Moderator: mods
Ik denk dat FdB Jong Ajax ziet. Wellicht ziet hij in die wedstrijden dat extraatje bij RvR niet. En wellicht laat die jongen dat extraatje niet zien?Demosthenes schreef: Hoe kan FdB zien dat Van Rhijn het niveau aan kan, als hij niet wordt opgesteld? Ik zie Ooijer niet in Jong Ajax, niet op de training, maar is hij duidelijk beter? In wedstrijden zie ik dat extraatje van hem niet.
Zo werkt het natuurlijk niet. Je kunt RvR niet op de plek van Sulejmani zetten. Lukoki en De Sa wel.Lukoki, Ligeon, De Sa, Koppers; ja volgens de Ajaxtheorie, maar zijn die dan wel zo goed? Zij spelen immers.
Rutten had voor de wedstrijd al alle moeite om de naam van de tegenstander uit te spreken.Thijs schreef:Succes mannen!
PSV-Lisse staat na 40 minuten 0-0 en FC Twente-Genemuiden 1-1.
We zijn niet de enige die het moeilijk gaan krijgen, dus.
+1. Held.Peter schreef:Vertonghen!
Die Janssen geeft die ballen echt op maat, hoor. Wat een koning.
Klopt, ze willen iets laten zien. Benieuwd hoe lang het duurt en wat het oplevert. Als ze zaterdag maar winnen!Ajaciedjuh schreef:Wel felheid bij Ajax
Achterkomen hoort erbij (de 0 houden is zo gewoon!!!), blij dat dit snel gebeurt. Nu nog wachten tot er een Ajacied wordt uitgestuurd, dan kan de wedstrijd beginnen.999 schreef:Het is al gelijk Jesse ..
Jouw 4 cm langere keeper staat te schutteren bij deze corner ..Demosthenes schreef:Achterkomen hoort erbij (de 0 houden is zo gewoon!!!), blij dat dit snel gebeurt. Nu nog wachten tot er een Ajacied wordt uitgestuurd, dan kan de wedstrijd beginnen.999 schreef:Het is al gelijk Jesse ..