Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jul 05, 2008 2:11 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef: Dat is dan fraai, als er iemand wel meeverdedigde was het Rommedahl wel.
Grappig, ik beoordeel een aanvaller altijd op zijn aanvallende kwaliteiten.
Als je niet weet waarover het gaat ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 05, 2008 2:21 pm

Behalve zijn Servische zaakwaarnemer Jovica Radonjic is ook Vlado Lemic bij de onderhandelingen met Ajax betrokken. Lemic raakte in opspraak bij PSV, waar hij volgens directeur Jan Reker via spelers als Heurelho Gomes, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic en Eduardo Alcides te veel invloed had op de club.

Volgens Yme Kuiper, algemeen directeur bij de Friese club, is de houding van Sulejmani sinds de entree van Lemic omgeslagen. ''Voor de komst van Lemic zei 'Miki' altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.''
Sulejmani is ons cadeau van Lemic? :excited.gif:

Ik blijf toch aan een soort Chelsea-constructie denken. Kan er niets aan doen. Al zullen ze dat waarschijnlijk niet snel toegeven. Misschien dat het daarom zo lang geduurd heeft?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » za jul 05, 2008 2:44 pm

Bij zo'n constructie zou Ajax nooit bekend maken dat ze 16,25 miljoen euro hebben betaald...

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za jul 05, 2008 2:49 pm

Zo is het, je kunt Lemic ook gewoon inzetten als makelaar en zelf de baas blijven.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 05, 2008 2:49 pm

Dat weet je niet, want Alex was officieel ook eigendom van PSV.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jul 05, 2008 2:52 pm

Benji schreef:Bij zo'n constructie zou Ajax nooit bekend maken dat ze 16,25 miljoen euro hebben betaald...
Dat is ook niet bekendgemaakt. Let op hoe ze het formuleren.

Ik sluit de theorie van joey niet uit.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 05, 2008 2:55 pm

Hoe dan ook, Lemic doet niets voor niets. Dat is gebleken. Die zit in een netwerk. Waarom zou hij Sulejmani per se naar Ajax willen brengen?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » za jul 05, 2008 2:56 pm

joey schreef:Waarom zou hij Sulejmani per se naar Ajax willen brengen?
Omdat die trein maar een keer in je leven langskomt. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za jul 05, 2008 2:58 pm

Jöhnk schreef:Dat is ook niet bekendgemaakt. Let op hoe ze het formuleren.

Ik sluit de theorie van joey niet uit.
Hoe zouden we daar achter kunnen komen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jul 05, 2008 2:59 pm

Real Ajax schreef:
wimpey schreef:Noem eens een paar sure things op?!
Marcio Santos, Kinkladze, Machlas toch ook wel. Zelfs Sonck leek me een vrij risicoloze investering. Spelers waar ik echt van dacht "succes verzekerd." :blush.gif:
Maar je zegt zelf eerder dat je eigenlijk alleen maar naar Ajax (en Real Madrid, neem ik aan :wink.gif:) kijkt. Waar baseerde je je oordeel dan op?

Dat Blind zegt dat Ajax er nog niet uit is met Sulejmani lijkt me trouwens een act. Als ik Revo mag geloven heeft Ajax het spelletje niet volgens de regels gespeeld. Men zal dus wel een FIFA-onderzoek willen voorkomen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za jul 05, 2008 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 05, 2008 3:00 pm

Niet, denk ik. Het zal wel dichtgetimmerd worden. Of we merken het tegen de tijd dat ze Lemic de toegang tot de Arena ontzeggen. :hypocrite.gif:

Over Lemic vind je amper iets op internet. Hij werkt in de luwte. Maar voor wat hoort wat in zijn geval. Hij brengt Sulejmani echt niet naar Ajax omdat hij Van Basten een aardige kerel vindt.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za jul 05, 2008 3:02 pm

Thomas schreef:Als ik Revo mag geloven heeft Ajax het spelletje niet volgens de regels gespeeld. Men zal dus wel een FIFA-onderzoek willen voorkomen.
Wat bedoel je hiermee, Thomas?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jul 05, 2008 3:04 pm

Jesse schreef:
Thomas schreef:Als ik Revo mag geloven heeft Ajax het spelletje niet volgens de regels gespeeld. Men zal dus wel een FIFA-onderzoek willen voorkomen.
Wat bedoel je hiermee, Thomas?
Zie hier.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jul 05, 2008 3:05 pm

Dus Blind riep vorige week dat Ajax rond was met Sulejmani, maar Heerenveen had nog geen toestemming gegeven om te praten? Als dat waar is is dat wel heel erg amateuristisch van Blind, zeg :excited.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za jul 05, 2008 3:08 pm

Thomas schreef:Dat Blind zegt dat Ajax er nog niet uit is met Sulejmani lijkt me trouwens een act. Als ik Revo mag geloven heeft Ajax het spelletje niet volgens de regels gespeeld. Men zal dus wel een FIFA-onderzoek willen voorkomen.
Raar dat hij dan eerder verkondigt dat er al een persoonlijk akkoord met Sulejmani is bereikt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » za jul 05, 2008 3:09 pm

Thomas schreef:Maar je zegt zelf eerder dat je eigenlijk alleen maar naar Ajax (en Real Madrid, neem ik aan :wink.gif:) kijkt. Waar baseerde je je oordeel dan op?
Destijds keek ik iets braver naar andere clubs...nu praat ik jullie maar gewoon na. :ajaxtalk.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jul 05, 2008 3:13 pm

Jesse schreef:
Thomas schreef:Dat Blind zegt dat Ajax er nog niet uit is met Sulejmani lijkt me trouwens een act. Als ik Revo mag geloven heeft Ajax het spelletje niet volgens de regels gespeeld. Men zal dus wel een FIFA-onderzoek willen voorkomen.
Raar dat hij dan eerder verkondigt dat er al een persoonlijk akkoord met Sulejmani is bereikt.
Het zal allemaal wel de ene of de andere reden hebben. Laten we er maar van uitgaan dat het in orde komt.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za jul 05, 2008 3:29 pm

Wat vindt Nihad van de transfersom?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 05, 2008 3:29 pm

Friesch Dagblad schreef:Ajax een grote droom voor Sulejmani

zaterdag 05 juli, door SV, Amsterdam, 15:30u, Friesch Dagblad
Zaakwaarnemer Jovica Radonjic heeft eerder dit jaar volgens het Friesch Dagblad laten weten dat Ajax een droom is voor zijn client. De aanvaller kon ook voor PSV en Feyenoord tekenen.

'Die clubs waren voor Miralem allebei geen optie', gaf Radonjic aan. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler'.

Heerenveen zegt er alles aan gedaan te hebben om de Serviër te behouden voor de club. Financieel-directeur Henk Hoekstra: 'Wij willen alle spelers houden, maar als ze met dit soort bedragen komen aanzetten dan zijn ze niet te houden'.

'Hij wilde ook graag naar Ajax en dan komt de vraag: accepteer je het bod ja of nee. Met dat geld kun je weer extra dingen doen. Wij proberen te groeien en één van de manieren om geld te verdienen is door spelers te verkopen.'
Dus dat komt wel goed. :D

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 05, 2008 3:41 pm

Een droom... deze trein komt maar één keer langs... als kind had ik al een shirt van.. (vul de naam in van de nieuwe club)...

Van dit soort geouwehoer krijg ik een punthoofd. Waarom zou een Servische jongen dromen van Ajax? :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jul 05, 2008 3:44 pm

Omdat Ajax internationaal een heel grote naam heeft en Sulejmani ongeveer tien was toen Ajax Europees regeerde?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 05, 2008 3:48 pm

Maar Kezman heeft jarenlang bij PSV gespeeld.

Ajax heeft ook amper Servische spelers gehad. Rara, wie was de laatste?
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jul 05, 2008 3:50 pm

joey schreef:Maar Kezman heeft jarenlang bij PSV gespeeld.

Ajax heeft ook amper Servische spelers gehad. Rara, wie was de laatste?
Ieder zijn eigen voorkeur. Bovendien, Kezman kon niet naar Ajax

Velibor Vasovic neem ik aan
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 05, 2008 3:54 pm

Yep, Vasovic. Moet je nagaan.

Sulejmani is nu 19, dus in 1995 was hij 6. Beetje jong om een indringende herinnering aan het Ajax van toen te hebben.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jul 05, 2008 4:04 pm

Inderdaad, moeten ze een plaatje van maken, van dat gezever ...

Plaats reactie