PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di aug 27, 2013 9:49 am

Dank je wel, Wouter. :666.gif:

Hoe gaat het eigenlijk moet Toivonen?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 6:45 am

Yopi schreef: Hoe gaat het eigenlijk moet Toivonen?
Prima:

Mino Raiola verwacht dat Ola Toivonen dit seizoen blijft bij PSV. "Ik denk dat hij deze zomer niet meer vertrekt en in de zomer van 2014 transfervrij weg zal gaan bij PSV." Raiola is de 'indirecte zaakwaarnemer van Toivonen'. (AD Sportwereld)

--> laat dat maar aan ome Mino over.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 8:00 am

Van Bommel: "Nooit makkelijk in San Siro"

28 aug. 2013 07:37:00
PSV hoopt vanavond via AC Milan de groepsfase van de Champions League te halen. Mark van Bommel kijkt met bijzondere aandacht naar de ontmoeting.

Van Bommel sloot zijn loopbaan af bij PSV nadat terugkeerde van AC Milan. Beide ex-werkgevers treffen elkaar vanavond in Milaan. De eerste wedstrijd eindigde gelijk (1-1). "Het is heel leuk om weer in San Siro te zijn en al die mensen weer te zien die je kent", zei Van Bommel, meegereisd als tv-analyticus, tegenover De Telegraaf.

De ex-international was vorige week kritisch over het spel van PSV. "Het spel is leuk, het ziet er goed uit, maar het gaat er uiteindelijk wel om dat je wint van AC Milan als daar gelegenheid toe is. Je moet functioneler spelen, het gaat om een ronde doorkomen. Dat heb ik bedoeld met mijn kritiek op de hakjes. Na een 1-1 moet je niet tevreden zijn en dan moet je niet zeggen ’we hebben het goed gedaan’. Als je kans hebt AC Milan te verslaan moet je dat ook doen."

Van Bommel sloot bij Milan af met een landstitel. "En dan hoor je 'vorig jaar met hem liep het niet', maar dan kun je net zo goed zeggen dat AC Milan het jaar dáárvoor met mij kampioen is geworden en daarna niet meer. Het is hier nooit gemakkelijk. Zelfs als San Siro maar halfvol zit. AC Milan is een gelouterde en slimme ploeg.”

--> het lijkt erop dat Van Bommel last heeft van Alzheimer's. In 2012 werd toch écht Juve kampioen. Als spin doctor is Lothar ook al geen succes.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 28, 2013 8:21 am

wimpey schreef:
Yopi schreef: Hoe gaat het eigenlijk moet Toivonen?
Prima:

Mino Raiola verwacht dat Ola Toivonen dit seizoen blijft bij PSV. "Ik denk dat hij deze zomer niet meer vertrekt en in de zomer van 2014 transfervrij weg zal gaan bij PSV." Raiola is de 'indirecte zaakwaarnemer van Toivonen'. (AD Sportwereld)

--> laat dat maar aan ome Mino over.
Ome Mino verdient niets als Toivonen nu nog verkast. Dus gebeurt er niets.


In de winterstop voor een fooi naar Fulham? :confused.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 8:32 am

Yopi schreef: In de winterstop voor een fooi naar Fulham? :confused.gif:
Pcs. Prijs drukken, fee opkrikken.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo aug 28, 2013 8:46 am

Zal inderdaad winterstop worden. Ik denk dat ze er ook op speculeren dat Toivonen sowieso voldoende aan spelen toekomt. PSV heeft een jonge groep. Die gasten kunnen niet alles spelen.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo aug 28, 2013 9:09 am

AC Milaan gaat er vandaag aan.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 28, 2013 9:28 am

Waarom denk je dat?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » wo aug 28, 2013 9:32 am

Het Nederlandse clubvoetbal staat nu eenmaal op een erg hoog niveau, dat is algemeen bekend.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 28, 2013 9:36 am

Ja, de Eredivisie doet niets onder voor de PL. :hypocrite.gif:

Milan heeft natuurlijk meer kwaliteit.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 9:36 am

Duke schreef:Het Nederlandse clubvoetbal staat nu eenmaal op een erg hoog niveau, dat is algemeen bekend.
Zeker. De eredivisie is niets minder dan de Serie A. :smallgrin.gif:

Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken. Milan was dik tevreden met die 1-1. En Ajax verloor een paar weken later bij Auxerre. :blush.gif:

Dat gevoel bekroop me bij psv - Milan ook. Met minimale inspanning een prima resultaat. Milan heeft na verlies bij Hellas wat goed te maken en wil de CL in. En dat gaat ook gebeuren.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo aug 28, 2013 9:38 am

Als Hellas kan winnen, kan PSV het ook.
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Thijs » wo aug 28, 2013 9:38 am

wimpey schreef: Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken.
Waarom doen ze dat dan nooit, vraag je je dan af. Als het toch een kwestie van effe aanzetten is.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Bert » wo aug 28, 2013 9:39 am

Ik denk ook dat PSV door 'kan', maar dan zal alles goed moeten vallen. In principe stelt Milan de CL gewoon veilig, lijkt mij.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » wo aug 28, 2013 9:40 am

Gelieve mijn vorige reactie overigens met een knipoog te lezen.

Het zou me zéér verbazen wanneer PSV door zou gaan. Maar alles is mogelijk natuurlijk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 28, 2013 9:43 am

Thijs schreef:
wimpey schreef: Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken.
Waarom doen ze dat dan nooit, vraag je je dan af. Als het toch een kwestie van effe aanzetten is.
Dat vraag ik me ook altijd af, maar zo spelen Italiaanse ploegen nu eenmaal. Ze voelen zich niet geroepen om in een Europese uitwedstrijd iets te laten zien.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » wo aug 28, 2013 9:48 am

De druk is er bij Milan in ieder geval. Ze moeten winnen, want anders gaat men daar rare dingen doen. Wordt dan ook al bestempeld als de wedstrijd van het seizoen, want het haalt (in ieder geval voorlopig) de druk enorm van de ketel.

Ik denk dat Balotelli er zal staan. Die prikt er twee in en daarmee basta. Lees je overmorgen in de krant dat Matri naar Milan gaat.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo aug 28, 2013 9:49 am

Thijs schreef:
wimpey schreef: Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken.
Waarom doen ze dat dan nooit, vraag je je dan af. Als het toch een kwestie van effe aanzetten is.
Allemaal leuk en aardig om elke keer te zeggen dat het allemaal tactiek is als ploegen als AC Milan met 1-0 of 2-1 winnen, maar ondertussen komt de tegenstander een aantal keer vrij voor de keeper en raken ze meerdere malen paal en lat. Heet dat dan meedogenloos verdedigen? Herinneren jullie je nog hoe AC Milan in een 2e helft een 3-0 voorsprong in een CL finale verspeelde? Dat had een Nederlandse club eens moeten doen!
Rishi schreef:Als Hellas kan winnen, kan PSV het ook.
Absoluut!
wimpey schreef:Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken. Milan was dik tevreden met die 1-1.
In september 2010 mocht Milan ook dik tevreden zijn met deze 1-1 tegen Ajax. In 180 minuten kwamen ze welgeteld 1 keer tot een doelpunt en dat was notabene toen Ajax met 10 man speelde omdat Anita na een behoorlijk harde tackle even geblesseerd aan de kant moest staan. Ibrahimovic leek bovendien buitenspel te staan.

Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk van AC Milan, al jaren niet. En de afgelopen 2 seizoenen is de selectie kwalitatief nog een stuk minder dan die al was.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 9:56 am

Thijs schreef: Waarom doen ze dat dan nooit, vraag je je dan af. Als het toch een kwestie van effe aanzetten is.
Dat effe aanzetten doen ze. Alleen blijft het bij effe. :smallgrin.gif:

Je zag die kansen voor Poli en S.E.S. Alleen voor Zoet.

Het zal mentaliteit zijn. Doseren, loeren op die paar kansjes. Dichthouden, 1-1 uit is prima.

Wanneer Nigel weer zo'n toppot speelt als in Eindhoven kan psv het shaken. Beste middenvelder in de heenwedstrijd, by a mile.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo aug 28, 2013 10:01 am

Klopt, maar kan Nigel in zo'n korte tijd meerdere goede wedstrijden afleveren? Voor PSV-AC Milan had De Jong vanwege blessures in 2013 nog geen enkele officiële wedstrijd gespeeld.

De 1-1 uit bij PSV vonden ze in Italië dus niet prima, de ploeg is gekraakt omdat ze de kansen om het in Eindhoven af te maken hebben laten liggen. Nu zijn ze behoorlijk nerveus geworden voor de return.

Zoet maakte een aantal zeer belangrijke reddingen, maar iedereen vergeet makkelijk diverse mega kansen van PSV. Onder meer de lat werd geraakt en toen de wedstrijd nog minder dan een minuut bezig was veranderde Maher een schot van Matavz van richting. Bij die actie ging de bal rakelings naast, dat scheelde echt een haartje. Nu heeft Maher gewoon de gunfactor niet meer, maar bij dat soort acties is Milan extreem kwetsbaar. Ze stonden aan de grond genageld. Defensief vind ik die Milanezen zeer matig.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 28, 2013 10:41 am

Megakansen? :confused.gif:

Ik ben het met je eens dat Milan niet geweldig speelde, maar het kreeg wel de beste kansen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo aug 28, 2013 10:42 am

Ja, PSV heeft echt een lading enorme kansen gehad. Ik vermoed dat je erg selectief hebt zitten kijken.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo aug 28, 2013 10:46 am

Een lading enorme kansen? Dan heb ik inderdaad een andere wedstrijd gezien. :confused.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » wo aug 28, 2013 10:47 am

3 is ook een lading.... :ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Bert » wo aug 28, 2013 10:49 am

Je bedoelt die bal die Rekik onverwacht op zijn hoofd kreeg, neem ik aan.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie