Golf
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Golf
Joost geen goed toernooi gespeeld, na een zeer goede eerste dag ver weggezakt. Tripje van ruim 4 weken was net een paar dagen te lang voor Joost.
Nu speelt hij 2 weken niet, hij slaat het Trophée Hassan II in Marokko (zou ik ook doen, als hij Marokkanen wil zien hoeft hij de deur in Rotterdam maar open te doen, en je struikelt over dat spul
) en het AfiAsia op Mauritius over, de laatste is een laag genoteerd toernooi qua prijzengeld.
Joost speelt op 19 mei het Dubai Duty Free Irish Open Hosted by the Rory Foundation waaraan naast McIlroy nog wat kanonnen meedoen, de week erop gaat hij naar het BMW PGA Championship in de UK. Ook dit toernooi heeft een mooi prijzengeld zodat het sterk bezet zal zijn. Wil hij aan het "Open" mee mogen doen zal hij na het Ierse open in de top 50 moeten staan, al zijn er nog andere mogelijkheden, voor het US open heeft hij nog tot 13 juni de tijd. Hij kan natuurlijk ook gewoon het BMW PGA winnen, dan is hij voor beide toernooien automatisch gekwalificeerd.
Nu speelt hij 2 weken niet, hij slaat het Trophée Hassan II in Marokko (zou ik ook doen, als hij Marokkanen wil zien hoeft hij de deur in Rotterdam maar open te doen, en je struikelt over dat spul

Joost speelt op 19 mei het Dubai Duty Free Irish Open Hosted by the Rory Foundation waaraan naast McIlroy nog wat kanonnen meedoen, de week erop gaat hij naar het BMW PGA Championship in de UK. Ook dit toernooi heeft een mooi prijzengeld zodat het sterk bezet zal zijn. Wil hij aan het "Open" mee mogen doen zal hij na het Ierse open in de top 50 moeten staan, al zijn er nog andere mogelijkheden, voor het US open heeft hij nog tot 13 juni de tijd. Hij kan natuurlijk ook gewoon het BMW PGA winnen, dan is hij voor beide toernooien automatisch gekwalificeerd.

YNWA
- InnerHarbour
Sjonge jonge...
Ik heb nu twee weken geen toernooien. Dat is hard nodig ook. Ik denk dat ik een kleine week geen club zal aanraken. Pas als ik voel dat ik er mentaal weer klaar voor ben ga ik weer ballen slaan
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Tja de spelers van Liverpool krijgen van Klopp ook 8 keer per seizoen een weekje vrij totdat ze weer mentaal klaar zijn.

YNWA
-
Heeft hij model gestaan voor Elmo uit Sesamstraat?Sandro_Calaaabro schreef:Wat een sago die El Sago![]()
Nee voor Golf Digest Weekend Cees
Als je daar op de voorpagina mag staan dan zegt dat wel iets.
Hij heeft wel veel tanden trouwens zeg. Als hij nog breder lacht verschijnen er nog een stuk of tien.

Hij heeft wel veel tanden trouwens zeg. Als hij nog breder lacht verschijnen er nog een stuk of tien.
- InnerHarbour
Yep ze zijn er allemaal in Florida. Zal een moeilijk verhaal worden voor El Sago om de Players te winnen.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ik krijg de indruk dat ome Joost morgen een feestje in Rotterdam heeft waar hij graag bij wil zijn. Op de eerste 10 holes 5 bogeys en 2 birdies. Dan kom je er niet als de cut op +1 ligt.
YNWA
- InnerHarbour
Een dubbele bogey op 12 erbij, nu op +8. Denk dat zijn caddie al het vliegtuig op Dublin airport aan het boeken is, met een beetje mazzel haalt hij de vlucht van 8 uur nog wel.
YNWA
Uhhh nee, op +8 nu in totaal brengt hem op plek 129 op het moment.
Rafa heeft een degelijke twee dagen achter de rug en staat op -1. Die mag nog twee dagen proberen om te klimmen in het klassement.
Rafa heeft een degelijke twee dagen achter de rug en staat op -1. Die mag nog twee dagen proberen om te klimmen in het klassement.
- InnerHarbour
Zo het toeval zijn dat elke keer dat hij zich goed ter plaatse voorbereid de resultaten goed zijn en als hij dat niet doet........
YNWA
- InnerHarbour