Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Het AD suggereert dat omdat Braamhaar de overtreding van Huntelaar wel heeft gezien, maar er geen overtreding in zag hij niet meer vervolgd kan worden. Dat zou alleen kunnen wanneer de scheidsrechter het niet had gezien.
Dat zou - hoe onrechtvaardig ook - wel mooi zijn. Huntelaar 4 weken missen schiet niet op.
Dat zou - hoe onrechtvaardig ook - wel mooi zijn. Huntelaar 4 weken missen schiet niet op.
Tsja, dan hebben we daar mazzel mee. Zo gaat het over een heel seizoen over en weer en is bij vrijwel iedere ploeg de balans aan het einde van het seizoen behoorlijk in evenwicht.Scherrer schreef:Het AD suggereert dat omdat Braamhaar de overtreding van Huntelaar wel heeft gezien, maar er geen overtreding in zag hij niet meer vervolgd kan worden. Dat zou alleen kunnen wanneer de scheidsrechter het niet had gezien.
- Wim
- Site Admin
Precies van Gaal begon erover, ook over zijn column waar het allemaal in zou staan hoe het precies zit, weet het Ajax publiek dat ook is stelde hij toen.Thomas schreef:Was Van Gaal niet degene die begon over de scheidsrechter?Kaboem! schreef:Henk geeft keer op keer het verkeerde voorbeeld in de media. Zoals hij gisteren weer zat te zeiken op de ref., waar van Gaal het naderende kampioenschap van PSV als minpunt van de wedstrijd noemde. HtC is geen topcoach en zal het niet worden ook, teveel patjepeejer. Of koekenbakker.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Ik hoor niemand zeggen dat Van Gaal te emotioneel is. ;)
Van Gaal deed nog net alsof hij wetenschappelijk kon onderbouwen dat hij gelijk had, terwijl hij ongelijk had. Steinsson maakte een overtreding, namelijk met twee benen vooruit naar de bal gaan. Daar moet voor gefloten worden. LVG suggereerde ook nog dat Urby zich aanstelde, hahaha. Urby werd doodgewoon omhooggetrapt, dat voel je wel, hoor.
Van Gaal deed nog net alsof hij wetenschappelijk kon onderbouwen dat hij gelijk had, terwijl hij ongelijk had. Steinsson maakte een overtreding, namelijk met twee benen vooruit naar de bal gaan. Daar moet voor gefloten worden. LVG suggereerde ook nog dat Urby zich aanstelde, hahaha. Urby werd doodgewoon omhooggetrapt, dat voel je wel, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!
En daar komt Leonardo nog bij.....joey schreef:Mee eens. Maar dat is niet iets van vandaag of gisteren. Zeker niet waar het Sneijder of KJH betreft. Dit zijn twee spelers met een kort lontje, zoals onze overheid dat noemt. (Het gedrag van Perez kan ik niet plaatsen. Had ik nooit verwacht van hem. :sad: )Jabukajaja schreef:Ajax begint zo wel een dubieuse reputatie te krijgen. Staat 'ons' niet netjes al dat geschop en gevloek. :nooo:
Alleen werkt van Gaal bij AZ en niet bij Ajax. Wat de trainer van de tegenpartij zegt maakt dus simpel gezegd geen ruk uit.joey schreef:Ik hoor niemand zeggen dat Van Gaal te emotioneel is. ;)
Toen Van Gaal bij Ajax werkte hoorde ik niemand klagen over zijn temperament. Behalve de pers dan. :D Van Gaal is het levend bewijs dat een emotionele man wel degelijk een toptrainer kan zijn. (Al heeft hij in Barcelona wel last gehad van zijn temperament, natuurlijk. Maar hij verloor er ook iets te vaak.)
Ik reageerde hierop:
De uitbarstingen van LVG waren honderd keer erger, maar niemand zal ontkennen dat hij een topcoach is.Kaboem! schreef:Henk geeft keer op keer het verkeerde voorbeeld in de media. Zoals hij gisteren weer zat te zeiken op de ref., waar van Gaal het naderende kampioenschap van PSV als minpunt van de wedstrijd noemde. HtC is geen topcoach en zal het niet worden ook, teveel patjepeejer. Of koekenbakker.
Hij schopt hem ook niet. Hij gaat wel vol met z'n noppen op het been van Cziommer staan. Het blijft smerig, natuurlijk.Jabukajaja schreef:Erg ongeloofwaardige reactie van hem. Geef dan gewoon geen commentaar. Dit tot in het belachelijke blijven verdedigen van je eigen spelers komt een beetje ridicuul over. :nooo:
En ik zou hem zooooo weer bij Ajax willen!joey schreef:Toen Van Gaal bij Ajax werkte hoorde ik niemand klagen over zijn temperament. Behalve de pers dan. :D Van Gaal is het levend bewijs dat een emotionele man wel degelijk een toptrainer kan zijn. (Al heeft hij in Barcelona wel last gehad van zijn temperament, natuurlijk. Maar hij verloor er ook iets te vaak.)
- Alaindebanaan
Eerlijk gezegd kon ik hem daar nog enigzins gelijk in geven, afgaande op de beelden....... ;)Jöhnk schreef:Het was geen trappende beweging, het was een stappende beweging, aldus Ten Cate. :hypocrite:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Ach, we weten toch dat er twee Henk ten Cates zijn.Jöhnk schreef:Het was geen trappende beweging, het was een stappende beweging, aldus Ten Cate. :hypocrite:
De een is vader van drie dochters en heeft echt wel normen en waarden.
Als zijn dochters zo zouden (gaan) stappen zou hij ze heus wel een draai om de oren geven.
De ander is echter voetbaltrainer en weet dat er op het veld nu eenmaal anders wordt gestapt dan in het gewone leven.
Wat is het dan?. Een doodstap?.Thomas schreef:Zeker. Maar het is geen schop. Hij plant z'n noppen vol op het been van Cziommer, maar ik zou het geen schop noemen.