Alles dat daar gepubliceerd wordt staat onder regie van De Groot/Cruijff.Ajax Rules schreef:Ook interessant: zou de Telegraaf een dergelijk artikel plaatsen zonder enige vorm van communicatie vooraf met JC?
De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Ik heb goede hoop dat de RvC zich niet laat piepelen, dus ik gok dat Cruijff het eerste probeert maar dat het op het laatste punt zal eindigen.Le T. schreef:Ik twijfel eigenlijk nog steeds of dit goed nieuws of slecht nieuws is. En dan bedoel ik met nieuws het feit dat de Telegraaf deze positie inneemt, niet het nieuwsbericht zelf want dat kwalificeert niet als zodanig.
Is het een poging de RvC het slaafs volgen van Cruijff in te tuchtigen met een lastercampagne van het niveau dat ook Coronel en Van den Boog ten deel is gevallen, of is het een poging het straatje van Cruijff schoon te vegen voor weer een glorieuze aftocht? Dat laatse zou natuurlijk goed nieuws zijn.
Whitey on the moon.
De vraag is ook een beetje hoe lang de stuiptrekkingen nog gaan duren. Dankzij Cruijff zitten we al bijna een jaar zonder bestuur en directie die een koers kunnen uitzetten.GangstaRiB schreef:Ik heb goede hoop dat de RvC zich niet laat piepelen, dus ik gok dat Cruijff het eerste probeert maar dat het op het laatste punt zal eindigen.Le T. schreef:Ik twijfel eigenlijk nog steeds of dit goed nieuws of slecht nieuws is. En dan bedoel ik met nieuws het feit dat de Telegraaf deze positie inneemt, niet het nieuwsbericht zelf want dat kwalificeert niet als zodanig.
Is het een poging de RvC het slaafs volgen van Cruijff in te tuchtigen met een lastercampagne van het niveau dat ook Coronel en Van den Boog ten deel is gevallen, of is het een poging het straatje van Cruijff schoon te vegen voor weer een glorieuze aftocht? Dat laatse zou natuurlijk goed nieuws zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik begrijp nu wel waarom het geen probleem is dat Cruijff in Spanje woont. Cruijff hoeft helemaal niet in Amsterdam te zijn, gewoon bij elke vergadering de T als vast agendapunt en de inbreng van Cruijff is ook weer behandeld.
I think I lost my fucking headache
'Collega' en niet-schriftgeleerde JC zal als enige van de kandidaat RvC leden vandaag niet aanwezig zijn bij de Aandeelhoudersvergadering. Joh!
Verstandig. Zo kan hij niets verkeerds zeggen en kan Ten Have de lastige vragen beantwoorden.
Het stinkt aan alle kanten!
Het idee alleen al, dat Cruijff verantwoording voor zijn plannen zou moeten afleggen...LucaS schreef:'Collega' en niet-schriftgeleerde JC zal als enige van de kandidaat RvC leden vandaag niet aanwezig zijn bij de Aandeelhoudersvergadering. Joh!
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Respect dat je em zolang blijft steunen..... De terugtocht van Cruijff wordt des te smadelijker.joey schreef:Verstandig. Zo kan hij niets verkeerds zeggen en kan Ten Have de lastige vragen beantwoorden.
Whitey on the moon.
Cruijff gaat niet weg.
Ik wil dat hij de jeugdopleiding verbetert. De rest interesseert me weinig.
Ik wil dat hij de jeugdopleiding verbetert. De rest interesseert me weinig.
Je kunt je beter eerst richten op je scouting. Dan kan je direct een sterk team neerzetten. Met je jeugdopleiding moet je nog zo'n 4 a 5 jaar wachten.
Des te meer reden om er zo vroeg mogelijk mee te beginnen. Gelukkig lijkt dat al het geval te zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Precies. Hopelijk liggen de plannen klaar en kan er meteen gehandeld worden.
Ik wacht rustig af wat Ten Have te zeggen heeft. Dát is namelijk het standpunt van de nieuwe RVC en niet dat van de T.
Ik wacht rustig af wat Ten Have te zeggen heeft. Dát is namelijk het standpunt van de nieuwe RVC en niet dat van de T.
Cruijff heeft zichzelf natuurlijk in een lastig parket gemanoeuvreerd. Het is inmiddels wel 'alles of niets'. Als hij zich nu weer terugtrekt, zal ook zijn roepen vanaf de zijlijn (lees Telegraaf) niet meer serieus genomen worden. Ik kan mij althans niet voorstellen dat zijn 'columns' dan nog zo zullen raken als voorheen. Dit is dus zijn laatste kans om invloed te hebben. En ik denk dat hij die kans uiteindelijk niet wil verspelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik persoonlijk had eerder de scouting op orde gemaakt. De jeugdopleiding kun je natuurlijk ook midden in 't seizoen doen. Qua trainers dan. Als je zorgde dat je scouting op orde was, kon je een kwalitatief sterk team neerzetten. Al weten we natuurlijk niet 100% zeker of de scouting wel in orde is, de scouting is slechts een adviserende rol, geen doorslaggevende.
We merken later op de dag misschien nog wel waar die column in de T. op slaat. Er wordt vaak gezegd dat Johan die columns bedenkt of laat schrijven maar dat is natuurlijk onzin. Hopelijk komt er ook wat meer licht in de zoektocht naar een AD.
Ik geneer me trouwens wel voor sommige, zich Ajacied noemende, lui hier op het forum als je kijkt hoe ze bij voorbaat hun vingers aflikken bij een mogelijke val van ons grootste club ikoon.
Ik geneer me trouwens wel voor sommige, zich Ajacied noemende, lui hier op het forum als je kijkt hoe ze bij voorbaat hun vingers aflikken bij een mogelijke val van ons grootste club ikoon.

Net alsof de scouting na een reorganisatie geen tijd nodig heeft om de markt opnieuw in kaart te brengen. 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Misschien omdat ons grootste club ikoon onze club al jarenlang alleen maar schade toebrengt, en onze club hem dus beter kwijt dan rijk is? Misschien ook omdat ons grootste club ikoon over lijken gaat en verantwoordelijk is voor de liquidatie van vele Ajacieden die prima werk voor de club hebben geleverd?
-
Haha.... er zit toch echt iemand van de RvC voornamelijk via de T te communiceren hoor.... Hij schittert trouwens weer door afwezigheid vandaag. Staat em goed.joey schreef:Precies. Hopelijk liggen de plannen klaar en kan er meteen gehandeld worden.
@Dubbel: ik lik me vingers er niet bij af. Hij heeft er zelf naar gemaakt. Hoog van de toren blazen en keer op keer onrealistische dingen proberen. Die man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Dan ben je bezig je icoon te behouden. Straks gaat ie weer keihard floppen en dan is z'n naam voorgoed verleden tijd.
Whitey on the moon.
Het is rond. Cruijff en Davids in de RVC!

-
Ik zal een kaartje naar em sturen om te feliciteren. Dat moet zeker richting Spanje he?joey schreef:Het is rond. Cruijff en Davids in de RVC!![]()
Whitey on the moon.
Mooi zo! En die andere drie zijn opgezout?joey schreef:Het is rond. Cruijff en Davids in de RVC!![]()

Precies, ik stel voor om iedereen die iets anders zegt dan "Ja meneer Cruijff" onmiddellijk uit zijn functie te onslaan!
- InnerHarbour
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
AjaxRaad van Commissarissen benoemd
Vanmiddag heeft in de Amsterdam ArenA de geplande Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders plaatsgevonden. Tijdens deze vergadering zijn Steven ten Have (voorzitter), Johan Cruijff, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer benoemd tot commissarissen van AFC Ajax NV.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!