Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma aug 25, 2008 3:16 pm

Die mensen zijn ook van vlees en bloed, dus het zijn geen uitzonderlijke personen. Als je een goede visie hebt dan kan jij daar net zo goed zitten. Dus maar goed wijze lessen van mij leren! :ajaxsmiley.gif: :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 25, 2008 3:21 pm

Je hebt nog veel te leren. Eén van de belangrijkste eigenschappen van een goed manager of 'gewone' werknemer is weten waar je kracht en waar je zwaktes liggen
I think I lost my fucking headache

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma aug 25, 2008 3:24 pm

Ik weet heel goed waar mij zwaktes liggen, maar ik weet ook heel goed waar mijn krachten liggen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma aug 25, 2008 3:25 pm

joey schreef:De persoonlijke eisen van Arshavin zijn zelfs te hoog voor Spaanse en Engelse topclubs. Russische topspelers komen echt niet naar Nederland.
het laatste, ik weet het, maar mag een man dagdromen? :smallgrin.gif:

En in de zaak met Ashavin: ik heb begrepen dat de eisen van Zenit te hoog waren. Ashavin noemde het meen ik slavenhandel, dan ga je niet het onderste uit de kan vragen, lijkt me.

michaelajaxfan
AT Toto winner 05/06

Bericht door michaelajaxfan » ma aug 25, 2008 4:16 pm

Als de eisen van Zenit te hoog zijn (en er dus gesteggeld wordt over hooguit drie miljoen verschil tussen vraag en aanbod), is het natuurlijk nóg vreemder dat ze 30 miljoen voor een speler neertellen.

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 25, 2008 7:58 pm

Uit The Sun:

JUANDE RAMOS has told Spurs owner Daniel Levy to end his feud with Manchester United and sell Dimitar Berbatov to them this week.

Ramos is desperate to seal a £25million deal for wantaway Berba before the transfer window closes next Monday.

And the White Hart Lane boss fears Levy’s running row with United chief Alex Ferguson could wreck his plans to get rid of the Bulgarian and replace him with Ajax skipper Klaas-Jan Huntelaar.

Ramos has decided there is no way back for Berbatov, 27, after showdown talks between the manager, board members and the sulking striker yesterday.

The player was last night fined a week’s wages — around £45,000 — for not being ready to play in Saturday’s 2-1 home defeat by Sunderland.

And Berba once again made it clear he wants to leave Tottenham and move to Old Trafford.

But United will only sign Berbatov if Levy withdraws his official complaint to the Premier League accusing the champions of making an illegal approach.

Spurs insist there has been no new bid from United since their £20m offer was rejected last month.

But United have made it clear they are willing to go to £25m for the former Bayer Leverkusen star.

They are also ready to hand him a four-year deal worth £90,000 a week.

Berbatov was left out of Saturday’s game because Ramos declared the player was not focused and was disrupting the rest of the dressing room. Now the Spaniard wants an end to the long-running saga. He said: “We need to get this matter resolved before the transfer deadline.

“If Berbatov goes, we will need time to sign a replacement. We want to have the best centre-forward we can possibly get.

“This is the first time I have faced this problem as a coach and the truth is I have found it a conflicting situation to be in.

“Of course, what has happened has had repercussions on the team and our results.

“Against Sunderland, for instance, we were only able to play with one forward and we didn’t have any substitutes for that player.

“Players go through physical problems all the time but in this case it’s a psychological issue which we have to deal with.

“If Berbatov works well during the week, maybe he will be able to play in our next game. If not, he won’t.

“But we cannot make that decision now. We can only decide that on the eve of the game.”

Ramos hopes it will not go that far and wants Berbatov out of the club as quickly as possible.

The former Sevilla coach has already identified Dutch international Huntelaar as the ideal replacement and believes he can push through a £20m deal this week.

But Spurs also refuse to rule out a possible £10m move for England and Wigan striker Emile Heskey if Berbatov goes in the next few days.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 25, 2008 8:03 pm

Spurs lijkt mij niet de club waar KJH voor zou gaan. Ze kunnen dan misschien een hoop geld hebben. Het is het gewoon net niet. Middenmoot in de Premier league.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 25, 2008 8:04 pm

Misschien zit er een kern van waarheid in, the Daily Mail meldt het namelijk ook:

Manchester United close in on £25m Berbatov as Ramos lines up Huntelaar to replace sulking Bulgarian at Spurs

Down and out? Berbatov is edging towards the Tottenham exit
Juande Ramos has told the Tottenham board it is time to give up the fight to keep Dimitar Berbatov from Manchester United's clutches.

Spurs have been angered by United's public courting of their Bulgaria striker but the Spaniard wants an end to the feud so that he can bring in a replacement before the end of the transfer window on Monday.

Berbatov was left out of Saturday's defeat against Sunderland and fined a week's wages for not being ready for the White Hart Lane game.

United are ready to offer £25m for the 27-year-old and Ramos is already lining up Ajax star Klaas-Jan Huntelaar as a replacement.

A perturbed Ramos said: 'We need to get this matter resolved before the transfer deadline.

'If Berbatov goes, we will need time to sign a replacement. We want to have the best centre forward we can possibly get.

'This is the first time I have faced this problem as a coach and the truth is I have found it a conflicting situation to be in.'

Spurs have also been linked with a £10m move for Wigan's England striker Emile Heskey and are also tracking River Plate's Colombia star Radamel Falcao.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma aug 25, 2008 8:06 pm

Mjah.. de Spurs kunnen naar hartelust een bod voorbereiden, wie zegt dat Huntelaar toehapt?

Ik denk trouwens niet dat KJH nog vertrekt, volgens mij word het nu gewoon een principe-kwestie voor Van Basten en Ajax. Als KJH nu nog verkocht wordt, dan krijg je de hele aanhang over je heen (of dat nu terecht is of niet).

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 25, 2008 8:12 pm

GangstaRiB schreef: Als KJH nu nog verkocht wordt, dan krijg je de hele aanhang over je heen (of dat nu terecht is of niet).
Welnee joh. De koning is dood... leve de koning. Als Ajax snel een vervanger vastlegt, gaat iedereen zo weer over tot de orde van de dag.

Maar ik zie KJH idd niet naar Spurs gaan. Hoewel, als je het daar goed doet, komt Man U, Liverpool of Chelsea wel een keer winkelen.

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 25, 2008 9:13 pm

Real richt al haar pijlen op David Villa overigens, daar zullen we dus waarschijnlijk geen last meer van hebben!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 25, 2008 9:15 pm

wimpey schreef:Als Ajax snel een vervanger vastlegt, gaat iedereen zo weer over tot de orde van de dag.
En jij denkt dat dat nog lukt?
Maar ik zie KJH idd niet naar Spurs gaan. Hoewel, als je het daar goed doet, komt Man U, Liverpool of Chelsea wel een keer winkelen.
Spurs zou een prima club zijn voor KJH. Niets mis mee. Madrid lijkt me een beetje hoog gegrepen. Hoewel, die jongen slaagt er steeds weer in me te verbazen met zijn beperkte kwaliteiten.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 25, 2008 9:19 pm

Misschien zijn zijn kwaliteiten dan wel niet zo beperkt als jij denkt

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 25, 2008 9:21 pm

Hij is een killer, hij is dodelijk in de zestien. Verder is hij niet bijzonder, vind ik. Maar goed, Inzaghi heeft een CL-finale beslist. Dus je weet nooit.

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 25, 2008 9:21 pm

Lijkt me de meest belangrijke kwaliteit voor een spits

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 25, 2008 9:32 pm

Maar de meeste topspitsen kunnen meer. En die zijn een beetje sneller.

jabu

Bericht door jabu » ma aug 25, 2008 9:32 pm

Hij moet ook meer dan 500 x kunnen hooghouden.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 25, 2008 9:34 pm

Achter zijn standbeen dan wel he!
IK GELOOF!!!!!!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma aug 25, 2008 9:46 pm

ik vind dat je voor effe meer dan 25 miljoen euro Huntelaar niet mag laten gaan. die pokkebritten betalen er maar 25 miljoen pond voor, dan valt erover te praten.

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 25, 2008 9:47 pm

Ik vermoed dat Huntelaar niet naar de spurs zal willen. En gelijk heeft ie

jabu

Bericht door jabu » ma aug 25, 2008 9:48 pm

Dan kan hij net zo goed nog een jaartje bij Ajax blijven en qua transfersom met een éénjarig contract beter in de markt komen te liggen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 25, 2008 11:43 pm

Volgens Marca heeft Valencia het bod van Real ter waarde van 47 miljoen op Villa afgewezen. :baaa.gif:

Vossie

Bericht door Vossie » ma aug 25, 2008 11:48 pm

Snap niet dat een club in een dergelijke financiele positie zo'n bedrag durft te weigeren. Misschien moet ik wel zeggen, dat een club zo'n bedrag uberhaupt MAG weigeren. Wel lekker in Europa uitkomen straks met een schuld van in de honderden miljoenen...
Ach, eigenlijk is dit al zo sinds er betaald voetbal is...
Licenties, UEFA... ??

gaizka

Bericht door gaizka » di aug 26, 2008 6:49 am

Jöhnk schreef:Volgens Marca heeft Valencia het bod van Real ter waarde van 47 miljoen op Villa afgewezen. :baaa.gif:
Mocht Real aankloppen bij Ajax mogen we ze er wel aan herinneren dat ze voor Villa 47 miljoen wilden betalen, voor Huntelaar dan ook zeker 40 miljoen. Geld moet rollen :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 26, 2008 7:01 am

Bereid je maar voor.

Moet ik het nog vertalen? Capel (15 miljoen) en Huntelaar (25 miljoen) zijn plan B. van Madrid nu Robinho vertrekt. Anders was Huntelaar over een jaar gehaald, maar nu willen ze hem eerder.
Laatst gewijzigd door joey op di aug 26, 2008 7:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten