Nick Viergever
Moderator: mods
Re: Nick Viergever
Ja en dan klagen dat je over 2 jaar met een selectie van 30 man zit. Viergever een prima speler momenteel, maar mag blijer zijn dat hij bij Ajax mag spelen dan andersom.
Vond het verhaal van Overmars vrij helder. Duidelijk ook dat ie het gehad heeft met de spelletjes van Raiola en dat daardoor de ontwikkelingen met tete stagneren.
Vond het verhaal van Overmars vrij helder. Duidelijk ook dat ie het gehad heeft met de spelletjes van Raiola en dat daardoor de ontwikkelingen met tete stagneren.
Ik heb het al vaker gezegd. Supporters hebben zo makkelijk praten bij dit soort dingen.Bert schreef:Deze reacties vind ik wat makkelijk. Als je verlengt met Viergever dan zal dat gepaard gaan met een (fikse) salarisverhoging. Hoe vaak hebben we de laatste jaren niet gezien dat we opgescheept zaten met enkele dure oudere spelers die niemand het salaris wilde bieden dat ze bij ons krijgen?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
+1LucaS schreef:Belachelijke actie van Overmars. Als er tegen die tijd iemand beter is dan Viergever, dan stel je die ander op. En verkoop je Viergever, houdt hem erbij als reserve of laat hem op een vrije transfer vertrekken
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
En wie wil viergever hetzelfde salaris betalen? Dit is exact de redenatie die ons in het verleden selecties van een complete eredivisie opleverden.
-
Geen idee wat hij verdient, ook niet wat hij wil verdienen, maar hij speelt dit seizoen iedere week, dan kan hij wel iets vragen.Iniesta schreef:En wie wil viergever hetzelfde salaris betalen? Dit is exact de redenatie die ons in het verleden selecties van een complete eredivisie opleverden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Wat minachtend over Viergever zijn jullie. Hij is onbetwist basisspeler bij het beste Ajax sinds tijden. Ik heb deze redenering even gemist bij de verlenging van Schone. Viergever is onbetwiste basisspeler en laat Riedewald ver achter zich.
I think I lost my fucking headache
Helemaal niet minachtend, maar hij heeft nog meer dan een jaar contract. Laten we nu ook niet doen alsof het om Messi gaat.
- Giacomo Puccini
+1LucaS schreef:Wat minachtend over Viergever zijn jullie. Hij is onbetwist basisspeler bij het beste Ajax sinds tijden. Ik heb deze redenering even gemist bij de verlenging van Schone. Viergever is onbetwiste basisspeler en laat Riedewald ver achter zich.
Ajax!
Wie doet dat dan ?.Achter Viergever zit geen ruk. Op het moment dat Sinkgraven geblesseerd raakt zit je al in de problemen ..
Blij met de punten ...
Nee, laten we idd maar niet verlengen. EN als de ervaren Viergever dan over een jaartje gratis de deur uitloopt, halen we voor de ervaring gewoon weer een Heitinga, Westerman, Zimling. Dat is vast veel goedkoper en verstandiger.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Dit jaar 1 van de constantste en betere Ajacieden. Beloon dit met verlenging van minimaal 1 jaar. Dan gooi je ook niks dicht en heb je een prima speler in je selectie. Behalve dat hij gewoonweg goed verdedigd, voegt hij ook een stukje mentaliteit en fysiek toe aan dit elftal.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij piekt voor zijn eigen onderhandelingspositie wel precies in het goede seizoen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Kun je hem niet kwalijk nemen, maar 'boven je niveau spelen' kan m.i. niet. Blijkbaar weet Bosz het beste in hem naar boven te halen.Sandro_Calaaabro schreef:Hij piekt voor zijn eigen onderhandelingspositie wel precies in het goede seizoen.
Vorig seizoen was hij toch ook gewoon basisspeler het laatste half jaar of heb ik wat gemist?
Klopt, hij kwam er in toen we last kregen met een aantal blessures. Op dat moment was het grootste gedeelte van de supporters (waaronder ikzelf) nogal huiverig. Maar hij heeft het sindsdien gewoon prima gedaan. Misschien niet een speler met een geweldige uitstraling maar hij voert zijn taken prima uit, zowel in het centrum als centraal.
Hij heeft na dit seizoen nog een jaar contract? Ik zou er dan in ieder geval nog een jaar bij doen. Net als Schöne is hij op het moment gewoon een basisspeler en is het ook nog eens een speler die niet direct oorlog maakt als hij er toch een keer naast komt te staan als iemand anders beter is.
Hij heeft na dit seizoen nog een jaar contract? Ik zou er dan in ieder geval nog een jaar bij doen. Net als Schöne is hij op het moment gewoon een basisspeler en is het ook nog eens een speler die niet direct oorlog maakt als hij er toch een keer naast komt te staan als iemand anders beter is.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Nee, maar ik laat morgen wel een hartjes tattoo zetten met erboven Nick en eronder 4(G)ever 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Beter dan Messi, geef die jongen een contract voor het leven en verhoog de maximale schaalIniesta schreef:Helemaal niet minachtend, maar hij heeft nog meer dan een jaar contract. Laten we nu ook niet doen alsof het om Messi gaat.
Wat afgelopen donderdag vooral briljant was, is dat hij er eerst voor zorgde dat het geen penalty serie kon worden door niet mee te springen met zijn tegenstander bij de 3-0. Daarmee zorgde hij er gelijk voor dat Schalke overmoedig begon te worden en zo creeërde hij ruimte voor Ajax om tegen te scoren. Dat hij dat ook nog bekroonde met een soort combinatie van een bloktackle en een geplaatst schot was het uiteindelijke hoogtepunt.
Het viel wel echt op dat hij voorop ging in de strijd. Ik denk dat Viergever in de verlenging de speler is met de meeste doelpogingen. Na afloop was hij bij het interview gewoon licht emotioneel. Grappig hoe het kan lopen met een speler van wie, nog niet zo lang geleden, de supporters niet veel moesten hebben.

Het viel wel echt op dat hij voorop ging in de strijd. Ik denk dat Viergever in de verlenging de speler is met de meeste doelpogingen. Na afloop was hij bij het interview gewoon licht emotioneel. Grappig hoe het kan lopen met een speler van wie, nog niet zo lang geleden, de supporters niet veel moesten hebben.
Nil volentibus arduum
Misschien had ie gewoon meer tijd en vertrouwen nodig.Ach, persoonlijk denk dat je aan Viergever 200% meer hebt dan aan al die omhoog gevallen( jong ) pseudo vedettes die nog voordat ze op de bank terecht komen al beginnen te piepen dat ze weg willen.En ja, hij is geen Ruud Krol ..
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Dit soort spelers heb je ook nodig. Natuurlijk is Zyech een briljante voetballer, maar daar moet je er ook geen 11 van hebben.
Ik vind wel dat Viergever een linksback is, en een wat mindere LCV. Dat had Verbeek goed gezien. Maar in noodgevallen kan het prima.
Bosz verdient alle lof voor zijn werk, maar qua backs slaat hij de plank lelijk mis. Viergever en Tete zijn duidelijk de beste backs die we hebben, maar toch krijgen ze (nog) geen contractverlenging en zijn de veel mindere Veltman en Sinkgraven eerste keus. Hiermee wordt Ajax grote sportieve en financiële schade toegebracht.
Ik vind wel dat Viergever een linksback is, en een wat mindere LCV. Dat had Verbeek goed gezien. Maar in noodgevallen kan het prima.
Bosz verdient alle lof voor zijn werk, maar qua backs slaat hij de plank lelijk mis. Viergever en Tete zijn duidelijk de beste backs die we hebben, maar toch krijgen ze (nog) geen contractverlenging en zijn de veel mindere Veltman en Sinkgraven eerste keus. Hiermee wordt Ajax grote sportieve en financiële schade toegebracht.
Ajax!
Die 3e goal kan ik hem niet kwalijk nemen. Hij stond precies goed om de bal te koppen, die speler komt uit z'n rug. Iemand had hem daarvoor moeten waarschuwen.
Het hangt er vanaf wat voor contract hij wil. Als dat redelijke eisen zijn, zou ik gewoon verlengen. Als hij na afgelopen donderdag denkt tot de topverdieners van Ajax denkt te gaan horen is dat een ander verhaal. Met alle respect, maar in die categorie hoort hij niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali