Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wouter

Re: Champions League

Bericht door Wouter » wo mei 02, 2018 11:03 pm

Cruijff schreef:
LucaS schreef:Nee hoor, het mocht de naam duw niet hebben. Als je daarvoor fluit moet je elk duel affluiten
Ik vind dat aanvallers vaak veel te makkelijk worden afgefloten en erger me dan regelmatig aan de keuze van de scheidsrechter om de defensie het voordeel te geven en niet de aanval.

Dit was een grensgeval, maar het is de vraag of de bal op de arm terecht komt als de spelers geen contact hebben.

Als je een duidelijke grens trekt wat wel of niet een duw is dan zou Liverpool in een situatie die een aantal minuten eerder plaatsvond een penalty mogen claimen.
Die grens is er gewoon. Alleen een schouderduw is toegestaan, alles waar je handen of armen voor gebruikt niet.

Wouter

Bericht door Wouter » wo mei 02, 2018 11:05 pm

InnerHarbour schreef:Heerlijk dat zure van de haters Cruijff. :drecul.gif:

Vriend heeft ING relaties in Kiev, misschien kaarten.

WE ARE LIVERPOOL!
Neuh, jij bent hooguit Klein Zwitserland met je stokkies.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 02, 2018 11:18 pm

Wouter schreef:
InnerHarbour schreef:Heerlijk dat zure van de haters Cruijff. :drecul.gif:

Vriend heeft ING relaties in Kiev, misschien kaarten.

WE ARE LIVERPOOL!
Neuh, jij bent hooguit Klein Zwitserland met je stokkies.
Thanks for making my point!
YNWA

Wouter

Bericht door Wouter » wo mei 02, 2018 11:24 pm

Heeft niks met Liverpool op zich te maken. Nederlanders die zogenaamd supporter zijn van buitenlandse clubs neem ik niet serieus. Dat zijn natuurlijk sowieso een soort landverraders, en daarnaast zullen ze nooit hetzelfde gevoel hebben als iemand die al op zijn achtste voor het eerst naar Nieuw Monnikenhuize, het Diekman, de Meer, de Kuip, de Goffert of welk ander stadion dan ook ging. Doorgaans zijn het successupporters.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 02, 2018 11:31 pm

Prima ik heb al meerdere malen uitgelegd hoe het zit maar als jij je lekker verheven wilt voelen, be my guest, fan van de sateliet cluhb van Chelsea. :smallgrin.gif:

WE ARE LIVERPOOL! :biggthumpup.gif:
YNWA

roelf

Bericht door roelf » do mei 03, 2018 2:07 am

Labiel ploegje dat Liverpool.

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 03, 2018 4:20 am

Ik was niet zo onder de indruk van je ploegje. En aangezien ik er om 5 uur af moest, ben ik gaan slapen. Leuk voor je. Ga je de finale ook weer op het forum van een andere club meebeleven?
I think I lost my fucking headache

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » do mei 03, 2018 6:22 am

Kijk, da's nou eens een mooi resultaat :blub.gif: Het was nog even een momentje knijpen, maar een terechte finalist dunkt mij! Hopelijk weet Liverpool Real te overrompelen... ze hebben echt wel een kans tegen dit Madrid.

Mooi ook voor mijn schoonbroer, die had ik halfdronken en zielsgelukkig vannacht nog aan de lijn :drecul.gif:

Da's overigens wel een 'echte'... in tegenstelling tot die types die 'fan' zijn van meerdere succesvolle clubs uit het buitenland, bijvoorbeeld Spanje, of die types die al jarenlang meehobbelen op de bandwagon van de ene club en daarna ook net zo makkelijk een switch maken naar een andere club die hen aanspreekt. Het heeft iets treurigs aan de ene kant, maar goed... ieder z'n hobby :biggthumpup.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2018 6:53 am

Ach gossie. Heeft IH ook een account voor zijn nichtje aangemaakt?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 03, 2018 8:34 am

LucaS schreef:Ik was niet zo onder de indruk van je ploegje. En aangezien ik er om 5 uur af moest, ben ik gaan slapen. Leuk voor je. Ga je de finale ook weer op het forum van een andere club meebeleven?
Nee sorry, ik ben of in Kiev of in OC maar ga gerust los als het misgaat, jij en de andere haters zitten er al het hele CL seizoen op te vlassen. :drecul.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 03, 2018 8:34 am

Lionel schreef:Ach gossie. Heeft IH ook een account voor zijn nichtje aangemaakt?
:drecul.gif:
YNWA

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do mei 03, 2018 9:34 am

Wel leuk, ik ben ook in Kiev (helaas geen kaarten kunnen krijgen) en dat is toch echt leuker met Engelsen dan met Italianen. Klein jaar geleden al geboekt (vliegticket 60 euro, Airbnb voor 60 pp, 4 nachten)...het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen. :aai.gif:

Kiev was zo goed bevallen met Djnepr-uit. Alles goedkoop, lekker eten, veel te zien...Echt zin in.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 03, 2018 9:41 am

Een vriend heeft vrienden daar en die heeft gisteravond de boel in gang gezet, geen idee of het lukt.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 03, 2018 11:17 am

Thijs schreef:Wel leuk, ik ben ook in Kiev (helaas geen kaarten kunnen krijgen) en dat is toch echt leuker met Engelsen dan met Italianen. Klein jaar geleden al geboekt (vliegticket 60 euro, Airbnb voor 60 pp, 4 nachten)...het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen. :aai.gif:

Kiev was zo goed bevallen met Djnepr-uit. Alles goedkoop, lekker eten, veel te zien...Echt zin in.
Krijg net bericht dat het daar een gekkenhuis is en dat de kaarten beginnen bij 800 euro. Nou laat maar dat het ik en niet voor over, wordt dus een pint in OC, ook geweldig. :biggthumpup.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 03, 2018 1:20 pm

Mooie finale. Liverpool lijkt me allesbehalve kansloos, want Bayern was veel beter dan Madrid.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 03, 2018 1:29 pm

Zeker niet gezien het één wedstrijd is, uit en thuis was veel lastiger geweest. Veel zal afhangen van de scheidsrechter en of die al die walgelijke schwalbes en kaartenvragerij gaat toestaan.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 03, 2018 2:08 pm

Of handsballen, buitenspelgoals etc.

Hoezo klaag jij over de scheids?
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mei 03, 2018 3:03 pm

Thijs schreef:Wel leuk, ik ben ook in Kiev (helaas geen kaarten kunnen krijgen) en dat is toch echt leuker met Engelsen dan met Italianen. Klein jaar geleden al geboekt (vliegticket 60 euro, Airbnb voor 60 pp, 4 nachten)...het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen. :aai.gif:

... en een beetje knokken...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma mei 07, 2018 9:01 am

Thijs schreef:het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen. :aai.gif:
Godverdomme en ja hoor, die pislul heeft het gecanceld. Nu hebben we geen overnachting..
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 07, 2018 12:15 pm

Milorad Mažić fluit, nu maar hopen dat deze een beetje bestand is tegen die komedie van die Spanjaarden.
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 07, 2018 2:26 pm

InnerHarbour schreef:Milorad Mažić fluit, nu maar hopen dat deze een beetje bestand is tegen die komedie van die Spanjaarden.
Ik zag Salah afgelopen zaterdag ook een aardige schwalbe uitvoeren, kreeg hij terecht geel voor, is hij zich aan het voorbereiden op een overstap naar Madrid? :biggrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 24, 2018 4:45 pm

Thijs schreef:
Thijs schreef:het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen. :aai.gif:
Godverdomme en ja hoor, die pislul heeft het gecanceld. Nu hebben we geen overnachting..
Het is echt een puinhoop, kamers van 10.000 euro, vluchten die niet doorgaan, dat krijg je als je de CL finale organiseerd in een corrupt derdewereldland. :excited.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr mei 25, 2018 10:47 am

InnerHarbour schreef: Het is echt een puinhoop, kamers van 10.000 euro, vluchten die niet doorgaan, dat krijg je als je de CL finale organiseerd in een corrupt derdewereldland. :excited.gif:
En er gaan ongetwijfeld nog wat piekmomenten volgen met hele ladingen aan D-Dos aanvallen vanuit Rusland om de boel te saboteren. Kijk niet raar op als tijdens de live uitzending opeens alle stadionlampen uitvallen (of dat er nog iets veel gekkers gebeurt.)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mei 25, 2018 11:04 am

UEFA zag weer eens kans om wat extra onder de tafel door te krijgen.
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » za mei 26, 2018 3:54 pm

Mooie finale, ik heb er zin in!

Hoorde ik nou dat Salah zich aan de Ramadan regels gaat houden?

Plaats reactie