NAC-Ajax (knvb beker) woensdag 16 januari 2008
Nou, het is weer eens helemaal niets. Hier kijk je toch niet meer voor je plezier naar? Alleen maar lange halen naar voren die gelijk weer balverlies opleveren.
Hoorde ik de commentator nou zeggen dat Koster ervoor heeft gekozen om NAC het initiatief te geven? Verstandig met onze ijzersterke verdediging.
Hoorde ik de commentator nou zeggen dat Koster ervoor heeft gekozen om NAC het initiatief te geven? Verstandig met onze ijzersterke verdediging.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Daily Blind
- gertjuh410
Wat een vreselijke kerel vind ik die Leo Driessen toch.Shit, we hebben Leo Driessen weer als commentator
50% van wat hij zegt slaat gewoon nergens op.
Staat mijn tv nou telkens te hard of is dat Nac-publiek zo stront-irritant aanwezig

Allemachtig..
Toch een lichtpuntje: Emanuelson heeft de 1e tien minuten meer werk verzet dan de voorgaande 3 wedstrijden bij elkaar

Dat is gewoon een verstandige beslissing. De verleiding zal groot zijn om hem iedere wedstrijd in te zetten, maar na zo'n lange revalidatieperiode moet je gedoseerd opbouwen. Als ie nou overbelast wordt en er met een -pak 'm beet- hamstringblessure af moet, dan ben je 'm zo 4 weken kwijt.Daniel_vT schreef:En Davids maar thuis laten.
Goede beslissing van Koster.
Ja geweldig, je had hem ook gewoon alleen een helft kunnen laten spelen ofzo.Thafunk schreef:Dat is gewoon een verstandige beslissing. De verleiding zal groot zijn om hem iedere wedstrijd in te zetten, maar na zo'n lange revalidatieperiode moet je gedoseerd opbouwen. Als ie nou overbelast wordt en er met een -pak 'm beet- hamstringblessure af moet, dan ben je 'm zo 4 weken kwijt.Daniel_vT schreef:En Davids maar thuis laten.
Goede beslissing van Koster.
Laatst gewijzigd door Daniel op wo jan 16, 2008 9:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.