De plannen van Bergkamp en Jonk

Alles over de toekomstige Godenzonen; de jeugd.

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: De plannen van Bergkamp en Jonk

Bericht door Yopi » zo feb 10, 2013 1:52 pm

Ik kan tussen de regels door lezen, ook als die zwartgemaakt zijn. :hypocrite.gif:

Dat rapportje zegt me niet zoveel, zoals rapportjes in het algemeen me niet zoveel zeggen. Het gaat toch om de uitvoering. Ik wacht rustig af, geef het de tijd, dan zien we over een of twee jaar wel waar we staan.

jabu

Bericht door jabu » zo feb 10, 2013 1:54 pm

Eigenlijk is dit rapport zo te zien veel langer, het is alleen in telegramstijl geschreven. Als je de plaatjes en organogrammen dan ook nog eens uitschrijft kan je een boek uitbrengen. :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 10, 2013 1:58 pm

Yopi schreef:Daar stond dat Coronel, VDB, Blind en al hun medestanders dood moesten. :hypocrite.gif:
:drecul.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 10, 2013 2:05 pm

Yopi schreef:Ik kan tussen de regels door lezen, ook als die zwartgemaakt zijn. :hypocrite.gif:

Dat rapportje zegt me niet zoveel, zoals rapportjes in het algemeen me niet zoveel zeggen. Het gaat toch om de uitvoering. Ik wacht rustig af, geef het de tijd, dan zien we over een of twee jaar wel waar we staan.
Exact. Het rapport Coronel telde heel veel woorden. Maar hoeveel daarvan zijn er ook waargemaakt? :confused.gif: En wat te denken van het rapport van Louis. Dat was net een paar dagen klaar, en toen stapte de schrijver op.

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 10, 2013 2:08 pm

Jöhnk schreef: En wat te denken van het rapport van Louis. Dat was net een paar dagen klaar, en toen stapte de schrijver op.
Je denkt toch niet dat die over het paard getilde VMBO-sportleraar dat rapport zelf heeft geschreven? :blush.gif:

Kent iemand het Masterplan nog? Bij zoveel gebundeld vakmanschap sneeuwde de mislukte WK-kwalificatie natuurlijk onder. :hypocrite.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 10, 2013 2:12 pm

Vreemd: topic over de plannen van Bergkamp en Jonk en in "no time" wordt Van Gaal er weer bijgehaald en dat door iemand die graag(?) het woord relevant gebruikt.

Ik denk dat het lezen ervan niet nodig is, de reacties op het opvragen alleen al zijn duidelijk genoeg "als door een adder gebeten".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo feb 10, 2013 2:20 pm

Lijkt me inderdaad dat je het niet hoeft te lezen. Ik heb het in ieder geval niet gelezen. De praktijk heeft me geleerd dat dat weinig zin heeft. Dergelijke rapporten worden namelijk vaak om de verkeerde redenen geschreven. (Niet om uit te voeren, maar omdat iemand dat verlangt, bijvoorbeeld. Of om indruk te maken, of om op de voorzittersstoel terecht te komen.)

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 10, 2013 2:22 pm

Jöhnk schreef:Lijkt me inderdaad dat je het niet hoeft te lezen. Ik heb het in ieder geval niet gelezen. De praktijk heeft me geleerd dat dat weinig zin heeft. Dergelijke rapporten worden namelijk vaak om de verkeerde redenen geschreven. (Niet om uit te voeren, maar omdat iemand dat verlangt, bijvoorbeeld. Of om indruk te maken, of om op de voorzittersstoel terecht te komen.)
Wilde alleen zien of er echt in stond dat Ajax naar de Europese top zou gaan, maar dat mag ik blijkbaar niet lezen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

jabu

Bericht door jabu » zo feb 10, 2013 2:43 pm

Ik hoop niet dat dit rapport is geschreven om indruk te maken want zelfs op het VMBO van wimpey's nieuwste duivelsverschijning zou dit een onvoldoende opleveren. Uiteindelijk telt uiteraard de uitvoering.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 10, 2013 5:09 pm

Jabu schreef:Ik hoop niet dat dit rapport is geschreven om indruk te maken want zelfs op het VMBO van wimpey's nieuwste duivelsverschijning zou dit een onvoldoende opleveren. Uiteindelijk telt uiteraard de uitvoering.
De uitvoering kon vanmiddag bewonderd worden, maar wat het cijfer betreft, ik heb de indruk dat in het onderwijs in Nederland al snel een voldoende gegeven wordt.

zeux

Bericht door zeux » zo feb 10, 2013 5:19 pm

Jöhnk schreef:Lijkt me inderdaad dat je het niet hoeft te lezen. Ik heb het in ieder geval niet gelezen. De praktijk heeft me geleerd dat dat weinig zin heeft. Dergelijke rapporten worden namelijk vaak om de verkeerde redenen geschreven. (Niet om uit te voeren, maar omdat iemand dat verlangt, bijvoorbeeld. Of om indruk te maken, of om op de voorzittersstoel terecht te komen.)
Fijn dat het doel van Cruijff Inc. je ook duidelijk is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do feb 14, 2013 1:29 pm

Hoe goed is jullie Grieks?

http://sports-academies.gr/scout/6225-sports

Lezen kan ik het nog wel. Het gaat over James Efmorfides. Hij zou een driejarig contract getekend hebben.

Geen champagne...

Ook zou de 15-jarige Griek Dimitri Silvestridis van Panathinaikos zijn overgenomen. Hij zou al vanaf de zomer bij Ajax zitten. Vreemd verhaal, ik ben zijn naam nog niet tegengekomen in wedstrijdverslagen. Weet jij hier iets van, D_Skilled?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do feb 14, 2013 2:44 pm

Yopi schreef:Hoe goed is jullie Grieks?

http://sports-academies.gr/scout/6225-sports

Lezen kan ik het nog wel. Het gaat over James Efmorfides. Hij zou een driejarig contract getekend hebben.

Geen champagne...

Ook zou de 15-jarige Griek Dimitri Silvestridis van Panathinaikos zijn overgenomen. Hij zou al vanaf de zomer bij Ajax zitten. Vreemd verhaal, ik ben zijn naam nog niet tegengekomen in wedstrijdverslagen. Weet jij hier iets van, D_Skilled?
Three-year professional contract with Ajax signed 17 year old talented footballer James Evmorfidis.

These circumstances brought the 17 year old ace to return from where we started, but this time as a professional. spite of the young and the thirst for football amply demonstrated that when the Greek wants ... can achieve a lot!

The Dutch club then bet on talent and eventually offered him a professional contract for three years and will train with the teams U-17 and U-19.

Recently, it was invited to the National Team for the friendly against Austria.

The'' Who is Who'' James Evmorfidis ...

The first who saw the talent James was Evmorfidis Stelios Manolas, who sent his personal friend and coach, Miltos Karatzas.

Within a year the Evmorfidis is crazy everyone with his skills, attracting the interest of Ajax.

In Holland, the little James went at the age of eight years, staying there for a year, but quickly spotted by the "hounds" of Real Madrid. The Spaniards have submitted a proposal to the Ajax to acquire 9chronou (then) Greek and ace transcription concluded with the signing of the contracts.

Then joined the academies of Barcelona and the famous "La Masia".
:confused.gif:

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » do feb 14, 2013 2:59 pm

Er schijnt een keer een uitzending over hem geweest te zijn:

http://www.ajaxshowtime.com/videoberich ... -kro-.html

Rednose

Bericht door Rednose » vr feb 15, 2013 10:30 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef:Daar stond dat Coronel, VDB, Blind en al hun medestanders dood moesten. :hypocrite.gif:
:drecul.gif:
Nee joh, er stond dat Wlly en René waren geraadpleegd, maar bij nader inzien vond de eindredactie het niet verstandig dit te vermelden.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za feb 16, 2013 4:09 pm

Cruijff vandaag op de Toekomst:

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... ibune.html

De spelers van de A1 zullen het ook weten en lopen vast de poten onder hun gat uit.

jabu

Bericht door jabu » zo feb 17, 2013 12:26 am

Zal hij samen met Raiola zijn heengegaan...? :smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 17, 2013 9:27 am

Jabu schreef:Zal hij samen met Raiola zijn heengegaan...? :smallgrin.gif:
Welke betekenis van heengaan? :ajaxsmiley.gif:
1) Afreizen 2) Afsterven 3) Afzakken 4) Afmarcheren 5) Absenteren 6) Bezwijken 7) Doodgaan 8) Gaan 9) Het aftreden 10) Inrukken 11) Inslapen 12) Omkomen 13) Ontslapen 14) Opbreken 15) Opduvelen 16) Opkruien 17) Optrekken 18) Overlijden 19) Omheining 20) Opstappen 21) Sneuvelen 22) Sterven 23) Uitstappen 24) Vallen 25) Verdwijnen 26) Verlaten 27)

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo feb 17, 2013 1:31 pm

Jabu schreef:Zal hij samen met Raiola zijn heengegaan...? :smallgrin.gif:
Raiola doet in zijn vrije tijd vrijwilligerswerk, hij gaat op stap met demente ouderen. :hypocrite.gif:

Maar serieus, beetje dubbel natuurlijk voor Raiola. Hij scheldt op Cruijff maar door Cruijff wordt de opleiding van Ajax een goudmijn voor onze pizzabakker uit Haarlem.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo feb 17, 2013 1:37 pm

Tja, schelden met ziektes....dat verraadt toch enige frustratie. Toen Zlatan mislukte bij Barcelona had hij het ook al zo moeilijk.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo feb 17, 2013 2:06 pm

Hij heeft een maandje of wat geleden toch al zijn excuses aangeboden voor de uitdrukking demente eikel?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 17, 2013 3:07 pm

Ja, omdat hij het zielig vond voor de demente eikels. :excited.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo feb 17, 2013 3:27 pm

Zoals Jöhnk zegt, er spreekt frustratie uit. Met Jol bij Ajax zat Raiola geramd. Komt die Cruijff even langs en verpest alles... :smallgrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 17, 2013 4:48 pm

Cruijff schreef:Hij heeft een maandje of wat geleden toch al zijn excuses aangeboden voor de uitdrukking demente eikel?
Volgens mij alleen voor het woord "demente".

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 17, 2013 11:43 pm

Raiola vindt de rode kaart van Zlatan tegen Valencia onterecht. Hahaha.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie