Maarten Stekelenburg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

joey schreef:Ach ja, wat moet hij anders zeggen?

Zijn zaakwaarnemer stond de dag na de keeperswissel bij Blind op de stoep. Dat zegt genoeg. Stkelenburg gaat echt geen jaar bij Ajax op de bank zitten.
Het zou een slechte zaakwaarnemer zijn als ie niet de dag erna bij Blind op de stoep stond, hij vertegenwoordigt namelijk de belangen van Stekelenburg. Als mijn baas morgen mijn functie aan iemand anders geeft sta ik toch ook gelijk bij 'm op de stoep?

Overigens is dit natuurlijk de natte droom van een zaakwaarnemer. Een 'gedwongen' vertrek levert weer geld op.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Lionel

Bericht door Lionel »

Precies, Joey leeft af en toe echt in een droomwereld! Logisch dat Stekelenburg wilt weten waar hij aan toe is omdat er volgend jaar een toernooitje ergens in Zuid-Afrika wordt gespeeld.....
IK GELOOF!!!!!!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Bertje schreef:Lijkt me ook. Vermeer krijgt gewoon de rest van het seizoen de kans.
Mwah, ik heb begrepen dat dat zo zeker niet is.

Een droomwereld? Dus jullie denken dat Stekelenburg de bank blijft warmhouden? Zijn zaakwaarnemer is vast allang voor hem op zoek naar een andere club.
Het stinkt aan alle kanten!
Lionel

Bericht door Lionel »

En dat is toch logisch?
IK GELOOF!!!!!!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Zeg ik dan iets anders?

Stekelenburg is kwaad en zwaar teleurgesteld, maar hij zit die paar weken wel uit.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Een zeurpiet in het doel van Oranje
Chris van Nijnatten

Van één speler staat het vast dat hij zaterdagavond in de basis van Oranje staat; Maarten Stekelenburg. Bert van Marwijk wond er donderdag in Noordwijk geen doekjes om. ,,Maarten keept.’’

De bondscoach heeft, in tegenstelling tot Marco van Basten, alle vertrouwen in de tweede doelman van Ajax. Bij mij is het begrip voor Van Basten daarentegen toegenomen. Ik gun de doelman niettemin zijn optreden tegen Schotland.

Het is een interland die in heel Groot-Brittannië te zien zal zijn. Dus als hij een beetje zijn best doet, verdient hij misschien een transfer naar die eilanden, waar het niet wemelt van de goede keepers.

Qua persoonlijkheid zal hij echter ook na tien fantastisch gekeepte interlands nooit bij een grote club terechtkomen. Hij mist - op dit moment - het karakter om in de voetsporen van Edwin van der Sar te kunnen treden. Bij Ajax hadden ze dat al in de gaten. Daarom verloor deze jongen de concurrentiestrijd van Kenneth Vermeer.

Van Basten en zijn staf kijken namelijk verder dan alleen wat gestopte ballen. Keepers moeten ook iets onverstoorbaars uitstralen als het kan. Zéker aan de top.

Stekelenburg heeft dat totaal niet. Hij staat bekend als een zeurpiet en dat mochten we onlangs zelf ondervinden. Daags na Marseille-Ajax uitte hij bij een van de bagagebanden van Schiphol zijn ongenoegen over de keuze van Van Basten. Dat deed hij bewust, tegen de verslaggevers Maarten Wijffels (AD Sportwereld) en Dick Sintenie (Het Parool).

Stekelenburg werd daarop bij Ajax aangesproken over zijn teksten. Sindsdien ontkent hij ook maar iets van bijzonders gezegd te hebben tegen de twee. Tegen iedereen die het maar horen wil; zélfs tegenover de verslaggever van de website van de KNVB.

Een zeurpiet die wegloopt voor zijn eigen woorden, zoiets moet je niet in je doel hebben.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
999

Bericht door 999 »

Ach, krijgen we dat ook weer .. tja je moet ergens je geld mee verdienen.
Blij met de punten ...
Lionel

Bericht door Lionel »

Wat een idioot joh..
IK GELOOF!!!!!!
Jesse

Bericht door Jesse »

Hoezo?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Lionel

Bericht door Lionel »

Gewoon een onzinverhaal. Ik vind het gewoon logisch dat Stekelenburg pissed is!
IK GELOOF!!!!!!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Gezeur inderdaad.

Alsof Vermeer 'iets onverstoorbaars uitstraalt'. :excited.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Goede column. De houding van Stekelenburg zegt genoeg over zijn mentaliteit.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Van Nijnatten is gewoon geïrriteerd omdat Stekelenburg ontkent dat hij die uitspraken tegenover Wijffels gedaan heeft. Noem het een kinderachtige vorm van collegialiteit. Stekelenburg krijgt grote problemen met Van Basten als hij achter zijn woorden blijft staan. Daar mag een verslaggever best rekening mee houden.

Doet me denken aan Borst die Van Gaal afbrandde omdat ze ruzie hadden over een telefoonnummer.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Stekelenburg is een slappe hap. Het feit dat ik geen enkele zelfkritiek bij die jongen hoor zegt genoeg.
Arthur

Bericht door Arthur »

Vind ik ook, maar ik baseer me verder niet op deze column.
joey
Erelid

Bericht door joey »

De meeste voetballers hebben geen zelfkritiek. Dat is geen reden voor een dergelijke frontale aanval. Bij het AD zijn ze gewoon not amused dat ze niet groots kunnen uitpakken met een klaagverhaal van Stekelenburg.

Zo hypocriet is het. Roepen dat iemand een zeurpiet is maar hopen dat hij in jouw krant aan het zeuren slaat. :excited.gif:
999

Bericht door 999 »

Verder heeft Stekelenburg genoeg keren aangegeven dat ie zich terug wil knokken in AJAX 1.En als Vermeer zo door blijft gaan zal dat ook niet zo moeilijk zijn ...

Maarja, die van Nijnatten moet toch zijn wekelijkse column vol krijgen hé ..
Blij met de punten ...
Daniel

Bericht door Daniel »

Wat een gezeur. Jullie zijn het eens met Stekelenburg? Die jongen moet gewoon laten zien dat hij daar moet staan. Die voetballers moeten niet zo zeuren, ze krijgen miljoen betaald voor hun mooiste hobby. Dat ze daar een paar keer in de week wat voor moeten trainen (notabene ook nog diezelfde sport) en dan lekker mogen spelen doet ze niets. Want oh oh, wat huilen we toch weer als we er naast staan. Zielepoten.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik vind niet dat Stekelenburg zich raar gedraagt. Hij doet niets anders dan andere keepers doen nadat ze gepasseerd zijn. Natuurlijk is hij boos, teleurgesteld en zelfs verongelijkt. Big deal. Verwacht je dan dat hij fluitend naar de training gaat of denkt: wat maakt het uit, ik verdien lekker een hoop? Nee, ik kan me er niet druk over maken.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

belangrijkste is, zowel Vermeer als Stekel, ze hebben niet genoeg kwaliteit om voor Ajax meerwaarde te hebben.
Daniel

Bericht door Daniel »

joey schreef:Ik vind niet dat Stekelenburg zich raar gedraagt. Hij doet niets anders dan andere keepers doen nadat ze gepasseerd zijn. Natuurlijk is hij boos, teleurgesteld en zelfs verongelijkt. Big deal. Verwacht je dan dat hij fluitend naar de training gaat of denkt: wat maakt het uit, ik verdien lekker een hoop? Nee, ik kan me er niet druk over maken.
Dus jij vind het terecht dat voetballers zeuren als verongelijkte kleuters als ze hun zin niet krijgen terwijl ze bakken met geld verdienen door hetgene te doen wat ze het liefste doen en waar anderen een moord voor zouden doen? Voetballers zijn een stel verwende nesten, een beetje liggen piepen alsof ze uit hun huis op straat worden getrapt als een keer een paar wedstrijdjes niet spelen. Kom nou.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik denk dat voetballers, hoe goed betaald ook, niet anders zijn dan andere mensen als ze een zware teleurstelling moeten verwerken. Dat kost tijd. Tegen iemand met een gewoon salaris die zich op zijn werk slecht behandeld voelt, zeg je ook niet: 'Zeur niet zo, wees blij dat je geen uitkering hebt.'

Vergeet bovendien niet dat een voetballer zijn teleurstelling moet verwerken voor de ogen van heel Nederland.Zoals ze afgelopen week inzoomden op het gezicht van Stekelenburg toen ze hem vragen over zijn situatie stelden... poeh, ga er maar aan staan. :excited.gif:
Daniel

Bericht door Daniel »

Nou nou, poe poe, wat zwaar hoor, ga er maar staan. :excited.gif: Die jongen is niet net zijn been verloren hoor door een traumatisch ongeluk en dat er dan op dat moment pijnlijke vragen over gesteld worden. :confused.gif:

Stekelenburg wordt niet slecht behandelt, Stekelenburg wordt niet gepest, uitgescholden, diep vernederd, geschopt, geslagen etc. Stekelenburg wordt gepasseerd en dat wordt tegen hem gemeld en doet daar, gezien de situatie, veel te kinderachtig en te moeilijk over. Zo gaat dat in de voetballerij als ie boos is, moet ie boos zijn op zich zelf. Dan moet ie laten zien dat hij beter is, of zich erbij neerleggen. De trainer is de baas en die kiest wie er speelt. Klaar. Zo is het in het voetbal, of ga je zometeen Perez nog gelijk geven (of had je dat al gedaan) dat hij via een arbitragezaak (nog triester en nog kinderachtiger) een plaats in de A-selectie wilde afdwingen?
Kom nou, volwassen kerels me kont. Lijken wel een stel pubers die verongelijkt doen omdat ze een keertje niet hun zin krijgen.
Ga eens 'Super Sweet Sixteen' op MTV kijken, stuitend gedrag, bijna net zo erg.
Laatst gewijzigd door Daniel op vr mar 27, 2009 1:59 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Tja, je kunt voetbal onbelangrijk vinden, maar een voetballer is er wel de hele week mee bezig. Reken maar dat het voor Stekelenburg een dreun van jewelste was toen hij hoorde dat hij geen eerste keus meer was.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Van de week zag ik hem in het Sportjournaal en toen kwam ie op mij gewoon professioneel over, geen verongelijkt kind ofzo.
Plaats reactie