Met Stam en Perez erbij en een héél seizoen KJH tot je beschikking zou iedere trainer betere resultaten behalen dan met de selectie van vorig seizoen.Raymon schreef:Wat ik vooral bij Blind miste was het idee dat hij het dit seizoen beter zou gaan doen.
Ik kon ook wel leven met dat ontslag. Denk dat zelfs Blind er wel mee kon leven. Maar stel dan wél een trainer aan die een duidelijke verbetering is en niet iemand die duidelijk moeite heeft met de eindverantwoordelijkheid bij een topclub.Er zat wat mij betreft geen lijn in en dat is voor mij de reden dat ik zijn ontslag niet zo erg vond.
Nou, ik dus niet. Dat is dus met 2 maten meten. Voor HtC gelden andere regels dan voor Blind. HtC verneukte de CL-kwalificatie en doet halverwege al niet meer mee om de titel. Tot die 'prestaties' was Blind ook wel in staat geweest.Dat het team van TC ook nog lang niet op orde is neem ik op de koop toe.
Ik zie ook een lijn: een goede reeks, vervolgens een slechte reeks. Niets nieuws onder de zon. Maar HtC mag ook wat mij betreft, net als Blind, het seizoen af maken. Dan zal wel blijken of hij de gestelde doelstellingen heeft bereikt. En zo niet....Ik zie nu wel een lijn, een visie. Of deze genoeg zal zijn weet ik nu nog niet. Dat bepaal ik liever na een langere periode.