Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Lionel

Bericht door Lionel »

Peter schreef:Timmer kan nog wel mee? Die vent wordt in december 37.
Ach, laat ze maar eerst geld investeren in verdedigers voordat ze aan Timmer gaan knutselen
IK GELOOF!!!!!!
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Ron Vlaar heeft opnieuw een zware knieblessure opgelopen. Bij een kijkoperatie in het ziekenhuis bleek vrijdag dat de verdediger schade heeft opgelopen aan zijn kruisband. De komende weken wordt bekeken welke strategie gevolgd zal worden voor het herstel van de blessure. Mogelijk zal Vlaar geopereerd worden aan de knie, maar een andere optie is dat hij via een revalidatietraject zal herstellen van de kwetsuur. De verwachting is hoe dan ook dat Vlaar niet binnen zes maanden terug op het veld zal zijn.

Vlaar miste het grootste deel van vorig seizoen door een inscheuring van de voorste kruisband in zijn linkerknie. Hieraan werd hij in oktober 2007 geopereerd. Vlaar kreeg te maken met een extra tegenslag, doordat hij een bacteriële infectie opliep. Hier was hij aan het begin van dit seizoen van hersteld, maar in de voorbereiding raakte hij geblesseerd aan de mediale band van zijn knie. Afgelopen week hervatte Vlaar de groepstraining, totdat het op de training van woensdag misging. In een duel met Kevin Hofland verdraaide hij zijn knie, met dus een beschadiging van de kruisband tot gevolg.
Feyenoord.nl

Zuur voor die jongen zeg..
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Na die afstraffing door Luca Toni is het met die jongen nooit meer goed gekomen.

Ze zullen hem daar zo onderhand wel afschrijven. Hij is er inmiddels al zo lang uit.
Nil volentibus arduum
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Lijkt me sterk. Als Bahia en Greene al een contractverlenging kunnen krijgen, dan kan hij dat ook wel.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
999

Bericht door 999 »

Van Bronckhorst onzeker voor Ajax

ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst kan zondagmiddag waarschijnlijk niet in actie komen in de klassieker tegen Ajax. De middenvelder van Feyenoord heeft nog teveel last van de klap op zijn hoofd die hij donderdagavond in het UEFA Cupduel tegen Kalmar FF kreeg.

De training van zaterdagochtend liet Van Bronckhorst aan zich voorbij gaan en vertrok met hoofdpijnklachten naar het ziekenhuis voor onderzoek.

De medische staf van Feyenoord beslist zondag definitief of 'Gio' kan meespelen. Zoals het er nu naar uit ziet is de kans klein dat hij tijdig hersteld zal zijn, meldt de website van de Rotterdammers.
Blij met de punten ...
Aristides

Bericht door Aristides »

De ziekenboeg is al jaren vol bij feyenoord. Ik heb wel namen gezien van geblesseerde spelers die niet eens een vaste plaats hadden in Jong feyenoord.

Doet hij morgen mee, dan is hij een held
Doet hij morgen niet mee, dan zijn de blessures de oorzaak van een nederlaag (als er verloren wordt)
Doet hij morgen niet mee en feyenoord wint dan is feyenoord helemaal terug.

Deze artikelen liggen al klaar.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Thijs

Bericht door Thijs »

Qua tifo was het bij Feyenoord weer als vanouds trouwens...

Afbeelding

:smallgrin.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Ik vond vooral dat de Kuip enorm bruisde. De Ajax-aanhang was alleen na een doelpunt te horen en werd dan binnen een minuut de mond gesnoerd met 'You only sing when you're winning'. Ik heb 90 minuten lang alleen maar malloten om mij heen gezien, maar zij moedigden wel die 90 minuten lang hun club aan.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Grappig, ik vond de sfeer maar matig eigenlijk. Alleen bij de goals ontplofte het van feyenoord kant.
Aristides

Bericht door Aristides »

Jabu schreef:Ik vond vooral dat de Kuip enorm bruisde. De Ajax-aanhang was alleen na een doelpunt te horen en werd dan binnen een minuut de mond gesnoerd met 'You only sing when you're winning'. Ik heb 90 minuten lang alleen maar malloten om mij heen gezien, maar zij moedigden wel die 90 minuten lang hun club aan.
In andere wedstrijden valt het vaak tegen, zeker als feyenoord achterkomt (Kalmar!)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
jabu

Bericht door jabu »

Spijker schreef:Grappig, ik vond de sfeer maar matig eigenlijk. Alleen bij de goals ontplofte het van feyenoord kant.
Het zou ook kunnen komen door het vak waar ik in zat. Het uitvak was voor mij helemaal aan de overkant, maar het leek er muisstil. Om mij heen heb ik 90 minuten lang achterlijke liedjes en nog stupidere opmerkingen gehoord. Ik kreeg vanuit mijn positie het idee de hele Kuip meedeed.
Thijs

Bericht door Thijs »

Spijker schreef:Grappig, ik vond de sfeer maar matig eigenlijk. Alleen bij de goals ontplofte het van feyenoord kant.
Ik ben gelukkig niet de enige. Ik lees overal de verhalen over een kolkende Kuip, een agressief Legioen en weet ik allemaal niet meer. Ik vond het écht niet zo bijzonder hoor.
In het seizoen 2005-2006, toen Kuyt die 3-1 erin schoot, tóen was het pas een heksenketel. De Kuip trilde letterlijk op haar grondvesten, dat was echt vele malen erger dan gisteren.

Ik snap al die hosannaverhalen niet hoor, ineens. De 'intimiderende' kracht van de Kuip, ja, daar heb je alleen tegen Ajax wat aan want dan wil iedereen wel zingen. Maar tegen Kalmar, NEC en Roda JC is het gewoon een graftombe.
jabu

Bericht door jabu »

Wat vonden jullie van de uit-supporters van Ajax. Was het verwijt van de Feyenoord-aanhang 'You only sing when you're winning' in jullie ogen terecht?
999

Bericht door 999 »

Misschien dat ze met het zien van al dat geploeter hun stem kwijt waren ?.Ik vond de aanhang van Feyenoord ook maar weinig " aanwezig " , alleen wat geschreeuw bij goals en als , volgens de aanhang, AJAX een vrije trap kreeg .. of Feyenoord er geen kreeg ..
Blij met de punten ...
Thijs

Bericht door Thijs »

Jabu schreef:Wat vonden jullie van de uit-supporters van Ajax. Was het verwijt van de Feyenoord-aanhang 'You only sing when you're winning' in jullie ogen terecht?
Dat geldt echt voor elke supporter. Als ik echt de pé erin heb dat we slecht staan te ballen of dat het niet loopt heb ik gewoon niet de drang om uit mezelf te gaan 'zingen'. Dan heb ik gewoon de pest in m'n lijf. Als ze er echt voor strijden, dan ga ik er ook achter staan hoor, maar ik heb de afgelopen jaren nu ongeveer elk stadion horen juichen, zoveel kutwedstrijden gezien, dan verwacht je een walkover, en dan krijg je dit weer.

De Feyenoord-aanhang was ook gewoon muisstil in de periodes na de 0-1 en de 1-2. En voor hen voelt een 2-2 natuurlijk als een mooie overwinning. Nee, ik vond het zeker qua sfeer niet de beste Klassieker waar ik bij was.
999

Bericht door 999 »

Verbeek: „Titel over drie jaar”

ROTTERDAM, zaterdag

Hoewel de goegemeente zijn overstap van SC Heerenveen naar Feyenoord als een promotie beschouwt, is trainer Gertjan Verbeek van mening dat zijn vorige werkgever op veel aspecten een grotere club is dan zijn huidige werkgever. „SC Heerenveen heeft meer businessunits, meer sponsors en meer geld. SC Heerenveen heeft liggende gelden. Als ze twee spelers nodig hebben, kopen ze er twee bij. Bij Feyenoord waren en zijn financiële problemen. Wat betreft supporters, stadion en historie is Feyenoord een grotere club, maar op veel andere onderdelen niet.”

En: „Het is leuk om als Feyenoord een mooi verleden te hebben, maar het is een feit dat de afgelopen vijf, zes jaar een aantal clubs hard dichterbij is gekomen. De hoogte van de begroting zegt me niets, want je moet ook kijken naar de lasten, zoals de kosten van een stadion en schulden. Het zou best eens kunnen zijn dat clubs als FC Twente en SC Heerenveen een grotere spelersbegroting hebben dan Feyenoord.”

Mede daarom ziet Verbeek de Rotterdammers niet op korte termijn weer landskampioen worden. „Onder de huidige omstandigheden is dat niet reëel. Ik denk wel dat we op de goede weg zijn. Maar als het binnen drie, vier of vijf jaar zou lukken om weer kampioen te worden, zou dat heel mooi zijn. Waarmee ik niet uitsluit dat we toch dit seizoen om de titel gaan meespelen, want die kans is altijd aanwezig.”
Blij met de punten ...
Beloki

Bericht door Beloki »

Hahahaha, typisch feyenoord. Zo voorspelbaar. Ieder jaar roepen: ''we worden kampioen'' en als ze door hebben dat dat toch weer niet gaat lukken worden die woorden weer even makkelijk van tafel geveegd en wordt er opeens gesproken over een ''tussenjaar''. :drecul.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ah ze zijn aan het bouwen voor een kampioenselftal voor over 3, 4 à 5 jaar. Nu snap ik waarom ze Hofland, De Cler, Makaay, Gio, Landzaat en meer recent Tomasson hebben toegevoegd aan de selectie.

Wat een wanbeleid, zeg.
Beloki

Bericht door Beloki »

Het is al vaker gezegd, als het eens kut gaat bij Ajax: het kan altijd erger.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik heb een ander scenario voor hem in de aanbieding. Ze vliegen volgende week tegen Kalmar uit de UEFA cup en worden dit jaar gewoon weer 5e of zo.

Feyenoord zit ondertussen met een zwaar verouderde selectie die is samengesteld met behulp van geleend geld. Investeren kunnen ze niet dus komen er spelers die nog minder zijn. Met dat materiaal plaatsen ze zich al helemaal niet meer voor europees voetbal en worden ze definitief ingehaald door clubs als Twente en Heerenveen en AZ.

Wat dacht je daarvan Gert Jan?
Nil volentibus arduum
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Op FN doen ze alsof Verbeek een God is ofzo... tering wat een naiefelingen daaro
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Wat heeft Verbeek verder met aankopen als De Cler, Hofland, Makaay, Landzaat etc. te maken? Die waren er al. Dat hij daar niet bepaald in een gespreid bedje terechtkomt maakt hem niet ineens een slechte trainer.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
jabu

Bericht door jabu »

Feyenoord op 1-0 achter tegen Groningen en Feyenoord met 10 man door rood voor Hofland.
Laudrup

Bericht door Laudrup »

3-1 :drecul.gif:
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini »

Wat een triest zooitje :drecul.gif:
Ajax!
Gesloten