Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Ik hoor mensen op AN het ook steeds hebben over die en die 'in de gaten houden', terwijl de betreffende speler al een hele tijd op het hoogste niveau speelt. Ajax kan het zich natuurlijk niet veroorloven om steeds te wachten totdat een speler een perfecte indruk maakt.
Als Bailly dus indruk maakt en de uitstraling van een Ajacied heeft, moet Ajax er nu al achteraan zitten. Zou Genk overigens nog zaken willen doen met Ajax na het hele Defour-debacle?
Als Bailly dus indruk maakt en de uitstraling van een Ajacied heeft, moet Ajax er nu al achteraan zitten. Zou Genk overigens nog zaken willen doen met Ajax na het hele Defour-debacle?
In mijn ogen heeft juist Ajax zich aan de regels gehouden, hij is naar Standaard verhuisd!Thomas schreef:Nee, maar daar was Vaessen niet van overtuigd, als ik het me goed herinner. Die was wel degelijk boos op Ajax. Dankzij Ajax was het hoofd van Defour zogenaamd op hol geslagen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Vaessen was in eerste instantie boos op Ajax, maar Ajax deed niks fout. Het ging pas fout toen Defour met een rare zaakwaarnemer op de proppen kwam. Ajax én Vaessen knapten toen af op Defour.Thomas schreef:Nee, maar daar was Vaessen niet van overtuigd, als ik het me goed herinner. Die was wel degelijk boos op Ajax. Dankzij Ajax was het hoofd van Defour zogenaamd op hol geslagen.
SportweekPSV concurrent Ajax in slag om Barça-talent Krkić
Ajax krijgt concurrentie van PSV in haar pogingen om Bojan Krkić Pérez te huren. Dat bericht de krant Sport. De zestienjarige Krkić, telg uit een Spaanse moeder en Servische vader, staat te boek als een van de grootste talenten uit de historie van FC Barcelona. In de jeugd maakte hij gemiddeld 3,5 doelpunten per wedstrijd. Deze maand was hij de onbetwiste protagonist in het Spanje onder-17 dat de Europese titel veroverde.
Krkić is een vaste waarde bij Barcelona B. In april debuteerde hij tijdens een oefenwedstrijd tegen Al-Ahly in de hoofdmacht. Al na 25 minuten trof hij doel. Het is nog onduidelijk wat FC Barcelona aanwil met Krkić komend seizoen. Een mogelijkheid is om mee te trainen met Ronaldinho en co in het eerste, maar speelminuten te maken in het B-team.
Ook een verhuur is een optie. Volgens Sport gooien Ajax, PSV en Deportivo la Coruña de hoogste ogen. Een verblijfperiode bij een van de twee eredivisieclubs zou als voordeel hebben dat Krkić zich een aanvallende speelstijl eigen maakt. Bovendien kan hij zo rijpen in de schaduw van het hectische Spanje, waar iedereen zijn ontwikkeling nauwlettend in de gaten houdt.
Onlogisch stukje van de Sportweek. PSV en wennen aan een aanvallende speelstijl in een zin....
Trabelsi z'n knie is zogenaamd naar de gallemiezen, maar zolang hij ondanks z'n terugval* nog gewoon tot 20 wedstrijden in de PL komt en weinig fysieke ongemakken kent, mag hij van mij terug komen. Een Trabelsi op 80% is beter dan een Ogararu op 100%.
Ik moet overigens wel toegeven dat het inmiddels wel een beetje aan me begint te vreten dat Ajax vrijwel alleen maar spelers van 25 of ouder haalt. Op een gegeven moment is het genoeg en moet Ajax op zoek naar spelers waar meer rek in zet en die voor Ajax in financieel opzicht meer te bieden hebben.
vi.nl*De Tunesische verdediger Trabelsi begon het seizoen sterk bij City, maar viel vervolgens ver terug. Ook de voormalige Ajacied komt niet in aanmerking voor een langer verblijf bij het dit seizoen matig presterende Manchester City.
Ik moet overigens wel toegeven dat het inmiddels wel een beetje aan me begint te vreten dat Ajax vrijwel alleen maar spelers van 25 of ouder haalt. Op een gegeven moment is het genoeg en moet Ajax op zoek naar spelers waar meer rek in zet en die voor Ajax in financieel opzicht meer te bieden hebben.
v.Geel zegt tijdelijk geen aankopen meer te gaan doen. Ik mag toch hopen dat er nog een centrale verdediger, middenvelder, opvolger voor Sneyder en nog een spits erbij komt. Overigens ontkend v.Geel bezig te zijn met Boussoufa. Volgens mij klinklare onzin want aan de reactie van Boussoufa te zien, is er wel degelijk wat aan de hand.
Ik hoop op:
-Boulahrouz
-Motta
-Defour
Overigens ben ik ook nog steeds erg gecharmeerd van Sebastien Pocognoli. Helaas zal hij wel weer naar Az vertrekken. Een ruil voor de Mul zou ik best wel zien zitten.
Ik hoop op:
-Boulahrouz
-Motta
-Defour
Overigens ben ik ook nog steeds erg gecharmeerd van Sebastien Pocognoli. Helaas zal hij wel weer naar Az vertrekken. Een ruil voor de Mul zou ik best wel zien zitten.
Ik ben zo vreselijk rijk!
Maar ik heb begrepen dat we vorig jaar een kutseizoen draaiden vanwege een kuttrainer en dit seizoen zo vreselijk wisselvallig zijn door een aantal spelers dat te kort komt. En dat van Geel door zal selecteren, omdat dat zijn grote sterkte is. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben
Maar ik heb begrepen dat we vorig jaar een kutseizoen draaiden vanwege een kuttrainer en dit seizoen zo vreselijk wisselvallig zijn door een aantal spelers dat te kort komt. En dat van Geel door zal selecteren, omdat dat zijn grote sterkte is. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben
Laatst gewijzigd door LucaS op wo mei 16, 2007 8:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat kan in een voetbalmanager computerspelletje vast wel. Maar heb je er wel eens aan gedacht dat het niet zo aantrekkelijk voor De Mul is om naar Genk te verkassen?robiono schreef:Overigens ben ik ook nog steeds erg gecharmeerd van Sebastien Pocognoli. Helaas zal hij wel weer naar Az vertrekken. Een ruil voor de Mul zou ik best wel zien zitten.
Niet so cynisch, nergens voor nodig.LucaS schreef:Ik ben zo vreselijk rijk!
Je snapt ook wel dat voor het echte doorselecteren gewoon geld nodig is. Davids, Gabri en Stam waren al duidelijke voorbeelden van MvG's sterkte.
Baki zie ik nu al ook als doorselecteren en Delorge is een breedteaankoop wat mij betreft.