Kenneth Perez
Moderator: mods
Nee, slechte omschakeling krijg je vanzelf als je geen ingespeeld elftal hebt en daarnaast met Babel, een slechte Van der Vaart, Sneijder, Mitea, Rosales en Maxwell speelt.joey schreef:Slechte omschakeling krijg je vanzelf met VDV én Sneijder. Tenzij je verder topklasse op het middenveld en de verdediging hebt lopen.
Eigenlijk ging het fout toen Adriaanse vertrok. Volgens mij heeft Van der Vaart iemand als Adriaanse of Stevens nodig om hem scherp te houden.Jöhnk schreef:Vanaf het moment dat hij achter de spits kwam te spelen.
Dat hij van de ene blessure in de andere rolde en door Koeman door het hele elftal geslingerd werd hielp natuurlijk ook niet.
dat was met Sneijder ook. Maar goed, Davids moet dan natuurlijk teveel doen; de man die Suarez laat lopen opvangen, de man die Perez laat lopen opvangen én Emanuelson fulltime bijstaan omdat die zijn man niet aankan.joey schreef:Ja, daarom gaat het ook niet werken met Perez op 10. Achter hem een gat groot genoeg om er een popconcert te organiseren.
We zullen het zien tegen AZ, de stilstaande Perez en de Perez die anderen in de weg loopt.joey schreef:Ja, daarom gaat het ook niet werken met Perez op 10. Achter hem een gat groot genoeg om er een popconcert te organiseren.
De status van Perez is bijzonder: in de basis geen toegevoegde waarde, als invaller prima (is ook een kwaliteit).
Ergens in deze topic wordt gesteld dat, op basis van vorig seizoen niet beoordeeld kan worden hoe de samenwerking Perez - KJH is, ze zouden maar 3 1/2 wedstrijd samen hebben gespeeld (dit na een opmerking van mij kant dat ik die samenwerking niet heb gezien), in een andere topic staat weer dat Babel zijn transfer verdiend heeft aan Perez, die dan natuurlijk wel gespeeld moet hebben. Moeilijk om je in allerlei bochten te wringen om Perez een "goddelijke" status te geven.
Volgens vi.nl heeft Perez vorig seizoen 27 keer meegedaan! KJH stond altijd in de basis (op feyenoord thuis na), m.a.w. meer dan die 3 1/2 wedstrijd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Demosthenes schreef:We zullen het zien tegen AZ, de stilstaande Perez en de Perez die anderen in de weg loopt.joey schreef:Ja, daarom gaat het ook niet werken met Perez op 10. Achter hem een gat groot genoeg om er een popconcert te organiseren.
De status van Perez is bijzonder: in de basis geen toegevoegde waarde, als invaller prima (is ook een kwaliteit).
Ergens in deze topic wordt gesteld dat, op basis van vorig seizoen niet beoordeeld kan worden hoe de samenwerking Perez - KJH is, ze zouden maar 3 1/2 wedstrijd samen hebben gespeeld (dit na een opmerking van mij kant dat ik die samenwerking niet heb gezien), in een andere topic staat weer dat Babel zijn transfer verdiend heeft aan Perez, die dan natuurlijk wel gespeeld moet hebben. Moeilijk om je in allerlei bochten te wringen om Perez een "goddelijke" status te geven.
Volgens vi.nl heeft Perez vorig seizoen 27 keer meegedaan! KJH stond altijd in de basis (op feyenoord thuis na), m.a.w. meer dan die 3 1/2 wedstrijd.
Wellicht zijn de twee stellingen ook door twee verschillende mensen gedaan??

Verder heb ik niemand gezien die hem een goddelijke status geeft hoor...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wat je eerste opmerking betreft: ongetwijfeld, daarmee nog een keer onderstrepend dat zijn aanhangers her en der grijpen naar een argument!Wellicht zijn de twee stellingen ook door twee verschillende mensen gedaan??
Wat je tweede opmerking betreft: de "" gemist?
Ik geloof niet in redder Perez, ik hoop dat Ajax zich echt versterkt, want met Perez op het middenveld wordt Ajax verdedigend zwakker. Davids moet te vaak Urby ondersteunen (Let maar op, zijn tweede competiehelft met Davids is beter dan zonder Davids!) en kan ook niet iedereen opvangen die Perez laat lopen. Ik vrees de gele kaarten voor Davids.
Perez heeft vorig seizoen op mij geen indruk gemaakt, tenzij als invaller. Ik zou Koster adviseren Perez pas in de tweede helft te brengen, tegenstander vermoeid!
En heeft niemand gezegt dat Babel zijn transfer aan Perez te danken heeft ..Mr. Ajax schreef:Demosthenes schreef:We zullen het zien tegen AZ, de stilstaande Perez en de Perez die anderen in de weg loopt.joey schreef:Ja, daarom gaat het ook niet werken met Perez op 10. Achter hem een gat groot genoeg om er een popconcert te organiseren.
Wellicht zijn de twee stellingen ook door twee verschillende mensen gedaan??![]()
Blij met de punten ...
Inderdaad. Maar Suárez en Urby waren er al. Ik vind het niet handig om met een dergelijk overbelast middenveld op 10 een speler te zetten die niets doet in de omschakeling. Maar goed, zolang we meer scoren dan we doelpunten incasseren is er niets aan de hand. We zullen zien of dat lukt.LucaS schreef:dat was met Sneijder ook. Maar goed, Davids moet dan natuurlijk teveel doen; de man die Suarez laat lopen opvangen, de man die Perez laat lopen opvangen én Emanuelson fulltime bijstaan omdat die zijn man niet aankan.
Het stinkt aan alle kanten!
De kracht van Davids is natuurlijk ook het ondersteunen van medespelers. Zodra het initiatief van Davids moet komen, is het voorbij.Demosthenes schreef:Davids moet te vaak Urby ondersteunen (Let maar op, zijn tweede competiehelft met Davids is beter dan zonder Davids!) en kan ook niet iedereen opvangen die Perez laat lopen. Ik vrees de gele kaarten voor Davids.
Maar dat is een kwestie van keuzes maken. Ik zie liever een middenveld met Perez en dan Leonardo of desnoods Rommedahl op links. En vertonghen natuurlijk linksbackjoey schreef:Inderdaad. Maar Suárez en Urby waren er al. Ik vind het niet handig om met een dergelijk overbelast middenveld op 10 een speler te zetten die niets doet in de omschakeling. Maar goed, zolang we meer scoren dan we doelpunten incasseren is er niets aan de hand. We zullen zien of dat lukt.LucaS schreef:dat was met Sneijder ook. Maar goed, Davids moet dan natuurlijk teveel doen; de man die Suarez laat lopen opvangen, de man die Perez laat lopen opvangen én Emanuelson fulltime bijstaan omdat die zijn man niet aankan.
Een aanval zonder Suarez? Ik neem aan dat je KJH niet zult passeren, die is bij Ajax al bijna heilig.Maar dat is een kwestie van keuzes maken. Ik zie liever een middenveld met Perez en dan Leonardo of desnoods Rommedahl op links. En vertonghen natuurlijk linksback
Ik vrees voor een aanval waarin de verrassing ontbreekt; Liever Rommedahl dan Suarez?? Is een keuze, maar niet de mijne of stel jij Suarez aan de rechterkant op? Ik denk het niet, want dat deed HtC toch ook een keer

Huh? Ik heb Leonardo eigenlijk nog nooit op meeverdedigen betrapt. En hoe bedoel je Leonardo als 'echte' linksbuiten? Dat hij buitenom gaat en een voorzet geeft?LucaS schreef:Meer dan Suarez. Bovendien kan Leonardo wel als echte linksbuiten spelen en zo zijn man wat meer binden
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."