Ajax - FC Twente 07-02-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Twente 07-02-2010
Tja, zo zie je maar dat een van de beste spelers van Nederland kwa scouten van spelers klaarblijkelijk weing kaas heeft gegeten ...
Blij met de punten ...
Ik zie Aissati sowieso niet meer gauw bij de selectie komen. Bij Sulejmani heeft Jol hem maanden lang de hand boven het hoofd gehouden, omdat Ajax veel geld in die jongen heeft geinvesteerd. Nu moet hij mooi knokken voor z'n plek. Zo hoort het ook.
Laatst gewijzigd door D_skilled op za feb 06, 2010 12:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Die hoort gewoon te spelen.999 schreef:Lindgren was tegen Feyenoord en Roda Jc gewoon een stabiele factor hoor !!
15 mei 2011.
De Zeeuw Gabri en Lindgren zou voor mij het beste zijn maar Jol zit ook al niets meer in Gabri.
- Daily Blind
3 defensieve spelers op het middenveld.. daar ga je nooit iets mee winnen.Toppie schreef:De Zeeuw Gabri en Lindgren zou voor mij het beste zijn maar Jol zit ook al niets meer in Gabri.
Aub geen Gabri. Daar win je uiteindelijk de oorlog niet mee. Oud en versleten. Hopelijk raken we die man in juni kwijt.Toppie schreef:De Zeeuw Gabri en Lindgren zou voor mij het beste zijn maar Jol zit ook al niets meer in Gabri.

Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Nicolas Lodeiro
Christian Eriksen
Ogararu, Kennedy, bah
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Nicolas Lodeiro
Christian Eriksen
Ogararu, Kennedy, bah
Kennedy en Ogararu? Neem dan jonge spelers als Suk en Jozefzoon mee. Waarom blijft Jol die jongens trouw. Merkwaardig.Selectie voor duel met FC Twente
Martin Jol heeft zaterdag zijn selectie voor het competitieduel met FC Twente bekendgemaakt. Nicolas Lodeiro maakt zijn debuut in de wedstrijdselectie die uit achttien spelers bestaat. Ajax - FC Twente begint zondag om 16.30 uur in de Amsterdam ArenA.
Wedstrijdselectie:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Nicolas Lodeiro
Christian Eriksen
Bron Ajax.nl
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Misschien omdat ie ook verdedigend ingestelde spelers nodig heeft?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ookal moet je iets forceren? Blijft een zeer merkwaardige trainer dit..Raymon schreef:Misschien omdat ie ook verdedigend ingestelde spelers nodig heeft?
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Net of Ogararu wat dat betreft wat kan betekenen. Die jongen is al afgeschreven...Raymon schreef:Misschien omdat ie ook verdedigend ingestelde spelers nodig heeft?
Kennedy parasiteert al jaren op de bank, daar heb je 0,0 aan. Dan te bedenken dat jongens als Aissati/Suk buiten de selectie worden gehouden.
Benji schreef:Net of Ogararu wat dat betreft wat kan betekenen. Die jongen is al afgeschreven...Raymon schreef:Misschien omdat ie ook verdedigend ingestelde spelers nodig heeft?
Kennedy parasiteert al jaren op de bank, daar heb je 0,0 aan. Dan te bedenken dat jongens als Aissati/Suk buiten de selectie worden gehouden.
Dan ben ik toch benieuwd naar de speelstijl van Jol en hoe hij dat volgend jaar ziet. Elke keer die Kennedy erbij, Rommedahl in de basis, ogararu nu weer nu Silva verhuurt is, Suk (komt tekort) als enige nummer 9 als Pantelic niet blijft, Slecht bezette linksback-positie, Josefzoon, Castillion en Zeegelaar die te kort komen en weinig vertrouwen in Aisatti en Sulemjani. En overbodige spelers die alleen verhuurt zijn en dus volgend jaar weer meetrainen. Jammer dat er in de winter alleen spelers verhuurt zijn en niet verkocht. Wordt nog een hele klus om de selectie weer Ajax waardig te maken.
Over de wedstrijd nog even. Ik heb er vertrouwen in als v.d. Wiel en de Linksback (urby of Anita) niet te gek gaan doen en Ajax het middenveld onder controle heeft. Anders wordt het verdomde lastig te winnen van Twente.
Laatst gewijzigd door sander op za feb 06, 2010 3:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien dat hij Suk wil beschermen tegen de eigen supporters die op dit moment van alles van hem verwachten?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Aan de keuzes van Jol is een tijd al geen touw meer aan vast te knopen. Wat denk je met de aanwezigheid van Ogararu en Kennedy te kunnen forceren?
- Daily Blind
Zegt de kenner? Ben erg nieuwsgierig naar je argumenten.sander schreef:Benji schreef:Net of Ogararu wat dat betreft wat kan betekenen. Die jongen is al afgeschreven...Raymon schreef:Misschien omdat ie ook verdedigend ingestelde spelers nodig heeft?
Dan ben ik toch benieuwd naar de speelstijl van Jol en hoe hij dat volgend jaar ziet. Elke keer die Kennedy erbij, Rommedahl in de basis, ogararu nu weer nu Silva verhuurt is, Suk (komt tekort) als enige nummer 9 als Pantelic niet blijft, Slecht bezette linksback-positie, Josefzoon, Castillion en Zeegelaar die te kort komen en weinig vertrouwen in Aisatti en Sulemjani. En overbodige spelers die alleen verhuurt zijn en dus volgend jaar weer meetrainen. Jammer dat er in de winter alleen spelers verhuurt zijn en niet verkocht. Wordt nog een hele klus om de selectie weer Ajax waardig te maken.
Over de wedstrijd nog even. Ik heb er vertrouwen in als v.d. Wiel en de Linksback (urby of Anita) niet te gek gaan doen en Ajax het middenveld onder controle heeft. Anders wordt het verdomde lastig te winnen van Twente.
Hij beschermt Suk tegen de hype, iets anders kan ik niet verzinnen. Ogararu neemt ie mee omdat anders er helemaal geen verdediger meer bij zit.
En Kennedy, Neef? Geen excuus...
Nee hoor, ben zeker geen kenner. Maar het zegt genoeg dat Jol Suk meeneemt en laat invallen en Castillion niet. Suarez komt op rechts beter tot zijn recht dan op links, maar staat daar, omdat Rommedahl op rechts staat. Lijkt me logischer om Zeegelaar dan op links te zetten, maar die zit nooit bij de selectie, laat zijn in de basis. Hetzelfde geldt voor Jozefzoon, zit ook niet bij de selectie. Ik hoop van harte dat ze progressie boeken en er volgend jaar wel bij zitten. Dan kan je jongens als Kennedy en Rommedahl lozen. Maar dan moet Jol wel 4-3-3 spelen.Zlatan Son of God schreef:Zegt de kenner? Ben erg nieuwsgierig naar je argumenten.sander schreef: Dan ben ik toch benieuwd naar de speelstijl van Jol en hoe hij dat volgend jaar ziet. Elke keer die Kennedy erbij, Rommedahl in de basis, ogararu nu weer nu Silva verhuurt is, Suk (komt tekort) als enige nummer 9 als Pantelic niet blijft, Slecht bezette linksback-positie, Josefzoon, Castillion en Zeegelaar die te kort komen en weinig vertrouwen in Aisatti en Sulemjani. En overbodige spelers die alleen verhuurt zijn en dus volgend jaar weer meetrainen. Jammer dat er in de winter alleen spelers verhuurt zijn en niet verkocht. Wordt nog een hele klus om de selectie weer Ajax waardig te maken.
Voor zo'n wedstrijd ga je geen Josefzoon meenemen. Jol acht hem er ook nog niet klaar voor. Dus neemt hij de ervarener Kennedy mee.
Hij kent Twente van binnenuit.Benji schreef:En Kennedy, Neef? Geen excuus...

Het gaat helemaal niet om de keuze Kennedy/Jozefzoon wat mij betreft, maar uberhaupt om de keuze Kennedy. Ik zie liever een Aissati op de bank, van Kennedy weet je zeker dat hij niets brengt. Verder kunnen zowel Suarez als Rommedahl op zijn positie spelen, dus is er geen enkele reden hem voor die positie als extra backup te hebben. Er zijn andere posities in het elftal een stuk minder bezet (centraal achterin, centraal voorin).
Een wedstrijd zoals tegen Roda JC had dat wel gekund of straks tegen VVV, Willem II of RKC. Maar dat zal Jol vast en zeker niet doen.Khraa schreef:Voor zo'n wedstrijd ga je geen Josefzoon meenemen. Jol acht hem er ook nog niet klaar voor. Dus neemt hij de ervarener Kennedy mee.
Ik zie ook liever Aissati, maar die is disciplinair geschorst (iets wat ook te billijken is, die jongen moet eens stappen gaan maken en dat licht gedeeltelijk aan zijn instelling). Ik denk dat de keuze voor Kennedy meer een negatieve (wie hebben we nog die mee kan) dan een positieve keuze.
Hij zit er al het hele seizoen bij, dus blijkbaar ziet Jol het wel degelijk in hem zittenKhraa schreef:Ik zie ook liever Aissati, maar die is disciplinair geschorst (iets wat ook te billijken is, die jongen moet eens stappen gaan maken en dat licht gedeeltelijk aan zijn instelling). Ik denk dat de keuze voor Kennedy meer een negatieve (wie hebben we nog die mee kan) dan een positieve keuze.

WAT !!, Zit Kennedy bij de selectie .. ik zou als ik julie was morgen niet kijken ...
Blij met de punten ...