SC Heerenveen-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
999

Bericht door 999 »

Huntelaar juicht kort

HEERENVEEN, zaterdag

Indien Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar vandaag scoort tegen zijn oude club SC Heerenveen, zal hij de treffer op bescheiden wijze vieren. ,,Uit respect voor de supporters ga ik niet als een dolle tekeer.” Overigens zwelt de belangstelling uit Spanje, Italië, Duitsland en Engeland voor de topscorer steeds verder aan. „Dat is leuk, maar ik ga ervan uit ook volgend seizoen gewoon bij Ajax te spelen”, aldus Huntelaar. „Ik heb het hier prima naar mijn zin.”

Ajax-trainer Henk ten Cate heeft voor het duel met Heerenveen in zijn selectie weer een plaats ingeruimd voor Jaap Stam en Hedwiges Maduro, die tegen ADO Den Haag uit voorzorg aan de kant werden gehouden. Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek heeft goede hoop dat hij toch kan beschikken over Danijel Pranjic. De middenvelder had liesproblemen, maar lijkt tijdig hersteld. Het meespelen van keeper Brian Vandenbussche is twijfelachtig. Hij werd gisteren vader van een zoon en miste de afsluitende groepstraining.
De T.

Tijdje geleden dat we als koploper bij Heerenveen op bezoek gingen, dit moet AJAX gewoon winnen, zo goed is dit Heerenveen niet.
Blij met de punten ...
Toppie

Bericht door Toppie »

Voetske schreef:
Huntelaar juicht kort

HEERENVEEN, zaterdag

Indien Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar vandaag scoort tegen zijn oude club SC Heerenveen, zal hij de treffer op bescheiden wijze vieren. ,,Uit respect voor de supporters ga ik niet als een dolle tekeer.” Overigens zwelt de belangstelling uit Spanje, Italië, Duitsland en Engeland voor de topscorer steeds verder aan. „Dat is leuk, maar ik ga ervan uit ook volgend seizoen gewoon bij Ajax te spelen”, aldus Huntelaar. „Ik heb het hier prima naar mijn zin.”

Ajax-trainer Henk ten Cate heeft voor het duel met Heerenveen in zijn selectie weer een plaats ingeruimd voor Jaap Stam en Hedwiges Maduro, die tegen ADO Den Haag uit voorzorg aan de kant werden gehouden. Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek heeft goede hoop dat hij toch kan beschikken over Danijel Pranjic. De middenvelder had liesproblemen, maar lijkt tijdig hersteld. Het meespelen van keeper Brian Vandenbussche is twijfelachtig. Hij werd gisteren vader van een zoon en miste de afsluitende groepstraining.
De T.

Tijdje geleden dat we als koploper bij Heerenveen op bezoek gingen, dit moet AJAX gewoon winnen, zo goed is dit Heerenveen niet.
Nee , maar tegen Ajax wel... ;)
Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik »

Ajax heeft er gewoon geloof in. Een paar 'lastige' wedstrijden zijn al gewonnen. Dan kan deze er ook nog wel bij. :yes:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
Jeroen126

Bericht door Jeroen126 »

Ik ben ik schreef:Ajax heeft er gewoon geloof in. Een paar 'lastige' wedstrijden zijn al gewonnen. Dan kan deze er ook nog wel bij. :yes:
Toch moeten we niet al te hoog van de toren gaan blazen, dinsdag was het 10x kut. Ik heb er vertrouwen in dat HTC de selectie echter wel wakker houdt.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Thomas schreef:Wordt het deze week niet uitgezonden via livestream? :shock: X'C
Vrijwel zeker van niet dus. Dat is toch wel een nadeel van die livestreams. Op een gegeven moment kan je niet meer zonder. :blush:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Volgens www.myp2p.eu wordt het of Ajax of PSV dat uitgezonden wordt, maar de tijd staat om 19:30 terwijl PSV om 20:00 uur begint. :eusa_pray:
DelToro

Bericht door DelToro »

Ajax met Sneijder op linkerflank

Heerenveen, 28 okt 2006
Ajax speelt tegen SC Heerenveen met een ietwat aangepaste linkerkant. Thomas Vermaelen is de linksback, Urby Emanuelson linkshalf en Wesley Sneijder als linksbuiten. Lees hier de opstelling en vanaf 19.30 uur de hoogtepunten.
Opstellingen:

Ajax: Maarten Stekelenburg; John Heitinga, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Thomas Vermaelen; Gabri, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson; Tom de Mul, Klaas Jan Huntelaar, Wesley Sneijder
Ajax.nl

Vreemde opstelling als het echt zo is en Sneijder niet gewoon achter de spitsen staat.
Jesse

Bericht door Jesse »

Sneijder zal wel meer naar binnen trekken zodat Urby erover heen kan gaan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Geen Perez, dus. Opvallend. Ten Cate is er waarschijnlijk dus niet echt zeker van dat Ajax echt op de helft van Heerenveen kan voetballen en wil graag met een versterkt middenveld spelen.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Zelfde opstelling als tegen Utrecht alleen dan met De Mul en Huntelaar in plaats van Rosales en Babel.
Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel »

Thomas schreef:Volgens www.myp2p.eu wordt het of Ajax of PSV dat uitgezonden wordt, maar de tijd staat om 19:30 terwijl PSV om 20:00 uur begint. :eusa_pray:
Ik hoop dat ze Psv uitzenden! Kampioen en CL vertegenwoordiger. Half uur voorbeschouwing. Lomalio in de studio. Wij worden er veel te gemakzuchtig van als ze toch maar weer Ajax uitzenden omdat het nou eenmaal een veel mooiere club is. Laat Ajax eerst maar eens met 5-0 winnen van die boeren volgende maand dan mag het van mij weer los. Maar als ze het dan toch uitzenden zal ik er wel naar kijken.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Thomas schreef:Zelfde opstelling als tegen Utrecht alleen dan met De Mul en Huntelaar in plaats van Rosales en Babel.
Iets meer defensieve zekerheid dus en Urby vindt Henk belangrijk dan Perez!
Jesse

Bericht door Jesse »

Wat maakt het nou uit wat Urby ervan vindt?

:hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

http://www.myp2p.eu/Matches/Match8.htm

Ze zeggen dus dat Ajax op Sopcast uitgezonden wordt maar bij mij geeft hij opeens de melding 'invalid username and password'. :sad:
Toppie

Bericht door Toppie »

Nou we zijn begonnen :ajaxscarf: :tifoajax: :ajaxscarf:
Toppie

Bericht door Toppie »

Thomas schreef:http://www.myp2p.eu/Matches/Match8.htm

Ze zeggen dus dat Ajax op Sopcast uitgezonden wordt maar bij mij geeft hij opeens de melding 'invalid username and password'. :sad:
geduld :yes:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Komt er geen verslag op Radio 1?
Toppie

Bericht door Toppie »

Bertje schreef:Komt er geen verslag op Radio 1?
Vanaf 20:00
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

ajaxhome schreef:
Thomas schreef:http://www.myp2p.eu/Matches/Match8.htm

geduld :yes:
Hoezo dan? Heb jij wel beeld? Zo ja, hoe is je dat gelukt?
Toppie

Bericht door Toppie »

Chanel is offline , dus geen live verslag H'veen -Ajax KUT :nooo:
Laatst gewijzigd door Toppie op za okt 28, 2006 6:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Wie moet Perez neuken om een basisplaats te krijgen?
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

brigade zuid schreef:Wie moet Perez neuken om een basisplaats te krijgen?
Stefan Postma in iedergeval niet ;)
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Heeft niets met Perez te maken maar met de tegenstander.
Toppie

Bericht door Toppie »

Zlatan Son of God schreef:
Stefan Postma in iedergeval niet ;)

X'D
Toppie

Bericht door Toppie »

Hij doet het !!! :bis:
Plaats reactie