Daar zat gisteren ook een steekje los bij deze achterlijk pisnek ..Na slaan van Ajax-assistent: aanklager start vooronderzoek naar FC Groningen-keeper Etienne Vaessen
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar FC Groningen-doelman Etienne Vaessen naar aanleiding van de gebeurtenissen na afloop van FC Groningen-Ajax.
In een statement geeft de aanklager aan: ,,De aanklager betaald voetbal heeft op tv-beelden van de opstoot na afloop van de wedstrijd FC Groningen - Ajax waargenomen dat FC Groningen keeper Etienne Vaessen herhaaldelijk op agressieve wijze de confrontatie zoekt met spelers en/of stafleden van Ajax en hij een speler of staflid van Ajax, die op de grond zit, slaat. Op basis hiervan start de aanklager een vooronderzoek. In dezelfde wedstrijd ontving Etienne Vaessen zijn vijfde gele kaart waarmee de speler automatisch geschorst is voor de eerstvolgende wedstrijd.”
FC Groningen- AFC Ajax woe 14 mei 20:00 uur
Moderator: mods
Re: FC Groningen- AFC Ajax woe 14 mei 20:00 uur
Blij met de punten ...
Eens hoor. We zijn gisteren sowieso echt een paar keer goed genaaid door de scheidsrechter.
Maar dan nog… 10 man. Wauw
IK GELOOF!!!!!!
Zie nu de beelden van de meppende Vaessen na de wedstrijd. Is die jongen een psychopaat of zo? Zulk extreem wangedrag moet je echt keihard bestraffen, geef hem maar zes maanden schorsing of zo.
Na de wedstrijd? Hij begon al tijdens de wedstrijd klappen uit te delen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Jinne
- Site Admin
Niet meer hersteld na de botsing met Brobbey vorig seizoen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
In het AD staat nu een artikel over Vaessen: "Kamikazekeeper drijft Ajax tot wanhoop. Dit is Etienne Vaessen die als beveiliger aan de dood ontsnapte." Ze maken er nog een soort held van ook, die lamlul.
Ja echt ongelofelijk. Al die haters tegen Ajax. Ik hoop echt dat ie 12 wedstrijden krijgt ofzo. Niet dat we er wat aan hebben. Had liever gezien dat er tijdens de wedstrijd was ingegrepen. Toch niet normaal dat dit allemaal wordt toegestaan.ferry schreef:In het AD staat nu een artikel over Vaessen: "Kamikazekeeper drijft Ajax tot wanhoop. Dit is Etienne Vaessen die als beveiliger aan de dood ontsnapte." Ze maken er nog een soort held van ook, die lamlul.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Matrheus had die bal wel gehad in 99e minuut
Ik moet zeggen dat ik meer vrede heb met een keeper die oprecht dacht een bal te moeten oppakken dan het gekloot van Pasveer woensdag.
IK GELOOF!!!!!!
+1 .. Misschien ook weer ( maar dit is echt achteraf makkelijk natuurlijk ) de verkeerde keuze ..
Blij met de punten ...
Het was ACHTERAF zeker de verkeerde keuze.
Tegen NEC hebben we geen voetballende keeper nodig en tegen Groningen ging Pasveer twee keer de fout in en was het voetballend ook een drama.
Pasveer is klaar. Lijkt mij wel echt een prima kerel overigens.
Tegen NEC hebben we geen voetballende keeper nodig en tegen Groningen ging Pasveer twee keer de fout in en was het voetballend ook een drama.
Pasveer is klaar. Lijkt mij wel echt een prima kerel overigens.
IK GELOOF!!!!!!
Haha, dit weekend kan me gestolen worden.
Dit competitieseizoen is klaar. 'dood'.
Op naar 25/26.
Dit competitieseizoen is klaar. 'dood'.
Op naar 25/26.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring