Niet bang voor kritiek
Moderator: mods
- Henk de Gier
- Contacteer:
daar ben ik het niet mee eens. Van Basten en Seedorf hadden geen relatie, hebben nooit met elkaar gewerkt dus Van Basten had helemaal geen verplichting ten opzichte van Seedorf.
Het had netjes van Seedorf geweest als hij deze kritiek binnenskamers had geuit, en niet in de media.
Het had netjes van Seedorf geweest als hij deze kritiek binnenskamers had geuit, en niet in de media.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
Die een helft met een man minder speelde, en de volgende na strafschoppen won. Geweldig hoor :worshippy:Raymon schreef:..tegen de ploeg die uiteindelijk 4de is geworden op het WK..Rishi schreef:WILDE Marco Van BAsten maar iets. Waren we niet in de kwartfinale uitgeschakeld :X
Sorry dat ik het zeg, het is ook niet persoonlijk bedoeld, maar het is toch triest dat je nu trots bent dat we zijn uitgeschakeld door de nummer 4 van het WK?
IK GELOOF!!!!!!
HtC heeft het ook al door:
Voetbal: Ten Cate niet blij met oefeninterlands
KOPENHAGEN (ANP) - Trainer Henk ten Cate van Ajax is niet blij met de oefeninterland die het Nederlands elftal op woensdag 16 augustus tegen Ierland speelt. ,,Ajax is met zeven spelers in de voorselectie van Oranje vertegenwoordigd.
Ik moet in het totaal misschien 13 spelers aan verschillende nationale ploegen afstaan. Dat is niet leuk tussen twee duels in de voorronde van de Champions League in.''
Ten Cate zoekt de komende dagen geen contact met de bondscoach van het Nederlands elftal. ,,Ik ga hem niet vragen om spelers niet te selecteren. Hopelijk denkt hij een beetje met ons mee. Hij is tenslotte ook Ajacied. Ik snap zo'n wedstrijd vlak voor het seizoen ook niet. Selecteert de bondscoach dan spelers op basis van oefenwedstrijden of op basis van het verleden? Ik weet ook wel dat het Nederlands elftal snel tegen Luxemburg voetbalt. Ik heb alleen andere belangen. Ik ben niet blij met al die oefeninterlands.''
- Cluijffert
- Henk de Gier
- Contacteer: