Champions League 2010-2011
Moderator: mods
Re: Champions League 2010-2011
Nog 2 jaartjes maar en dan kunnen we dit voetbal in Arnhem ook genieten.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
V.Persie heeft de traptechniek wel om die bal keihard tegen de bovennet te knallen, maar ja, hij mist net dat beetje scherpte in zijn voeten hé. Hij raakt die bal volkomen verkeert, is nog niet helemaal 100% heb ik het idee...Monkey Tonk schreef:
Een echte spits tikt zulke ballen er bekeken in, maar deze jongens willen de bal blijkbaar zo hard mogelijk in het net poeieren.
AFCA!
- Monkey Tonk
Iedereen kan een bal een keer verkeerd raken, maar als dat precies gebeurt bij zo'n enorme kans is dat bij een spits een gebrek aan koelte. Geen killer instinct.Starring schreef:V.Persie heeft de traptechniek wel om die bal keihard tegen de bovennet te knallen, maar ja, hij mist net dat beetje scherpte in zijn voeten hé. Hij raakte die bal volkomen verkeert, nog niet helemaal 100% heb ik het idee...Monkey Tonk schreef:
Een echte spits tikt zulke ballen er bekeken in, maar deze jongens willen de bal blijkbaar zo hard mogelijk in het net poeieren.
Ik vind van Persie een prachtige voetballer vanaf de vleugel, maar in de spits komt hij tegen de beste verdedigers van de wereld gewoon tekort.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op wo feb 16, 2011 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, hij had wel meer slechte controles.
Op het hoogste niveau vind ik hem altijd een tikje lomp.
Op het hoogste niveau vind ik hem altijd een tikje lomp.
Wat is Barcelona toch geweldig. Genieten! 

Het stinkt aan alle kanten!
- Monkey Tonk
Arsenal verdient de gelijkmaker wel.
Ik vind V. Persie geen spits hoor? Dan hebben we met name in de afgelopen zomer wel kunnen zien. Wat dat betreft heb je gelijk dat hij als puntspeler tekort komt tegen verdedigers van niveau.Monkey Tonk schreef:Iedereen kan een bal een keer verkeerd raken, maar als dat precies gebeurt bij zo'n enorme kans is dat bij een spits een gebrek aan koelte. Geen killer instinct.Starring schreef:V.Persie heeft de traptechniek wel om die bal keihard tegen de bovennet te knallen, maar ja, hij mist net dat beetje scherpte in zijn voeten hé. Hij raakte die bal volkomen verkeert, nog niet helemaal 100% heb ik het idee...Monkey Tonk schreef:
Ik vind van Persie een prachtige voetballer vanaf de vleugel, maar in de spits komt hij tegen de beste verdedigers van de wereld gewoon tekort.
Als schaduwspits in een 4-4-2, heel kort spelend achter een bliksemafleider komt hij in mijn ogen het best tot zijn recht. Dan kan ie killen vanaf de 2e lijn, zwerven en de vleugels opzoeken.
Arsenal heeft overigens simpelweg te weinig topkwaliteit in het elftal. Koscielny, Wilshere (toptalent), van Persie, Fabregas, dat was het!
P.S. @ D-Skilled, Koscielny is wellicht geen absolute top maar heeft de potentie/ de basis in huis om uit te groeien tot 1.
AFCA!
haha, hij scoort wel fraai!
Gerechtigheid!
Jaja, Van Persie! 1-1.
- Monkey Tonk
Alright!
Zei het toch al. Van Persie. Klassespits...
Zei het toch al. Van Persie. Klassespits...
- Jinne
- Site Admin
Barca staat ook weer teveel te breien deze tweede helft.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
1-1 Van Persie. Blunder Valdes.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Gvd, zit de hele wedstrijd te kijken, ga ik éven pissen, hoor ik daar Jeroen Grueter van een verdieping hoger schreeuwen: HIJ ZIT!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Hell no geen blunder! Die bal was onhoudbaar, Johnk. Pure klasse van V. Persie met zijn fabelachtige traptechniek...Jöhnk schreef:1-1 Van Persie. Blunder Valdes.
AFCA!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik zit nu met m'n bek vol tandpasta, de 2-1 gemist!
God dit verzin je toch niet, ik blijf nu met die kek in m'n mond zitten totdat beide elftallen onder de douche staan.
God dit verzin je toch niet, ik blijf nu met die kek in m'n mond zitten totdat beide elftallen onder de douche staan.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Jinne
- Site Admin
Haha, wilde nog een grap maken: toch niet weer de goal gemist?Thijs schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik zit nu met m'n bek vol tandpasta, de 2-1 gemist!
Barca geeft het nu wel helemaal weg zeg.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Fan-tas-tisch dit
.

- Monkey Tonk
Die keeper staat niet lekker bij de tweede goal. Maar dom van Barca om zoveel ruimte weg te geven. Speel gewoon op de 1-1.
Ik begrijp Barcelona / Guardiola niet. Totaal onnodig deze nederlaag.
Het was een vermakelijk wedstrijd.
Het was een vermakelijk wedstrijd.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
- Monkey Tonk
Als Real Madrid vanavond heeft meegekeken, halen ze Arshavin.
Dat tergende duveltje staat 22 minuten in het veld.
Dat tergende duveltje staat 22 minuten in het veld.
Waarom noem je hun gisteren beste speler niet: Nasri. Die speelde weer eens uitstekend!Starring schreef:Arsenal heeft overigens simpelweg te weinig topkwaliteit in het elftal. Koscielny, Wilshere (toptalent), van Persie, Fabregas, dat was het!
Ik vond Koscielny en Wilshere de uitblinkers bij Arsenal, zie Wilshere nog wel eens naar Barcelona verhuizen.T82 schreef:Waarom noem je hun gisteren beste speler niet: Nasri. Die speelde weer eens uitstekend!Starring schreef:Arsenal heeft overigens simpelweg te weinig topkwaliteit in het elftal. Koscielny, Wilshere (toptalent), van Persie, Fabregas, dat was het!
Hoorde dat Koscielny van Loriet is gekocht, scouten wij daar niet of zijn spelers van dat soort clubs onhaalbaar voor Ajax? Prima verdediger!