Europa & Conference League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour »

Hij is er optimistischer dan ik over, volgens mij is Dortmund een paar maatjes te groot voor dit Liverpool.
YNWA
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Ik blijf het opvallend vinden dat Zeljeznicar dit seizoen zo vroeg werd uitgeschakeld in de EL.
Lionel

Bericht door Lionel »

Beetje vertrouwen in, IH?
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

Nee Rishi, niet met dit elftal, teveel zwakke plekken, tegen een Duits topteam. Als je ze bijvoorbeeld in de finale getroffen had was het nog wat anders geweest, vorm van de dag, geluk, dat soort dingen spelen dan mee maar nu over twee wedstrijden ga je het m.i. niet redden. Is geen ramp, als je uitgeschakeld wordt door een betere tegenstander, volgend jaar wordt belangrijk, dit is een selecteer-jaar voor Klopp.

Volgend jaar heeft hij zijn eigen selectie kunnen samenstellen, een voorbereiding die hij wil, dan moet er gepresteerd worden, geen excuses meer, top 4 plaats in de PL en verder: Kein geloel, fussball spelen om Ernst Happel maar eens te citeren. :biggrin.gif:
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

Gaat hij de selectie in 1 transferwindow kunnen vormen? Moet er een hoop gebeuren lijkt me. Ben benieuwd. Lijken me teams die er vol voor gaan. Beiden in de competitie kansloos.
IK GELOOF!!!!!!
InnerHarbour

Hij heeft in januari al Marco Grujic en Joel Matip gehaald die bij respectievelijk Rode Ster en Schalke konden blijven dit seizoen. Verder moeten er zeker 5 vertrekken, we hebben die mafketel Balotelli ook nog :1evil.gif:
YNWA
Sandro

Bericht door Sandro »

Op tvgids.nl lees ik dat Sturridge op schot is. Was me niet opgevallen :neutral.gif:
Spits Daniel Sturridge is in ieder geval op schot de voorbije weken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
InnerHarbour

Voorbije weken is denk ik een rekbaar begrip.
YNWA
Le T.

Bericht door Le T. »

Ah, het is ook op de Belg, fatsoenlijke verslaggeving dus. Hopelijk met Joos, een van de weinige commentatoren die goed kan kijken.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Sandro

Bericht door Sandro »

Prachtige voetbalsfeer zeg.
Sandro

Bericht door Sandro »

Lovren heeft een mooi kwakkie op zn kop.
Sandro

Bericht door Sandro »

Knappe 0-1. Beetje geluk, maar geheel onverdiend is het zeker niet. Dortmund overtuigt niet.
ferry

Bericht door ferry »

Goed resultaat voor Liverpool. Dortmund viel tegen, maar zijn ook in staat om in Liverpool een goed resultaat neer te zetten denk ik.
elliquido

Bericht door elliquido »

Die scheidsrechter heef zeker een Liverpool pyjama en de gehele collectie van de Beatles.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
InnerHarbour

Pffff, dat is een beter resultaat dan ik verwacht had, al kon je met name in de eerste helft zien dat Dortmund in het "vastzetten" een stuk verder is dan Liverpool. Het grote verschil met de laatste weken was m.i. Obigi i.p.v. Sturridge. Door het resultaat hoeft LFC ook op Anfield niet als een dolle te gaan aanvallen en zo in het Duitse mes te lopen. Dortmund is nog steeds de favoriet voor mij maar Liverpool's kansen voor het bereiken van de halve finale zijn wel gestegen.
YNWA
wimpey

Bericht door wimpey »

Liverpool speelde heel aardig i.m.o. Origi is echt een fijne spits. Mooie stijl, balvast, veel in beweging en hij zocht bij z'n goal de goede hoek. Dat getuigt van spelinzicht.
elliquido

Bericht door elliquido »

Je bedoelt dat rolletje dat via de enkels van de dortmund verdediger in de verre hoek rolde.
Liverpool had zeker 3x rood moeten hebben en dortmund een pingel.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Lionel

Bericht door Lionel »

Haha daar hoor ik IH niet over :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Lekker resultaat IH. Viel me niks niet tegen ook. :biggthumpup.gif:

Zit die Firmino tegenwoordig op de bank joh? Had ik ook niet verwacht.

Wel een hoop beperkingen nog, maar daar moet Klopp dan maar op acteren. Zo'n Moreno kan er ook niet veel van bijvoorbeeld.

Die Weigl (van Dortmund) hadden wij ook nog interesse in he? Dat is me er wel eentje, zeg. Potverdimme wat een klasse.

Tot slot vond ik het opvallend dat beide teams heel behoorlijk waren, maar dat ze beiden een matig tot slechte keeper hebben.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Het spel en het gedrag van de spelers was een genot om te zien. Ik kots inmiddels echt op het gedrag van mannen als Suarez, Neymar Busquets en Marcelo. Dat moeten ze nu echt eens bestraffen. Gewoon gelijk geel voor matennaaierij.
InnerHarbour

Peter schreef:Lekker resultaat IH. Viel me niks niet tegen ook. :biggthumpup.gif:

Zit die Firmino tegenwoordig op de bank joh? Had ik ook niet verwacht.
Nee hoor, Firmino is basisspeler, is alleen net terug van een blessure en had nog geen minuten gemaakt vandaar bank beginnen, zal zondag wel weer in de basis staan. Moest de eerste maanden wennen aan het tempo en de hoeveelheid wedstrijden maar is gelukkig helemaal doorgebroken.
Wel een hoop beperkingen nog, maar daar moet Klopp dan maar op acteren. Zo'n Moreno kan er ook niet veel van bijvoorbeeld.
Die Moreno is een gevaarlijke gek. Zag je die actie van hem helemaal in de hoek van het veld op de helft van de tegenstander vlak voor tijd? Normaal krijg je daar minstens geel voor en als hij rood geeft mag je nog niks zeggen, hij zal wel wat in het Spaans tegen de scheids gefluisterd hebben want anders kan ik het ook niet verklaren. Vorig jaar is die uit de basis gespeeld door Gomez maar die heeft zijn kruisbanden gescheurd, is pas in de voorbereiding op het volgende seizoen terug. Moreno kan niet verdedigen, rent te pas en te onpas als een blindpaard naar voren en maakt de meest bizarre overtredingen, het beste wat ik van hem kan zeggen is dat hij een mooi schot heeft.
Die Weigl (van Dortmund) hadden wij ook nog interesse in he? Dat is me er wel eentje, zeg. Potverdimme wat een klasse.
Ja die kan het wel een beetje, Reus trouwens ook.
Tot slot vond ik het opvallend dat beide teams heel behoorlijk waren, maar dat ze beiden een matig tot slechte keeper hebben.
Je hebt nog een van Mignolet's betere wedstrijden gezien, met elke hoge bal hou ik mijn hart vast. Ze hebben ook Bogdán nog maar die houdt nog geen skippybal tegen. In de winterstop heeft Klopp Ward teruggehaald een jonge keeper die wekelijks uitblinker bij Aberdeen was maar die zit op de bank, speelt nooit, Bogdán is verdwenen naar de tribune. Een topkeeper is één van de aandachtspunten deze zomer.
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

Wordt dat Liverpool ff overhoop gespeeld.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Bericht door Lionel »

Genieten dat Dortmund.
IK GELOOF!!!!!!
999

Bericht door 999 »

Dat is 2 ...
Blij met de punten ...
Le T.