Madrid zou het dubbele daarvan lappen voor die kneus van een Pogba, als Zidane z'n zin krijgt.

Moderator: mods
Die man is toch juist extreem koelbloedig? Dat zie ik echt als een grote kwaliteit. In scoringspositie heel rustig blijven, kijken, tussenpasje, schieten vanuit perfecte balans.Marillion schreef: ma apr 13, 2020 8:29 am nu nog koelbloediger worden in de afronding. Dat lijkt me een mooie opdracht.
Ja, dat zou inderdaad kunnen/moetenMarillion schreef: ma apr 13, 2020 8:59 am Als je ziet hoe vaak hij in scoringspositie komt maakt hij er echt te weinig. Hij zou aantallen als Litmanen in zijn beste dagen moeten kunnen benaderen.
Ik wilde het niet zeggen maar dacht het ook.Yopii schreef: zo jun 07, 2020 11:36 am Ik vrees dat EtH het dan opnieuw met Marin gaat proberen.![]()
Helaas, ons middenveld wordt ontmanteld, dat is haast niet op te vangen.
Dat is meer een 6.WP_Legend schreef: zo jun 07, 2020 11:56 am Mattheus Henrique zitten we al een tijd achteraan, maar dat is wel een ander type dan Donny!
Volgens de Telegraaf had Madrid voor corona een akkoord voor 50 miljoen met Ajax. Ze zijn nu echter afwachtend en Manchester wil hem wegkapen voor 40 miljoen.brigade zuid schreef:Laat Real en MU maar lekker tegen mekaar opbieden. Flikker maar op met corona korting. Ik zit aan 40-50 miljoen te denken.