PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: PSV

Bericht door Skampie » di mar 15, 2016 11:43 pm

Beter dat dan op zn typisch Ajax er met 3-0 afgaan... :)

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » di mar 15, 2016 11:44 pm

Die wissel van de jong was nou niet echt hoogstaand. Kon hij het echt niet 3 minuten volhouden?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » di mar 15, 2016 11:45 pm

Op tactisch vlak heeft Cocu echt een mega blunder gemaakt met zijn laatste wissel. Zagen jullie hoe gepikeerd Luuk de Jong was?

Ja, Luuk was een van de spelers die dit seizoen penalties gemist heeft, dus om die reden breng je Narsingh in?????

Laat hem dan niet de 8e penalty nemen, sukkel. :P ALS je De Jong vanwege de strapschoppen wisselt, laat Narsingh er dan veel vroeger eentje nemen.... domkop Cocu

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: PSV

Bericht door Skampie » di mar 15, 2016 11:50 pm

De Jong gaf aan zelf niet meer te kunnen... Hij had last van kramp...

Maar dt kan hij ook gezegd kunnen hebben omdat dat het beste antwoord was... :)

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » di mar 15, 2016 11:50 pm

Onzin. De Jong zei zelf dat hij niet meer verder kon en gewisseld wilde worden. Tja, misschien had Cocu beter iemand anders dan Narsingh kunnen inbrengen, maar wie is er bij PSV wel een zekerheidje met de penalties? Alle dragers van het team (Pröpper, Guardado, Moreno, Bruma) hadden er al eentje genomen...

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » di mar 15, 2016 11:54 pm

Als Zoet de Gomesfactor bij een van de penalties had gehad, had Narsingh nooit hoeven schieten. Desalniettemin: Hendrix had me een betere wissel geleken dan Luciano. Die jongen heeft zo vaak 'twijfel' als hij tijd krijgt om na te denken. En dan maakt hij fouten.

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » di mar 15, 2016 11:55 pm

Hendrix viel in de thuiswedstrijd tegen Atletico in en maakte toen meteen enkele ketsers. Lijkt me ook geen zekerheidje voor een strafschop...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » di mar 15, 2016 11:58 pm

De Jong had zich niet moeten laten wisselen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo mar 16, 2016 12:02 am

Wouter schreef:Onzin. De Jong zei zelf dat hij niet meer verder kon en gewisseld wilde worden. Tja...
Dan ben je dus geen topsporter.

Geen topspits in ieder geval

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door generaal » wo mar 16, 2016 12:03 am

Wouter schreef:Hendrix viel in de thuiswedstrijd tegen Atletico in en maakte toen meteen enkele ketsers. Lijkt me ook geen zekerheidje voor een strafschop...
Of Jozefzoon, schiet me nu te binnen. Narsingh is mentaal een wrak. Ik neem het die jongen natuurlijk niet kwalijk: dat is zijn beperking als voetballer. Enfin, ik ben ondanks de teleurstelling trots op deze ploeg. Bruma is na dit seizoen weg: dat kan niet anders.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo mar 16, 2016 12:04 am

Wat die gemiste strafschop betreft. Dit was nummer 8. Die jongen is natuurlijk niet gebracht om een strafschop te nemen. Dan had hij wel bij de eerste 5 gezeten. Maar op een gegeven moment kom je nu eenmaal aan de beurt als niemand mist.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » wo mar 16, 2016 12:50 am

Skampie schreef:De Jong gaf aan zelf niet meer te kunnen... Hij had last van kramp...
Mooi!

Op naar zondag.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo mar 16, 2016 1:36 am

generaal schreef:
Wouter schreef:Hendrix viel in de thuiswedstrijd tegen Atletico in en maakte toen meteen enkele ketsers. Lijkt me ook geen zekerheidje voor een strafschop...
Of Jozefzoon, schiet me nu te binnen. Narsingh is mentaal een wrak. Ik neem het die jongen natuurlijk niet kwalijk: dat is zijn beperking als voetballer.
Ik neem het Cocu wel kwalijk.

Die brengt hem binnen de lijnen na 117 minuten en 30 seconden voetbal. Het kan zijn dat ik tussendoor even met mijn ogen geknipperd heb, maar volgens mij heeft hij exact 0 balcontacten gehad.

Dan laat je hem niet 25 minuten voor lul staan wachten om bij penalty 8 de boeman te worden. Laat hem of penalty 2, 3 of 4 nemen of breng hem helemaal niet in, maar iemand die wel een strafschop in de touwen ramt.


Narsingh is de über loser van PSV. Velen bekritiseerden Overmars dat 'wij' hem niet kochten, maar net als bij Maher lijkt me dat een goede keuze. Wellicht heeft iemand nog zijn interview na een EL uitschakeling thuis tegen Ludogorets of die situatie waar hij in de aller belangrijkste Eredivisie wedstrijd van het seizoen bij een corner een paal moest afdekken en geen poot uitstak toen een kopbal van De Jong (Siem de Jong!) uiterst langzaam binnen stuiterde. :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » wo mar 16, 2016 1:38 am

Jöhnk schreef:De Jong had zich niet moeten laten wisselen.
Vind ik ook.

Kom op, je hebt kramp en die wedstrijd duurt nog een paar minuutjes. Met strafschoppen duurt het altijd nog een hele tijd, voordat jij aan het einde van een serie zelf aan de beurt bent ben je al weer ruim 15 minuten verder. Ga ff op de grond liggen en laat je een kwartier trekken door Bruma en schiet vervolgens nummer 5 binnen.

Dan heb je faalhaas Narsingh niet meer nodig want die staat dan überhaupt niet in het veld.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo mar 16, 2016 8:16 am

Drie minuten ook nog. Wissel hem dan eerder. Had ik overigens ook gedaan. Aan Luuk had je op een gegeven moment weinig.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » wo mar 16, 2016 8:25 am

Cruijff schreef:Narsingh is de über loser van PSV
Yep, hij heeft z'n uitstraling ook niet mee he. Geen fanatisme, helemaal niks.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » wo mar 16, 2016 8:36 am

Ik kan me de tijd nog goed herinneren dat 90% van dit forum hem heel graag naar Ajax zag komen en ervan baalde dat hij naar PSV ging. :smallgrin.gif:

Maher, precies hetzelfde. De wereld was te klein voor sommige. :hypocrite.gif:
YNWA

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » wo mar 16, 2016 8:51 am

Vond wel dat duidelijk werd dat de Luuk de Jong eredivisie waardig is. Op zo'n hoger platform kan hij als spits weinig betekenen. Doorkoppen en kaatsen gaat redelijk maar aan de bal compleet kansloos.

Dit is wel het beste scenario mogelijk voor as. zondag
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » wo mar 16, 2016 9:23 am

Zoet had 1 penalty wel mogen hebben trouwens...

'hij keepte geweldig' ..... mwoa, alle ballen waren recht op hem af, geen 1 bal in de hoek deze wedstrijd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » wo mar 16, 2016 9:25 am

Mano schreef:Vond wel dat duidelijk werd dat de Luuk de Jong eredivisie waardig is. Op zo'n hoger platform kan hij als spits weinig betekenen. Doorkoppen en kaatsen gaat redelijk maar aan de bal compleet kansloos.

Dit is wel het beste scenario mogelijk voor as. zondag
Atletico heeft natuurlijk wel een enorm sterke verdediging he... Zelfs in de Liga krijgen ze amper wat tegen. Vond dat De Jong zich aardig staande hield tegen met name Godin. Ik heb de TV na 90 minuten uitgezet. De verlenging is altijd een gedrocht waarin niks gebeurt en penalty's vind ik maar een anti-climax. Ik had het PSV gegund. Goed voor de club en het aanzien van de Nederlandse competitie. Cocu had z'n team aardig neergezet.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » wo mar 16, 2016 9:30 am

Ja Cocu had de bus aardig geparkeerd, misschien moet Ajax dat zondag ook maar eens doen.
YNWA

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo mar 16, 2016 9:40 am

generaal schreef: Enfin, ik ben ondanks de teleurstelling trots op deze ploeg.
Kan ik toch niet helemaal rijmen. Voor de heenwedstrijd had je een 2-0 voor psv en een veel sterker middenveld in het vizier. Daar kwam in realiteit niets van terecht. Van de 210 minuten was Atletico 200 minuten de bovenliggende partij.

Het is dat Atletico moeite heeft met scoren en dat Zoet 2 heroische wedstrijden speelde... Niettemin een prima teamprestatie van psv, qua 'hakken in het zand' weerden ze zich op on-Nederlandse wijze. Ik zag Heerenveen en NEC dat aug. weekend ook al doen, hopelijk vindt dat navolging.

De wissel van LdJ deed een beetje denken aan die van RvP tegen Argentinie. Aanvoerder eraf is nooit een goed signaal, zeker niet met een penaltyreeks in het verschiet.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » wo mar 16, 2016 10:07 am

InnerHarbour schreef:Ja Cocu had de bus aardig geparkeerd, misschien moet Ajax dat zondag ook maar eens doen.
Met Van der Hoorn en Viergever in het centrum van de verdediging :drecul.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » wo mar 16, 2016 10:14 am

Ook met 5 of 6......... :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » wo mar 16, 2016 10:17 am

Zo gek is het nog niet, die El hapseflats is toch snel, dat Duitsertje, 5 man achterin en gokken op de counter.
YNWA

Plaats reactie