De play-offs: Ajax-AZ

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Gaat Ajax de 2-1 achterstand goedmaken in de Arena?

Ja
39
76%
Nee
12
24%

Totaal aantal stemmen: 51

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned »

Bertje schreef:Ik denk het wel, Doc.
:drls.gif: OVERLOPER!!! :drls.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Arveladze wil niet teveel zeuren over het eerste doelpunt, omdat Ajax beter was. Hij wenst Ajax succes in de voorronde van de CL. Wat een klasbak. :worshippy.gif:
Dr. Living Stoned
Founding Father

Beloki schreef:
Bertje schreef:Ik denk het wel, Doc.
Hij post wel erg anti-AZ. Het is hem ongetwijfeld. :onfire.gif:
dan heb ik nix gezegd... :blush.gif:
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Die kale is niet Stam, het is de fitness/looptrainer.
martijn401

Bericht door martijn401 »

Shota bedankt :worshippy.gif:
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Thomas schreef:Arveladze wil niet teveel zeuren over het eerste doelpunt, omdat Ajax beter was. Hij wenst Ajax succes in de voorronde van de CL. Wat een klasbak. :worshippy.gif:
Een échte Ajacied.
Zuidema

Bericht door Zuidema »

Thomas schreef:Arveladze wil niet teveel zeuren over het eerste doelpunt, omdat Ajax beter was. Hij wenst Ajax succes in de voorronde van de CL. Wat een klasbak. :worshippy.gif:
Inderdaad. En hij vond dat afwachtende gedoe van AZ in de 1 helft kennelijk ook maar niks. "Na de 1-0 en 2-0 gingen we weer normaal spelen...."
Daniel

Bericht door Daniel »

Dr. Living Stoned schreef:Omdat-ie zo leuk is:

Afbeelding
:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Kijk overigens ook even dat vuistje van Perez richting Donk op het laatst. :smallgrin.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ajaciedjuh schreef:Volgens de nabeschouwing op de radio: KJH geeft toe dat hij de bal geraakt heeft bij de eerste goal.

Nu niet relevant meer, maar toch. Nu kan louis nog meer piepen.
Nou, dan mogen we van geluk spreken. Want als de 1-0 niet valt moet ik het nog zien hoor. Het is hier allemaal ineens wel erg positief.

Wel een beetje jammer overigens dat Van Gaal kennelijk op weinig respect van de Ajax aanhang meer kan rekenen. Volgens mij heeft hij namelijk best het één en ander betekent voor onze club.

Nu valt iedereen over hem heen vanwege zijn houding na de wedstrijd. Ok, hij zou zich beter moeten beheersen. Helemaal waar. Maar volgens mij vond niemand dat een bezwaar in zijn tijd als coach van Ajax. En als nu blijkt dat Huntelaar die bal inderdaad heeft geraakt heeft hij toch echt gewoon een punt. Ik had de reacties van Ajax kant wel eens willen zien als we zo'n goal tegen hadden gekregen.
Toppie

Bericht door Toppie »

Van gaal geeft de schuld van alle wedstrijden die beslissend waren aan de Arbitrage. Louis kijk even terug op de beslissingen van Wegereef thuis in Alkmaar tegen Ajax.

Hou dus gewoon je Smoel lelijke neus letterlijk bedoeld overigens :outtahere.gif:
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Dat vuistje van Perez waar de arm aan zit, waar de aanvoerdersband van AJAX om zit. Je weet wel Perez die kapotgemaakt en uitgekotst wordt door HtC.

:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Marillion schreef:
Ajaciedjuh schreef:Volgens de nabeschouwing op de radio: KJH geeft toe dat hij de bal geraakt heeft bij de eerste goal.

Nou, dan mogen we van geluk spreken. Want als de 1-0 niet valt moet ik het nog zien hoor. Het is hier allemaal ineens wel erg positief.

Wel een beetje jammer overigens dat Van Gaal kennelijk op weinig respect van de Ajax aanhang meer kan rekenen. Volgens mij heeft hij namelijk best het één en ander betekent voor onze club.

Nu valt iedereen over hem heen vanwege zijn houding na de wedstrijd. Ok, hij zou zich beter moeten beheersen. Helemaal waar. Maar volgens mij vond niemand dat een bezwaar in zijn tijd als coach van Ajax. En als nu blijkt dat Huntelaar die bal inderdaad heeft geraakt heeft hij toch echt gewoon een punt. Ik had de reacties van Ajax kant wel eens willen zien als we zo'n goal tegen hadden gekregen.
We hebben toch ook commentaar op de uitlatingen van Ten Cate?
Jesse

Bericht door Jesse »

Ik vermaak me overigens uitstekend op de azfanpage. :biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dr. Living Stoned
Founding Father

AZ IS 3X NIX
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

ajaxhome schreef:Van gaal geeft de schuld van alle wedstrijden die beslissend waren aan de Arbitrage. Louis kijk even terug op de beslissingen van Wegereef thuis in Alkmaar tegen Ajax.

Hou dus gewoon je Smoel lelijke neus letterlijk bedoeld overigens :outtahere.gif:
Ik hou er ook niet van om de schuld aan de arbitrage te geven. Je moet het altijd bij jezelf zoeken. Maar moet je eens kijken naar de reacties als er een beslissing in het nadeel van Ajax valt. Dan is het ook huilen hoor.

Na zo'n seizoen waarin je met AZ gewoon een fantastische prestatie neerzet en uiteindelijk overal net naast grijpt vind ik het best begrijpelijk dat er even wat frustratie meespeelt. En nu blijkt dus kennelijk dat de 1-0 inderdaad buitenspel was. Nou, dat is me nogal een cruciaal moment.
Toppie

Bericht door Toppie »

Jesse schreef:Ik vermaak me overigens uitstekend op de azfanpage. :biggrin.gif:
Waren die er dan het vak was toch leeg op 3 man na :hypocrite.gif:
Arthur

Bericht door Arthur »

Marillion schreef:

In de tijd bij Ajax waar hij zijn populariteit aan dankt verloor Ajax min of meer letterlijk nooit, dus kwam deze kant van hem zelden naar boven.
Ik snap zijn woede en frustratie sowieso niet, want hij wordt door vrijwel iedereen gerespecteerd om zijn vakmanschap.
Dr. Living Stoned
Founding Father

Jesse schreef:Ik vermaak me overigens uitstekend op de azfanpage. :biggrin.gif:
doe eens verslag hiervan jesse
Jesse

Bericht door Jesse »

BONK BONK VERKOOP RYAN DONK!!!
Zelfs een blinde weet dat de KNJB gewoon wil dat 020
CL speelt. Schande !!!
1e goals 6 meter buitenspel 2e goal 2 meter buitenspel.... mijn voorgevoel zei al dat we zouden verliezen maar evengoed dood aan de jood
Wat een bloedhond zeg die Perez. ff Donk laten weten dat ie een eigen doelpunt maakt. Huntelaar is ook een vieze rat.
En dan dat overdreven geklap tijdens de wissel van Perez. Zolang heeft hij nog nooit naar ons geklapt. Wat een Teringjood!
Nu hebben we weer maar 1 deelnemer in de champions league, want 020 redt het tog niet. Fuck Fuck Fuck die K*tjoden.
Etc.

:biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Daniel

Bericht door Daniel »

Ik vind het gewoon verbazingwekkend zielig van die mannetjes. :aai.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Arthur schreef:
Marillion schreef:

In de tijd bij Ajax waar hij zijn populariteit aan dankt verloor Ajax min of meer letterlijk nooit, dus kwam deze kant van hem zelden naar boven.
Ik snap zijn woede en frustratie sowieso niet, want hij wordt door vrijwel iedereen gerespecteerd om zijn vakmanschap.
Ach, het is een zwakke plek van Louis. Hoewel het zoals hij zelf al zei prachtige televisie is zou hij er verstandig aan doen om zich wat anders op te stellen.

Maar ik vind het gewoon jammer om te zien hoe sommige Ajacieden op hem reageren. Louis is mede verantwoordelijk voor één van de mooiste periodes uit de geschiedenis van Ajax. Daar mogen we best nog eens aan terug denken.
Dr. Living Stoned
Founding Father

en bor?
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Daar ben ik het mee eens hoor. Ik geniet niet van de slechte reacties van Van Gaal. De man is een held en ik heb eeuwig respect voor hem. En ik vind hem apart van het slecht tegen z'n verlies kunnen niet eens zo'n vervelende vent ook. :blush.gif:
Arwin

Bericht door Arwin »

Bertje: die kale lijkt me niet Stam, die man die Ten Cate omhelst is een stuk ouder zo te zien.

Dat Van Gaal gefrustreerd is kan ik ook wel begrijpen. Ik ben gewoon erg blij dat Ajax toch voorronde CL heeft gehaald en we mogen best AZ even uitlachen dat ze uiteindelijk helemaal niets hebben, maar het moet ook niet te kinderachtig worden. Want nu is opeens alles wat door AZ gezegd wordt triest, terwijl we zoals Marillion terecht aangeeft, zelf ook enorm boos zijn als beslissingen in ons nadeel uitvallen.
Daniel

Bericht door Daniel »

''Ik heb geen beker en geen schaal, ook de voorronde CL heb ik niet. Ik ben Louis van Gaal, ik ben Ajacied.''
Plaats reactie