joey schreef:Wie zijn die lui?

die duiken overal op waar je ze niet verwacht

Moderator: mods
Zo dacht ik er ook al over!wimpey schreef:Zo'n prachtkans mag Ajax die jongen niet ontnemen.![]()
Hem goed verpatsen, voor de helft of minder Toornstra halen, ga je er en passant nog op vooruit ook.
Ik hoop dat Lindgren, Aissati en Lodeiro ook gaan koersen. Met Toornstra kun je op het middenveld bovendien alle kanten op. Veelzijdige speler. Denk dat die jongen ver kan komen, zou 'm graag bij Ajax zien.Bertje schreef:Als De Zeeuw wegvalt kan dat natuurlijk best met de huidige spelers opgevangen worden. Als we dan toch gaan doorselecteren, dan liggen de prioriteiten elders.
Mee eens. Het lijkt me niet de eerste prioriteit om een middenvelder te halen. Ook niet wanneer De Zeeuw zou vertrekken. We hebben net Janssen gehaald en zo dun is de spoeling helemaal niet. Er zijn andere prioriteiten.Bertje schreef:Als De Zeeuw wegvalt kan dat natuurlijk best met de huidige spelers opgevangen worden. Als we dan toch gaan doorselecteren, dan liggen de prioriteiten elders.
Telesport schreef:Goed gesprek Ajax en Spartak
Van onze Telesportredactie
MOSKOU – Het gesprek dat algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax met directeur voetbalzaken Dimitri Popov van Spartak Moskou voerde, krijgt volgens Russische media snel een vervolg. De vergadering in de ArenA met het onderwerp ’Demy de Zeeuw’ verliep in een goede sfeer en Van den Boog herhaalde dat een verkoop van de middenvelder – na de komst van Theo Janssen – bespreekbaar is.
De Zeeuw heeft zich bij bondscoach Bert van Marwijk afgemeld voor de oefeninterlands tegen Brazilië en Uruguay. Hij is te vermoeid.
Wat voor vooruitzichten heeft Toornstra bij ons? Janssen en Eriksen zijn sowieso zeker van een basisplaats, wat alleen plek overlaat voor een verdedigende middenvelder. Die hebben we in de vorm van Anita en Enoh in huis, afgezien van het feit dat Toornstra dat niet is.wimpey schreef:Zo'n prachtkans mag Ajax die jongen niet ontnemen.![]()
Hem goed verpatsen, voor de helft of minder Toornstra halen, ga je er en passant nog op vooruit ook.
Ik neem aan dat dat een naamgenoot is!?AT5 schreef:Meer interesse voor Demy de Zeeuw
Naast Spartak Moskou zijn er meer buitenlandse clubs die Demy De Zeeuw willen inlijven. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink tegen AT5.
Olde Riekerink bevestigt dat de interesse van de Russische club concreet is. Maar hij laat eveneens weten dat er meer clubs in Europa van de diensten van de middenvelder gebruik willen maken.
Ajax is bereid mee te werken aan een transfer van De Zeeuw. Directeur van Ajax, Rik van den Boog, heeft inmiddels al een prettig gesprek gehad met een afvaardiging van Spartak en zal vandaag weer aan tafel zitten met de Russen.
Demy de Zeeuw twitterde dat de interesse van de Russische club concreet is en laat via twitter ook weten dat niet Ajax of zijn zaakwaarnemer maar dat hij zelf bepaalt of hij weg gaat en naar welke club. De international heeft nog een contract tot 2013 bij de Amsterdammers.
Als De Zeeuw terug komt uit Amerika, waar hij met Ajax verblijft, gaat Olde Riekerink alle opties met zijn speler bespreken.