Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Hoezo zeg je dat nergens?Thomas schreef:Dat zeg ik helemaal nergens. Regeren is vooruit zien. Dat heeft Van Geel nagelaten, maar gelukkig valt er alsnog winst te behalen op Sulejmani. Ajax betaalt nu veel geld voor een speler die nog veel meer op zal brengen. En dat is dus het vertrouwen in de inschatting van Ajax waar ik het over heb.Harm schreef:Over Sulejmani? Een geweldig talent natuurlijk dat ik graag bij PSV had gezien (maar dat heb ik al gemeld). Maar alleen die prijs... Die gaat echt nergens over.Voetske schreef:Jouw mening over deze speler Harm ?.
Zelfs Thomas zegt dat hij die 16 miljoen nu niet waard is.
Dus hij heeft nog niet laten zien waarom hij 16 miljoen waard is, en dus is hij het nu nog niet waard.Thomas schreef:Klopt. Het bedrag staat echter al veel meer in verhouding met wat Sulejmani gáát laten zien.Voetske schreef:Omdat het bedrag niet in verhouding staat met wat deze speler op het voetbalveld heeft laten zien.
Ajax.nlAjax contracteert Miralem Sulejmani
Amsterdam, 09 jul 2008
Ajax heeft woensdag Miralem Sulejmani gecontracteerd. Afgelopen vrijdag bereikten Ajax en sc Heerenveen al een akkoord over de overgang van de 19-jarige spits.
Het contract van de Serviër loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2013.
Ajax.nlSulejmani gaat voor landstitel
Amsterdam, 09 jul 2008
Miralem Sulejmani heeft zichzelf een duidelijk doel gesteld voor komend seizoen. ,,Ik wil de landstitel winnen met Ajax”, zei de Serviër toen hij woensdag zijn contract ondertekende in de ArenA.
De 19-jarige Miralem ‘Mikky’ Sulejmani is de komende vijf jaar Ajacied. ,,Dat voelt heel erg goed”, vertelde de aanvaller. ,,Toen ik ongeveer twaalf jaar was stond ik al op foto’s in een shirt van Ajax. De club heeft een prachtige historie en er hebben heel veel grote voetballers gespeeld: Van Basten, Bergkamp, Cruijff.”
Ajax betaalde miljoenen voor de behendige voetballer. De overgang van Sulejmani gaat de boeken in als de duurste binnenlandse transfer tot nu toe. Van extra druk is desondanks geen sprake. ,,Ik houd me daar niet mee bezig. Ik weet niet eens het exacte bedrag van de transfer. Ik ben een voetballer en ik wil ook alleen maar denken aan voetballen.”
Sulejmani heeft al een paar keer met Marco van Basten gesproken. De trainer schonk de nieuwe Ajax-aanwinst meteen vertrouwen door hem het shirt met rugnummer tien toe te zeggen. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal.” Afgelopen seizoen maakte Sulejmani vijftien treffers in de Eredivisie. Hij durft niet te zeggen hoeveel hij er in zijn eerste jaar als Ajacied gaat maken. ,,Ik kan niets beloven. Ik wil gewoon belangrijk worden voor het elftal.”
De oud-speler van Partizan Belgrado is aanstaande maandag voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. Om 11.00 uur begint hij op de Toekomst met zijn nieuwe collega's aan de eerste training. De eerste oefensessie onder leiding van Marco van Basten is live te zien via www.ajax.tv.
- Daily Blind
Toch knap van blind om 3,25 miljoen euro van de vraagprijs af te halen. Tijdens de gesprekken die ik tijdens EURO 2008 met enkele Heerenveen functionarissen heb gehad, werd mij duidelijk gezegd dat voor geen euro minder dan 19,5 miljoen hij weg zou gaan.
achteraf is het gewoon wanbeleid van AJAX dat ze 2 jaar geleden het risico niet aan wurfden om een jong talent te halen voor 200 duizend euro. Hieruit kan je afleiden dat van Geel zijn scouting niet serieus nam en alleen voor zijn eigen spelers wilden gaan? Reden? misschien een extra zakcentje?
Ondanks de 16 extra miljoenen hebben we eindelijk 2 spelers op de flanken die voorzeten kunnen geven en scoren en het publiek kunnen vermaken. Met daar achter een jong talent als Martina zit de aanval eindelijk met betrekking tot het vleugelspel eindelijk weer eens goed.
Nu nog de verdediging en een spelverplaatser op het middenveld!
achteraf is het gewoon wanbeleid van AJAX dat ze 2 jaar geleden het risico niet aan wurfden om een jong talent te halen voor 200 duizend euro. Hieruit kan je afleiden dat van Geel zijn scouting niet serieus nam en alleen voor zijn eigen spelers wilden gaan? Reden? misschien een extra zakcentje?
Ondanks de 16 extra miljoenen hebben we eindelijk 2 spelers op de flanken die voorzeten kunnen geven en scoren en het publiek kunnen vermaken. Met daar achter een jong talent als Martina zit de aanval eindelijk met betrekking tot het vleugelspel eindelijk weer eens goed.
Nu nog de verdediging en een spelverplaatser op het middenveld!
- Daily Blind
Dat is gewoon de tijdelijk backdrop die ze tussen de competities gebruiken. Straks (tijdens het seizoen) zijn ze namelijk verplicht de marketing richtlijnen van de eredivisie weer te gebruiken in samenhang met de eigen sponsoren.Jöhnk schreef:Ik vind de foto's wat apart. Het lijkt wel alsof Blind met een paar Aegon-kartonnetjes het land in is gegaan.Jesse schreef:Hoezo Jöhnk? Omdat Blind nog op vakantie is?
Maar goed, hij is binnen en daar gaat het om.
Sulejmani gaat voor de landstitel en onze verdediging gaat voor deJöhnk schreef:Ajax.nlSulejmani gaat voor landstitel
Amsterdam, 09 jul 2008
Miralem Sulejmani heeft zichzelf een duidelijk doel gesteld voor komend seizoen. ,,Ik wil de landstitel winnen met Ajax”, zei de Serviër toen hij woensdag zijn contract ondertekende in de ArenA.
De 19-jarige Miralem ‘Mikky’ Sulejmani is de komende vijf jaar Ajacied. ,,Dat voelt heel erg goed”, vertelde de aanvaller. ,,Toen ik ongeveer twaalf jaar was stond ik al op foto’s in een shirt van Ajax. De club heeft een prachtige historie en er hebben heel veel grote voetballers gespeeld: Van Basten, Bergkamp, Cruijff.”
Ajax betaalde miljoenen voor de behendige voetballer. De overgang van Sulejmani gaat de boeken in als de duurste binnenlandse transfer tot nu toe. Van extra druk is desondanks geen sprake. ,,Ik houd me daar niet mee bezig. Ik weet niet eens het exacte bedrag van de transfer. Ik ben een voetballer en ik wil ook alleen maar denken aan voetballen.”
Sulejmani heeft al een paar keer met Marco van Basten gesproken. De trainer schonk de nieuwe Ajax-aanwinst meteen vertrouwen door hem het shirt met rugnummer tien toe te zeggen. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal.” Afgelopen seizoen maakte Sulejmani vijftien treffers in de Eredivisie. Hij durft niet te zeggen hoeveel hij er in zijn eerste jaar als Ajacied gaat maken. ,,Ik kan niets beloven. Ik wil gewoon belangrijk worden voor het elftal.”
De oud-speler van Partizan Belgrado is aanstaande maandag voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. Om 11.00 uur begint hij op de Toekomst met zijn nieuwe collega's aan de eerste training. De eerste oefensessie onder leiding van Marco van Basten is live te zien via www.ajax.tv.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
De handtekeningen worden vaak gezet in het kantoortje van Blind, (Eerst van van Geel) of gewoon in een van de andere kleine vergaderkantoortjes die de Arena rijk is. Grappig is wel dat op het contract wat je altijd op de foto's ziet (inclusief speler met big smile die de pen vast houdt) gewoon fictieve contractjes zijn. Daar staat wat slap geouwehoer op, de échte contracten zijn dan een uurtje eerder getekend.Jabu schreef:Worden de handtekeningen niet altijd gezet aan zo'n IKEA-houten tafel?
Sulejmani is nog een paar dingen vergeten.

Sulejmani zal naar Italië gereisd zijn om de vakantie van Blind zo min mogelijk te verstoren. Zijn manager Lemic sjouwde de decorstukken.Het is een droom om voor Ajax te spelen. Deze trein komt maar één keer langs. Welke aanvaller wil niet onder Marco van Basten trainen?

Het stinkt aan alle kanten!