Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma mei 13, 2019 7:57 am

:biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma mei 13, 2019 8:11 am

Lionel schreef:Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.

City zal zich voornamelijk in de breedte (linksback) versterken en wellicht iemand voor de verdediging, Frenkie had daar goed gepast. Als ik Pep was had ik ook Mathijs gekocht maar goed.

Liverpool schijnt in de running te zijn voor Mathijs de Ligt. Die zullen ook nog wel een spits (type Werner) kopen.
Daar geloof ik dus echt helemaal niets van. Er moet nog wel een aanvaller bij. Sturrige zijn contract is afgelopen en Origi is het net niet. Het middenveld is prima in orde met een fitte Ox en Keïta die eindelijk gewend is hoeft ook niet versterkt te worden.

Ik verwacht een rustige transferzomer.
YNWA

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma mei 13, 2019 8:28 am

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.

City zal zich voornamelijk in de breedte (linksback) versterken en wellicht iemand voor de verdediging, Frenkie had daar goed gepast. Als ik Pep was had ik ook Mathijs gekocht maar goed.

Liverpool schijnt in de running te zijn voor Mathijs de Ligt. Die zullen ook nog wel een spits (type Werner) kopen.
Daar geloof ik dus echt helemaal niets van. Er moet nog wel een aanvaller bij. Sturrige zijn contract is afgelopen en Origi is het net niet. Het middenveld is prima in orde met een fitte Ox en Keïta die eindelijk gewend is hoeft ook niet versterkt te worden.

Ik verwacht een rustige transferzomer.
Liverpool heeft volgens mij geld zat. Die kunnen Mathijs prima kopen. 2 topaankopen is niet heel gek toch? Omzet in Engeland is boven de 5 miljard....
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma mei 13, 2019 8:36 am

Ik kan het wel blijven zeggen maar wij hebben de Ligt niet nodig.
YNWA

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » ma mei 13, 2019 8:52 am

Met De Ligt hadden jullie een punt of twee meer gehad. Maar prima, ik heb liever niet dat hij naar die pauper club gaat.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 13, 2019 9:14 am

InnerHarbour schreef:Ik kan het wel blijven zeggen maar wij hebben de Ligt niet nodig.
De Ligt maakt iedere club sterker, ook Liverpool.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma mei 13, 2019 9:43 am

Je moet je versterken waar je versterking nodig hebt Gaizka. Wij hebben 22 clean sheets, 1 nederlaag. De punten die wij in januari verspeeld hebben kwam doordat de voorhoede niet die kwaliteitsinjectie had die City wel heeft Agüero/Jesus/Sané/Silva/dat pleurisventje die ze konden wisselen.

Daar moeten wij versterking halen.
YNWA

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma mei 13, 2019 10:07 am

Werner las ik in de wandelgangen. Dynamische speler. Kan op meerdere plekken uit de voeten.

Verder?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23026
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door raymon » ma mei 13, 2019 10:08 am

InnerHarbour schreef:Je moet je versterken waar je versterking nodig hebt Gaizka. Wij hebben 22 clean sheets, 1 nederlaag. De punten die wij in januari verspeeld hebben kwam doordat de voorhoede niet die kwaliteitsinjectie had die City wel heeft Agüero/Jesus/Sané/Silva/dat pleurisventje die ze konden wisselen.

Daar moeten wij versterking halen.
Een centraal duo waarvan beide sterk zijn in de lucht en regelmatig scoren? Matip, Gomez, Robertson hoef je daar niet voor te gebruiken. Ben het trouwens niet met je eens dat je middenveld op niveau is, je mist een ontzettende berg creativiteit, iemand die de lijnen uitzet. Het is allemaal heel veel power maar weinig variatie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23026
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door raymon » ma mei 13, 2019 11:01 am

The Daily Mash is sowieso wel een site om in de gaten te houden. Super grappig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 13, 2019 11:55 am

raymon schreef: Ben het trouwens niet met je eens dat je middenveld op niveau is, je mist een ontzettende berg creativiteit, iemand die de lijnen uitzet. Het is allemaal heel veel power maar weinig variatie.
Klopt, vandaar dat ik niet zoveel heb met dat ploeg. Het is vooral heel veel energie in een wedstrijd teken, maar iets van puur voetbalgogme is er niet bij. Dan kijk ik oprecht veel liever naar City.
Lionel schreef:Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.
Gaat Man Utd zich eindelijk eens een keer op de juiste manier versterken? Dus geen Lukaku's en Lindelofs, maar categorie De Ligt, Ramos, Eriksen, Verrati, Griezmann. Mbappe als je echt los wilt gaan. Dat soort gasten. En zet er ook een keertje een goede trainer tegenover.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma mei 13, 2019 11:58 am

Mr. Ajax schreef:
raymon schreef: Ben het trouwens niet met je eens dat je middenveld op niveau is, je mist een ontzettende berg creativiteit, iemand die de lijnen uitzet. Het is allemaal heel veel power maar weinig variatie.
Klopt, vandaar dat ik niet zoveel heb met dat ploeg. Het is vooral heel veel energie in een wedstrijd teken, maar iets van puur voetbalgogme is er niet bij. Dan kijk ik oprecht veel liever naar City.
Lionel schreef:Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.
Gaat Man Utd zich eindelijk eens een keer op de juiste manier versterken? Dus geen Lukaku's en Lindelofs, maar categorie De Ligt, Ramos, Eriksen, Verrati, Griezmann. Mbappe als je echt los wilt gaan. Dat soort gasten. En zet er ook een keertje een goede trainer tegenover.
Geen van die spelers gaat in de EL spelen, lijkt me?

Liverpool zou Coutinho terug moeten kopen voor 100 miljoen. Win-win.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma mei 13, 2019 2:15 pm

raymon schreef: Een centraal duo waarvan beide sterk zijn in de lucht en regelmatig scoren? Matip, Gomez, Robertson hoef je daar niet voor te gebruiken. Ben het trouwens niet met je eens dat je middenveld op niveau is, je mist een ontzettende berg creativiteit, iemand die de lijnen uitzet. Het is allemaal heel veel power maar weinig variatie.
Joe Gomez is zat sterk in de lucht. Was bezig aan een geweldig seizoen maar raakte zwaar geblesseerd. Die jongen heeft alles wat een moderne CV moet hebben.

@ Rishi

Coutinho terug en zo jouw Barcelona van een groot probleem verlossen. :drecul.gif: Er is geen plaats voor hem op een Klopp middenveld, liep niet voor niets negen van de tien keer linksbuiten.
YNWA

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 13, 2019 2:31 pm

Lionel schreef:
Mr. Ajax schreef: Geen van die spelers gaat in de EL spelen, lijkt me?
Maar het kan wel interessant voor ze zijn als een keer echt een serieuze selectie wordt samengesteld die weer eens serieus meedoet om de titel daar en de jaren daarop weer bij de top van Europa komt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma mei 13, 2019 2:38 pm

YNWA

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma mei 13, 2019 2:38 pm

Mr. Ajax schreef:
Lionel schreef:
Mr. Ajax schreef: Geen van die spelers gaat in de EL spelen, lijkt me?
Maar het kan wel interessant voor ze zijn als een keer echt een serieuze selectie wordt samengesteld die weer eens serieus meedoet om de titel daar en de jaren daarop weer bij de top van Europa komt.
Klopt. Dan zouden ze dus een aantal spelers moeten aantrekken en ook met zekerheid kunnen stellen dat ze allemaal worden aangetrokken.

Alleen een Eriksen gaat niet naar United. Ramos ook niet. Verratti of Neymar wellicht wel (Franse competitie....).
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 13, 2019 4:02 pm

Dat weet ik niet zo. Eriksen speelt al een paar jaar bij Tottenham - traditioneel toch middenmoot-subtop - die het nu een paar jaar beter doet dan Man Utd. Man Utd. blijft natuurlijk een veel grotere club. Nogmaals, als ze daar kappen met het gekut en serieus te werk gaan zijn ze voor heel veel spelers een heel attractief club om voor te spelen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma mei 13, 2019 4:16 pm

nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
YNWA

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 13, 2019 7:45 pm

InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
Jaja, een echte stickler for the rules die ouwe. :biggrin.gif: :smile-ajax.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » di mei 14, 2019 4:12 am

InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
Kappen met dat geleuter over Liverpool op een Ajax forum. Liverpool forums zijn daarvoor.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Cruijff » di mei 14, 2019 11:13 am

Gezond verstand schreef:
InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
Kappen met dat geleuter over Liverpool op een Ajax forum. Liverpool forums zijn daarvoor.

Dit is een voetbalforum. Clubs in Engeland spelen ook voetbal of doen althans een poging tot iets wat er nog enigszins op lijkt.

Liverpool forums zijn vaak in het Engels. Om op een Liverpool forum te schrijven moet je Engels kunnen en om Engels te leren, dien je doorgaans een schoolopleiding te hebben afgemaakt. Iets liever en verdraagzamer richting IH zijn please, GV.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10306
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door WP_Legend » di mei 14, 2019 11:43 am

ROFL!

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Mr. Ajax » di mei 14, 2019 2:28 pm

Cruijff schreef:
Gezond verstand schreef:
InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
Kappen met dat geleuter over Liverpool op een Ajax forum. Liverpool forums zijn daarvoor.

Dit is een voetbalforum. Clubs in Engeland spelen ook voetbal of doen althans een poging tot iets wat er nog enigszins op lijkt.

Liverpool forums zijn vaak in het Engels. Om op een Liverpool forum te schrijven moet je Engels kunnen en om Engels te leren, dien je doorgaans een schoolopleiding te hebben afgemaakt. Iets liever en verdraagzamer richting IH zijn please, GV.
:biggrin.gif: :ajaxscarf.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » wo mei 15, 2019 7:45 am

Cruijff schreef:
Gezond verstand schreef:
InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
Kappen met dat geleuter over Liverpool op een Ajax forum. Liverpool forums zijn daarvoor.

Dit is een voetbalforum. Clubs in Engeland spelen ook voetbal of doen althans een poging tot iets wat er nog enigszins op lijkt.

Liverpool forums zijn vaak in het Engels. Om op een Liverpool forum te schrijven moet je Engels kunnen en om Engels te leren, dien je doorgaans een schoolopleiding te hebben afgemaakt. Iets liever en verdraagzamer richting IH zijn please, GV.
Als het een voetbalforum is, dan mag Mr. Ajax best iets over United schrijven hier.

En voor IH, Mr. staat voor Mister. En dat is engels voor 'meneer'. Nu ken je nog een woordje extra Engels. Cruijffie, is dat niet lief van mij, gratis bijles voor IH.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di mei 21, 2019 2:18 pm

YNWA

Plaats reactie