PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Ach, zit nu wel allemaal mee hé.Zag je gisteren ook weer, zoals Trab al schreef zijn die fransen 1% slimmer gaat het licht definitief uit in Eindhoven w.b. CL.
Rangers vorig seizoen speelden goede wedstrijden, hun wedstrijd in de finale vond ik de slechtste.Bij Schotse clubs kan het alles of niets zijn, en dat in 1 wedstrijd .. Maar ze verkopen in ieder geval hun huid duur ( cliché ) ..
Rangers vorig seizoen speelden goede wedstrijden, hun wedstrijd in de finale vond ik de slechtste.Bij Schotse clubs kan het alles of niets zijn, en dat in 1 wedstrijd .. Maar ze verkopen in ieder geval hun huid duur ( cliché ) ..

Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 10, 2022 10:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Monaco was erg goed, ik vond alleen die Minamino uit de toon vallen. Na rust werden ze veel sterker met o.a. Embolo. Het is een wonder dat PSV door is over 2 wedstrijden.
Nu Rangers, gaat ook pittig worden denk ik?
PSV
Ze mogen ons wel bedanken dat we de beste speler bij hun komende tegenstander hebben weggehaald.
Op zich is het wel goed als PSV de CL haalt en het Nederlands voetbal nog wat meer kapitaalinjectie krijgt. Probleem is alleen dat ik ze dat niet gun vanwege alle duistere dealtjes die ze steeds doen. Liever zou ik zien dat ze daar eens het deksel op de neus krijgen wat ze al zo lang verdienen en dat F. hun plek als 2e club overneemt.
Op zich is het wel goed als PSV de CL haalt en het Nederlands voetbal nog wat meer kapitaalinjectie krijgt. Probleem is alleen dat ik ze dat niet gun vanwege alle duistere dealtjes die ze steeds doen. Liever zou ik zien dat ze daar eens het deksel op de neus krijgen wat ze al zo lang verdienen en dat F. hun plek als 2e club overneemt.
-
Exact. Er gaat bij PSV een sfeertje heersen zoals toendertijd Feyenoord met Kuijt. Tot op het bot gemotiveerd om dit jaar kampioen te worden.
Een assist en een goal... die schiet PSV persoonlijk de CL in. Rangers mag geen probleem vormen.
Whitey on the moon.
Als ze die pot 10 keer spelen, rollen ze een keer als winnaar de bus uit. Mag hopen dat dit niet zo'n seizoen van dom geluk wordt, met die Luuk die ze keer op keer in minuut 97 van puntenverlies redt.
Maar die lui doen het heel aardig, dat valt niet te ontkennen. Ze geven een fractie uit van wat wij besteden en zijn ze minder? Ze spelen met flink wat eigen jeugd ook. Teze en Obispo bijv. hebben zich aardig ontwikkeld.
Als ze in de breedte nog wat doen (want zo'n Ginkel en Max kan echt niet), dan kunnen ze kampioen worden. Als je jarenlang de titel niet wint en geen CL speelt, dan ben je automatisch hongerig.
Maar die lui doen het heel aardig, dat valt niet te ontkennen. Ze geven een fractie uit van wat wij besteden en zijn ze minder? Ze spelen met flink wat eigen jeugd ook. Teze en Obispo bijv. hebben zich aardig ontwikkeld.
Als ze in de breedte nog wat doen (want zo'n Ginkel en Max kan echt niet), dan kunnen ze kampioen worden. Als je jarenlang de titel niet wint en geen CL speelt, dan ben je automatisch hongerig.
Ze waren afgelopen seizoen al een volwaardige concurrent. Dat zal dit seizoen niet anders zijn.
We moeten ze nu niet ineens overschatten. Als één zo'n bal niet op de paal of lat valt maar binnen was het gedaan. Deze ronde overleven was een beetje gelukkig. Maar ze hebben het wel gedaan en dat geeft energie. Breken ze nu hun nek over Rangers kan diezelfde energie er overigens zomaar weer uitlopen. Wat doet iemand als Gakpo dan?
Overigens had ik tot aan die gelijkmaker eerlijk gezegd het idee dat ze er zelf niet zoveel geloof meer in hadden in de slotfase.
We moeten ze nu niet ineens overschatten. Als één zo'n bal niet op de paal of lat valt maar binnen was het gedaan. Deze ronde overleven was een beetje gelukkig. Maar ze hebben het wel gedaan en dat geeft energie. Breken ze nu hun nek over Rangers kan diezelfde energie er overigens zomaar weer uitlopen. Wat doet iemand als Gakpo dan?
Overigens had ik tot aan die gelijkmaker eerlijk gezegd het idee dat ze er zelf niet zoveel geloof meer in hadden in de slotfase.
Nil volentibus arduum
Zelfs al zouden (in het meest onwaarschijnlijke scenario) alle lager ingeschaalde clubs de play-offs winnen, kan PSV alleen maar in de 4e pot terecht komen.
Coefficient is gewoon te laag.
Coefficient is gewoon te laag.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
tegen monaco heeft psv 3 kansen gehad en 3x raak.
Monaco had het betere van het spel maar was in de eindpassing erg slordig. PSv stond 116 minuten met de rug tegen de muur.
Rangers kan ik niet inschatten. Lijkt me geen leep team eerder een vechtmachine.
Monaco had het betere van het spel maar was in de eindpassing erg slordig. PSv stond 116 minuten met de rug tegen de muur.
Rangers kan ik niet inschatten. Lijkt me geen leep team eerder een vechtmachine.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die gaan het wel halen. Als je zoveel geluk hebt dan is het waarschijnlijk voorbestemd.Mano schreef:tegen monaco heeft psv 3 kansen gehad en 3x raak.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
als je een x geen geluk hebt, ga je er gelijk dik af.
Ajax wil nog weleens pech hebben maar hebben dan wel 8 kansen ofzo, waardoor die ene nog kan vallen.
als je 3 kansen hebt en je mist er 2 dan is het snel klaar
PSV gaat in de eredivisie ook weinig tegenstand hebben. dus zijn zeker titelkandidaat
Ajax wil nog weleens pech hebben maar hebben dan wel 8 kansen ofzo, waardoor die ene nog kan vallen.
als je 3 kansen hebt en je mist er 2 dan is het snel klaar
PSV gaat in de eredivisie ook weinig tegenstand hebben. dus zijn zeker titelkandidaat
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Natuurlijk had PSV over geluk niet te klagen. Maar ze stonden achter en maken het nog goed. Vind ik best knap. Bovendien hebben ze met Luuk wel echt een wapen waarmee ze iedere wedstrijd wel 1 of 2 kansen zullen krijgen.
In de competitie gaat PSV, zeker als ze de CL niet halen, bijna iedere pot winnen. Daarom hoop ik ook dat ze de CL halen. Ook goed voor het Nederlandse voetbal.
In de competitie gaat PSV, zeker als ze de CL niet halen, bijna iedere pot winnen. Daarom hoop ik ook dat ze de CL halen. Ook goed voor het Nederlandse voetbal.
IK GELOOF!!!!!!
PSV in de EL is prima.
ten eerste gun ik ze de CL niet, daarnaast;
minder geld, verre reizen naar vage clubs (vermoeidheid, zeker met die smalle selectie van ze) en meer kans op winst waardoor coëfficiënt NL omhoog kan gaan
PSV in de CL, is 5x verliezen en 1 gelijk. Levert NL niks op maar PSV wel 40mio startgeld.
minder geld, verre reizen naar vage clubs (vermoeidheid, zeker met die smalle selectie van ze) en meer kans op winst waardoor coëfficiënt NL omhoog kan gaan
PSV in de CL, is 5x verliezen en 1 gelijk. Levert NL niks op maar PSV wel 40mio startgeld.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wat ze weer pijlsnel uitg.. vervolgens weer bedelen bij Brainport...Mano schreef: ↑do aug 11, 2022 12:24 pmPSV in de EL is prima.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Die Xavi Simons kan echt wel voetballen. Hoe hij die bal afmaakt is wel knap.
Was een halfuur lang een wedstrijd totdat er 1 van de Eagles rood pakte. Jammer
Was een halfuur lang een wedstrijd totdat er 1 van de Eagles rood pakte. Jammer
Haha. Nou deze was wel terecht. Vol op de enkel. Oliedom. Ledezma moest er ook geblesseerd vanafwimpey schreef:Rode kaart voor tegenstander mbesv? What’s new…
-
D'n Luuk wordt nog wel een wapen om rekening mee te houden.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Het is niet dat psv domineert maar ze zijn wel enorm effectief.
Kans is goal op dit moment
Kans is goal op dit moment