FC Groningen- AFC Ajax woe 14 mei 20:00 uur

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Trab
AT Toto winner 04/05

Re: FC Groningen- AFC Ajax woe 14 mei 20:00 uur

Bericht door Trab » do mei 15, 2025 7:40 am

Lionel schreef:
Trab schreef:
wo mei 14, 2025 10:21 pm
Yopii schreef: Exact.
De vraag is of een andere trainer aanvallend meer uit deze selectie zou halen zonder dat het ten koste gaat van de restverdediging. We komen uit een seizoen met 61 tegengoals en waarin we verloren van een amateurclub in de beker en zijn afgedroogd in de Kuip.
Er zit gewoon heel weinig creativiteit in deze selectie. Onze beste linie is de verdediging waar helaas Baas uit weggevallen is de laatste wedstrijden. Er moet gewoon creativiteit gekocht worden. Wat dat betreft mogen we hem dankbaar zijn dat hij plek 2 gehaald heeft. Dat zorgt in ieder geval voor wat extra cash om de selectie te versterken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben hem ook zeker dankbaar voor plek 2 maar de teringzooi van de laatste 4 wedstrijden zet mij toch aan het denken. Daarbij spelen we zo ongelooflijk slecht. Het is echt om te janken.
De teringzooi is niet alleen zijn schuld. Behalve tegen NEC dan met die rare opstelling en wissels. Utrecht uit speelden we een geweldige 1e helft. Beetje zoals PSV uit. Alleen gaat Hato dan 2x kinderlijk in de fout. Daar heb je ook mee te maken. Hato en Taylor waren de motor van de ploeg maar zijn de laatste wedstrijden hopeloos uit vorm. Taylor mist zowel tegen Sparta en NEC voor open doel. Lijkt wel of alle energie weg is bij hem.
Kracht van Farioli dit seizoen was dat hij er een team van gemaakt heeft dat zich goed kan instellen op sterke tegenstanders en onder de druk uit kan voetballen. Dat laatste is al heel wat want dat lukte de laatste seizoenen voor geen meter.
Tegen tegenstanders die het initiatief aan ons laten is de opbouw te traag. Dat moet echt beter. Maar nogmaals, je kan de bal wel sneller rond laten gaan, als je niemand op het middenveld hebt die een steekbal kan geven of een individuele actie heeft, je op de vleugels spelers hebt die te traag zijn of constant op de grond liggen of iedere vorm van overzicht missen, je een spits hebt die constant verkeerd positie kiest, ieder kopduel verliest, steeds te laat in de bal komt, niet rustig kan afronden en kan koppen. Tsja, dan wordt het lastig hè? En dan is het nog de vraag of onze achterhoede met Sutalo en de trage Henderson ervoor met zoveel ruimte in de rug kunnen spelen.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do mei 15, 2025 7:45 am

Beginnend vanaf komende maandag... je zult en moet investeren in een dubbele bezetting met diepgang op de flanken.. " Brobbey" bedanken " Pasveer bedanken.. puur qua leeftijd .. als traore gehuurd is dan ook echt adieu...
Henderson zal vertrekken ook Hato en Taylor die verhuurd zijn , wederom verhuren,verkopen of contract ontbinden.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do mei 15, 2025 7:50 am

Alexander schreef:
wo mei 14, 2025 11:30 pm
Wat een teleurstelling dit zeg. Ik ben er kapot van.
Ik ook. Heb ook niet meer te zeggen en wil hier het liefst ook gewoon nooit meer aan denken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Alexander

Bericht door Alexander » do mei 15, 2025 8:09 am

Pff, een nachtje slapen heeft me er nog niet echt bovenop geholpen. Dit is voor mij vergelijkbaar met Tomasson in Milaan, waar ik als jonge jongen in het stadion zat. Misschien net iets minder dan Tottenham thuis, maar het komt dicht in de buurt. Een mokerslag. Ik kan het gewoon niet begrijpen dat Sutalo met zijn ervaring en goede seizoen op die plek zo een domme overtreding maakt. Daar valt ook niet tegenop te coachen.

Ik word ook moe van dat gehak op Farioli. Het is wel even wat makkelijker om kampioen te worden met Lang en Perisic op de vleugel dan met Godts en Traore. En Tillman op het middenveld of lamme Berghuis is ook wel een verschilletje. Die jongen heeft het met de selectie die we hebben geweldig gedaan. Het seizoen is net wat te lang. Spelers kunnen het in de laatste fase niet meer aan, mede ook door wat ongelukkige blessures.

Toppie

Bericht door Toppie » do mei 15, 2025 8:32 am

Die keeper van Groningen Vaessen die krijgt nog 10 duels schorsing en een doodsklap :1evil.gif:

Van Sparta verwacht ik niet veel die hebben plek 9 voor uefa playoffs niet meer in de hand
Laatst gewijzigd door Toppie op do mei 15, 2025 8:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 15, 2025 8:38 am

Alexander schreef:
do mei 15, 2025 8:09 am
Pff, een nachtje slapen heeft me er nog niet echt bovenop geholpen. Dit is voor mij vergelijkbaar met Tomasson in Milaan, waar ik als jonge jongen in het stadion zat. Misschien net iets minder dan Tottenham thuis, maar het komt dicht in de buurt. Een mokerslag. Ik kan het gewoon niet begrijpen dat Sutalo met zijn ervaring en goede seizoen op die plek zo een domme overtreding maakt. Daar valt ook niet tegenop te coachen.

Ik word ook moe van dat gehak op Farioli. Het is wel even wat makkelijker om kampioen te worden met Lang en Perisic op de vleugel dan met Godts en Traore. En Tillman op het middenveld of lamme Berghuis is ook wel een verschilletje. Die jongen heeft het met de selectie die we hebben geweldig gedaan. Het seizoen is net wat te lang. Spelers kunnen het in de laatste fase niet meer aan, mede ook door wat ongelukkige blessures.
+1.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Arthur

Bericht door Arthur » do mei 15, 2025 9:14 am

De wedstrijd tegen Tottenham was bij mij ook wel het ergste wat ik als supporter heb meegemaakt. Ondanks het mooie seizoen toen heb ik nooit zin om er iets van terug te kijken.

Daaronder zitten een paar gevallen waar gisteravond ook bijhoort:
- Het weggooien van de titel tegen De Graafschap
- Laatste minuut uitgeschakeld door AC Milan in kwartfinale CL
- In 2007 niet in staat zijn de titel te pakken terwijl die mogelijkheid er uit het niks ineens was (wij zijn alleen in staat om het onverwachts weg te geven, niet onverwachts te pakken)

Als we op een gematigde wijze 2e waren geworden dan was het een prima seizoen geweest. Nu is het gewoon zwaar kut, ongeacht alle bespiegelingen.
Vorig jaar was een van onze slechtste seizoenen ooit, maar heb ik dit gevoel niet zo gehad.

Alexander

Bericht door Alexander » do mei 15, 2025 9:28 am

Arthur schreef:
do mei 15, 2025 9:14 am

- In 2007 niet in staat zijn de titel te pakken terwijl die mogelijkheid er uit het niks ineens was (wij zijn alleen in staat om het onverwachts weg te geven, niet onverwachts te pakken)
Dat gevoel heb ik ook ja. We zijn er niet goed, zeg maar ronduit slecht in, om het onverwachte te pakken.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » do mei 15, 2025 9:46 am

Alexander schreef:
do mei 15, 2025 8:09 am

Komt niet vaak voor, maar Alex +1.

En dan zijn er hier gewoon jokers geweest die (wellicht om te trollen) met droge ogen beweren dat Psv helemaal geen betere selectie heeft dan dit Ajax.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 15, 2025 9:53 am

Arthur schreef:
do mei 15, 2025 9:14 am
De wedstrijd tegen Tottenham was bij mij ook wel het ergste wat ik als supporter heb meegemaakt. Ondanks het mooie seizoen toen heb ik nooit zin om er iets van terug te kijken.

Daaronder zitten een paar gevallen waar gisteravond ook bijhoort:
- Het weggooien van de titel tegen De Graafschap
- Laatste minuut uitgeschakeld door AC Milan in kwartfinale CL

Als we op een gematigde wijze 2e waren geworden dan was het een prima seizoen geweest. Nu is het gewoon zwaar kut, ongeacht alle bespiegelingen.
Vorig jaar was een van onze slechtste seizoenen ooit, maar heb ik dit gevoel niet zo gehad.
Ook hier +1. Prima verwoord.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

999

Bericht door 999 » do mei 15, 2025 9:57 am

Je verliest 10 punten in 4 wedstrijden , je haalt 1 punt thuis tegen ene Sparta en Nec ( nog nooit thuis van verloren ) omdat je trainer er een zooi van maakt, de groep maar 1 truukje heeft geleerd en dan mag je geen commentaar hebben van de droeftoeter op de trainer , lol ..

Tis dat je CL. heb gehaald, want anders zou iedereen hem hier affakkelen.

Wat was het een tijdje geleden nog, de master coach, en de masterclas .. Nou dit was zijn examen .. volledig gezakt ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » do mei 15, 2025 10:14 am

Trab schreef:
do mei 15, 2025 7:40 am
Lionel schreef:
Trab schreef:
wo mei 14, 2025 10:21 pm

De vraag is of een andere trainer aanvallend meer uit deze selectie zou halen zonder dat het ten koste gaat van de restverdediging. We komen uit een seizoen met 61 tegengoals en waarin we verloren van een amateurclub in de beker en zijn afgedroogd in de Kuip.
Er zit gewoon heel weinig creativiteit in deze selectie. Onze beste linie is de verdediging waar helaas Baas uit weggevallen is de laatste wedstrijden. Er moet gewoon creativiteit gekocht worden. Wat dat betreft mogen we hem dankbaar zijn dat hij plek 2 gehaald heeft. Dat zorgt in ieder geval voor wat extra cash om de selectie te versterken.

Ik ben hem ook zeker dankbaar voor plek 2 maar de teringzooi van de laatste 4 wedstrijden zet mij toch aan het denken. Daarbij spelen we zo ongelooflijk slecht. Het is echt om te janken.
De teringzooi is niet alleen zijn schuld. Behalve tegen NEC dan met die rare opstelling en wissels. Utrecht uit speelden we een geweldige 1e helft. Beetje zoals PSV uit. Alleen gaat Hato dan 2x kinderlijk in de fout. Daar heb je ook mee te maken. Hato en Taylor waren de motor van de ploeg maar zijn de laatste wedstrijden hopeloos uit vorm. Taylor mist zowel tegen Sparta en NEC voor open doel. Lijkt wel of alle energie weg is bij hem.
Kracht van Farioli dit seizoen was dat hij er een team van gemaakt heeft dat zich goed kan instellen op sterke tegenstanders en onder de druk uit kan voetballen. Dat laatste is al heel wat want dat lukte de laatste seizoenen voor geen meter.
Tegen tegenstanders die het initiatief aan ons laten is de opbouw te traag. Dat moet echt beter. Maar nogmaals, je kan de bal wel sneller rond laten gaan, als je niemand op het middenveld hebt die een steekbal kan geven of een individuele actie heeft, je op de vleugels spelers hebt die te traag zijn of constant op de grond liggen of iedere vorm van overzicht missen, je een spits hebt die constant verkeerd positie kiest, ieder kopduel verliest, steeds te laat in de bal komt, niet rustig kan afronden en kan koppen. Tsja, dan wordt het lastig hè? En dan is het nog de vraag of onze achterhoede met Sutalo en de trage Henderson ervoor met zoveel ruimte in de rug kunnen spelen.

Dit weet je dus helemaal niet want dat heeft nooit en te nimmer geprobeerd. Hij is hier gekomen met dit truukje, wat dus heel veel voetbal er uit heeft gesloopt, en verder is ie bijna nooit gekomen . Hij wil ( of durft ) geen risicoos te nemen.Met zijn wisselbeleid zouden onze spelers nu topfit moeten zijn, integedeel dus.

Gisteren ook weer, Groningen valt aan met 3 spelers, en wij sprinten terug met 9 spelers,.cordon rond de zestien .. Weg omschakel mogelijkheid, weg aanval want die moeten dus van Farioli ook 35 meter mee terug sprinten .

Zelfde bij de 2 - 2 , allemaal mee verdedigen, chaos troef, resultaat ken je ..

Het probleem in jou ( jullie ) objectiviteit is dat ie ( met dit, ondanks dit) voetbal de CL. heeft gehaald, haal dat is een keer weg en kijk dan wat er overblijft van de Masterclas
coach, lol ( en kom niet met Psv , Feyenoord want jij en ik wetenbdat het toen mede dankzij feyenoord, Psv goed mee zat )
Blij met de punten ...

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » do mei 15, 2025 10:16 am

999 schreef:
do mei 15, 2025 10:14 am
Trab schreef:
do mei 15, 2025 7:40 am
Lionel schreef: Ik ben hem ook zeker dankbaar voor plek 2 maar de teringzooi van de laatste 4 wedstrijden zet mij toch aan het denken. Daarbij spelen we zo ongelooflijk slecht. Het is echt om te janken.

Dit weet je dus helemaal niet want dat heeft nooit en te nimmer geprobeerd. Hij is hier gekomen met dit truukje, wat dus heel veel voetbal er uit heeft gesloopt, en verder is ie bijna nooit gekomen . Hij wil ( of durft ) geen risicoos te nemen.Met zijn wisselbeleid zouden onze spelers nu topfit moeten zijn, integedeel dus.

Gisteren ook weer, Groningen valt aan met 3 spelers, en wij sprinten terug met 9 spelers,.cordon rond de zestien .. Weg omschakel mogelijkheid, weg aanval want die moeten dus van Farioli ook 35 meter mee terug sprinten .

Zelfde bij de 2 - 2 , allemaal mee verdedigen, chaos troef, resultaat ken je ..

Het probleem in jou ( jullie ) objectiviteit is dat ie ( met dit, ondanks dit) voetbal de CL. heeft gehaald, haal dat is een keer weg en kijk dan wat er overblijft van de Masterclas
coach, lol ( en kom niet met Psv , Feyenoord want jij en ik wetenbdat het toen mede dankzij feyenoord, Psv goed mee zat )
Afbeelding
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

ferry

Bericht door ferry » do mei 15, 2025 10:22 am

Ik ben er wel kapot van hoor. Zoals zo vaak gememoreerd hier: als je van tevoren dit seizoen had mogen tekenen voor de 2e plaats dan had iedereen hier meteen zijn handtekening gezet. Het 'probleem' is dat Farioli en team het goed hebben gedaan wat resultaten betreft. Het voetbal was niet geweldig nee, ben ik met de criticasters eens, maar ik denk ook niet dat fris aanvallend Ajax voetbal mogelijk is met dit team. Dus ik heb alle begrip voor het realisme van Farioli. De man heeft er ook een team van gebouwd, wat dingen veranderd die goed bleken uit te pakken. Denk aan Baas centraal, Hato links. Hij heeft ook de fitheid van de spelers verbeterd, in ieder geval waren de spelers in staat om het grootste gedeelte van het seizoen in wedstrijden tot het einde te blijven knokken. En dat was waarschijnlijk ook het probleem: er waren veel teveel wedstrijden waar het op knokken aankwam tot in de laatste minuut. En zoveel energie in zoveel wedstrijden gooien was misschien wel teveel want nu aan het eind van het seizoen lijkt de pijp leeg te zijn. Of dat stress is of vermoeidheid, we weten het niet.

Ik was wel fan van Farioli en denk nog steeds dat hij het beste uit dit team heeft weten te halen, maar het is ook duidelijk dat het team aan het eind te kort kwam, en dat is ook zijn verantwoordelijkheid. Ik vond ook het krampachtig vermijden van het woord 'kampioenschap' een beetje overdreven. Het zou me niet verbazen dat hij daarmee de druk juist verhoogd heeft omdat er door zijn gedrag veel meer nadruk op kwam te liggen.
Hij zal ook nog moeten leren, en zal dit ongetwijfeld meenemen in zijn volgende jaar of volgende baan. De kans dat hij nog een jaar bij Ajax blijft lijkt me wel toegenomen door de ineenstorting in de laatste westrijden. Denk niet dat veel clubs zitten te wachten op een coach die een resultaat niet over de streep kan trekken vanuit een zeer goede positie.

Yopii

Bericht door Yopii » do mei 15, 2025 10:27 am

En dan zijn er hier gewoon jokers geweest die (wellicht om te trollen) met droge ogen beweren dat Psv helemaal geen betere selectie heeft dan dit Ajax.
Wie dan? Namen en citaten graag.
PSV heeft in een wak gezeten, dat is iets anders dan dat het een slechte selectie heeft.
Toen we nog niet wisten wie de nieuwe trainer zou worden dit seizoen was de keus een buitenlandse trainer of Pascal Janssen. Dat waren zo’n beetje de opties. Nou ik weet zeker dat we met die laatste weer als 5e waren geëindigd.
Voor Kroes misschien wel. :smallgrin.gif:
Ik heb voor het eerst dit seizoen een wedstrijd van Ajax gezien. Maar wat mij vooral opviel is dat het opportunistische hotseknotsbegoniavoetbalgehalte veel hoger is dan vroeger bij Ajax. Toch vaak snel de lange bal richting Brobbey of Weghorst. Dat kan soms natuurlijk werken, maar toch had ik van Ajax wat meer goed voetbal over de grond verwacht.
Precies dit.
Farioli probeert ook nog aan te geven dat het de Amsterdammers niet altijd meezat in de afgelopen weken. 'Als je naar de wedstrijden en de statistieken kijkt, dan zeggen de cijfers dat we een punt moesten pakken in Utrecht, drie tegen Sparta en drie tegen NEC.
Flikker toch op, man! :1evil.gif:

0-4, 2-2, 0-3, 2-2. Dat zijn de cijfers waar het om gaat, laat die alternatieve waarheden maar zitten.
En dan door het seizoen heen - na de vorige seizoenen plus deze brandhout selectie- dat zure, hautaine, verongelijkte Valentijn D toontje bij sommigen hier hoe Ajax onwaardig die buitenstaander/lander ‘ons’ liet spelen…
Ik woon in een stad met 170 nationaliteiten. Dat FF een buitenlander is, interesseert me geen donder.
Denk niet dat veel clubs zitten te wachten op een coach die een resultaat niet over de streep kan trekken vanuit een zeer goede positie.
Dat is zo, maar binnen Ajax zal er ook gemor zijn. Het is maar in hoeverre Kroes, Blind en Van Gaal hem rugdekking geven. Dit echec blijft wel hangen.
Tevreden? Joey, Voetske, Mattie en co?
Koop een boksbal of zo. :1evil.gif:
Laatst gewijzigd door Yopii op do mei 15, 2025 11:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » do mei 15, 2025 10:33 am

Cluijffert schreef:
do mei 15, 2025 5:49 am

Tevreden? Joey, Voetske, Mattie en co?
Vraag effe of dat iemand je luier verwisselt, volgens mij lig je weer nat en in de ..
Blij met de punten ...

bryan

Bericht door bryan » do mei 15, 2025 11:15 am

Hoe kan het zijn dat de VAR niet een donkere geel / rode kaart geeft aan Vaessen? Vrije trap Ajax, wedstrijd voorbij, und alles klar.

Dat gezegd, PSV heeft een doelsaldo netto 29 meer dan Ajax, dus ja. Je moet gewoon 3-1 hier voor staan en niets aan de hand als Groningen toch een tweede maakt.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mei 15, 2025 12:06 pm

Dat kwam omdat die bosmongool van een Berghuis ineens zijn ervaring van anderhalf decennium profvoetballen overboord gooide en besloot om op een zwaar verstandelijk beperkte manier buitenspel te gaan staan bij die voorzet van Weghorst.

Maar goed dat is slechts een symptoom van een snoeihard falend Ajax.

Ik zit kapot. En ga er verder niks meer over zeggen.

Yopii

Bericht door Yopii » do mei 15, 2025 12:12 pm

Dat kwam omdat die bosmongool van een Berghuis ineens zijn ervaring van anderhalf decennium profvoetballen overboord gooide en besloot om op een zwaar verstandelijk beperkte manier buitenspel te gaan staan bij die voorzet van Weghorst.
Beetje boos, Weekend Cees? :smallgrin.gif:

Ondanks alles moet ik lachen om jouw formulering. :smallgrin.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » do mei 15, 2025 12:15 pm

Veassen wordt door de tuchtcommissie behandeld wel of geen straf Lijkt me vrij duidelijk Slaan bewezen betekent heel veel wedstrijden geschorst

Wouter

Bericht door Wouter » do mei 15, 2025 12:36 pm

bryan schreef:
wo mei 14, 2025 11:12 pm
Zag bij beide goals niet best uit.

Hij is goed bij meevoetballen en uitstekend bij één tegen één situaties. Maar bij hoge ballen staat ie vaak gewoon naast.
Het blijft toch ook een vreemd verhaal. Een aardige eredivisiekeeper die altijd in de middenmoot of de subtop heeft gespeeld gaat op een leeftijd waarop anderen de handschoenen aan de wilgen hangen naar Ajax en is daar nog jarenlang eerste keeper. Ik begreep dat hij het nog best redelijk heeft gedaan de laatste jaren, maar het zegt ook iets over Ajax dat er niet een talentvolle jonge keeper is die de top gaat bestormen.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 15, 2025 12:58 pm

Pasveer zag er echt beroerd uit. Die moet je in de zomer lekker laten gaan. Armoede hoor. En aan de bal vind ik hem ook niet bijzonder. Gisteren, toen de druk aanwezig was, zag je toch ook niks boeiends aan de bal? Hij was zelfs veel te traag. Niet gek. De man is 40+
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » do mei 15, 2025 1:20 pm

Wouter schreef:
do mei 15, 2025 12:36 pm
bryan schreef:
wo mei 14, 2025 11:12 pm
Zag bij beide goals niet best uit.

Hij is goed bij meevoetballen en uitstekend bij één tegen één situaties. Maar bij hoge ballen staat ie vaak gewoon naast.
Het blijft toch ook een vreemd verhaal. Een aardige eredivisiekeeper die altijd in de middenmoot of de subtop heeft gespeeld gaat op een leeftijd waarop anderen de handschoenen aan de wilgen hangen naar Ajax en is daar nog jarenlang eerste keeper. Ik begreep dat hij het nog best redelijk heeft gedaan de laatste jaren, maar het zegt ook iets over Ajax dat er niet een talentvolle jonge keeper is die de top gaat bestormen.
Dat verbaast me al jaren. Ajax heeft zelden een goede keeper.

Pasveer kwam ook nog terug van een blessure, en blessures hakken erin op die leeftijd.

Die Mattheus gaan we vast overnemen, die zat bij Braga op de bank. :confused.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mei 15, 2025 1:37 pm

Dat ligt inderdaad wel voor de hand, ervan uitgaande dat Farioli blijft.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do mei 15, 2025 1:39 pm

Toppie schreef:
do mei 15, 2025 12:15 pm
Veassen wordt door de tuchtcommissie behandeld wel of geen straf Lijkt me vrij duidelijk Slaan bewezen betekent heel veel wedstrijden geschorst
Waar heb je een Var voor ? Nogmaals de 2 thuis wedstrijden hebben Ajax de das omgedaan , maar gisteren bij rechtvaardige var had die Brabander ook direct rood moeten krijgen.. Hij greep ook Taylor bij de strot..
Weer op zoek naar een Interim coach..

Plaats reactie