Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Zo is het, Jesse. KJH heeft AZ niet nodig. Als zijn zaakwaarnemer duidelijk maakt dat hij weg wil bij Ajax, kan hij morgen kiezen uit een hele rij clubs. Clubs met een beetje meer standing dan EEZET. En ik denk ook dat KJH best klaar is voor het buitenland. Waarom niet? Hij schopt ze er in de PL ook wel in.
Het stinkt aan alle kanten!
Exactly, Jes. AZ is nog altijd een stap terug. Zeker nu ik het gevoel krijgt dat men bij Ajax ook een beetje wakker wordt en zich qua organisatie verder wil ontwikkelen.
Of hij was natuurlijk gewoon ontevreden over het feit dat hij weinig scoorde. Maar dat is vast te voor de hand liggend.Muisje Andersom schreef:Een blinde kon zien dat KJH niet tevreden was over ten Cate. Zo vreemd is dit stukje niet hoor.
-
Welnee, er is zijn meerdere niveauverschillen tussen Ajax en AZ en zelfs tussen AZ en feyenoord.Muisje Andersom schreef:AZ is al een paar jaar gelijkwaardig aan Ajax hoor. Pijnlijk wellicht, maar wel waar
Is Feyenoord ook te prefereren boven AZ?
Denk bijvoorbeeld eens aan de inmense druk die bij Ajax en feyenoord ligt. Dat kennen ze bij AZ niet hoor. En reken maar dat zo'n druk, spelers kan maken of breken. Kijk eens naar De Cler bijvoorbeeld.
AZ heeft geen uitstraling. Alleen de naam al. AZ. :drecul2:
AZ is alleen de poen van Scheringa. Als die morgen onder de tram loopt, rént iedereen weg. Spelers, Van Gaal, Brands, iedereen.
Maar ik vind het best hoor. Bij AZ blazen ze zo hoog van de toren dat het wel mis móet gaan.
AZ is alleen de poen van Scheringa. Als die morgen onder de tram loopt, rént iedereen weg. Spelers, Van Gaal, Brands, iedereen.
Maar ik vind het best hoor. Bij AZ blazen ze zo hoog van de toren dat het wel mis móet gaan.
Ook Feyenoord vind ik meer uitstraling hebben dan AZ. Dat jij AZ even hoog aanslaat als Ajax vind ik best bizar eigenlijk. Maar goed, ieder zijn ding.Muisje Andersom schreef:Is Feyenoord ook te prefereren boven AZ?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik heb het nu over het voetbaltechnische gedeelte! Bij AZ heb je een trainer die je wel beter maakt en je speelt net zo lang (langer) om de prijzen als bij Ajax.
Jullie lijken van Os wel, die ging ook de gesprekken met de spelers in met een houding alsof ze God moesten danken dat Hij ze een contractje bij Ajax gunde
Voor mij is er geen club mooier dan die van ons! Tssssssssssssssss
Jullie lijken van Os wel, die ging ook de gesprekken met de spelers in met een houding alsof ze God moesten danken dat Hij ze een contractje bij Ajax gunde
Voor mij is er geen club mooier dan die van ons! Tssssssssssssssss
I think I lost my fucking headache
Ook al een jaartje of veertig?Muisje Andersom schreef:Ik heb het nu over het voetbaltechnische gedeelte! Bij AZ heb je een trainer die je wel beter maakt en je speelt net zo lang (langer) om de prijzen als bij Ajax.
Nee hoor. Maar Ajax, PSV en Feyenoord zijn in Nederland de clubs met standing. Die hebben landelijk aanhang (hoewel PSV in mindere mate). AZ is een provincieclub met ambities. Niets mis mee, maar bij Vitesse hebben we gezien hoe snel het gedaan kan zijn met zo'n club. Zeker als men het contact met de aarde verliest.Jullie lijken van Os wel, die ging ook de gesprekken met de spelers in met een houding alsof ze God moesten danken dat Hij ze een contractje bij Ajax gunde.
Ach, in 2004 werd Ajax nog kampioen. AZ doet dit seizoen voor het eerst echt tot de laatste speeldag mee om het kampioenschap. Vooralsnog heeft AZ geen enkele prijs gewonnen. Leuk en knap hoor, wat Scheringa en Van Gaal presteren, maar als de prijzen niet komen is het werk allemaal voor niets geweest.Muisje Andersom schreef:AZ is al een paar jaar gelijkwaardig aan Ajax hoor. Pijnlijk wellicht, maar wel waar
Het is niet voor niets dat spelers van AZ de afgelopen jaren regelmatig de overstap hebben gemaakt naar Feyenoord en Ajax, maar niet andersom. Er zijn ook maar weinig spelers van AZ die bij Ajax en PSV in de basis zouden staan, andersom is het zo dat vrijwel iedere basisspeler van Ajax en PSV er bij AZ in zou staan. Het enige dat ik bij AZ echt beter vind dan bij de andere topclubs is de trainer. Maar dat kan al snel, aangezien Van Gaal de beste Nederlandse (en een van de beste trainers in Europa) trainer is voor teams die aanvallend voetbal willen spelen.
Nee hoezo? Een ambiteuze speler zal op dit moment eerder voor AZ kiezen als voor Feyenoord hoor. daar helpt die mooie uitstraling niets aanjoey schreef:Ook al een jaartje of veertig?Muisje Andersom schreef:Ik heb het nu over het voetbaltechnische gedeelte! Bij AZ heb je een trainer die je wel beter maakt en je speelt net zo lang (langer) om de prijzen als bij Ajax.
I think I lost my fucking headache
Je kunt het druk noemen, maar De Cler wordt bij AZ gewoon de hand boven het hoofd gehouden. Bij Ajax kan zoiets niet.GangstaRiB schreef:Welnee, er is zijn meerdere niveauverschillen tussen Ajax en AZ en zelfs tussen AZ en feyenoord.Muisje Andersom schreef:AZ is al een paar jaar gelijkwaardig aan Ajax hoor. Pijnlijk wellicht, maar wel waar
Is Feyenoord ook te prefereren boven AZ?
Denk bijvoorbeeld eens aan de inmense druk die bij Ajax en feyenoord ligt. Dat kennen ze bij AZ niet hoor. En reken maar dat zo'n druk, spelers kan maken of breken. Kijk eens naar De Cler bijvoorbeeld.
Volgens mij wil KJH niet eens veel leren. Hij wil gewoon de bal tegen de touwen rammen.
Moet KJH nodig zeuren over HtC. LVG is nog tien keer erger. Die wil elke speler naar zijn hand zetten. 'Je ding doen' is er bij hem niet bij. Bij AZ komt KJH van de regen in de drup.
Maar hij moet vooral gaan, hoor. Elke speler is te koop. Voor dertig miljoen breng ik KJH zelf weg. Ik ben alleen bang dat hij behoorlijk zal tegenspartelen op de bagagedrager.
Moet KJH nodig zeuren over HtC. LVG is nog tien keer erger. Die wil elke speler naar zijn hand zetten. 'Je ding doen' is er bij hem niet bij. Bij AZ komt KJH van de regen in de drup.
Maar hij moet vooral gaan, hoor. Elke speler is te koop. Voor dertig miljoen breng ik KJH zelf weg. Ik ben alleen bang dat hij behoorlijk zal tegenspartelen op de bagagedrager.