Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 24, 2007 8:08 pm

Hoe lang heb je dat onderschrift al ?

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jun 24, 2007 8:12 pm

Neefkens schreef:Hij is hier al wel eens genoemd door iemand anders, ik vond het toen wel redelijk plausibel klinken. Al eerder gewerkt met HtC en heeft zich goed ontwikkeld blijkbaar.
Colin is al 26 jaar en tot nu toe loopt zijn carriere alleen maar bergafwaarts. Een transfer naar Ajax zou ik op z'n minst ehh... opvallend vinden.

Doe mij Zuiverloon (20) maar. Tenminste als SC Heerenveen hem voor een paar miljoen laat gaan (maximaal een De Cler-Pocognoli bedragje) want het blijft een gokje, je weet niet of zo'n jongen de stap omhoog aankan. Tiendalli maakte in Jong Oranje ook een sterke indruk maar bakte er bij Feyenoord helemaal niets van.

Ogararu heeft mij afgelopen seizoen weinig overtuigt en alternatieven zijn er verder nauwelijks voor de rechtsbackpositie dus er moet iemand bijkomen. Zuiverloon mag van mij een kans krijgen.
Ajax!

goodfella

Bericht door goodfella » zo jun 24, 2007 8:12 pm

Neefkens schreef:Hoe lang heb je dat onderschrift al ?
Een aantal maanden. Geen zin om 'm aan te passen.

Daniel

Bericht door Daniel » zo jun 24, 2007 8:44 pm

Giacomo Puccini schreef:
Neefkens schreef:Hij is hier al wel eens genoemd door iemand anders, ik vond het toen wel redelijk plausibel klinken. Al eerder gewerkt met HtC en heeft zich goed ontwikkeld blijkbaar.
Colin is al 26 jaar en tot nu toe loopt zijn carriere alleen maar bergafwaarts. Een transfer naar Ajax zou ik op z'n minst ehh... opvallend vinden.

Doe mij Zuiverloon (20) maar. Tenminste als SC Heerenveen hem voor een paar miljoen laat gaan (maximaal een De Cler-Pocognoli bedragje) want het blijft een gokje, je weet niet of zo'n jongen de stap omhoog aankan. Tiendalli maakte in Jong Oranje ook een sterke indruk maar bakte er bij Feyenoord helemaal niets van.

Ogararu heeft mij afgelopen seizoen weinig overtuigt en alternatieven zijn er verder nauwelijks voor de rechtsbackpositie dus er moet iemand bijkomen. Zuiverloon mag van mij een kans krijgen.
Heel Feyenoord bakte er niets van, zo ook de spelers met potentie als Tiendalli, De Guzman etc.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 24, 2007 8:45 pm

Hoe kun je in hemelsnaam Tiendalli en De Guzman in hetzelfde rijtje noemen?

Daniel

Bericht door Daniel » zo jun 24, 2007 8:47 pm

Ik zeg: ''spelers met potentie als ... en ..." Je kunt Santi Kolk en Adriano toch ook in hetzelfde rijtje noemen als je het hebt over de categorie ''spitsen''?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 24, 2007 8:52 pm

Welke potentie heeft Tiendalli dan?

gertjuh410

Bericht door gertjuh410 » ma jun 25, 2007 1:25 am

Kevin Gameiro(20) Speler van Jong Frankrijk/Strasbourg.
Niet erg groot qua lengte maar erg bewegelijk, creerde ruimtes voor de aansluitende middenvelders en was constant aanspeelbaar.
Heb hem te weinig gezien om te zeggen, die is goed genoeg voor ajax maar lijkt me zeker een talentje.
Iemand die toevallig meer van deze speler weet?
Deed me qua speelstijl een beetje aan Saviola denken..
Niet direct voor in de punt van de aanval in een 4-3-3 systeem maar zie ik in hem ook wel een buitenspeler.

Speelde nog niet veel voor zijn club Strasbourg(en volgens statistieken scoorde hij ook nog niet veel) maar was tijdens de halve finale in Toulon al doeltreffend(scoorde de enige goal) en ook in de finale tegen China opvallend scherp(3x). Hier zijn 3 goals in de finale:
http://clubracing.football.fr/2007/06/1 ... -de-toulon

Kevin Gameiro
Strasbourg Attaquant
Taille: 1.68m. Poids: 62.00kg. Nationalité: France
Né le: 09/05/1987 sur Senlis
Laatst gewijzigd door gertjuh410 op ma jun 25, 2007 2:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 25, 2007 1:42 am

Zijn er geruchten rond hem en Ajax dan?

gertjuh410

Bericht door gertjuh410 » ma jun 25, 2007 2:10 am

Nope.. Maar je kunt mij niet vertellen dat er SERIEUZE geruchten zijn rond Jurgen Collin e.d.
Namen die overal genoemd worden zijn kinklare nonsens.. Zenden naar Ajax :drecul.gif:
Misschien had ik het bericht beter bij het scoutinghoekje van Thomas kunnen zetten ofzo maar aangezien iedereen graag nog een spits ziet komen dacht ik.. kzet m hier neer!!
Kevin Mireillas werd hier tenslotte ook genoemd :1evil.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 25, 2007 9:36 am

Daniel heeft gelijk. Hier in principe alleen nieuwtjes van pulpsites.

Voor de spelers die jij en ik graag zien komen hebben we deze topic.

gaizka

Bericht door gaizka » ma jun 25, 2007 1:06 pm

Manchester City wil Samaras verhuren

www.voetbalonline.nl, 25 juni 2007 13:45 - Manchester City zit een beetje in de maag met Georgios Samaras. De Griekse spits, die 18 maanden geleden voor 9 miljoen euro van Heerenveen werd overgenomen, komt niet meer aan spelen aan toe. Heerenveen heeft al laten weten de speler voor een bedrag van rond de 2 miljoen euro terug te willen kopen. Dit is echter voor de Premier league-club geen optie. Men overweegt nu om Samars op huurbasis te stallen bij een club, waar hij aan zijn scorend vermogen kan werken, alvorens hem opnieuw in de etalage te zetten.
Wel een interessante speler om erbij te hebben, kan eventueel ook Huntelaar opvolgen op termijn.[/quote]

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 1:11 pm

Wat mij betreft geen optie. Niet goed genoeg.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma jun 25, 2007 7:27 pm

Inderdaad niet goed genoeg voor Ajax. Fantastische deal van SC Heerenveen geweest toendertijd.
Ajax!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jun 25, 2007 9:17 pm

Als we toch gratis spelers zoeken

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:U ... ootballers

leuk lijstje, zitten een paar aardige namen tussen!

Caçapa
Ali Karimi
Hugo Leal
Craig Moore
Álvaro Recoba

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jun 25, 2007 9:20 pm

Giacomo Puccini schreef:Inderdaad niet goed genoeg voor Ajax. Fantastische deal van SC Heerenveen geweest toendertijd.
Wie was het ook al weer hier die vond dat Ajax beter Samaras in plaats van Huntelaar had kunnen kopen? Ik weet het echt niet meer. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 25, 2007 9:29 pm

Ik. :headbang.gif: Rishi dacht ik ook.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 25, 2007 9:49 pm

Thomas ook.

Chris

Bericht door Chris » ma jun 25, 2007 9:55 pm

Duke schreef:
Giacomo Puccini schreef:Inderdaad niet goed genoeg voor Ajax. Fantastische deal van SC Heerenveen geweest toendertijd.
Wie was het ook al weer hier die vond dat Ajax beter Samaras in plaats van Huntelaar had kunnen kopen? Ik weet het echt niet meer. :smallgrin.gif:
Ik ook. Ben ik nog steeds van overtuigd, Samaras heeft meer basistechniek dan KJH ooit zal hebben.
Chris a.k.a Giiser

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 26, 2007 6:01 am

Giacomo Puccini schreef:Ik zou het toejuichen want ik zie het helemaal niet zitten in deze jongen. Gewoon niveau Heracles. En een vertrek van Schilder zou misschien kunnen betekenen dat Ajax échte versterking haalt voor de linksbackpositie (Pieters?) en dat is geen overbodige luxe.
Als Ajax Schilder terugstuurt komt er gewoon een andere jeugdspeler voor terug, neem ik aan. Er is al geen geld voor de cruciaalste positie(s), dus wat mij betreft blijft Schilder er gewoon bij. Ajax heeft weinig te verliezen.

Pieters vind ik ook een behoorlijk verdedigend talent, maar op dit moment is er geen plek voor hem bij Ajax. Als back komt hij in voetballend opzicht nog tekort. Maar ik ben heel benieuwd naar Pieters in het nieuwe seizoen.
Bertje schreef:Thomas ook.
Geen zin om het terug te zoeken (de pc waar ik op werk is niet al te vlot) maar wilde ik hem ook liever dan Huntelaar? Ik weet nog wel dat ik hem graag bij Ajax wilde zien, ja.

jabu

Bericht door jabu » di jun 26, 2007 7:54 am

Thomas schreef::bis.gif:

Ik teer gewoon op m'n geweldige geheugen. :hypocrite.gif:
Alleen als het je uitkomt? :hypocrite.gif:

:icon_razz.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 26, 2007 9:25 am

Sommige dingen wil je niet meer weten, haha... Heeft iedereen wel, denk ik.

Over Schilder, die mag van mij weg. Geloof niet dat hij het niveau heeft voor Ajax. Wel jammer, want het is een echte Ajax-jongen.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 26, 2007 10:32 am

Thomas schreef:Geen zin om het terug te zoeken (de pc waar ik op werk is niet al te vlot) maar wilde ik hem ook liever dan Huntelaar? Ik weet nog wel dat ik hem graag bij Ajax wilde zien, ja.
200% zeker, Thomas. Zuidema ook trouwens. :aai.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » di jun 26, 2007 10:42 am

WP_LeGeNd schreef:Als we toch gratis spelers zoeken

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:U ... ootballers

leuk lijstje, zitten een paar aardige namen tussen!

Caçapa
Ali Karimi
Hugo Leal
Craig Moore
Álvaro Recoba
Alvaro Recoba ben ik gecharmeerd van, zou ik zeker toejuichen. Maar zal wel onhaalbaar zijn gezien zijn salariseisen.

Tomasson vind ik ook nog steeds een prima speler, wanneer hij speelt scoort hij nog steeds regelmatig. Vlak na het vertek van Litmanen bij Ajax (toen Tomasson voor Feyenoord speelde) vergeleek vi Tomasson met hem. Zou Tomasson Sneijder kunnen opvolgen als deze mocht vertrekken?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 26, 2007 10:43 am

Nee. Tomasson is een aanvaller. Bovendien niet heel erg goed.

Plaats reactie