PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

999

Re: PSV

Bericht door 999 » za feb 16, 2019 9:49 pm

Als wij morgen winnen verliest PSV 2 punten hé ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za feb 16, 2019 9:50 pm

Tuurlijk geen geluk, gewoon een goede actie van Malen.

Hij redt Van Bommel, die met zijn briefjes meer verwarring leek te zaaien bij de eigen spelers dan dat het leidde tot beter spel. Dat 'slotoffensief' leek in principe nergens op natuurlijk.

Sam Lammers was lekker bezig, maar niet heus. Heerenveen voetbalde zo met 10 man en PSV eigenlijk met 12.

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 16, 2019 9:50 pm

Die worden gewoon weer kampioen. Op mentaliteit.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za feb 16, 2019 10:05 pm

We moeten maar blij zijn met de kans om dichterbij te komen. Maar irritant is het wel. Zo'n gelijkmaker dik in de blessuretijd. Je verwacht het, het lijkt niet meer te gebeuren, en dan alsnog.

De komende wedstrijden van PSV zijn Feyenoord thuis en Excelsior uit. Kijken of die Rotterdammers ons terug in het zadel kunnen krijgen.
Nil volentibus arduum

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » za feb 16, 2019 10:06 pm

Waarom zou Bommel met die flauwe briefjes werken?

Wil hij aandacht ofzo? (Dan wordt er over me gesproken)

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za feb 16, 2019 10:39 pm

Marillion schreef:We moeten maar blij zijn met de kans om dichterbij te komen. Maar irritant is het wel. Zo'n gelijkmaker dik in de blessuretijd. Je verwacht het, het lijkt niet meer te gebeuren, en dan alsnog.

De komende wedstrijden van PSV zijn Feyenoord thuis en Excelsior uit. Kijken of die Rotterdammers ons terug in het zadel kunnen krijgen.

Wat denk jezelf op 27-2 spelen ze thuis voor de beker .... Dus elk pijntje is garantie voor een weekend vrij
Weer op zoek naar een Interim coach..

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » za feb 16, 2019 10:48 pm

En gelijk hebben ze... de beker is de enige prijs die ze nog kunnen winnen... waarom zouden ze risico lopen?

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za feb 16, 2019 10:52 pm

999 schreef:Als wij morgen winnen verliest PSV 2 punten hé ..
Dat is zo, maar het idee dat we bij hun verlies de titelkansen weer in eigen handen hadden, frustreert zo’n blessuretijdgoal natuurlijk wel.

elliquido

Bericht door elliquido » za feb 16, 2019 11:05 pm

Mind you, bij winst op PSV en bij winst van Ajax op PSV heeft Feijenoord slechts 6 punten achterstand, kun je nagaan hoe duur die Excelsior nederlaag was.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Iniesta

Bericht door Iniesta » za feb 16, 2019 11:13 pm

Achterstand op wat? Ze hebben ook 8 punten achterstand op Ajax

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nihad

Bericht door Nihad » zo feb 17, 2019 2:03 am

mattie schreef:
Marillion schreef:We moeten maar blij zijn met de kans om dichterbij te komen. Maar irritant is het wel. Zo'n gelijkmaker dik in de blessuretijd. Je verwacht het, het lijkt niet meer te gebeuren, en dan alsnog.

Wat denk jezelf op 27-2 spelen ze thuis voor de beker .... Dus elk pijntje is garantie voor een weekend vrij
Mwah, Feyenoord gaat het daar niet weggeven hoor. Zeker niet met doe 10-0 in het geheugen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 17, 2019 9:43 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
999 schreef:Als wij morgen winnen verliest PSV 2 punten hé ..
Dat is zo, maar het idee dat we bij hun verlies de titelkansen weer in eigen handen hadden, frustreert zo’n blessuretijdgoal natuurlijk wel.
Die late goals duiden op iets waaraan het bij Ajax ontbreekt: topsportmentaliteit. Fight til You die. Ajax kan slechts hopen op een nieuwe eigen flow. En dat alle energie die edsv erin moet steken ze een keer gaat opbreken.

Toch wel respect voor der Lothar: wisselt z'n grootste naam in de rust. Bij ons mogen Ziyech en Blind in balverlies grossieren en het team verzwakken, maar zijn Schone, vd Beek en Neres steevast de lul. Ik vrees dat Ajax de landstitel in 2019 al heeft verkloot. De spelers sloten een pact, waarna Overmars doodleuk met Wober en Neres ging leuren. Dodelijk.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo feb 17, 2019 10:02 am

Ik denk dat het feit dat Lozano op scherp stond ook wel wat te maken had met die wissel.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo feb 17, 2019 11:40 am

wimpey schreef:
Toch wel respect voor der Lothar: wisselt z'n grootste naam in de rust. Bij ons mogen Ziyech en Blind in balverlies grossieren en het team verzwakken, maar zijn Schone, vd Beek en Neres steevast de lul.
A lot of good that did him. Lozano is een klootzak maar dat is van de type spelers die je er nooit uit moet halen, want ze kunnen altijd en overal vanuit het niets eentje erin prikken. Als Suarez een draak van een wedstrijd speelt zou ik hem ook er nooit uithalen. Het zijn van die types. Ziyech hoort daar niet bij, dat ben ik wel met je eens. Maar respect voor Lothar? Heb ik in de regel zeer weinig, maar jouw post komt een beetje over alsof het een tactisch meesterzet betreft, en dat is dus lang niet geval. Hij heeft er juist zeer weinig aan gehad.

Verder moet die man echt een keer geschorst worden voor zijn continu onsportieve gezeik langs de zijlijn. Gisteren leverde hem dat geel op, maar dat moet veel vaker het geval zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo feb 17, 2019 11:44 am

En zal hij daar wakker van liggen denk je?

Al krijgt hij er 100... zal hem een zorg zijn... een gele kaart zonder consequenties is geen geel

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo feb 17, 2019 11:55 am

Javiskamp schreef:En zal hij daar wakker van liggen denk je?

Al krijgt hij er 100... zal hem een zorg zijn... een gele kaart zonder consequenties is geen geel
Op een gegeven moment wordt hij geschorst. Heeft ie toch liever niet, schat ik in.

Toppie

Bericht door Toppie » zo feb 17, 2019 3:08 pm

Zand in die motor bij die Gloeiboeren :1evil.gif:

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo feb 17, 2019 3:19 pm

Mr. Ajax schreef:

Op een gegeven moment wordt hij geschorst. Heeft ie toch liever niet, schat ik in.
Niet op basis van zo een gele kaart... hij wordt alleen maar geschorst op basis van 1 ding dat volledig fout gaat... niet op basis van een optelsom van “gele kaarten”.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo feb 17, 2019 4:57 pm

Javiskamp schreef:
Mr. Ajax schreef:

Niet op basis van zo een gele kaart... hij wordt alleen maar geschorst op basis van 1 ding dat volledig fout gaat... niet op basis van een optelsom van “gele kaarten”.
Volgens mij worden ze wel opgeteld, maar ik kan het ook fout hebben.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » ma feb 18, 2019 9:30 am

Javiskamp schreef:
Mr. Ajax schreef:

Bij hoeveel gele kaarten ben je geschorst?
Wanneer een speler een gele kaart krijgt vragen de fans zich vaak direct af of dit een schorsing gaat opleveren vanwege het ontvangen van de zoveelste gele prent van het seizoen. De schorsingen voor gele kaarten gaan in het seizoen 2018/19 als volgt:
5e gele kaart
10e gele kaart

https://sport.infonu.nl/voetbal/113679- ... 01819.html

Dus ja, op basis van 5 zulke gele kaarten ben je hem ook een wedstrijd kwijt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » ma feb 18, 2019 1:39 pm

Ik ben nog niet overtuigt... er staat dat het geldt voor spelers.

Bij Fox zeiden ze gister ook dat het geen gevolgen had....

Zie zelfde site

Het wegsturen van een lid van de technische staf of bankspeler
Indien een lid van de technische staf, vaak de hoofdcoach, zijn boekje te buiten gaat door bijvoorbeeld het veld in te lopen of de scheidsrechter of een van de andere arbiters onheus te bejegenen, dan kan hij ook naar de tribune worden gestuurd.

Ook een speler die op de bank zit of een ander lid van de technische staf dan de hoofdcoach of assistent-coach kan overigens een kaart krijgen wanneer hij zich misdraagt. Clubarts Jan Rauws van Heracles Almelo overkwam dit bijvoorbeeld in het seizoen 2013/2014 nadat hij verbaal zijn onvrede uitte over het optreden van de arbitrage. Hij kreeg hiervoor één duel voorwaardelijke schorsing.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 18, 2019 6:53 pm

Het is toch echt al jaren zo dat je een schorsing krijgt bij vijf gele kaarten. Die regel is ook op Lozano van toepassing.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma feb 18, 2019 7:02 pm

Marillion schreef:Het is toch echt al jaren zo dat je een schorsing krijgt bij vijf gele kaarten. Die regel is ook op Lozano van toepassing.
Op Lozano??
Men heeft het hier over Van Bommel

Die zaterdag wéér (!) geel kreeg voor commentaar op de leiding en wat voor coaches de regels zijn als ze dit soort 'halve boekingen' blijven verzamelen
Laatst gewijzigd door Cruijff op ma feb 18, 2019 7:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » ma feb 18, 2019 7:03 pm

Bij spelers ...

Van Bommel is geen speler meer...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 18, 2019 7:08 pm

Aha. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hier al jurisprudentie over is. Van Bommel zou, neem ik aan, de eerste trainer zijn met vijf gele kaarten. Mocht hij dat halen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie