MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » ma apr 01, 2013 10:57 am

Ja en nee. Toen ze hen in eerste instantie een contract voor anderhalf miljoen gaven had ik verwacht dat ze hem voor de rotatie haalden. Later is dat omgezet naar een minor league contract vanwege twijfel over zijn knie. Hij heeft niet slecht gegooid in ST maar we zitten goed in de pitching en outfielders, zo goed dat Lew Ford een veteraan van de Twins in Bowie AA gaat spelen, zelfs geen plaats op dit moment in AAA. Brian Matusz heeft de rotatie ook niet gehaald, naar de pen.

Ik vind het prima, ik kan wel een trade samenstellen voor Wright. :hypocrite.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma apr 01, 2013 4:11 pm

Ik vind het prima, ik kan wel een trade samenstellen voor Wright.
:ajaxsmiley.gif: (dream on)

Ik zie dat Rangers meteen in de eerste game zijn gestruikeld over de Astros. Nice start. :biggrin.gif:
Laatst gewijzigd door zeux op ma apr 01, 2013 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » ma apr 01, 2013 5:14 pm

Astros hebben met Justin Maxwell een aardig nieuw spelertje in het outfield .

Hoorde net dat de Atros in hun minor league teams met een 'tandem-systeem' voor de starting pitchers gaan werken de eerste maanden.

Ze hebben enorm geïnvesteerd in starting pitching de afgelopen jaren en willen nu uitvogelen wie echt voor een starters-rol in aanmerking komt.
Het idee is dat twee potentiële starters aan elkaar worden gekoppeld, zodat vier koppels per niveau ontstaan. In de ene wedstrijd gooit dan de eerste pitcher van het koppel 75 ballen (of vijf innings) en de andere pitcher 60 ballen (of vier innings). De volgende wedstrijd is het andersom, dan gooit de tweede 75 ballen en de eerste zestig. En dat de hele maanden april en mei. Na die twee maanden bekijken ze de resultaten en de vijf sterkte pitchers gaan dan in een normale rotatie van vijf spelen, zodat ze ook 100-ballen wedstrijden leren gooien en zo klaar worden gestoomd voor de MLB. Nadeel: potentiële relievers komen weinig aan de bak, omdat de starters de hele wedstrijd (moeten) gaan gooien.

HIER een artikeltje erover.
Laatst gewijzigd door zeux op ma apr 01, 2013 8:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » ma apr 01, 2013 6:00 pm

Yankees-Red Sox, Mets-Padres, Marlins-Nationales. Letsss playyyy balllllllllllllllll!!!

zeux

Bericht door zeux » ma apr 01, 2013 6:03 pm

:biggrin.gif: Youk in prinstripes. Geen gezicht!!!

zeux

Bericht door zeux » ma apr 01, 2013 7:58 pm

Geinig. De achtjarigezoon van Dwight Gooden geloofde niet dat hij ooit op topniveau had gepitcht. :ajaxsmiley.gif:

Ondertussen heeft CC geen makkelijke dag. Slechte tweede inning, waardoor het 0-4 werd. Vierde inning honken vol en vijfde weer. Komt er wel uit, maar zit over de 100 pitches. Rough night.

Yankees 2-4 achter.

Mets 7-1 voor tegen de Padres na vijf innings.

Harper twee homeruns voor de Nationals in zijn eerste twee AT's. Die gaat een mooi jaar tegemoet.

zeux

Bericht door zeux » ma apr 01, 2013 8:43 pm

Cowgill met een grand slam homer in zijn debuut voor de Mets. :blub.gif:

11-2, bottom 7th.

zeux

Bericht door zeux » ma apr 01, 2013 9:16 pm

Scott Rice werd in 1999 gedraft door de Orioles en maakt vandaag zijn MLB-debuut voor de Mets als een reliever. 1-2-3 inning in de negende met 2 K's. Not bad. (alleen kan hij binnenkort weer terug moeten naar Minors als Shaun Marcum van de DL komt)

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do apr 04, 2013 10:37 pm

2-1 verloren bij de Reds... zucht.

Wanneer begint de NBA weer? :ajaxsmiley.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » do apr 04, 2013 11:06 pm

Zo hee. Dat is net zoiets als vanuit de A1 naar de selectie van Ajax gaan, jaren jong Ajax spelen en pas op je 32e je debuut maken in het eerste. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 05, 2013 9:46 am

Orioles pakken de serie in Tampa tegen hun beste pitching, mag ik niet over klagen. :ajaxsmiley.gif:

Straks naar Opening Day at The Yard. :blub.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 08, 2013 12:12 pm

Opening Day was geweldig, gisteren helaas wat minder door een lelijke zeldzame fout van Jonsey. O's spelen .500 nu, verwacht dat het nog beter wordt.

Vanavond naar Zeux zijn team die prima begonnen zijn 4 en 2. Harvey tegen Halladay, ik ben benieuwd!
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma apr 08, 2013 3:58 pm

InnerHarbour schreef:Opening Day was geweldig, gisteren helaas wat minder door een lelijke zeldzame fout van Jonsey. O's spelen .500 nu, verwacht dat het nog beter wordt.

Vanavond naar Zeux zijn team die prima begonnen zijn 4 en 2. Harvey tegen Halladay, ik ben benieuwd!
Dat Roy net zo moge gooien als in de eerste wedstrijd. :biggthumpup.gif:

zeux

Bericht door zeux » ma apr 08, 2013 6:49 pm

InnerHarbour schreef: Vanavond naar Zeux zijn team
Ik zal in solidariteit Baltimore-Boston loeren. Wel via ESPN America. Dammit.

zeux

Bericht door zeux » ma apr 08, 2013 8:56 pm

Nice pitchers duel. 0-0, einde zesde inning. Maar een paar hits aan beide kanten.

zeux

Bericht door zeux » ma apr 08, 2013 9:26 pm

Bam! 3-run homer Nava. 3-0 voor Boston in de zevende. Jammer voor Chen, pitchte een mooie wedstrijd, maar net een batter teveel. Ik had 'm er toch afgehaald nadat hij al die klap van Napoli had toegestaan waardoor Pedroia op drie kwam.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 09, 2013 1:06 pm

Wedstrijd viel flink tegen, eenzijdig, Halladay is geen schim meer van wat hij was, 90 mph fastball en geen controle over zijn off speed stuff, bullpen was het ook niet. Ballpark is een van de beste 'nieuwe' ballparks, ik was er al eerder geweest maar het viel me weer op.

Mets hebben geen bijzondere lineup maar deden hun werk goed, Harvey beviel me wel, veel controle.

Nats winnen deze divisie met twee vingers in hun neus.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di apr 09, 2013 8:28 pm

Weaver anderhalve maand DL-ed, worden we niet blij van. Ik vrees dat de Scioscia barometer alweer richting stormachtig wijst...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 12, 2013 12:10 pm

Greinke ligt er voor de rest van het seizoen uit, Dodgers zijn niet blij.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr apr 12, 2013 2:39 pm

Hihi, what a mess!!!

Agressief eikeltje die Quentin.
Dat wordt een leuke wedstrijd volgende week maandag in LA. :drecul.gif:
Die Baker gaat ook een hete drie wedstrijdjes tegemoet...

Iedere pitch ook maar ergens in de buurt van een hoofd zal automatisch uitsluiting betekenen denk ik zo.

Hoe vaak moeten Dodgers en Padres tegen elkaar dit seizoen? :ajaxsmiley.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr apr 12, 2013 7:30 pm

Wie denken jullie dat Mike Scioscia opvolgt? Vorig seizoen kreeg hij al veel kritiek en als je kijkt naar de start van '13 is het een abc-tje dat hij de zak krijgt als het zo door gaat lijkt me. Zou wel apart zijn, Mike is al mgr zolang ik de Angels ken en toen zat hij er ook al effe. Hopelijk komt er eerdaags nog een omslag...

zeux

Bericht door zeux » za apr 13, 2013 2:30 am

InnerHarbour schreef:Greinke ligt er voor de rest van het seizoen uit,
Nah, 8 weken. Tel daar een stuk of 3 bij op (het valt altijd tegen, zeker bij pitchers en schouders, dus ergens na de All Star Break moet hij terug kunnen zijn.

Quentin gaat gezellige wedstrijden tegemoet in LA. Er wordt overigens gesuggereerd om hem te schorsen voor de duur van de blessure van Greinke.

zeux

Bericht door zeux » za apr 13, 2013 2:31 am

Dubbel schreef:Wie denken jullie dat Mike Scioscia opvolgt? Vorig seizoen kreeg hij al veel kritiek en als je kijkt naar de start van '13 is het een abc-tje dat hij de zak krijgt als het zo door gaat lijkt me. Zou wel apart zijn, Mike is al mgr zolang ik de Angels ken en toen zat hij er ook al effe. Hopelijk komt er eerdaags nog een omslag...
Het is een lang seizoen. Begin juni is vroeg genoeg om rapport op te maken.

zeux

Bericht door zeux » za apr 13, 2013 3:02 am

Pfff, Quentin krijgt maar acht wedstrijden, schorsing is net bekend gemaakt. Vijftien zou redelijker zijn. Eens met David Schoenfeld.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 20, 2013 7:44 am

Zeux schreef:
InnerHarbour schreef:Is die Harvey van de Mets echt een talent?
Harvey is wel talent. Maar of hij het dit seizoen al echt laat zien? Denk een seizoen te vroeg.
Nou voorlopig nog geen enkele spijt dat ik Harvey gehouden heb. Ik heb hem zelf prima zien gooien tegen de Phillies en gisteravond pakte hij met speels gemak Washington en Strasburg.

4 en oh, ERA 0.93 en 32 SO, kijk daar heb ik wat aan. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Plaats reactie