Ja Ja

Moderator: mods
Maar wel een die z'n zaakjes op orde heeft.Jöhnk schreef:Ik geloof de Snor in dezen wel. Die Van Halst is echt zo'n patsertje.
Waarom zou De Snor hierover liegen? Hij beledigt hiermee een directe collega.GangstaRiB schreef:Maar wel een die z'n zaakjes op orde heeft.Jöhnk schreef:Ik geloof de Snor in dezen wel. Die Van Halst is echt zo'n patsertje.
Snormans zit al 40 jaar in het voetbalvak, maar stoot steeds meer onzin uit.
Vroeger vond ik em nog wel vermakelijk, maar de laatste tijd is hij louter tegen schenen aan het schoppen.
Alsof hem dat iets uitmaakt. Moet je kijken hoe bij Barend behandelde tijdens z'n shows.Beloki schreef:Waarom zou De Snor hierover liegen? Hij beledigt hiermee een directe collega.GangstaRiB schreef:Maar wel een die z'n zaakjes op orde heeft.Jöhnk schreef:Ik geloof de Snor in dezen wel. Die Van Halst is echt zo'n patsertje.
Snormans zit al 40 jaar in het voetbalvak, maar stoot steeds meer onzin uit.
Vroeger vond ik em nog wel vermakelijk, maar de laatste tijd is hij louter tegen schenen aan het schoppen.
Maar hem de hemel in prijzen is het andere uiterste. Uit de telegraaf:joey schreef:Ogararu afkraken heeft weinig zin als je met hem door moet.
Ten Cate noemt hem een typische Ajax-voetballer. „Technisch, snel, goede voorzet en goede pass.” Ogararu glimlacht. „Ik vind het prettig als mensen dat zeggen.” In zijn hart is hij ook – net als Urby Emanuelson aan de linkerkant – meer aanvaller dan verdediger. „Dit is de ideale positie voor mij. Ik geniet meer, want ik kan gevaarlijk zijn. Ik hou niet van verdedigen alleen. Als we met 5-0 winnen zonder dat ik de middenlijn over ben geweest, heb ik geen prettige dag gehad.”
Dat laatste valt ook wel mee, want in zijn filmpje van vandaag geeft hij - al dan niet terecht - Tom Egbers en Jack van Gelder een veeg uit de pan. Ach, ik vind het altijd wel vermakelijk.GangstaRiB schreef:Snormans gaat er altijd prat op dat niemand hem iets meer kan maken en dat hij alles wel gezien heeft. Dat is allemaal best, maar hij toont voor de rest geen greintje respect meer voor collega's die jonger dan hem zijn. Alleen andere oude l*llen kunnen op goodwill rekenen.