door jabu » ma dec 11, 2006 11:34 pm

Erg ongeloofwaardige reactie van hem. Geef dan gewoon geen commentaar. Dit tot in het belachelijke blijven verdedigen van je eigen spelers komt een beetje ridicuul over. :nooo:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 11:35 pm

Riemer zei net precies hetzelfde.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 12, 2006 5:00 am

Jabukajaja schreef:Erg ongeloofwaardige reactie van hem. Geef dan gewoon geen commentaar. Dit tot in het belachelijke blijven verdedigen van je eigen spelers komt een beetje ridicuul over. :nooo:
Hij schopt hem ook niet. Hij gaat wel vol met z'n noppen op het been van Cziommer staan. Het blijft smerig, natuurlijk.

Thom

Bericht door Thom » di dec 12, 2006 11:18 pm

joey schreef:Toen Van Gaal bij Ajax werkte hoorde ik niemand klagen over zijn temperament. Behalve de pers dan. :D Van Gaal is het levend bewijs dat een emotionele man wel degelijk een toptrainer kan zijn. (Al heeft hij in Barcelona wel last gehad van zijn temperament, natuurlijk. Maar hij verloor er ook iets te vaak.)
En ik zou hem zooooo weer bij Ajax willen!

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di dec 12, 2006 11:51 pm

Jöhnk schreef:Het was geen trappende beweging, het was een stappende beweging, aldus Ten Cate. :hypocrite:
Eerlijk gezegd kon ik hem daar nog enigzins gelijk in geven, afgaande op de beelden....... ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo dec 13, 2006 10:34 am

Als je de beelden versneld achterstevoren afspeelt zie je dat Cziommer eigenlijk een overtreding op Huntelaar maakt.

Schoolvoorbeeld van een doodschop. Hoe duidelijk wil je ze hebben?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 13, 2006 12:15 pm

Zeker. Maar het is geen schop. Hij plant z'n noppen vol op het been van Cziommer, maar ik zou het geen schop noemen.

Jim

Bericht door Jim » wo dec 13, 2006 12:34 pm

Jöhnk schreef:Het was geen trappende beweging, het was een stappende beweging, aldus Ten Cate. :hypocrite:
Ach, we weten toch dat er twee Henk ten Cates zijn.
De een is vader van drie dochters en heeft echt wel normen en waarden.
Als zijn dochters zo zouden (gaan) stappen zou hij ze heus wel een draai om de oren geven.
De ander is echter voetbaltrainer en weet dat er op het veld nu eenmaal anders wordt gestapt dan in het gewone leven.
Thomas schreef:Zeker. Maar het is geen schop. Hij plant z'n noppen vol op het been van Cziommer, maar ik zou het geen schop noemen.
Wat is het dan?. Een doodstap?.

Gesloten