Die grens is er gewoon. Alleen een schouderduw is toegestaan, alles waar je handen of armen voor gebruikt niet.Cruijff schreef:Ik vind dat aanvallers vaak veel te makkelijk worden afgefloten en erger me dan regelmatig aan de keuze van de scheidsrechter om de defensie het voordeel te geven en niet de aanval.LucaS schreef:Nee hoor, het mocht de naam duw niet hebben. Als je daarvoor fluit moet je elk duel affluiten
Dit was een grensgeval, maar het is de vraag of de bal op de arm terecht komt als de spelers geen contact hebben.
Als je een duidelijke grens trekt wat wel of niet een duw is dan zou Liverpool in een situatie die een aantal minuten eerder plaatsvond een penalty mogen claimen.
Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Neuh, jij bent hooguit Klein Zwitserland met je stokkies.InnerHarbour schreef:Heerlijk dat zure van de haters Cruijff.![]()
Vriend heeft ING relaties in Kiev, misschien kaarten.
WE ARE LIVERPOOL!
- InnerHarbour
Thanks for making my point!Wouter schreef:Neuh, jij bent hooguit Klein Zwitserland met je stokkies.InnerHarbour schreef:Heerlijk dat zure van de haters Cruijff.![]()
Vriend heeft ING relaties in Kiev, misschien kaarten.
WE ARE LIVERPOOL!
YNWA
Heeft niks met Liverpool op zich te maken. Nederlanders die zogenaamd supporter zijn van buitenlandse clubs neem ik niet serieus. Dat zijn natuurlijk sowieso een soort landverraders, en daarnaast zullen ze nooit hetzelfde gevoel hebben als iemand die al op zijn achtste voor het eerst naar Nieuw Monnikenhuize, het Diekman, de Meer, de Kuip, de Goffert of welk ander stadion dan ook ging. Doorgaans zijn het successupporters.
- InnerHarbour
Prima ik heb al meerdere malen uitgelegd hoe het zit maar als jij je lekker verheven wilt voelen, be my guest, fan van de sateliet cluhb van Chelsea.
WE ARE LIVERPOOL!

WE ARE LIVERPOOL!

YNWA
Labiel ploegje dat Liverpool.
Ik was niet zo onder de indruk van je ploegje. En aangezien ik er om 5 uur af moest, ben ik gaan slapen. Leuk voor je. Ga je de finale ook weer op het forum van een andere club meebeleven?
I think I lost my fucking headache
- Cluijffert
Kijk, da's nou eens een mooi resultaat
Het was nog even een momentje knijpen, maar een terechte finalist dunkt mij! Hopelijk weet Liverpool Real te overrompelen... ze hebben echt wel een kans tegen dit Madrid.
Mooi ook voor mijn schoonbroer, die had ik halfdronken en zielsgelukkig vannacht nog aan de lijn
Da's overigens wel een 'echte'... in tegenstelling tot die types die 'fan' zijn van meerdere succesvolle clubs uit het buitenland, bijvoorbeeld Spanje, of die types die al jarenlang meehobbelen op de bandwagon van de ene club en daarna ook net zo makkelijk een switch maken naar een andere club die hen aanspreekt. Het heeft iets treurigs aan de ene kant, maar goed... ieder z'n hobby

Mooi ook voor mijn schoonbroer, die had ik halfdronken en zielsgelukkig vannacht nog aan de lijn

Da's overigens wel een 'echte'... in tegenstelling tot die types die 'fan' zijn van meerdere succesvolle clubs uit het buitenland, bijvoorbeeld Spanje, of die types die al jarenlang meehobbelen op de bandwagon van de ene club en daarna ook net zo makkelijk een switch maken naar een andere club die hen aanspreekt. Het heeft iets treurigs aan de ene kant, maar goed... ieder z'n hobby

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ach gossie. Heeft IH ook een account voor zijn nichtje aangemaakt?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Nee sorry, ik ben of in Kiev of in OC maar ga gerust los als het misgaat, jij en de andere haters zitten er al het hele CL seizoen op te vlassen.LucaS schreef:Ik was niet zo onder de indruk van je ploegje. En aangezien ik er om 5 uur af moest, ben ik gaan slapen. Leuk voor je. Ga je de finale ook weer op het forum van een andere club meebeleven?

YNWA
- InnerHarbour
Lionel schreef:Ach gossie. Heeft IH ook een account voor zijn nichtje aangemaakt?

YNWA
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wel leuk, ik ben ook in Kiev (helaas geen kaarten kunnen krijgen) en dat is toch echt leuker met Engelsen dan met Italianen. Klein jaar geleden al geboekt (vliegticket 60 euro, Airbnb voor 60 pp, 4 nachten)...het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen.
Kiev was zo goed bevallen met Djnepr-uit. Alles goedkoop, lekker eten, veel te zien...Echt zin in.

Kiev was zo goed bevallen met Djnepr-uit. Alles goedkoop, lekker eten, veel te zien...Echt zin in.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Een vriend heeft vrienden daar en die heeft gisteravond de boel in gang gezet, geen idee of het lukt.
YNWA
- InnerHarbour
Krijg net bericht dat het daar een gekkenhuis is en dat de kaarten beginnen bij 800 euro. Nou laat maar dat het ik en niet voor over, wordt dus een pint in OC, ook geweldig.Thijs schreef:Wel leuk, ik ben ook in Kiev (helaas geen kaarten kunnen krijgen) en dat is toch echt leuker met Engelsen dan met Italianen. Klein jaar geleden al geboekt (vliegticket 60 euro, Airbnb voor 60 pp, 4 nachten)...het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen.![]()

YNWA
Mooie finale. Liverpool lijkt me allesbehalve kansloos, want Bayern was veel beter dan Madrid.
- InnerHarbour
Zeker niet gezien het één wedstrijd is, uit en thuis was veel lastiger geweest. Veel zal afhangen van de scheidsrechter en of die al die walgelijke schwalbes en kaartenvragerij gaat toestaan.
YNWA
Of handsballen, buitenspelgoals etc.
Hoezo klaag jij over de scheids?
Hoezo klaag jij over de scheids?
IK GELOOF!!!!!!
-
... en een beetje knokken...Thijs schreef:Wel leuk, ik ben ook in Kiev (helaas geen kaarten kunnen krijgen) en dat is toch echt leuker met Engelsen dan met Italianen. Klein jaar geleden al geboekt (vliegticket 60 euro, Airbnb voor 60 pp, 4 nachten)...het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen.![]()
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Godverdomme en ja hoor, die pislul heeft het gecanceld. Nu hebben we geen overnachting..Thijs schreef:het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen.![]()
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Milorad Mažić fluit, nu maar hopen dat deze een beetje bestand is tegen die komedie van die Spanjaarden.
YNWA
-
Ik zag Salah afgelopen zaterdag ook een aardige schwalbe uitvoeren, kreeg hij terecht geel voor, is hij zich aan het voorbereiden op een overstap naar Madrid?InnerHarbour schreef:Milorad Mažić fluit, nu maar hopen dat deze een beetje bestand is tegen die komedie van die Spanjaarden.

- InnerHarbour
Het is echt een puinhoop, kamers van 10.000 euro, vluchten die niet doorgaan, dat krijg je als je de CL finale organiseerd in een corrupt derdewereldland.Thijs schreef:Godverdomme en ja hoor, die pislul heeft het gecanceld. Nu hebben we geen overnachting..Thijs schreef:het enige gevaar is dat die Oekraïner onze boeking gaat cancellen omdat ie nu minstens het tienvoudige kan krijgen.![]()

YNWA
En er gaan ongetwijfeld nog wat piekmomenten volgen met hele ladingen aan D-Dos aanvallen vanuit Rusland om de boel te saboteren. Kijk niet raar op als tijdens de live uitzending opeens alle stadionlampen uitvallen (of dat er nog iets veel gekkers gebeurt.)InnerHarbour schreef: Het is echt een puinhoop, kamers van 10.000 euro, vluchten die niet doorgaan, dat krijg je als je de CL finale organiseerd in een corrupt derdewereldland.![]()
- InnerHarbour
-
Mooie finale, ik heb er zin in!
Hoorde ik nou dat Salah zich aan de Ramadan regels gaat houden?
Hoorde ik nou dat Salah zich aan de Ramadan regels gaat houden?